winograd napisał/a: |
Był to pociąg ALVIA relacji Madrid Chamaritn - Ferrol, najprawdopodobniej nr 04155. Wyjechał z Madrytu 15:00, o 20:41 miał być w Santiago de Compostella.
|
twardypt91 napisał/a: |
Nie wiem czy zauważyliście, ale to nie I człon wyleciał z torów. |
Jarul napisał/a: |
Już zaczyna się, że miał na Facebooku fotkę z 200 km/h na zegarze. |
Pirat napisał/a: |
...Tu są tylko trzy możliwości: wina kozakujących maszynistów, awaria hamulców lub sabotaż. |
PasażerIR napisał/a: |
Prawdopodobnie awaria układu zasilania silników trakcyjnych BRAK MOŻLIWOŚCI WYŁĄCZENIA ZASILANIA SILNIKÓW TRAKCYJNYCH .... |
Cytat: |
Co wiemy na razie, to 100iles tam w zakręcie. Dlaczego... nadal brak odpowiedzi...
Stawiam kolejne pytanie, co z blacboxem. Zajął się tym ktoś czy zamiata się pod dywan? Jakieś bliżej nie określone oskarżenia, przesłuchania, aresztowania przechodzą na plan pierwszy, a istotne szczegóły techniczne pękają jak bańka mydlana.. |
Cytat: |
Maszynista przyznał, że się zagapił. Wydawało mu się, że do tego łuku ma jeszcze trochę drogi, a kiedy się zorientował, było za późno. |
Cytat: |
ASFA to system nie prymitywnego shp z jednym potwierdzeniem że nie śpisz, tylko szereg opcji nadających prędkość odcinkową w zależności jaki sygnał nastąpi. |
Cytat: |
Powtarzam po raz kolejny, gdyby przejechał balise 4 km wcześniej i potwierdził zwolnij do 60ciu (opcja L7 w asfa) byłby problem załatwiony. Innej prędkości nie może wstawić. Ponieważ nie zwolnił, więc albo nie było balisy, albo jest komisja która się tym zajmuje i objektywnie informuje. Innego wyjścia nie ma... |
Cytat: |
Zum einen wird eine Geschwindigkeit von 60 km/h, 50 km/h oder 35 km/h (abhängig vom Zugtyp) 300 m vor dem Signal überwach... |
Cytat: |
Control de velocidad (60 Km/h, 50 Km/h o 35 Km/h según el tipo de tren) tras pasar por un transpondedor 300 metros por detrás de la señal. |
Cytat: |
Nie no w czym teraz widzisz problem ? W znakach ?
Balisa miała być lub jest w odpowiedniej odległości od zakrętu. Jeśli jest a o czym nikt nie pisze, to redukuje do 60 a nie przyspiesza. Nie wiemy jaki był przebieg wcześniej i jak poruszał się skład |
Cytat: |
Balisę rezonującą na częstotliwości kontrolnej poziomu siódmego umieszcza.... |
Cytat: |
Nie wiem do czego zmierzasz.. |
Cytat: |
Trafiasz pomału w sedno sprawy... |
Cytat: |
była elektroniczna kontrola |
Cytat: |
Czego "kontrola", Łosiu? |
Cytat: |
Przedstaw swoje okno na świat zamiast babrać jak partyzant po stronie. |
Cytat: |
Jeśli kabza podobnych tobie pisarczyków nabija tylko linki do medialnych informacji gdzie toczy się wyłącznie życiorys i przyszłość pana maszynisty a troll nie reaguje na medialny pasztet, to mamy efekt. |
Cytat: |
Podając wątek wlepiłeś zwykłe medialne pisadło... bez komentarza i bez ustosunkowania się do tematu. |
Cytat: |
Teraz gryziesz temat gdy poczułeś potencjalnego przeciwnika. |
Cytat: |
Brak rzeczowej dyskusji... |
Cytat: |
(...)i lakoniczne że nic nie mogło wyhamować skład jest wiadome i powinno rozwinąć temat szukając odpowiedzialnych anie kończyć się na opisie dnia lub dni maszynisty. |
Cytat: |
To że ta sprawa śmierdzi i zamiata się odpowiedzialność pod dywan czuć na odległość. Czujesz to trollu czy wystarczą ci nowinki prasowe ? |
Dudzio napisał/a: |
Taki system to właśnie ETCS. |