Dolnoślązak napisał/a: |
Nadal mam pytanie - dlaczego KD nie honoruje ulg ustawowych i handlowych |
Cytat: |
bilet kolejowy. |
dexter napisał/a: |
Czy wygrałem pięć punktów?:
Zgorzelec (odj. 6:37) – Węgliniec (przyj. 6:59)/ Węgliniec(odj. 7.00) - Legnica(przyj. 7.55): w Legnicy przesiadka na Interregio Ślązak (odj.8.20), czyli jest to łącznik dla tego pociągu Węgliniec (odj. 15:00) – Zgorzelec (przyj. 15:23) - zamknięcie obiegu |
Cytat: |
A niedasie tak tego zrobić, żeby przy okazji można było złapać także tych którzy np. dojeżdżają do pracy w Węglińcu na siódmą i kończą o 15? |
Cytat: |
Przyjazd do Legnicy pociągu o 7.55 to oczywiście oferta dla pracujących od ósmej? Niech nam żyje polska kolej pokręcona... |
PiterTarnów napisał/a: |
KD to powinny kupować tabor i jazda na linię Zgorzelec-Mikułowa-Jelenia, Kłodzko-Stronie, Legnica-Jerzmanice ,Kudowa-Kłodzko-Wrocław i Wrocław-Świdnica przez Sobótkę |
Cytat: |
Na E-30 jest pewna, jak to określono kiedyś na forum, "tradycja" podróżowania koleją. |
Cytat: |
Sadzę, że te połączenia będą się ciszyły, jeżeli bedą one tylko i wyłącznie w relacji Jelenia Góra - Goerlitz. To idiotyzm puszczać pociąg tylko do Zgorzelca. |
Cytat: |
Szykuje się dramat dla PR Wrocław A w szczególności dla Sekcji Pasażerskiej Jelenia Góra .
Bo jeżeli ta wersja się sprawdzi, to czy Pan Marszałek a rzeczywistości Państwo z UMWD ( nazwiska na razie do wiadomości zainteresowanych) są w stanie zrozumieć, że ponad 100 osób, ba a może i więcej trzeba z PR Wrocław wtedy zwolnić. |
Cytat: |
chcesz powiedzieć, że przejęcie przez KD 5 par pociągów kursujących na odcinku Jelenia Góra - Lubań to dramat dla 100 osób zatrudnionych w PR Wrocław? Sorry, ale większej bzdury dawno nie czytałem. A jeśli mówisz poważnie to PR kwalifikują się do natychmiastowej likwidacji, jako twór ekonomicznie skrajnie nieefektywny. |
Cytat: |
Podziwiam twoją troskę o zasoby administracyjne PR Wrocław. Cisną się na klawiaturę różne epitety, ale do związkowego betonu i tak nic nie dociera, więc sobie odpuszczę. |
Cytat: |
Pociągi woziły powietrze i wozić będą, dopóki nie zaczną jeździć do/z Gorlitz. |
Cytat: |
Ja mimo wszystko bardziej bym widział tę wozy w nieco innej relacji- żeby na odcinku Jelenia Góra- Węgliniec drut nie wisiał bez celu niech tam zostaną kible PR, a w Lubaniu wystarczy dobre skomunikowanie z szynobusem jadącym w relacji Lubań- Zgorzelec Miasto- Węgliniec, czasem kurs skrócony do Zgorzelca. |
Cytat: |
KD nie mają koncesji na przewozy międzynarodowe i oto cała tajemnica niedasizmu w kwestii połączeń do Gorlitz. |
Beatrycze napisał/a: |
KD nie mają koncesji na przewozy międzynarodowe |
EU07-469 napisał/a: |
gdyby władze w 1986 roku wieszając z Jeleniej Góry trakcję zamiast do Węglińca, powiesiliby ją do Zgorzelca albo na jednej i drugiej trasie, to teraz nie byłoby kombinacji z szynobusami pod drutem. . |
Cytat: |
Inna sprawa, że 1986 rok to inna władza, której ruch przygraniczny nie odpowiadał. |
Beatrycze napisał/a: |
Za komuny przez Zgorzelec w ciągu doby przejeżdżało kilkanaście pociągów międzynarodowych do NRD, RFN i Francji. Z Legnicy można było bezpośrednio dojechać nie tylko do Drezna i Berlina jak obecnie, ale również do Frankfurtu/M, Monachium, Kolonii. Co nam pozostało z tamtej siatki połączeń międzynarodowych? Prawie nic. Mimo iż od kilku lat jesteśmy w Unii Europejskiej, praktycznie nie ma granic, ludzie są coraz bardziej mobilni, coraz więcej Polaków mieszka i pracuje po drugiej stronie granicy (w samym Gorlitz mieszka już kilka tys. Polaków!) to uruchomienie pociągów regionalnych do Gorlitz przekracza możliwości mentalne betonu KD i UMWD. Gdyby nie DB Regio i ich RE do/z Wrocławia to Dolny Śląsk byłby kolejowo odcięty od Niemiec. Wstyd! |
Cytat: |
Były podejmowane próby przez województwo lubuskie, ale spełzły na niczym |