yello1 napisał/a: |
Ale rozczarujesz sie bo teraz kazda spolka PKP ma klopoty finansowe i ma ZERO przyjec o kursach wogole nie wspominam bo nie ma na to KASY. |
EP-09 napisał/a: |
Nie będzie |
pepe napisał/a: |
A najlepiej jak zmieniłbym branżę poszukiwania pracy, bo z pracą na kolei to krucho jest. |
pepe napisał/a: |
Ale to co najdziwniejsze to to że dziennikarz w końcu poinformował ile na kolei się zarabia - maszynista z 20 letnim stażem 2500 zł netto, młodych to tym nie zachęcimy |
eminem91 napisał/a: |
A czy można byc konduktorem i nosic okulary??? |
Cytat: |
A drugie pytanie : Po jakim czasie otrzymam LEGITYMACJE PRACOWNIKA (99%) [?]
|
kuba5859 napisał/a: |
dobra już wiem jaka różnica. Chodzi mi o nastawniczego. Mógł by mi ktoś napisać jak wygląda sprawa z naborem i jakie szkoły czy kursy trzeba ukończyć proszeeee |
Vince napisał/a: |
3. jako ankieter na wakacje |
Cytat: |
2. praca na kasie KD, PR bądź IC |
DawidCzerwiensk napisał/a: |
A teraz jak to wygląda? |
Szymek napisał/a: | ||
Osobiście, odradzam |
Cytat: |
Osobiście pracuję już jakiś czas i zarobki wcale nie są złe |
Artur napisał/a: |
ibonek, Potrzeba takich ludzi z poza układu i z pasją którzy będą dbali o maszyny, tory tak jak o swoje a z biegiem czasu będą mieć swoje pojazdy itd. Ale takich ludzi jest mało i nawet jak już się dostaną do pracy na PKP to siedzą cicho albo Beton ich szybko wykosi niestety. |
Cytat: |
mam nawet fajną pracę, na zarobki nie narzekam, mieszkanie, oszczędności i samochód jest, zobowiązań brak.Wykształcenie średnie techniczne.Jestem z Poznania, wiek 27 lat, udokumentowane, kilkuletnie doświadczenie w pracy z klientem i sprzedaży. |
PiterTarnów napisał/a: | ||
czy w Poznaniu płacą w euro czy może tatuś pomógł tam gdzie trzeba? psychiatrów też tam chyba mają w przychodniach? |
Szymek napisał/a: |
Co do wynagrodzenia, to nie wiem jakie stanowisko wykonuje Młody Kolejarz, i ile zarabia, ale to co pisał jest nie prawdą. Wynagrodzenie za wykonaną prace i poświecenie na kolei jest po prostu śmieszne... A zdobycie 100% premii regulaminowej, w przypadku kasjerów graniczy z cudem |
Szymek napisał/a: |
Nie można porównywać pracy w PKP PLK a PKP INTERCITY. |
Cytat: |
mam wykształcenie wyższe, znam dobrze angielski, obsługa komputera biegła |
Jasder napisał/a: |
Hej
Od dawna bardzo chciałem pracować w IC, teraz kiedy mam możliwość, chcę zasięgnąć opinii specjalistów czy praca konduktora jest naprawdę warta zachodu |
Szymek napisał/a: |
Fakt rozmowa kwalifikacyjna była dosyć wymagająca, a komisja zadawała dużo pytań |
Noema napisał/a: |
PKP Energetyka S.A. szuka młodych inżynierów
PKP Energetyka S.A. przygotowała atrakcyjne oferty pracy dla młodych inżynierów. Zapoznać się z nimi będzie można 23 i 24 marca br podczas 17-tych Inżynierskich Targów Pracy................. źródło: http://pkp.pl/node/3791 |
mateusz123 napisał/a: |
Siemanko
Gdzie ewentualnie można by dowiadywać się o pracę w informacji kolejowej(telefonicznej najlepiej) we Wrocławiu? |
GrupaPKP napisał/a: |
