| Pułtuś napisał/a: |
| He he he, no i dostałem fuchę- relacja Kraków-Wrocław |
| lxd2bartek napisał/a: |
| Aha a wy już pracowaliście dla nich??Bo chyba w tamtym roku to jakaś prywatna firma robiła a w tym roku kto??Samo IC.? |
| kolbak napisał/a: |
| Póki co wybrałem sobie dwie trasy (łącznie 11 dni) |
| Pułtuś napisał/a: |
| Przemysl jest mało atrakcyjny, ze wzgledu na czas przyjazdu do Przemysla i powrot ''pasazerem'' o 3:35. Ale pewnie ktos sie skusi. |
| Cytat: |
| Ze mną nikt się, niestety, nie skontaktował. Maila wysłałem w piątek i do dziś cisza.. |
| Cytat: |
| zależy ile masz postoju na stacjach zwrotnych. W Helu to spokojnie się w wagonach przekimasz, w Katowicach może być troszkę ciężej, ale da radę też. Ale jak sobie z łazienką/prysznicem poradzisz? |
| Cytat: |
| Poza tym mam nadzieję(tak koleś mówił w Sopocie), że będzie dodatek za nocleg. |
| Cytat: |
| No ja na 38204 swobodnego przejścia przez wagon się nie spodziewam, szczególnie że mam ją służbę w weekend |
| Cytat: |
| ktoś zna datę rozpoczęcia sie drugiego terminu badań??? |
| dyżurny napisał/a: |
| w zeszłym roku, robiliśmy sobie z kolegą przedział służbowy, osobny dla nas, i nikt nie robił problemów. |
| mateusz123 napisał/a: |
| Koledzy: chyba będę robił Terespol-Zebrzydowice Vltawą. |
| Pułtuś napisał/a: |
| w dodatku przewoznikiem nie jest IC, wiec z jakiej racji maja byc tam spisywane bilety |
| mateusz123 napisał/a: |
| Koledzy: chyba będę robił Terespol-Zebrzydowice Vltawą. |
| Cytat: |
| Co z tego, że międzynarodowy? Co ma obsługa konduktorska do mojej pracy? I badamy nie tylko sezonowce, kolego;] chyba, że Hańcza( pierwszy z brzegu) to sezonowy... |
| Cytat: |
| Tak na marginesie - jest w Rzepinie jakaś kanciapa dla drużyn, względnie maszynistów IC, żeby wciągnąć nogi na 3-4 godzinki? Mam tam 18 godzin przestoju (5-23) i o ile pierwszego dnia można pozwiedzać to trzeciego pewnie będę już ledwo ciepły jak tam trafię... |
| mart napisał/a: |
| ale czy w taki sposób podróżować też można ? |
| mateusz123 napisał/a: |
| Koledzy: chyba będę robił Terespol-Zebrzydowice Vltawą. |
| Cytat: |
| Powiedzcie mi co można robić w Kołobrzegu przez 5 godzin? Very Happy |
| mk1992 napisał/a: |
| A powiedzcie mi czy w Kołobrzegu jest gdzieś możliwość skorzystania z... prysznica? Z tego co słyszałem, to w niektórych miastach coś takiego funkcjonuje. |
| Cytat: |
| A na Helu jest mozliwość skorzystania gdzieś z prysznica ??
|
| Cytat: |
| Ja rozumiem jakieś wymyślne stroje jak ktoś ma jakiś dzionek i szybki oblot w tą i z powrotem (np. Lublin - Warszawa - Lublin), ale tu ludzie jadą czasem na 30-40 godzin w trasę i po nocce w trasie będą tak czy tak wypluci. Lepiej się ubrać po prostu, żeby było wygodnie, ale niekoniecznie jak na plażę ;-). Wydaje mi się, że normą jest wzięcie też czegoś na przebranie. Jak dla mnie zestaw dżinsy + koszula. Mam nockę więc da radę. Ale jak będzie 30 stopni w dzień to na pewno bym się poważnie zastanowił nad krótkimi spodniami. Panie mają w tym względzie trochę prościej ;-) |
| Cytat: |
| Będę pracował na badaniu frekwencji już 4 raz i powiem krótko: praca pod krawatem bardzo ułatwia sprawę. Ludzie cię mają za kolejarza-pokazują bez problemu bilety, kolejarze patrzą na Was inaczej- np. bez problemowo się wchodzi do drużyn, dyspozytora, przedziałów służbowych itd.itd. Co do rzeczy do przebrania: to chyba oczywiste, że po 12 h jazdy tam, na powrót coś sobie trzeba wziąć do przebrania. A niektórym to się dziwie, wiedząc, że mają 15-18 h postoju w stacji zwrotnej pytają się co robić: umyć się, przebrać, i uwierzcie mi: 80 procent będzie tak zmęczonych, że będzie przeklinać siebie, że nie załatwili noclegu albo nie zostali na składzie na czas przerwy. Ja mam przerwy od 16.27 do 11.20 i już mam załatwiony nocleg, jakoś inaczej ciężko by mi było to sobie wyobrazić. |
