Pirat napisał/a: |
- Jesteśmy jednym ze sponsorów tegorocznego wyścigu kolarskiego "Tour de Pologne", nawet fundujemy puchar za wygranie etapu czy premii - wyjaśnia Paweł Ney, rzecznik spółki. |
Cytat: |
Tablice z nazwą adekwatną do trasy (z Katowic przez Częstochowę, Warszawę, Białystok i Olsztyn do Gdyni - 971 km i 16 godzin jazdy!) |
Cytat: |
Kiedyś z Katowic do Trójmiasta jeździło się "węglówką" przez Bydgoszcz - to najkrótsza trasa. Dziś PKP IC każe ludziom jechać przez... Mazury! To świadczy o totalnej głupocie betonu z Grójeckiej. |
Cytat: |
Katowice>Herby N.>Zduńska W.Karsznice>Inowrocław>Bydgoszcz>Gdynia
te pociągi powinny wrócić, choćby jako wagonowe IR. |
Cytat: |
Betony myślą że z Katowic do Gdyni ludzie będą jechać przez Ełk. Gratulacje. |
Cytat: |
Bądźmy sprawiedliwi to kwestia gospodarki taborem |
Cytat: |
Moim zdaniem bardzo dobra decyzja, na zachodzie takie relacje to norma. |
Cytat: |
A kto za to zapłaci? IR ma na siebie zarobić, w tym przypadku szanse są marne. |
Cytat: |
O gospodarce taborem w wykonaniu PKP IC nic mi nie mów. Zobacz jak to robią w Krakowie |
Cytat: |
Zresztą porównywanie kolejowej Polski do kolejowego Zachodu zakrawa na absurd. To tak jakby porównywać dzień do nocy, niebo do piekła itp. |
Cytat: |
sheva ma gotową odpowiedź na wszystko. Bez druta się nie opłaca, IR na drucie też się nie opłaca, to co się temu betonowi opłaca? |
Cytat: |
Jeśli twierdzisz że na Zachodzie są takie pociagi, proszę podaj konkretny przykład, relacja, jaki pociąg itd.. |
Victoria napisał/a: | ||
Kiedyś z Katowic do Trójmiasta jeździło się "węglówką" przez Bydgoszcz - to najkrótsza trasa. Dziś PKP IC każe ludziom jechać przez... Mazury! To świadczy o totalnej głupocie betonu z Grójeckiej. |
Cytat: |
przecież nikt z Katowic do Gdyni nie będzie jechał przez Białystok |
Emillex napisał/a: |
A teraz wyobraźmy sobie obcokrajowca, który chce dojechać z Gdańska do Katowic czy Częstochowy. Słyszy że taki pociąg istnieje, kupuje bilet i jedzie. Nie wszyscy znają geografię naszego kraju |
H3rlitZ napisał/a: |
Na stacji TVP Białystok i TVN24 - ale po co to niestety nie wiem. |
H3rlitZ napisał/a: |
Byłem dzisiaj w Białymstoku na dworcu. Pociąg w zestawieniu wagonów w malowaniu TLK - wszystkie wagony takie, nawet trzy przystosowane do 160km/h. Barowy. Bezprzedziałowy w malowaniu IC - standard EIC. Pociąg opóźniony około 35minut. Na stacji TVP Białystok i TVN24 - ale po co to niestety nie wiem.
Ludzi mało, ale to akurat jak zwykle. W bezprzedziałowym ani jednej osoby z Wawy nie przyjechało. |
Cytat: |
KOTWICA z Wrocławia do Kołobrzegu i staje na każdej pipidówie. Ale wiele osób jeździ tym pociągiem na krótszych odcinkach, i jedna Kotwica zastępuje ze trzy regionalne osobówki. |
Cytat: |
co do KOTWICY to znam osobiście osoby (głównie studiujące we Wrocławiu), które jeżdżą tym pociągiem całą długość trasy |
buuuuum napisał/a: |
PiC jest chory... W Warszawie stoi 20 min. potem w Białymstoku prawie godzinę, potem w Ełku jak dobrze pójdzie to 45 minut a potem jeszcze w Olsztynie kolejne 20... |
Marciin napisał/a: |
Od pewnego czasu pociąg dostał wagon Arow, z wyświetlaczami zewnętrznymi i wewnętrznymi, klimatyzacja, granatowe siedzenia, toalety z zamkniętym obiegiem |
Dave napisał/a: |
przecież ten wagon (mam na myśli rowerowa bezprzedziałówka z wyświetlaczami i klimą) jeździ tam nie "od pewnego czasu" ale od początku istnienia tego pociągu! |