Na początku witam was wszystkich , i proszę was o pomoc. Za 3 tygodnie kończę szkołę technikum mechaniczne i chciałbym iść na kolej dokładnie być maszynistą nie boje smarów i ubrudzić sobie rączek , mogę na początku pracować najpierw przy naprawie bo i tak jest tylko chce tam pracować i potem jako pomocnik i maszynista. |
Cytat: |
2.Atrakcyjne wynagrodzenie |
pospieszny napisał/a: |
Iktorn, Z dwoma prawami kierowania, odpowiednim stażem i doświadczeniem i na rękę ok. 4 000 tys. netto. |
Cytat: |
stanowisko instruktora wagonowego |
alex-68 napisał/a: |
msT.Złóż podanie do PLK i Zakładu Linii Kolejowych w Tarnowskich Górach(sekcje w Kedzierzynie i Gliwicach) lub Katowicach(Zabrze) i czekaj...cierpliwie Drogówka ci się podobała |
encepence napisał/a: |
pracuje jako tzw track meintain czyli przy odnowie taboru,ukladanie nowych szyn,zrywanie starych i wiele innych rzeczy zwiazanymi z taborem.[...] aha i jak moge przetlumaczyc ten zawod na polski(sorry za dlugo za granica!) |
Kaszub napisał/a: |
Czy będąc już konduktorem/kierownikiem w PR/PKP IC, istnieje możliwość awansu, np. naczelnik, biura? |
Kaszub napisał/a: |
Czy istnieje możliwość takiego "zgrania czasowego" aby jednocześnie pracować na kolei i studiować zaocznie? |
Cytat: |
Czy będąc już konduktorem/kierownikiem w PR/PKP IC, istnieje możliwość awansu, np. naczelnik, biura? |
Cytat: |
Śląskim Zakładzie PR w Katowicach |
Szymek napisał/a: |
Nie wiem czy to prawda ale podobno, 14stu nowym konduktorom nie przedłużono umowy w IC. "Nie wiem czy to prawda" bo jakoś na forum nikt nic o tym nie pisał... ?!? |
Mikołaj napisał/a: |
Najpóźniej w grudniu zmienią się przepisy szkolenia i wtedy ważne żeby było wykształcenie średnie a konkretnie jakie nie ma znaczenia, ale wiadomo że pracodawca woli kogoś z wykształceniem kierunkowym |
Bartollini napisał/a: |
http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5/article/200/1073.html
w KM przyjmują na konduktora i kierpocia |
Cytat: |
chodzi o to czy może mieć wadę wzroku |
Dharma napisał/a: |
A tak z ciekawości.
Ja osobiście Technika Transportu Kolejowego raczej łączę z szeroko pojętym "sterowaniem ruchem", a nie z obsługą lokomotyw - mylę się ? |
marcinkg4 napisał/a: |
Orientuje się ktoś, czy będą w lutym przyjęcia w PR Szczecin na konduktorów?
Dziękuje za odpowiedź |
Cytat: |
Nie. Okulary eliminują z pracy na kolei. |
rufio198 napisał/a: |
Zawsze możesz przyjść do W-wy. W drużynach jeździ dziewczyna ( to na pewno) i trzech facetów ( tego nie jestem pewny bo każdy mówi inaczej ) ze Śląska |
calsberg napisał/a: |
Kwoty się zgadzają...ale do tego dochodzą pochodne, więc kwota 1100netto nie jest prawdą. |
Bardi78 napisał/a: |
Ja byłem ostatnio na rozmowie w jedej ze spółek, więc tak ścieżka kariery od podstaw
1.manewrowy 1100netto!!!!!!!!!!!!!!!na okres próbny potem 1300!!!!! 2.ustawiacz-15000netto |
Bardi78 napisał/a: |
Ja byłem ostatnio na rozmowie w jedej ze spółek, więc tak ścieżka kariery od podstaw
1.manewrowy 1100netto!!!!!!!!!!!!!!!na okres próbny potem 1300!!!!! 2.ustawiacz-15000netto 3.pomocnik maszynisty 1600 netto 4.rewident 1800 netto i potem już dalej egzaminy na mecha. |
Damian Łódź napisał/a: |
Tylko podobno u tych prywaciarzy |
Cytat: |
Podań o pracę jest sporo. |
Worms napisał/a: |
W PLK na dzień dobry nastawniczy ma podstawy 1680 brutto |