| mateusz123 napisał/a: |
| BTW, jesteś miłośnikiem czy przypadkiem trafiłeś do pracy? |
| Cytat: |
| Własciwe umowy, na podstawie których będa wypłacane wynagrodzenia, dostaniemy ok. 2 tygodnie po zakończeniu. |
| Cytat: |
| Oj dzieci, dzieci
Jakiego wała? Daj spokoj... W przypadku firm ankieterskich to normalka. Nie siej fermentu, a wszystkim radze sie uspokoic: czytam wasze posty z coraz wieksza irytacja. Odkad są ankiety, zawsze tak jest i wszystko jest w porządku. Na pieniazki trzeba troszke poczekac (nawet miesiac) ale z mojej perspektywy patrzac, przeciez to nie jest dla kasy. Tak wiec, nie twórzcie nerwowej atmosfery. Czilout Jeszcze jakies watpliwosci ? Chetnie rozwieje. |
| Cytat: |
| Prawo wyraźnie mówi,że przed rozpoczęciem pracy musi byc zawarta umowa. |
| Cytat: |
| powiem wprost, chciałem pokombinować troszkę i pojechać gratisowo |
| mateusz123 napisał/a: |
| Ktoś może mi wytłumaczyć, co ma pociąg 18.08 o 11.20 do strajku PR?;] Nie wiem, p.Monika też nie wiedziała. |
| simek napisał/a: |
| a nuż PRy 17-go dołożą do TLK trochę swoich wagonów? Wtedy 18-go mogłyby te wagony jeszcze wracać, i zaburzać jakoś tam badanie ("więcej ludzi wlazło, mniej zostało na peronie"). |
| Cytat: |
| wpisać dane, np ile wsiadło i wysiadło na tej stacji? |
| mateusz123 napisał/a: |
| Raczej nie będzie wsiadło/wysiadło tylko struktura biletowa. |
| Cytat: |
| Pozdrawiam ekipę obsadzoną na relacji do Kołobrzegu |
| mk1992 napisał/a: | ||
Dziękuję. |
| Cytat: |
| robiłem 2,3 przejścia w czasie jazdy i co ważne wolałem sam chodzić i spisywać. Kierownik ani razu mi nie dyktował danych z biletu. Jako ciekawostkę powiem, że raz dali mi "dziurkacz" i cały wagon sam sprawdziłem i po drugie podczas każdego kursu z 5,7 złych biletów sam znalazłem, nawet po sprawdzeniu przez drużynę( np. bilet na R, na inną trasę, z ulgami itd.) |
| Cytat: |
| W instrukcji wyraźnie jest napisane, że mamy spisywać bilety podczas ich kontroli przez obsługę pociągu. |
| mk1992 napisał/a: |
| W instrukcji wyraźnie jest napisane, że mamy spisywać bilety podczas ich kontroli przez obsługę pociągu. |
| Cytat: |
| pozwolenia na kontrolowanie pasażerów. |
| Cytat: |
| W instrukcji wyraźnie jest napisane, że mamy spisywać bilety podczas ich kontroli przez obsługę pociągu. |
| Cytat: |
| W instrukcji są różne bzdety napisane, |
| Cytat: |
| le to nie zmienia faktu, że nie powinniśmy spisywać sami biletów. Chyba, że konduktor ma zamiar wyręczyć się ankieterem również przy sprawdzaniu, choć ja pierwszy raz słyszę o takiej sytuacji. |
| mateusz123 napisał/a: |
|
Co ma spisywanie do sprawdzania biletu? Przykładowa akcja: kierownik w służbowym, konduktor sam idzie na kontrolę. W każdym przedziale wystawie po jeden bilet z terminala. Mam jak idiota stać obok i się patrzeć czy w 20 minut przelecieć cały skład sam i mieć z głowy. Bo rozumiem, że nie podoba Wam się takie działanie tylko ze względu na pierdoły z instrukcji? Czy jest jakiś inny powód? BTW, pogadamy po badaniu, przyznacie mi rację.xD |
| Cytat: |
| W takim wypadku drugi ankieter jest zazwyczaj szybszy i kończy wcześniej ankiety. |
| Cytat: |
| U mnie zazwyczaj było tak, że jak kończyłam wcześniej, to wracałam do przedziału i poprawiałam długopisem ankiety. Wracała koleżanka, ja swoje akurat kończyłam poprawiać i wtedy pomagałam jej |
