kris123 napisał/a: |
Tylko pytanie gdzie i jak. .. |
kryniczanin napisał/a: |
Widziałem w wiadomościach o 12:00 Jednostka uległa rozerwaniu - jeden człon obrócony. |
Cytat: |
Zawsze można coś podesłać przez Słowację. |
kryniczanin napisał/a: |
W sumie jest możliwość kompletnego remontu trasy od S.Sącza do Krynicy i Leluchowa ale w PLK na pewno na to nie wpadną. |
Cytat: |
W piątek o godz. 17.15 wody Popradu podmyły filary mostu kolejowego między Nowym i Starym Sączem, dwa przęsła zawaliły się do rzeki - poinformowały PKP Polskie Linie Kolejowe. |
rufio198 napisał/a: | ||
No popatrz - jednak ktoś wpadł na taki pomysł.I to jeszcze przed zerwaniem tego mostu. Widać nie tacy idioci tam pracują jak sądzisz http://www.rynek-kolejowy.pl/15905/Przetarg_na_modernizacje_linii_nr_96_TarnowStroze.htm Daleki jestem od bronienia PLK-i ale o tym że coś będą robić i to porządnie było wiadomo już w zeszłym roku. Niewiadomą był zakres robót - naprawa czy modernizacja.( http://www.plk-sa.pl/fileadmin/pdf/OFERTA_CALOSC/oferta_2009/regulamin2009_2010/19.02.09/P_09-10_Z_2.7_w1.0.pdf ) A swoją drogą tak się udzielasz na RK - a to przegapiłeś - czy po prostu udajesz że nie wiesz o tym ? |
Cytat: |
2 maja 2010 r., PKP Polskie Linie Kolejowe Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Krakowie, ogłosiły postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Modernizacja linii kolejowej nr 96 Tarnów –Leluchów , na odcinku Tarnów – Stróże”. |
rufio198 napisał/a: | ||
W przeciwieństwie do Ciebie ja posiadłem umiejętność czytania uważnie i ze zrozumieniem
Ponieważ masz kłopoty z w/w umiejętnościami to zacytuje Ci początek wylinkowanego przeze mnie artykułu :
Żebyś lepiej zrozumiał to pogrubiłem. Jak nie wiesz gdzie jakie stacje leżą to poszukaj w rozkładzie. Powinieneś dać radę. Wierzę w to P.s Cała linia jest do modernizacji. Zaczynają od odcinka Tarnów - Stróże. To nie dwu-tor że można zamykać różne odcinki prowadząc ruch naprzemiennie jak np. teraz między Nasielskiem a Ciechanowem |
Cytat: |
Modernizacja będzie obejmowała odcinek Tarnów - Stróże |
Cytat: |
Projekt ubiega się o dofinansowanie z Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2007-2013. |
kryniczanin napisał/a: |
Ja napiszę tylko tyle Linię nr 5 Warszawa Zachodnia - Kraków Główny też modernizują...Na odcinku Warszawa Zachodia - Warszawa Okęcie. prawie całe 2% Linii w modernie ale dla tych co nie potrafią czytać ze zrozumieniem to znaczy że ostro zdzierają całe 316km od Warszawy Zachodniej do Krakowa Głównego. |
kryniczanin napisał/a: |
Zresztą mając taki podpis "Pozdrawiam Kryniczanin" powinieneś znać tą linię. |
Cytat: |
Człowieku tę moderne sponsoruje Samorząd i Unia nie PLK. Na tyle jest kasy w tej perspektywie co miałeś napisane wcześniej. PLK nic tutaj praktycznie ie robi przy tej modernie. |
Cytat: |