Szymek napisał/a: |
Generalnie teraz wszędzie sytuacja z pracą jest ciężka... |
en57-2000 napisał/a: |
życie jak za drogie żeby tak długo żyć, trzeba z tym skończyć najlepiej rzucając się pod pociąg, niech się cieszą ci co się nie urodzili |
dyżurny napisał/a: |
Orientuje się ktoś, jaka jest szansa załapać się na konduktora w PR albo ICC na południu (Kraków, Rzeszów). Bo od października będę miał wolne weekendy, i może w branży kolejowej spróbowałbym swoich sił. |
Cytat: |
Chociaż czasami bywa tak że tego czasu jesteśmy na danej służbie (pozbawieni - pracownicy wiedzą o co chodzi |
elgonzalo napisał/a: |
mateuszpr, ot tak o złożyłeś podanie na maszynistę i zaproponowali ci Kurs na kierownika. Ja też jestem z Lubelskiego. Wgl to gdzieś przyjmują na kierownika pociągu? |
kede86 napisał/a: |
witam,
chciałbym zrobić kurs na manewrowego, ustawiacza itp. Orientuje się ktoś czy na śląsku są jakieś ośrodki, w których można takie kursy zrobić? Pozdro |
kede86 napisał/a: |
witam,
chciałbym zrobić kurs na manewrowego, ustawiacza itp. Orientuje się ktoś czy na śląsku są jakieś ośrodki, w których można takie kursy zrobić? Pozdro |
kamil20 napisał/a: |
Ciekawe tylko ja na maszyniste chcialem isc ale widze lipa beton PKP jest dalej |
pospieszny napisał/a: |
Lista uprawnionych do szkolenia i egzaminowania osób ubiegających się o licencje i świadectwo maszynisty.
Koszt faktyczne - info do uzyskania bezpośrednio u podmiotów. |
Andrzej napisał/a: |
Nazywa się on manewrowy a dostaniem sie do pracy na takie stanowisko chyba obecnie nie jest możliwe. |
thelary napisał/a: |
Witam,
uzyskałem tytuł mgr inż. w specjalności drogi kolejowe na politechnice śląskiej. Będąc na zaocznych magisterskich pracowałem na jednym z odcinków autostrady A1 u generalnego wykonawcy prawie 2 lata. Na stronie PKP PLK swego czasu ukazało się ciekawe ogłoszenie, dla którym w moim odczuciu spełniałem wymagania przynajmniej aby przyjść na rozmowę. Mija miesiąc i cisza.. Koleżanki mamy mówiły żebym sie za bardzo nie podpalał na to bo w większości to fikcja a stanowisko i tak ma swojego kandydata a ogłoszenie jest w kwesti czysto formalnej. Rzeczywiści tak to wygląda? Jakaś rada jak można wejść do "rodziny PKP PLK" ? Staże, urząd pracy ? |
atm napisał/a: |
Wręcz przeciwnie, szczególnie na pasażerskich dyspozytura to czarna robota. To nie jest stołek awans i tak dalej, tylko konieczność znajomości realiów pracy danej firmy. |
Cytat: |
Pisałem też do Beatrycze ale wiadomość jest ciągle w "do wysłania" |
Jerry napisał/a: |
Żeby być konduktorem to trzeba mieć zdany konduktorki egzamin. |
xDzonox napisał/a: |
Witam, jestem tu nowy ale jako mikol mam już dość długi staż Czy jest tu może ktoś zorientowany w kolejowym rynku pracy w Warszawie? Jestem zainteresowany jakąkolwiek pracą na jakimkolwiek dworcu warszawskim (ewentualnie podwarszawskim), może to być nawet zamiatanie peronów. No i najważniejsza sprawa... Jestem studentem, więc w grę wchodzą tylko weekendy + środy albo popołudnia/wieczory. |
Cytat: |
Z tego co wiem odchodzi (odeszło?) się od tego stanowiska. |
Cytat: |
