Grad napisał/a: |
tylko czy wcześniej hakerzy was nie zalatwią ? |
Krycha napisał/a: |
Już niebawem ujawnimy kto pracuje w Centrali PKP Przewozy Regionalne: przekręty, nepotyzm, kto z kim jest powiązany, kto za kim stoi, itd... |
Krycha napisał/a: |
Już niebawem ujawnimy kto pracuje w Centrali PKP Przewozy Regionalne: przekręty, nepotyzm, kto z kim jest powiązany, kto za kim stoi, itd... |
michu napisał/a: |
IMHO to nam w niczym nie pomoze,to jest zbyt związana ze sobą klitka |
Naczelnik napisał/a: |
Jeszcze w tym roku na PR Forum opublikujemy sensacyjny artykuł o kadrach w centrali PKP Przewozy Regionalne: struktura organizacyjna, zarobki biurokratów, powiązania towarzysko-polityczne... |
Cytat: |
No to spodziewam się małego wstrząsu! |
zyrafa napisał/a: |
nie spodziewam się żadnych wstrząsów, chyba że materiał zainteresuje organy ścigania. |
Grad napisał/a: |
Natomiast napewno w PKP P.R. w roku 2005 przybyło 40 pracowników z tego 17 w centrali tej spółki. |
Grad napisał/a: |
Natomiast napewno w PKP P.R. w roku 2005 przybyło 40 pracowników z tego 17 w centrali tej spółki. |
LadyMakbet napisał/a: |
Czekamy, czekamy, z niecierpliwością! |
Krycha napisał/a: |
I sprawa najważniejsza - nie wszystkie informacje, które posiadłam w ostatnim czasie mogę opublikować na PR Forum, ponieważ adwokaci w Polsce dużo kosztują! |
szpak napisał/a: |
To jest "mafia", więc uważaj. Polowanie na Ciebie na pewno już trwa! |
Krycha napisał/a: |
Zebrany materiał opublikuję na Forum w kilku częściach, już wkrótce odsłona pierwsza : Struktura Centrali PKP PR... |
Zed napisał/a: |
Już wkrótce, tzn. kiedy dokładnie? |
Krycha napisał/a: |
Doskonale wiedzą o tym kolejarze z Centrali PKP S.A. na ul. Szczęśliwickiej 62 w Warszawie, codziennie spoglądając na stojący obok budynek technikum kolejowego z którego zrobiono siedzibę Centrali PKP S.A. |
Krycha napisał/a: |
Otrzymują również zwrot za bilet sieciowy dla pracowników PKP, łaszcząc się nawet na 1% jego wartości (ok. 11 zł miesięcznie). |
Krycha napisał/a: |
Skąd na to wszystko są pieniądze w tak zadłużonej spółce "dojącej" samorządy? |
LadyMakbet napisał/a: |
Poruszasz tylko temat biurokracji w Centrali PKP PR a przecież mamy jeszcze 15 zakładów PR w terenie + jeden oddział i tam też jest przerośnięta biurokracja, kliki, sitwy i różne przekręty... |
michu napisał/a: |
A były plany łączenia zakładow?podobno zwiazki zawodowe broniły? |
michu napisał/a: |
A ze stołka związkowego do kierowniczego to juz bliska droga. |
Ralny napisał/a: | ||
Pazerność ludzka nie zna granic. Taki gryzipiórek zarabia ok. 5 tysięcy na rękę i jeszcze mu mało! Nawet nie podaruje tych nędznych 11 zł. Tylko strzelać do takich palantów! |
Grad napisał/a: |
Nie podajesz precyzyjnie informacji, wprowadzając zamęt. |
Pirat napisał/a: |
Krycha, wiem że jesteś dobrze poinformowana. Na twoim miejscu najsmakowitsze kąski zachowałbym dla siebie, a nawet wykorzystał z pożytkiem. Skoro Przewozy Regionalne szantażują samorządy to Ty możesz zaszantażować władzę Przewozów Regionalnych - "poprawiacie rozkład jazdy na linii Wrocław - Zgorzelec albo wywlekam na światło dzienne wszystkie wasze brudy z Centrali"... Pomyśl o tym! |
Krycha napisał/a: |
Pirat, nie będę zniżać się do poziomu naczalstwa Przewozów Regionalnych, które szantażem wymusza na samorządach większe dotacje na utrzymanie m.in. swojej biurokracji. |
Ralny napisał/a: |
Krycha kiedy ciąg dalszy "sagi" o Centrali PKP PR? |
Krycha napisał/a: |
To co dalej napiszę zależy od rozkładu jazdy na linii Wrocław - Zgorzelec od 1 kwietnia. |
Krycha napisał/a: |
To co dalej napiszę zależy od rozkładu jazdy na linii Wrocław - Zgorzelec od 1 kwietnia. Mogę tylko liznąć temat lub walnąć z grubej rury. Wszystko zależy od DZPR... |
Krycha napisał/a: |