A odcinek N.Sącz - Leluchów nie jest taki prosty w modernizacji... |
Cytat: |
To że podobno zrobili moderne Kozłów - Kraków i tak nie do końca mnie wali - odcinek ten został spaprany i już się zypie jak np. E30 |
Cytat: |
Ba pociągi jeżdzą dłużej niż w latach 90 przy v max 100km/h a nie 110 jak teraz |
Cytat: |
Ty myślisz podobnie jak starzy operatorzy komórkowi - minuty do wszystkich w domyśle modernizacja Tarnów - Granica Państwa a jak przeczytasz gwiazdki to nie dotyczy Play, Cyfrowy Polsat, Mobyland, Aero, Centernet i wychodzą minuty do części sieci Mr. Green Tarnów-Leluchów z * to Tarnów - Stróże Język |
Cytat: |
I o co tu się spierać? Teraz najważniejsza jest odbudowa linii. |
Cytat: |
Nie chce mi się szukać danych linii 8 ale pisałem też o E30 co zacytowałeś więc tu masz dane na E30 i E59 http://www.hilpers.pl/959277-pr-modernizacje-czy-partactwo |
Cytat: |
To że podobno zrobili moderne Kozłów - Kraków i tak nie do końca mnie wali - odcinek ten został spaprany i już się zypie jak np. E30 koło Opola. |
Cytat: |
Mało tego to jest tekst z objawionego dla ciebie rynku kolejowego. Nie ma to jak się totalnie skompromitować. |
Cytat: |
To że masz znaczek KM nie znaczy że jesteś Bogiem kolei i masz jakiekolwiek pojęcie o niej. Generalnie twoja wiedza jest na poziomie praktycznie zerowym. |
Cytat: |
I jeszcze jedno ja nie wchodzę butami w twój rejon bo nie mam dokładnych danych a ty nie mając nawet pojęcia o przebiegu linii u mnie udajesz mesjasza. |
kryniczanin napisał/a: |
Aaa i bym zapomniał linki z rynku kolejowego http://www.rynek-kolejowy.pl/15905/Przetarg_na_modernizacje_linii_nr_96_TarnowStroze.htm
http://www.rynek-kolejowy.pl/15289/Malopolska_doplaci_do_modernizacji_linii_Tarnow__Stroze.htm Trzeba być zarejestrowanym. |
Cytat: |
Projekt ubiega się o dofinansowanie z Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2007-2013. |
Cytat: |
rufio koledzy mają rację. Nie spieraj się zupełnie bezsensownie tylko otwarcie przyznaj się do błędu.
Czy z Sącza do Stróż pociągi jeżdżą? |
rufio198 napisał/a: |
Jest jeszcze jeden typ tzw fachowców - amatorów- tacy co to mają paru znajomych na drugorzędnych stanowiskach. Dużo ględzą od rzeczy a jak ktoś próbuje im wytłumaczyć że piszą bzdety to zaczynają odwracać kota ogonem. Mniej więcej to osobnicy tacy jak TY.
|
Cytat: |
ile to może trwać tak orientacyjnie? most to wiem że będzie budowany chwile ale od Sącza do Tarnowa to ile może zająć wznowienie ruchu? |
Cytat: |
Po ostatnich poczynaniach PKP IC mam wrażenie, że ten zerwany most na Popradzie jest nawet na rękę. Mają przynajmniej pretekst do likwidacji Maliniaka i sezonowych TLK do Krynicy. |
Cytat: |
A co do IR do Krynicy w taryfie R od Krakowa - to jest to! |
Cytat: |
Po co zwiekszac czas na przesiadke? Dunajec sie nie spoznia. Czas na przesiadke jest wedlug mnie idealny. Do zmiany jest 10 minutowy postoj Dunajca w Tarnowie i to jest do zmiany. Sorry za oftop. |
