Marcin napisał/a: |
Brawo. |
Cytat: |
pojadą z prędkością nawet 100 km/h |
Krzysztof21 napisał/a: |
Czy te rozkłady układa ktoś przy zdrowych zmysłach? |
mm napisał/a: |
... powinni jeszcze przedłużyć zdalne sterowanie z mijanką w Tucznie i Skrzatuszu z drugą nastawnią odcinkową w Wałczu. |
rysiogeniusz napisał/a: |
A do Mirosławca, nie ma przypadkiem ruchu towarowego? Tak mi się gdzieś o uszy obiło... |
Stoker napisał/a: |
Tak jak już wcześniej pisałem, ślijcie petycje do UM w Mirosławcu oraz do powiatu w sprawie remontu linii kolejowej i wydłużenia relacji pociągów Stargard - Kalisz do Mirosławca
Wykażcie w nich, że dzięki temu zyskacie możliwość lepszych dojazdów do szkół, uczelni, czy miejsc pracy np. w Szczecinie oraz o poprawie atrakcyjności regionu dzięki jego większej dostępności komunikacyjnej. Napiszcie im, że dzięki temu niektóre pociągi relacji Szczecin - Szczecinek mogłyby kursować trasą przez Kalisz i Mirosławiec, dzięki czemu Wasze miasto zyska dobre połączenia z pozostałymi miastami regionu. |
rysiogeniusz napisał/a: |
Tak, rozkład wygląda niewątpliwie lepiej. A kiedy doczekamy się czasów że na tablicy w Wałczu zobaczymy w odjazdach Stargard Szcz, Kalisz Pomorski, Szczecin? |
Robert napisał/a: |
I jeszcze rzut na rozkład jazdy. Tym razem zadbało o niego Województwo Zachodniopomorskie i chyba wydaje się być nieco lepszy niż ten z Wlkp który wisiał do grudnia 2009. ( mowa oczywiście o tablicy )
|
Baranczak napisał/a: | ||
Tak, lepszy jest, choć uśmiechnąć też się można. Zwracam uwagę na napis: "Szczegółowe informacje o cenach biletów można uzyskać w najbliższej kasie biletowej znajdującej się na stacji w Stargardzie Szczecińskim". Wydaje mi się, że kasa w Pile jest jednak bliżej |
krzych_p napisał/a: |
Korona z głowy nie spadnie!
Ale może ktoś zauważy, że od 2007r. do Wałcza - do Województwa Zachodniopomorskiego jeździ szynobus wielkopolski. Tak więc roszczeniowe podejście bo my wjedziemy naszym do Piły w tym momencie jest nieuzasadnione!!! Najpierw niech zrobią linię, potem się będziemy martwić o układ połączeń. |
rysiogeniusz napisał/a: |
kallies
Niewykluczone więc, że pociągi w tamtym okresie jeszcze dojeźdżały, ale proponuje zapytać się Roberta bo ile dobrze widzę jest on z Wałcza, więc coś powinnien wiedzieć. |
pp napisał/a: |
A może kilkaset metrów łącznicy od strony Wałcza i sprawa byłaby załatwiona? Szynobus jechałby od Wałcza łącznicą do Kalisz P-Miasto a potem zwrot i przez Kalisz Pom. do Szczecina. Ma sens, czy lepiej poczekać na relacje ze Złocieńca (tylko kiedy to będzie?). |
Cytat: |
planowania wprowadzenia od grudnia 2010 r. zamknięcia linii kolejowych kończących się na szlaku bez stacji m.in. Wieliczka Rynek, Ciechocinek, Rabka Zdrój, Kalisz Pomorski Miasto itd |
kallies napisał/a: |
Ja słyszałem , że linia zostanie otwarta w grudniu 2012. |
Robert napisał/a: |
Do końca roku pociągną z remontem odcinek Kalisz Pomorski - Biały Zdrój - most k. Str. Studnicy, |
mcok napisał/a: |
Mała frekwencja oraz pogarszający się stan linii |
Virakocha napisał/a: |
@Emillex
Te rzęchy (SA132 i SA134) wraz z SA105 i SA108 niedługo (z dniem 1 stycznia 2011) przejdą pod władanie Kolei Wielkopolskich, czyli Włodzia Wilkanowicza i S-ki, także Piłę-Wałcz-Krzyż przejmie najpewniej PR Zielona Góra/Gorzów Co z tego wyniknie, nie wiadomo |