Świadoma praktyka pomijania na pieczątkach tytułów naukowych jest metodą na to, żeby nie wydało się kto w Centrali PKP PR nie ma wymaganego na stanowiskach kierowniczych wyższego wykształcenia. |
Krycha napisał/a: |
Biuro w którym dyrektoruje G.B. zajmuje się m.in. przetargami, więc łatwo domyślić się dlaczego tak jest doceniany i nominowany przez Zarząd PKP PR. |
Modliszka napisał/a: |
Gdy tak czytam o tej Centrali PKP PR to wcale się nie dziwię, dlaczego w tej spółce jest taki burdel. |
Krycha napisał/a: |
Świadoma praktyka pomijania na pieczątkach tytułów naukowych jest metodą na to, żeby nie wydało się kto w Centrali PKP PR nie ma wymaganego na stanowiskach kierowniczych wyższego wykształcenia. Oczywiście dla osób nowozatrudnianych w biurach Centrali PKP PR jest to wymóg podstawowy, ale jeśli ktoś jest rekomendowany przez betona z sitwy to takiego wymogu nie musi spełniać. |
Cytat: |
Zarówno dyrektorzy, jak i naczelnicy wydziałów wynagradzani są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Miesięczne wynagrodzenie stanowi iloczyn przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, ogłoszonego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. |
Cytat: |
Na poziomie centrali i 15 zakładów Spółka zatrudnia 66 dyrektorów i zastępców. Każdemu z nich podlega średnio 255 pracowników. W samej Centrali Spółki 1 naczelnik wydziału przypada z kolei na 11 pracowników. |
Cytat: |
Miesięczne wynagrodzenie stanowi iloczyn przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, ogłoszonego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. |
Krycha napisał/a: | ||
Liczby podane przez Kurpiewskiego są uśrednione i naciągnięte na korzyść Zarządu PKP PR. Ja posiadam inne i bardziej wiarygodne informacje, o czym pisałam już w tym wątku. |
Grad napisał/a: |
W PKP S.A. wszyscy są świadomi, że jest tu więcej biurokratów niż w centrali PR. Różnica polega na tym, że to PR żebrze o dotacje od podatników (samorządów). |
Grad napisał/a: |
Podobno posiadasz Regulamin organizacyjny cenrali PR, to zacytuj głąbowi z podaniem numeru § ten fragment gdzie jest podane na ilu biurokratów przypada naczelnik. |
Zed napisał/a: | ||
No dobra, a spółka PKP S.A. zatrudniająca ok. 3 tys. ludzi skąd bierze fundusze na utrzymanie takiej chmary biurokratów? Przecież PKP S.A. to nie fabryka tylko żeruje na innych spółkach PKP. |
Krycha napisał/a: | ||
Cały Regulamin organizacyjny PKP PR jest tutaj: http://krycha.pkp.boleslawiec.pl/doc/regulamin.doc |
Grad napisał/a: |
Koleje DB też mają coś na wzór centrali PKP S.A. ale nie jest to taki napompoway balon jak z Polski ale spółek jako przewoźników jest więcej niż u nas. |
Cytat: |
Zarówno dyrektorzy, jak i naczelnicy wydziałów wynagradzani są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Miesięczne wynagrodzenie stanowi iloczyn przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, ogłoszonego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. |
Paszczak napisał/a: |
A teraz zagadka: ile dokładnie zarabia każdy z 18 dyrektorów Biur w Centrali PKP PR? |
Krycha napisał/a: |
dodatek za staż pracy sięga max 33% (po 22 latach ciągłej pracy w PKP) wynagrodzenia zasadniczego, czyli w przypadku "naszych" dyrektorów jest to dodatkowa kwota ok. 2880 zł miesięcznie. |
Grad napisał/a: |
Uważajcie na Gazete Wyborczą ona wchodzi w skład ludzi tzw. różowego salonu z którym troche sa tez powiazani dygnitarze z PKP -głównie dawni komuniści a obecnie liberałowie. |
Grad napisał/a: |
Coraz częściej zdarza się, że zatrudniani są w PKP na stanowiskach rzeczników prasowych znani dobrze opłacani dziennikarze z radia, prasy lub tv. Wszystko to po to aby ich obecnością uwiarygodnić, że w PKP nie dzieje się źle. Dla tuszowania przekrętów zarządy spółek pieniędzy nie żałują. |
Lady Makbet napisał/a: |
Niech za przykład posłuży kit wciskany przez Kurpiewskiego na temat zarobków dyrektorów w PKP PR. |