Cytat: |
Tak, IR na Kryniczance to byłoby to ! IR Cracovia z Warszawy jest w Krakowie 10:30, o 10:40 rusza REGIO do Krynicy. Mozna by to połączyć jakos. |
Cytat: |
Zbydlęcenie ludzi nie zna granic w Krynicy stoją EN71-004, EN57-694 ta druga po modernie i jakieś bydlaki już cały 1 człon tej EN57 z boku "ozdobili". |
sheva17 napisał/a: |
Pomysł z Jaworzyną oczywiście popieram. Może jakieś pismo do MZPR w tej sprawie? |
Pułtuś napisał/a: |
Czy odc. Nowy Sacz-Tarnow jest juz czynny w calosci? |
Cytat: |
nocy z 4. na 5. czerwca podczas powodzi w Tuchowie w powiecie tarnowskim (woj. małopolskie) woda podmyła tory kolejowe. Jadący tym torowiskiem skład techniczny wykoleił się niszcząc całkowicie w tym miejscu infrastrukturę kolejową. Składem jechało sześć osób. Na szczęście żadna z nich nie odniosła cięższych obrażeń ciała. Skończyło się na niegroźnych potłuczeniach źródło: http://wiadomosci.wp.pl/gid,12339157,title,Woda-podmyla-tory-wykoleil-sie-pociag---zdjecia,galeria.html |
Cytat: |
Jak coś to trzeba gadać z centralą PR, oczywiscie O ILE zostanie wybrany prezes pro-IR. |
Cytat: |
Nawiasem mówiąc, wykolejonego pociągu nadal nie usunięto, dzięki czemu lokalna młodzież "przyozdobiła" go graffiti. |
pp napisał/a: |
Pocieszenie jest takie że może choć przy okazji polikwidują wosy, jak np. ten na moście Kłokowa - Łowczówek. Zawsze mnie to wkurzało kiedy pociąg jadący z Tarnowa tutaj ostro hamował, a potem znów się rozpędzał. Ale znając peelkę, to jest tylko nadzieja, niczym nie uzasadniona, niestety... |
pp napisał/a: |
ten na moście Kłokowa - Łowczówek. Zawsze mnie to wkurzało kiedy pociąg jadący z Tarnowa |
hurricane napisał/a: | ||
Przecież tam PLK podniosła ograniczenie z 30 do 50 km/h już z roku temu , więc nie wiem o co chodzi, bo pociąg hamuje tam delikatnie ze szlakowej 70 na 50... |
hurricane napisał/a: |
UMWM nazwał to szumnie modernizacją, w rzeczywistości jest to rewitalizacja, która ma zlikwidować obecne WOSy i uniknąć wprawadzania nowych, więc pohamujcie trochę swoje wizje, za te pieniądze więcej się nie da. |
kris123 napisał/a: |
Podonie zniszczenia są naprawione na odcinku od starego Sącza do Krynicy/Muszyny. |
kris123 napisał/a: |
To tak jak nieporozumieniem jest zamkniecie kasy w Grybowie gdzie pociągi nadal kursują. o ile jest to uzasadnione tam gdzie nie kursują o tyle akurat w grybowie dziwne... |
kris123 napisał/a: |
Po grzyba naprawiają teraz odcinek Biecz-jasło czy biecz-Strżóe skoro sami zawiesili tam pociagi do 31.08. |
hurricane napisał/a: |
też fakt, że Przewozy Regionalne nie określiły się czy chcą prowadzić ruch na odcinku Stary Sącz - Krynica... |
kris123 napisał/a: |
Stacja grybów stan na7 maja 2010 roku sprzedaż biletów od 1 stycznia 2009 roku 55640 czyli odliczając zwroty i inne około 50 biletów na dzień |
kris123 napisał/a: |