Virakocha napisał/a: |
@Robert: |
Cytat: |
Kolei Wielkopolskich, czyli Włodzia Wilkanowicza i S-ki, także Piłę-Wałcz-Krzyż przejmie najpewniej PR Zielona Góra/Gorzów Co z tego wyniknie, nie wiadomo |
Cytat: |
Oni posiadają SA105 i bodaj SA133 (które jeżdżą do Krzyża od strony Gorzowa, a więc wydłużyć je do Piły to nie problem). Z SUkami jest gorzej- SU45-045 wyłączona z ruchu (limit kilometrów), SU45-079 (Chojnicka) dostała silnik od wyżej wymienionej, sprawne są SU45-147 (ostbahn i E59), SU45-245 (wolsztynianka) i SU45-174 (E59). Do niedawna sprawna była także SU45-246, tylko nie wiem, czy nie wyjeździła limitu Sad , nie wiem także co z SU45-241 Sad i co z |
Cytat: |
na stan PR Chojnice wejdą 220M i 221M (SA137 i SA138), zastępując je na liniach: Słupsk-Szczecinek i Szczecinek-Chojnice |
Cytat: |
To dziwne, ale SU45 mimo, że to lok Carguli, to głównie lata na osobowych do Wolsztyna Shocked SU45-210 być może znów powróci przy okazji reaktywacji TLK do Gorzowa Śmiech Ale to tak przy okazji |
Cytat: |
Te rzęchy (SA132 i SA134) wraz z SA105 i SA108 niedługo (z dniem 1 stycznia 2011) przejdą pod władanie Kolei Wielkopolskich, czyli Włodzia Wilkanowicza i S-ki, także Piłę-Wałcz-Krzyż przejmie najpewniej PR Zielona Góra/Gorzów |
mcok napisał/a: |
Tak jest spora rezerwa taborowa |
Stoker napisał/a: |
(...)
Koledzy z Kalisza i Mirosławca - działajcie w temacie linii 410 Od każdego z Was naprawdę wiele zależy Piszcie pisma do burmistrzów i marszałka województwa. Piszcie też na lokalnych forach internetowych, piszcie do mediów. Wasza linia naprawdę jest jedną z nielicznych, która ma szansę na reaktywację, bo jest linią znaczenia państwowego (...) |
rysiogeniusz napisał/a: |
Jak w Wałczu? Pociągi jeżdżą czy KKZ? |
mcok napisał/a: |
A co dokładnie robią w Kaliszu? |
Stoker napisał/a: |
Skoro najbardziej zainteresowani przywróceniem ruchu siedzą cicho, to mają efekty
@Robert: Szkoda że nie wrzuciłeś fotek bezpośrednio tutaj. Na większości z nich widzę maszynę RM80, czyli nowoczesną oczyszczarkę tłucznia Plassera. Podbijarki MD-07 o której wspominasz pod pierwszym zdjęciem nie widzę. Pytanie przy jakiej temperaturze oczyszczali podsypkę maszyną RM80? Czy ziemia była jeszcze zmarznięta, czy raczej już normalnie sypka? W tym pierwszym wypadku mielibyśmy niestety do czynienia z fuszerką. Mam jeszcze pytanie do osób z tamtych okolic - czy przystanek w Białym Zdroju Płd jest położony w pobliżu miejscowości i czy w ogóle będzie on miał sens przy uruchamianiu pociągów? Chodzi mi o to czy będą tam jacyś podróżni, czy lepiej tam pociągów w ogóle nie zatrzymywać? |
Bonifas napisał/a: |
taka mała sugestia numery pociągów wyjeżdżających z Piły a docierających do Kalisza na pewno będą opatrzone numerami 78xxx natomiast w drogę powrotną 87xxx. w całym RJ musisz też uwzględnić dojazd do PO Kalisz Pomorski Miasto - mam nadzieję, że reaktywacja odcinka Kalisz - Wałcz nie będzie się wiązała z zawieszeniem działalności tego przystanku tylko że pociągi (przynajmniej niektóre zajadą do Miasta na tej samej zasadzie na której kursują pociągi do Rabki Zdrój. |
Robert napisał/a: |
Jak widać pomorskie szynobusy z powodzeniem mogą jeździć po trasie i tamtejsze Pry potrafią się dogadać.