| Cytat: |
| A podczas wystawiania biletu zawsze można sobie pogadać z konduktorem Smile |
| mateusz123 napisał/a: |
| Ciekawe co zrobisz jak obsługa nie wyjdzie na skład na kontrolę
|
| Cytat: |
| Ja dobrze wiem, co wtedy zrobię. |
| mateusz123 napisał/a: |
| Co? Bo ja wtedy nic nie robiłem i miałem spokój xD. |
| mateusz123 napisał/a: |
| Inna sprawa, że akurat drużyna to były buraki do kwadratu. |
| Pułtuś napisał/a: |
| A jak z oferta RAZEM bo nie moge sie doczytać? Spisujemy tylko cenę z odcinka w TLK, czy tez w REGIO ? |
| Cytat: |
| Ja dobrze wiem, co wtedy zrobię |
| Cytat: |
| Wchodzisz: dzień dobry, poproszę Państwa bilety. Badanie marketingowe prowadzimy itd. I już, zrobione;] |
| martini napisał/a: |
| - czy bilet weekendowy zapisany powinien być w rubryce "Inny bilet - lub nazwa", gdyż rozumiem, że ten bilet nie posiada żadnej zniżki, więc nie jestem w stanie wypełnić wszystkich trzech kratek: kod oferty, zniżki i ulga? |
| martini napisał/a: |
| - z tego co się orientuję Oferta 1 (na bilecie OF) to przejazd jednorazowy pociągami m.in. IC, PR; a nazwę OF: 2 znalazłem na bilecie SKM. w ankiecie mamy tabelkę Oferta 1, a po co tabelka Oferta 2?
|
| martini napisał/a: |
| - w pociągach tlk krajowych, dopłata oznacza: miejscówkę, bilet na kuszetkę, przejście do klasy 1, zmianę trasy etc. ? |
| Cytat: |
| masz delikatnie ujmując "ciepło |
| Cytat: |
| a drużyna? Pewnie też by za to oberwała, no bo sam byś był zdenerwowany zaistniałą sytuacją. |
| Cytat: |
| Proszę mi okazać swoje uprawnienie do kontrolowania pasażerów |
| simek napisał/a: |
|
Nie musisz wypełniać wszystkich trzech. Jeśli nie wiesz co w nie wpisać, możesz podać po prostu nazwę oferty. |
| simek napisał/a: |
|
To co mamy w formularzu opisane "oferta 1, oferta 2" to nie są kody ofert. To jest miejsce na zaznaczenie, jeśli na jednym blankiecie mamy część osób z jedną zniżką, a część - z inną. Wg CIV na jednym blankiecie mogą występować co najwyżej 2 rodzaje zniżek, np: NORMAL: 1 <-- liczba osób bez zniżek ULG 26%: 3 <-- liczba osób ze zniżką 57 MAX-26 <-- rodzaj zniżki (ramka w prawym górnym rogu biletu) i wtedy zaznaczamy odpowiednie kwadraciki w "oferta 1, oferta 2" i odpowiednią liczbę osób. |
| simek napisał/a: |
|
Też o to dopytałem, ale jeszcze nie mam odpowiedzi. Podejrzewam że chodzi głównie o zmianę trasy, przejście do wyższej klasy. |
| mateusz123 napisał/a: |
| Widzę, że temat się klaruje, kto jest służbistą, a kto mniejszym;] |
| martini napisał/a: |
| Strona 13 e-papieru;) mówi o tym, by pamiętać o wypełnieniu wszystkich trzech pól. |
| Cytat: |
| gdyż do jakiegokolwiek sprawdzania biletów podróżnych trzeba mieć odpowiedni identyfikator z wypisanymi uprawnieniami. |
| Cytat: |
| albo dawałem mu po kontroli bilet do ręki i ankieter go oddawał mi/pasażerowi. |
| mateusz123 napisał/a: |
| Widzę, że mam do czynienia z pracownikiem PIC dlatego pozwolę sobie zapytać: od kiedy to spisanie stacji,kilometrażu,ulgi itd. to sprawdzanie biletów? Pytam poważnie. |
| Cytat: |
| Czyli wychodziło, że i tak ankieter sam go spisywał;] |
| kamila napisał/a: |
|
I oczywiście nie mam zdjęcia na identyfikatorze, jedynie naklejkę IC. Czy tylko ja? |
| martini napisał/a: |
| mi przysłano identyfikator, wydrukowaną instrukcję x2, prezentację, kartę wymiany i potwierdzenie x7. bez ankiet, kodów i długopisów. więc może koleżanka też będzie miała to samo |
| Cytat: |
| no a co bedzie jak i jutro nie przyjdzie? |