A w okresie kiedy kasa była czynna i wprowadzono zastępczy rozkald sprzedaż wahała się w okolicy 10 biletów na dzień |
kris123 napisał/a: |
Im zalezy na rozsypaniu Kryniczanki. |
kris123 napisał/a: |
Sporo także mówił senator Kogut i on także stoi na stanowisku jak najszybszego uruchomienia kryniczanki. . |
kris123 napisał/a: |
A można przecież bez przeszkód prowadzić ruch Kraków-Tarnów, potem Tarnów-Tuchów ZKA Tuchów-Nowy Sącz pociąg i potem pociąg od Starego Sącza do Krynicy/Muszyny. |
kris123 napisał/a: |
W każdym razie obiecuję przyjrzeć się tej kwestii i monitować postępy w rozmowach. Bo zawieszenie całej linii dla paru kilometrów jest skrajnie niekorzystne |
Cytat: |
1. Ile jest ezt w Nowym Sączu - sprawnych, zdatnych do ruchu pasażerskiego? |
Cytat: |
Sądecczyzna: Koleją przez Poprad w listopadzie
Do najbliższego piątku zarząd spółki Polskie Linie Kolejowe czeka na oferty firm zainteresowanych odbudową mostu na Popradzie. Jest szansa, że jeszcze w tym roku pociągi pojadą nowym mostem. Na naprawę torowisk, które zniszczyła powódź i odbudowę kolejowej przeprawy przez Poprad czekają nie tylko pasażerowie – czytamy w „Gazecie Krakowskiej”. - Około 20 osób, pracowników PKP z Muszyny, Krynicy i Nowego Sącza zostało oddelegowanych do pracy poza miejscem zamieszkania. Część z nich musi pracować w Małaszewicach, niemal na drugim końcu Polski. Ludzie nie pytają, za ile. Martwią się, żeby w ogóle mieć zatrudnienie - mówi senator Stanisław Kogut, wieloletni działacz kolejarskich związków zawodowych. Szybka odbudowa mostu i przywrócenie kursów pociągów na trasach z Tarnowa do Nowego Sącza, Muszyny i na Słowację umożliwi maszynistom - "zesłańcom" powrót do rodzin. Krakowski zarząd spółki Polskie Linie Kolejowe daje nadzieję, że pociągi pojadą przez Sądecczyznę jeszcze w wakacje, a przez Poprad 20 listopada – informuje „Gazeta Krakowska”. |
Cytat: |
strach pomyśleć co by się stało gdyby nie Świnna Poręba |
kemi73 napisał/a: |
Co do budowy kolejnej zapory to popatrz na Klimkówkę i masz odpowiedź czy jest sens budować. |
Cytat: |
Co do uruchomienia odcinka Tarnów - NS to chyba jeszcze poczekamy raczej marne szanse by to wystartowało od 10 lipca. |
Cytat: |
A teraz zła wiadomość żuleria i margines społeczny uszkodzili semafor na przystanku Muszyna Zdrój zbili szkło i chyba żarówkę w górnej komorze i zgieli chyba rzucanymi kamieniami osłonę dla poprawienia widoczności. |
Cytat: |
Odcinek Tarnów-Grybów już przejezdny i pociągi kursują? No to super! Cool Na pewno można jechać? Smile |
Cytat: |
zmiany RJ |
Cytat: |
każdy skład notuje teraz +15? |
Cytat: |
A na marginesie pojawiają się błędy w informowaniu. Otoż część skąłdów jest zapowiadana jako Sącz a część jako Krynica... |
kris123 napisał/a: |
Ograniczenia są również na odc od Kłokowej do Łowczówka |
KOW napisał/a: |
Kto odbuduje most pod Nowym Sączem?