Powiedzcie jakie są szanse aby na linię Piła - Wałcz sprowadzić szynobus z zach-pom...? |
Kuba_CH napisał/a: |
Póki co to połączenie Piła - Wałcz - Piła będą obsługiwać Chojnice |
Robert napisał/a: | ||
Tylko tym jednym kursem dziennie czy może jeszcze któryś? |
yusek napisał/a: |
Ogólnie teraz pomorskie chce mieć tyle szynobusów by móc robić rekatywacje dodatkowo stracili trasę Wierzchucin-Czersk-Kościerzyna, więc chwilowo mamy nadmiar, który lepiej wykorzystać na trasach w innych województwach (wiadomo dodatkowa kasa za wynajem) niż by stał w Chojnicach. Ciekawy jednak jestem co będzie jeśli otworzą połączenia do Bytowa i Kartuz. |
Kuba_CH napisał/a: |
Chyba tylko ten jeden, który pasuje po prostu na przedłużenie obiegu pojazdu. A to połączenie Piła - Wałcz to w 100 % realizuje PR Poznań, czy PR Szczecin też coś realizuje? |
Stoker napisał/a: |
Ponieważ PR Poznań nie chce tego obsługiwać (wszystko wskazuje na to, że nie będzie miał czym, bo cały tabor mają zabrać KW), oprócz 5 par szczecińskich dojdzie jeszcze tylko jedna krótka para Piła - Wałcz - Piła obsługiwana taborem zachodniopomorskiego. Będzie więc ponownie tylko 6 par pociągów na tym odcinku (w założeniach miało być ich 10). |
Stoker napisał/a: |
Obecnie ze względu na stosunkowo niewielką liczbę pociągów tabor stoi w Szczecinie po kilka godzin oczekując na przejście na inny pociąg. Jednocześnie postoje te są zbyt krótkie, by stojący tabor wykorzystać np. do obslugi linii do Kalisza Pom. |
rysiogeniusz napisał/a: |
Jak tam? Ruszyli dalej czy nadal są na wiadukcie? |
rysiogeniusz napisał/a: |
Robert, a jak z frekwencją? |
Romanek napisał/a: |
Dzisiaj na pociągu 80724 chojmicki SA103-011, frekfencja ok. 20 osób |
Haffuferbahn napisał/a: |
super fotki... kiedy ruszaja osobowe na tej trasie??? |
mm napisał/a: |
Obecny rozkład jest ewidentnie do poprawki pierwszy pociąg w kierunku Piły powinien wyjeżdżać z Kalisza ok 4.00 (w Pile ok 5.30) następny czyli 98120 godzinkę wcześniej ( w Pile ok 7.20) 98122 godzinę później ( w Pile ok 13.00) 98128 bieg kończyć w Pile ok 22.00 natomiast z powrotem 88243 zamiast z Wałcza odjeżdżać z Piły ok 4.00, 98127 z Piły ok 16.00 ostatni 98129 ok 19.00 natomiast z Kalisza powinien ruszać pierwszy roboczy do Szczecina ok 4.00 następny jechałby już z Piły 88243. W Tucznie przebudowali układ torów przesunęli rozjazd za przejazd z drogą 177 dzięki temu jest on teraz jednotorowy (zamontowanie urządzeń SSP prostsze i tańsze) powymieniali podkłady w pozostałych rozjazdach teraz czas na mijankę be z której będzie trudno. |
Zbyszko napisał/a: |
Czy nie można przedłużyć kurs Szczecin - Wałcz wyj. z Szczecina o 18:12 dalej do Piły w zamian
zlikwidować ten kurs obsługujący przez Wielkopolskie Przewozy regionalne z Wałcza [18:45]??Czy nie można przesunąć o dosłownie 20 minut wyjazd szynobusu z Piły do Wałcza z 6:10 na 6:30??To tylko 20 minut różnicy...To na razie tyle, na koniec napiszę że te szynobusy obsługiwane przez Wielkopolskie Przewozy Regionalne są niestety grzecznie pisząc do niczego,15 osób to już tłok zamiast informacji na tablicy świetlnej przesuwające sie krzaczki,a prędkość ....pozostawie bez komentarza ......natomiast te Smerfy....są SUPER!Co do punktualności to odjeżdżają co do sekundy! Brawo!Pozdrawiam z Wałcza. |
lukien213 napisał/a: |
Kiedyś sobie żartowałem z kolegami, że ludzie przesiadający się z SA108 do Smerfów będą w szoku i nie zdziwiły by mnie pytania "tu jest jedynka, czy dwójka?" |
Romanek napisał/a: |
Niestety Zbyszko taka jest właśnie wielkopolska polityka, marszałek woli bawic się swiją Kolejką Wielkopolską, a wszystko inne ma.. daleko.