Krycha napisał/a: |
Czasami można się już pogubić w tej karuzeli stanowisk! Trudno za tym nadąrzyć... |
Krycha napisał/a: |
Wyobraźcie sobie teraz moich dwóch "pupili" - duet Pawicki i Piech z DZPR (rozpierdalacze kolei na Dolnym Śląsku), którzy za swoje "zasługi" w nagrodę przenoszeni są do Centrali PKP PR. Ja sobie tego nie wyobrażam...!!! |
Krycha napisał/a: |
Członek Zarządu PKP PR - Dyrektor ds. pracowniczych Konrad Mirowski (z nadania PiS) nie życzy bowiem sobie dotychczasowych pracowników PKP, bo według niego kolejarze to złodzieje i leniuchy. Co ciekawe, Mirowski taką opinię ma tylko o zwykłych pracownikach kolei, a nie o dyrektorach biur czy naczelnikach wydziałów, czyli o tzw. betonie. |
Krycha napisał/a: |
Ciąg dalszy nastąpi... |
Irasiad napisał/a: | ||
Dawaj Krycha więcej o tych dziadach! Trzeba im dowalić na maxa! |
Noema napisał/a: |
Krycha, to są ich ostatnie godziny. Koalicja się rozsypie (po dzisiejszej prowokacji TVN i Beger) i będą nowe wybory, a po nich roszady na kolejowych stołkach. Wtedy te wszystkie Tereszczuki, Warsewicze i Celińskie z nadania PiS-u też dostaną kopa! |
Krycha napisał/a: |
Ciąg dalszy być może nastąpi... Wszystko zależy od ostatecznego nowego rozkładu jazdy na linii Wrocław - Zgorzelec i w regionie jeleniogórskim ("Wrocławianin" musi jeździć do/ze Zgorzelca!)... |
Cytat: |
W Biurze Kontroli Terenowej najprawdopodobniej zostanie utworzony nowy Wydział, bo właśnie zakończyła się rekrutacja na stanowiska 10 kontrolerów, z czego 5 osób będzie pracować w Poznaniu, a 5 w Warszawie. Stosowne ogłoszenia o naborze były nawet w "Gazecie Wyborczej", "Głosie Wielkopolskim" oraz w "Życiu Warszawy". Warto dodać, że jedno ogłoszenie ramkowe o pracy w "Gazecie Wyborczej" to wydatek ok. 1600 - 2000 zł.
I teraz najciekawsze... Nie zatrudniono nikogo z kolejarzy! Członek Zarządu PKP PR - Dyrektor ds. pracowniczych Konrad Mirowski (z nadania PiS) nie życzy bowiem sobie dotychczasowych pracowników PKP, bo według niego kolejarze to złodzieje i leniuchy. Co ciekawe, Mirowski taką opinię ma tylko o zwykłych pracownikach kolei, a nie o dyrektorach biur czy naczelnikach wydziałów, czyli o tzw. betonie. |
Krycha napisał/a: |
Krzysztof Bury w przeszłości zmieniał stanowiska kierownicze jak najgorszy aparatczyk. Był wcześniej dyrektorem Biura Spraw Pracowniczych PKP PR w Poznaniu. A w odległej przeszłości prokuratorem w dawnym woj. poznańskim. Został jednak pozbawiony dożywotnio wykonywania tego zawodu - jak donoszą wiewiórki - z powodu łapówkarstwa. W wyniku tego trafił do PKP szybko awansując (przeskakując ze stołka na stołek) aż do chwili obecnej. |
Romuald Marczak napisał/a: |
Na liście Państwowej Komisji Wyborczej pani Bodzek w rubryce zawód ma wpisane: wyższy urzędnik państwowy, a więc aspiracje nieco większe niż kierowanie biurem kontroli w PKP Przewozy Regionalne Sp. z o.o. Należy życzyć sukcesu. |
Cytat: |
Odwołany niedawno dyrektor Kujawsko-Pomorskiego Zakładu Przewozów Regionalnych w Bydgoszczy, Mieczysław Cichosz będzie zastępcą dyrektora Biura Kontroli Terenowej PKP PR. Synekurę będzie miał w Poznaniu, bo tam ma najlepszy dojazd do pracy ze swojej miejscowości zamieszkania. Część dnia pracy zajmie mu podróż. To dobre rozwiązanie dla niego, ponieważ jak wiadomo brakuje konkretnego zajęcia dla obecnej chmary dyrektorów Biur Centrali PKP PR, a co dopiero dla zastępcy takiego dyrektora.
Zadłużona na ponad 2 mld zł spółka PKP PR będzie mu płacić nadal około 11 tys. brutto + dodatki i premie. Taka jest wola lewicowych związkowców (głównie najliczniejszego w PKP - Związku Zawodowego Kolejarzy) z zakładu bydgoskiego. Odwołany dyr. Cichosz jak wiadomo do niczego im się już nie przyda, ale wdzięczni związkowcy wywarli wpływ na prezesie i teraz ten pasożyt będzie nas podatników kosztował kilkanaście tysięcy zł co miesiąc. |