Trwa postępowanie na wybór wykonawcy, który odbuduje most kolejowy na Popradzie, zniszczony w czasie powodzi w połowie maja.Cztery firmy wzięły udział w postępowaniu PKP PLK na wyłonienie wykonawcy, który odbuduje most kolejowy na linii nr 96 Tarnów – Leluchów na szlaku Nowy Sącz Biegonice – Stary Sącz. Procedura została przeprowadzona w trybie negocjacji. Chociaż PKP PLK wybrała już najkorzystniejszą ofertę, to nie może podpisać umowy z wytypowanym wykonawcą, gdyż wpłynęło odwołanie od wyniku postępowania. Wybrana firma będzie mieć za zadanie odbudowę mostu wraz z torem na długości ok. 500 metrów. Zachowane będzie dotychczasowe położenie obiektu oraz światło pionowe i poziome mostu, jak również przebieg koryta rzeki Poprad. Konstrukcję nośną stanowić będą cztery stalowe przęsła oparte na żelbetowych filarach i przyczółkach posadowionych na palach dużych średnic, a tor będzie typu 60E1 z jazdą na podsypce. Na prace te PKP PLK zarezerwowała kwotę ok. 40 mln zł. Jeśli umowę z wykonawcą udałoby się podpisać jeszcze w lipcu, to jest szansa, że most będzie odbudowany do końca 2010 r. Most na rzece Poprad został zniszczony na skutek zmiany nurtu rzeki (koryto rzeki Poprad przesunęło się o ok. 70 m w kierunku Starego Sącza) i podmycia dwóch filarów mostu w dniach 4-5 maja. W efekcie most nie nadawał się do dalszego użytku – wywrócone zostały m.in. filar nurtowy, a także zerwane zostało II przęsło, które przesunęło się 200 m poniżej osi obiektu. Pozostałe przęsła również zostały podmyte, co spowodowało ich opadnięcie, a nawet przesunięcie. Wojsko, które początkowo miało uczestniczyć w odbudowie obiektu, zrezygnowała z zadania ze względu na zbyt mały potencjał techniczny. |
intercity.pl napisał/a: |
EIC Pieniny powracają do Nowego Sącza
PKP Intercity uprzejmie informuje, że w związku z udrożnieniem szlaku Kłokowa - Łowczówek Pleśna i wznowieniem ruchu na linii nr 96 na odcinku Tarnów - Nowy Sącz, przywraca się kursowanie pociągów EIC 3309/3308 "Pieniny" relacji Tarnów - Nowy Sącz - Tarnów (łącznik od/do poc. 1309/3108): - pociąg EIC 3309 od dnia 23 lipca 2010 roku, - pociąg EIC 3308 od dnia 24 lipca 2010 roku. |
kris123 napisał/a: |
A tłumaczenie że niby pasażerowie są przyzwyczajeni jest o tyle dziwne, że za miesiąc z okładem rozpocznie się rok szkolny i raczej takie działanie nie wchodzi w grę. |
Cytat: |
Most na Popradzie będzie odbudowany do końca roku
27 lipca 2010 r., w siedzibie PKP Polskie Linie Kolejowe Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Krakowie zawarta została umowa z firmą Intop Tarnobrzeg na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: „Przywrócenie do stanu pierwotnego zniszczonej części mostu kolejowego na rzece Poprad, na linii kolejowej nr 96 Tarnów – Leluchów, na szlaku Nowy Sącz Biegonice – Stary Sącz”. Fot. Krzysztof Kuś Fot. Krzysztof Kuś W wyniku powodzi i gwałtownego przybierania poziomu wody w rzece Poprad, po ulewach i opadach deszczu, w dniach 4-5 czerwca 2010 r., zniszczeniu uległ most kolejowy na linii nr 96 Tarnów – Leluchów, na szlaku Nowy Sącz Biegonice – Stary Sącz. Działanie żywiołu spowodowało zmianę nurtu rzeki, podmycie lewego brzegu oraz dwóch filarów mostu. W konsekwencji nastąpiło wywrócenie filarów mostu, zerwanie, przemieszczenie oraz opadnięcie przęseł obiektu. