Exsimus napisał/a: |
Bez przesady mnie się monopol SKM na trasie Gdynia - Słupsk bardzo podoba i ten monopol to ja bymn wydłużył do Ustki.
Co do uwag do rozkładu jazdy w tym województwie to tutaj naprawdę nie trzeba robić wiele, bo Zachodniopomorskie ma według mnie rozkład ułożony na +4 |
Pawel_15 napisał/a: |
Szczecinek - Chojnice dać więcej kursów i je wydłużyć.
Szczecinek - Słupsk skomunikować z wybranymi połączeniami SKM do Ustki. |
Bartek1981 napisał/a: |
2. Zmienić tak rozkład, aby pociagi odjeżdżające z Koszalina do Szczecina nie dublowały się. W tej chwili jest tak, że prawie w tym samym czasie odjeżdżają pociagi do Szczecina i przez Kołobrzeg i przez Białogard np. 6.00 (przez Kołobrzeg), 6.30 (przez Białogard), 15.39 (p. Białogard), 15.55 przez Kołobrzeg. |
Bartek1981 napisał/a: |
7. Powrót IR do Poznania oraz Szczecin - Gdynia (można bylo by go wydłużyc gdzieś dalej) |
Bartek1981 napisał/a: |
10. Zlikwidować poranne regio Białogard - Szczecin, wozi tylko kolejarzy. |
Bartek1981 napisał/a: |
12. Maksymalnie wydłużyc kursowanie pociągów np. Kostrzyn - Koszalin, Świnoujście-Krzyż itp. tabor będzie racjonalnie wykorzystywany. |
Bartek1981 napisał/a: |
14. Jak najszybsza modernizacja odcinka Wałcz - Kalisz Pom. no i może w końcu modernizacja linii Kalisz Pomorski - Złocieniec, Swidwin - Połczyn - Grzmiąca. |
Bartek1981 napisał/a: |
15. Koszalin - Mielno powinno kursować w długi weekend majowy i oczywiście na długo przed uruchomieniem połaczenia PROMOCJA!!!! Bez tego ani rusz. |
Kuba_CH napisał/a: |
Można od razu puszczać w relacji Chojnice - Szczecinek - Słupsk, a latem do Ustki. |
lukien213 napisał/a: | ||
Świdwin - Połczyn Zdr. to pobożne życzenia. Jak dla mnie, to to połączenie generowałoby mniej strat niż Sławno - Darłowo. Przede wszystkim są to większe miejscowości, a do Połczyna jeździ też trochę kuracjuszy. Co do Grzmiącej, to tam już nie ma takiego pojęcia jak remont. Za Kołaczem w stronę Barwic na dzień dzisiejszy brakuje już około 5km torowiska. Reszta jest w opłakanym stanie. |
lukien213 napisał/a: | ||
Tu się zgodzę, rozkład powinien być znany już od początku obowiązywania, ewentualnie od korekty marcowej. Od długiego weekendu majowego powinna jeździć część kursów. |
Kuba_CH napisał/a: | ||
Chyba 2 lata temu był pociąg poranny Chojnice - Szczecinek - Słupsk, jeździł na składzie, później na szynobusie. Połączenie podzielono na dwa osobne przy pierwszej korekcie rozkładu. Teraz mamy sytuację, w której szynobus z pociągu Słupsk - Szczecinek (p. 15:36) przechodzi na Szczecinek (o. 15:43) - Chojnice. Teoretycznie, czemu nie zapowiedzieć w Słupsku pociągu do Chojnic przez Szczecinek? |
OPi napisał/a: |
Moim zdaniem brakuje połączeń dostosowanych do przewozu rowerów na trasy nadmorskie. Moim zdaniem wszystkie SPOTy powinny pójść do obsługi tras Szczecin - Świnoujście/Kamień Pom., Kołobrzeg - Szczecinek, a nie pałętać się na trasie Szczecin - Poznań, gdzie ZPR Poznań w międzyczasie wykorzystuje nasze jednostki do obsługi swoich tras! |
Pawel_15 napisał/a: |
IC prędzej zdechnie niż utworzą takie połączenia ale PR mogą jako IR, można by spróbować. Co byście powiedzieli na utworzenie projektu nowego rozkładu jazdy ? IC i tak oleje ale PR mogą się nad tym zastanowić i co nieco się przychylić do takiego projektu. |
Pawel_15 napisał/a: |
IC prędzej zdechnie niż utworzą takie połączenia ale PR mogą jako IR, można by spróbować. Co byście powiedzieli na utworzenie projektu nowego rozkładu jazdy ? IC i tak oleje ale PR mogą się nad tym zastanowić i co nieco się przychylić do takiego projektu. |
Pawel_15 napisał/a: |
Idea jak najbardziej słuszna. Kiedyś był pośpieszny Tczew - Chojnice - Szczecinek - Szczecin. Kilka godzin jazdy po dwu torze bez druta. |
holdman napisał/a: |
Ja dodam jako propozycję więcej REGIO na trasie Koszalin/Słupsk- Poznań. Po co tyle jeździ tych pociągów z Kołobrzegu a z Koszalina tylko 1 para? Koszalin i Słupsk poza sezonem generują większe potoki niż Kołobrzeg głównie ze względu na masę studentów z tych miast studiujących w Poznaniu. |
Cytat: |
Marzy mi się jeszcze pociąg Regio Słupsk - Bydgoszcz. |
OPi napisał/a: |
Ale nie, bo to władze pomorskiego nie wpuszczą do nas swych szynobusów, a nasze władze nie wpuszczą smerfów do nich i tak tworzy się błędne koło. |
Pawel_15 napisał/a: | ||
Przez Chojnice czy przez Piłę ? |
Cytat: |
robertrush, od nowego rozkładu na linii runowo - szczecinek będzie kursować 8 par pociągów codziennie, Wink |
Cytat: |
Będą miały jakieś skomunikowanie na Chojnice i z Chojnic do Tczewa ? Bo jak tak to może połączyć relację a nie zmuszać ludzi do przesiadek ? |
Cytat: |
Na linii do Kalisza Pomorskiego |
Cytat: |
Dwie pary obsługują Chojnice czyli Pomorskie i dwie pary obsługuje Szczecin czyli ZachPom. I wtedy mamy ładny kompromis i są wszyscy zadowoleni. |
Cytat: |
chojnickiego na szczeciński, wybierze właśnie wyżej wspomnianą trasę. Przynajmniej tak mi się wydaje |
Cytat: |
Dwie pary to minimum na tym odcinku. Dwa bezpośrednie by mogły być, ale musiałyby być porządne godziny |
Cytat: |
Skora ma się zwiększyć liczba pociągów na trasie Runowo- Szczecinek to może faktycznie DB ze swoimi Desiro wkroczą na Szczecin- Kołobrzeg. Nasze szynobusy wtedy mogłby byc wykorzystywane na innych trasach. Fajna sprawa. |
OPi napisał/a: |
Bartek1981, z Warszawy do Szczecina przez Koszalin? Omg... Pomysł nocnego juz był kiedys walkowany na forum, ale w relacji z Gdańska i Kalingradu do Berlina a nie z Olszyna |