Dzisiaj na dworcu w Pile pojawiły się nowe rozkłady jazdy z taką oto niespodzianką: Piła Gł. 4.16 - Szczecin Gł. 7.17 w (1) i (6) Szczecin Gł. ? - Piła Gł. 21.58 w (5) i (7) Dla mnie osobiście super! Szkoda że tylko dwa dni w tygodniu ale zawsze coś, lepsze to niż nic. |
Robert napisał/a: |
To są daty dołączenia poszczególnych członków galerii, a daty komentarzy są poniżej...
[ Dodano: 02-12-2012, 14:28 ] Trochę Smerfowych nowości... http://www.st43.pl/4galery/details.php?image_id=7936 http://www.st43.pl/4galery/details.php?image_id=7935 http://www.st43.pl/4galery/details.php?image_id=7934 http://www.st43.pl/4galery/details.php?image_id=7920 http://www.youtube.com/watch?v=Ki5zWw6dygs http://www.youtube.com/watch?v=nFokrIloQN4&feature=plcp |
kallies napisał/a: |
Zbigniew - co ty znowu wypisujesz? Wczoraj pomiędzy Piłą - a Szczecinem wszystkie smerfy jezdziły zgodnie z rozkładem , bez żadnych opóźnień ... |
mm napisał/a: |
Jak na razie wszystko jest ok poza brakiem postojów od Wałcza do Piły szkolne i robocze powinny się zatrzymywać wszędzie tym bardziej że Poznań zwinął swoją kolej trochę za szybko weszły te zmiany |
Droznik napisał/a: |
Zapomniałem dodać Kolej to nie instytucja charytatywna która dostaję jałmużnę, tylko kolej to firma która powinna zarabiać |
pszczolek_ligow napisał/a: |
Kolej regionalna pełni tzw. służbę publiczną i także w bogatych Niemczech na siebie sama nie zarabia. Tam funkcjonuje dzięki dopłatom, które są nieporównywalne większe niż u nas. |
Zbyszko napisał/a: |
Już coś niecoś się dowiedziałem niestety dzięki Urzędowi Marszałk.zachodniopomorskiego linia Szczecin-Kalisz Pom-Wałcz-Piła z dniem 9.02.2013 przestaje istnieć. |
Cytat: |
Dobrze że PKS Wałcz i PKS Koszalin jeszcze się dobrze trzyma |
Cytat: |
Ja osobiście uważam, że wystarczyłoby aby zatrzymywały się tam tylko REGIO relacji Piła Główna - Wałcz |
Bartek1981 napisał/a: |
Wszystkie regio kursują w relacjach Szczecin - Piła - Szczecin. WZPR wycofał się z finansowania tylko relacji Piła - Wałcz - Piła |
Droznik napisał/a: |
Ja tylko rzuciłem okiem na jedną sprawę nawet nie patrzałem na to co pisałeś. Skąd weźmiesz 4 szynobusy?? To jest o 100% więcej niż obecnie jest na linii?? Dając jednego szynobusa tutaj zabierasz go z innej części województwa, zabierając 2 szynobusy, zamykasz linię Szczecin - Kołobrzeg. Planować łatwo jest ale popatrz na tabor bo to się teraz liczy?
Dlaczego Gwarek kończy bieg w Koszalinie a nie w Słupsku czy Gdynii? Właśnie o tabor chodzi. |