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podjęły natychmiastowe działania mające na celu odbudowę mostu i przywrócenie ruchu pociągów, poprzez rozpoczęcie procedury wyboru wykonawcy robót w trybie negocjacji, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz pozyskania środków na realizację przedsięwzięcia. W zakresie robót budowlanych jest: 1. odbudowa mostu, 2. odbudowa toru kolejowego na i przy moście, 3. odtworzenie sieci trakcyjnej na obiekcie i w jego pobliżu, 4. uregulowanie koryta rzeki Poprad w obrębie mostu na długości ok. 500 m, 5. usunięcie zniszczonych elementów konstrukcji mostu, toru i sieci trakcyjnej. Oddanie torowiska i obiektu do eksploatacji zaplanowane jest na grudzień 2010 r. Do negocjacji zaproszonych zostało 6 firm, przystąpiły 4, tj.: 1. Intop Tarnobrzeg Sp z o.o. 2. Zakład Instalacji Sanitarnych i Robot Inżynieryjnych SANEL Spółka z o.o. 3. Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o. 4. Konsorcjum firm: * ABM SOLID S.A. Tarnów * Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „BUD-MOST” Sp. z o.o. Gliwice 6 lipca br. została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona prze Firmę Intop Tarnobrzeg Sp z o.o. na kwotę 13.367.680,81 PLN brutto. |
sheva17 napisał/a: |
Pułtuś, a masz jakieś info, że PKP IC jednak na kryniczance pozostanie? |
kris123 napisał/a: |
Pewnie pojedzie. Oczywiście z postojem w z Strozach |
NS napisał/a: |
Virakocha: Na początku lat 90-tych pamiętam, jak czterosekcyjna BIPA chodziła z Jasła do Stróży .... Zwolniona ET22 była podczepiana do Bipy i szła do Stróży... |
Cytat: |
a te EN 81 to nie mogą jeździć z jedną bonanzą (tą w barwach województwa) czy one są za słabe na wagony (jeden wagon)? |
Virakocha napisał/a: |
...Ciekaw jestem czy naprawione zostały szkody powodziowe prze Jasłem |
Cytat: |
Dziwie się ,że opłaca się utrzymywać szlak, |
hurricane napisał/a: |
Sądzę, że takie ELFy dwuczłonowe jak dla świętokrzyskiego byłyby w sam raz tylko niech je PESA łaskawie dobrze zaprojektuje i wykona. |
sheva17 napisał/a: |
a hurricane swoje zdanie podtrzymuje KKA kolei nie pomoże, wręcz przeciwnie. |
kryniczanin napisał/a: |
kns, Po pierwsze w większości przypadków KKA jedzie za PKS lub innym wynalazkiem. Z wyjątkiem np. kursu o 4:20. Po drugie kierwowcy jadą słabo raczej. Zdecydowanie dłużej niż pociąg. Teraz jadę w KKA to wiem. Dzisiaj +3 w Sączu. W autobusie 12 osób 3 na kolejowych.
[ Dodano: 21-08-2010, 06:39 ] P.S. podaj np. cene PKS Nowy Sącz Krynica - Muszyna |
Cytat: |
23 grudnia pociągi wrócą na most na Popradzie
Od 23 grudnia pociągi znów będą mogły jeździć po moście na Popradzie - poinformował PAP rzecznik PKP Polskie Linie Kolejowe Krzysztof Łańcucki. Most zerwała w czerwcu br. powódź, od tego czasu między Starym Sączem a Nowym Sączem kursowała komunikacja zastępcza. Chodzi o most kolejowy między Starym a Nowym Sączem. Podczas powodzi na początku czerwca wezbrane wody rzeki podmyły filary mostu i zawaliły się dwa przęsła. W ten sposób zostało przerwane kolejowe połączenie między Nowym Sączem a Krynicą i Muszyną, ponieważ innych tras kolejowych do tych miejscowości nie ma. Umowę na odbudowę mostu kolejarze podpisali w lipcu - przypomina PAP. |
kryniczanin napisał/a: |
Jak tak dalej pójdzie to za 5 lat jedyną linią w województwie będzie Kraków - Tarnów z 5 parami na EN 81... |
kryniczanin napisał/a: |
Przypadek jest nagły - kończy się poprzedni przetarg a 11-20 dni póżniej ma wrócić normalność. Można było rozpisać przetarg do 31.12.2010. A co do EN81 bardzo lubię ten tabor na Krynicę od Sącza w sam raz a te 5 par na EN 81 z Krakowa do Tarnowa to była ironia. |
Cytat: |
A co do tras Wadowice nie pójdą, ale zakopiankę okroić mogą
|
kris123 napisał/a: |
Za pewne masz rację. Ale oby nie było tak jak obecnie, co PR powódź wykorzystały w likwidacji kursów |
kris123 napisał/a: |
Najlepiej to chyba Tarnów-Plavec(Kosice) o sensownej porze. A mnie ciekawi tez z Krakowa czy pojedzie do Plavca czy do Kosic |
kris123 napisał/a: |
A myślimy o SKA w Krakowie, a tory się rozsypują....