| mateusz123 napisał/a: |
| Pewnie, oni mają podgląd na stronie DHLu na przebieg paczek. Do mnie np. ma przyjść o 18.50;d |
| Pawka napisał/a: |
| Kto z Was ma trasę 73102/3 Poznań Główny - Kraków Główny i powrót? |
| Z. napisał/a: |
| Czy w takich pociągach zawsze jest polski konduktor? |
| mateusz123 napisał/a: |
| Z.,
A jaką trasę robisz? Ogólnie jest tak jak mówisz, krajowy pasażer>krajowy formularz, jak koleś ma bilet międzynarodowy to piszesz international formularz xD |
| Krzychu191 napisał/a: |
| Chciałbym życzyć wszystkim którzy wyruszają już jutro miłej pracy, i to zobaczenia z niektórymi na stacjach |
| dyżurny napisał/a: |
| Z., jedź do Bohumina. Tam zawsze coś ciekawego się dzieje, a i drużyny IC maja tam swoje gniazdo:) |
| siwiutki91 napisał/a: |
| nurtuje mnie jedna kwestia a mianowicie, spisujemy bilety wydane przez kase PKP IC a jak w międzynarodowych? Tam bilety są wydane np. przez RŻD czy CD, czy DB je też spisujemy ? Ktoś coś wie na ten temat? |
| Siwiutki91 napisał/a: |
| Co do biletów, rozmawiałem z panią Mileną powiedziała że chodziło im o to żeby nie spisywać biletów na innych przewoźników |
| mateusz123 napisał/a: |
| Z.,
Znalazłeś nocleg w Terespolu? Pytam, bo kwestia noclegowa zadecydowała, że nie wziąłem tej trasy. |
| Z. napisał/a: |
|
Terespol - Zebrzydowice. Cały czas się zastanawiam co ja będę robił w Zebrzydowicach 3,5 godziny w nocy |
| qwerty188 napisał/a: |
| Czy ktoś z Was obsługuje 36102 Kraków-Wrocław? Pytam, bo jutro będę miał okazje nim podróżować |
| Cytat: |
| co ze sobą zrobić w nocy, się wyspać i nie śmierdzieć ;] m |
| Cytat: |
| Miałem wrażenie że na początku dla niektórych drużyn tak to było, ale potem, gdy widzieli jacy jesteśmy to nas polubili. |
| mateusz123 napisał/a: |
| Nie wiem skąd w stronę Poznania;d Bo 26 jadę o 4.56 z Krakowa do Świnoujścia. A co?;] |
| mateusz123 napisał/a: |
| Nocuję, nocuję, nawet fajny pokoik mam załatwiony. Czyli w jaki dzień jakim pociągiem jedziesz? |
| Cytat: |
| Z miejsca ukłony w pas dla konduktorów IC z Poznania Very Happy |
| Cytat: |
| więc czy skoro ankieta ma nr. seryjny np. 14301 i mam do 14599 to czy ta 14301 ma być jako nr. ankiety jako 1 i reszta pokolei jako nr.2? |
| Cytat: |
| czy jak anuluje dwie strony to mogę swobodnie ją wyrzucić czy to będzie problem bo są ponumerowane numerem seryjnym ? |
| ep09043 napisał/a: |
| Z wyłapanych ciekawostek.. Bilet sieciowy roczny na TLK z zniżką pracowniczą 99% kosztuje.. 405 zł :] Łatwo obliczyć, ile kosztuje takowy bilet bez ulgi |
| martini napisał/a: |
| w mojej ankiecie ten bilet był nieco tańszy i kosztował 403 zł |
| siwiutki91 napisał/a: |
| Martini a mogłeś wpisać całą ceną na PR i IC. Kilometry zapisujesz z odcinka IC a cena wspólna. |
| Cytat: |
| Nie zawsze można zabrać bilet na zastępczy- i nie zawsze jest to wina kasy, i nie skarga a raport służbowy |
| Cytat: |
| a jak ja kupowałem bilet rel. Wrocław-Białystok p. Poznań, Malbork, Olsztyn, Ełk to też konduktor taki bilet powinien zabrać? Ja taki chciałem i taki dostałem i w tamtym wypadku tez może podróżna miała ochotę na chwilę wyskoczyć tu i zaraz jechać dalej,. |
| pytamboniewiem napisał/a: |
| Trafil ktos z Was na jazde pzrez weekend ze zorganizowana grupa kibiców pilki noznej? |
| siwiutki91 napisał/a: |
| rozmawiałem z Mileną powiedziała tak: najpierw umowa do 30dni po wykonanym zadaniu i następnie do 30dni płacą pieniążki. |
| Cytat: |
| Ciekawe jak oni chcą sprawdzać ankiety i co ich tam interesuje. Zobaczymy, pewnie koło października pieniądze już będą. |