A o terminach przeglądów diagnostycznych nie ma co mówić. Wydaje się jakby PLK zastanawiała się nad likwidacją diagnostyki, ale nie podjęła jeszcze ostatecznej decyzji. |
Cytat: |
Nie ma ludzi, nie ma sprzętu, nie ma czasu... |
Cytat: |
Osoby z uprawnieniami zwrotniczego przerzucane są na przejazdy kolejowe i pracują jako dróżnicy przejazdowi. |
Cytat: |
Oględziny rozjazdów natomiast niczym kukułcze jajo podrzucane są służbie drogowej. |
szumiec napisał/a: |
Dawid Łobzów, Ty naprawdę chcesz siedzieć w tej budce między torami a drogą i opuszczać rogatki za 1100 zł ? |
Cytat: |
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłasza nabór na stanowisko pracy:
Dróżnik przejazdowy Miejsce pracy: Zakład Linii Kolejowych w Sosnowcu (Sekcja Eksploatacji: Katowice, Tychy), Zakład Linii Kolejowych w Bydgoszczy (Sekcja Eksploatacji: Bydgoszcz Główna, Bydgoszcz Wschód, Inowrocław, Inowrocław Rąbinek, Jabłonowo Pomorskie, Laskowice Pomorskie, Toruń Główny, Toruń Wschodni), Zakład Linii Kolejowych w Lublinie (Sekcja Eksploatacji: Rozwadów, Zamość, Lublin, Chełm), Zakład Linii Kolejowych w Tarnowskich Górach (Sekcja Eksploatacji: Gliwice, Kędzierzyn Koźle, Orzesze, Racibórz, Rybnik, Herby Nowe, Tarnowskie Góry), Zakład Linii Kolejowych w Poznaniu Numer referencyjny: WZ/IZ/02/03/14 Wymagane kwalifikacje: * Wykształcenie zasadnicze zawodowe oraz tytuł zawodowy robotnika wykwalifikowanego albo dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe na poziomie zasadniczym, (mile widziane średnie techniczne); * Mile widziany egzamin kwalifikacyjny na stanowisko dróżnik przejazdowy; * Sumienność; * Podejmowanie decyzji; * Radzenie sobie ze stresem. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego poprzez APLIKUJ w terminie do dnia 18.03.2014 r. Wszystkie odpowiedzi traktowane będą jako poufne. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Aplikacje osób, które nie zostały zatrudnione, zostaną zniszczone. Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883)". W przypadku braku takiej klauzuli, kandydatura nie będzie rozpatrywana, a dane osobowe zostaną usunięte, zgodnie z Ustawą, bez powiadamiania osoby, której dane dotyczą. |
duch1989 napisał/a: |
Mam pytanie, czy jeśli ktoś na codzień nosi okulary to moze ubiegać się o stanowisko zwrotniczego?
Chodzi tutaj o wadę około -1, -1,25 |
en57-2000 napisał/a: |
A z zewnątrz też można się załapać na ten kurs czy to tylko dla cargopracowników? |
katowicer napisał/a: |
A wiecie, że w przypadku aplikowania do PKP PLK jednym z pól do wypełnienia jest " osoba polecająca".
No już w biały dzień nepotyzm na całego. Masakra. |
katowicer napisał/a: |
A wiecie, że w przypadku aplikowania do PKP PLK jednym z pól do wypełnienia jest " osoba polecająca".
No już w biały dzień nepotyzm na całego. Masakra. |
aanniiaa napisał/a: | ||
Jestem ślepa i kupcie mi okulary, skoro od początku pracy w PLK na dziesiątki czy setki czytanych ofert nie widziałam ANI RAZU informacji o osobie polecającej. Skąd Wy takie informacje bierzecie?! Zgaduję, że to może chodzi o nieliczne stanowiska w ramach rekrutacji wewnętrznej, na które potrzebne jest "polecenie" przez przełożonego. |
pracownik napisał/a: |
Co warto wpisać w CV jeżeli chcę kandydować na ochroniarza kolei? |