A jak służbowe jeżdżą na Hutę jeszcze? |
drTESLA napisał/a: |
Przypominam sobie rozmowę z emerytowanym kolejarzem który twierdził,że za czasów lat osiemdziesiątych nawet kasa biletowa działała na przystanku Podgrabie-Wisła,a wymiana pasarzerów była prawie zerowa. Słyszałem też o wątku "kryminalnym"na tym przystanku. Podobno wysiadło kiedyś z jakiegoś pociągu dwóch mężczyzn i jeden został śmiertelnie postrzelony w okolicach mostu na Wiśle. słyszał ktoś z Was o tym fakcie? |
Cytat: |
Coś to zdjęcie nie wchodzi. |
Cytat: |
A mnie tylko zastanawia jaka jest frekwa poc. służbowych, bo parę razy EZT jechałem i wymiana była na poziomie kilka osób. |
kryniczanin napisał/a: |
...Otwarcie to 15 stycznia jak pogoda pozwoli |
Desiro napisał/a: |
ale z kryniczanką im tak łatwo nie pójdzie!!!!! |
Cytat: |
Loker Ja bym dodał jeszcze Tuchów (blisko Tarnów i miesięczne). |
Cytat: |
Bo remontować most po to, żeby stał chyba by było chore. |
Cytat: |
Remontowane dworce w Rabce czy w Wadowicach zamknięte dla pasażera |
Cytat: |
A całkowita rezygnacja z kas to będzie spora strata dla firmy, bowiem nie wierzę, że gość co PO będzie latał z biletami. |
Cytat: |
A co do likwidacji pociągów przejeżdżających przez granicę |
Cytat: |
pociągi wrócą do Krynicy bo niby dlaczego miały by tam nie jeździć |
Cytat: |
Chcą kolei na poziomie - w Austrii z kas zrezygnowano jakiś czas temu.. |
Cytat: |
Zamknięte czy tylko kasy nie ma? |
kraina_solvati napisał/a: |
Busy, busiki, prawda. Jak ludzie chcą się tłoczyć, droczyć i jechać czymś takim, niech jadą. |
Cytat: |
wadowice zamknięta kasa |
Cytat: |
najbardziej ucierpieli ludzie z grupami... |
Desiro napisał/a: |
kryniczanin, czy ty nie przesadzasz??? pociągi muszą wrócić do Krynicy ! jesli stałoby się inaczej trzeba pisać listy do Ministerstwa Inf, gazet,telewizji i wszystkich możliwych świętych! Betonowi małopolskiemu udało się uwalić Oświecim-Katowice, Stróże-Jasło i Sucha-Żywiec ale z kryniczanką im tak łatwo nie pójdzie!!!!! |
kryniczanin napisał/a: |
A co do ludzi za Piwniczną co mają dużo gorszą komunikację hmmm. Natura nie lubi próżni jak mają być dymani w KKS to ktoś się znajdzie i ich przewiezie prawdziwym przewożnikiem drogowym.
|
Adams napisał/a: |
Strama z Zakopanego do Popradu ma 7 kursów w sezonie oraz 3 poza sezonem, ale popyt na nie jest. Niekiedy się zdarza że wieczorny kurs z Popradu jest tak nabity że w Zdiarze nie zabiera ludzi z przystanku.
|
loker napisał/a: |
zamiast BUSa, który wybierze większość.
|
MK_Rabka napisał/a: |
Wracając do skutków powodzi:
1.) Kiedy PLK zabiera się za Rudzice - Podłęże 2.) Odcinek Dąbrowa T. - Szczucin k. Tarnowa jest przejezdny? |
Pułtuś napisał/a: | ||
1) A gdzie są te Rudzice ? 2) Przejezdny |
kris123 napisał/a: |
zastanawia jak wygląda szlak Str-Biecz. A konkretnie jego przejezdność po powodzi. Coś tam zniszczyło w ok. Zagórzan |