Cytat: |
@mk1992, absolutnie się z Tobą zgadzam. Przecież sam Ostrów Wielkopolski wygenerowałby większe potoki podróżnych niż Opole i cały Górny Śląsk razem wzięte. |
Cytat: |
na linii 202 kilka nocnych TLK relacji Szczecin Główny <-> Gdynia Główna lub dalej do Olsztyna i Białegostoku |
Cytat: |
InterRegio |
Cytat: |
Powrót pociągów Czechowice - Kraków Główny |
Cytat: |
W Ostrowie mieszka 72000. Czy dalej sądzisz, że 72tys, wygeneruje większe potoki niż ponad 1,1mln? |
Cytat: |
W Ostrowie mieszka 72000. Czy dalej sądzisz, że 72tys, wygeneruje większe potoki niż ponad 1,1mln? |
Cytat: |
W Kamienczyku zrobic grupy do Szklarskiej, Karpacza i Swieradowa. |
kolejfan napisał/a: |
A ja bym marzył, żeby wymyślili pociąg łączący nasze stolice:D Dajmy na to:
TLK Stolica relacji Gniezno- Inowrocław-Toruń- Włocławek- Kutno-Łowicz-Sochaczew- Warszawa-Radom-Skarżysko Kamienna-Kielce-Kraków i jeszcze wagony z jakimis plakatami opowiadającymi o historii czy coś Ale to mało realne:D |
sebek napisał/a: |
Przy dobrych prędkościach można pomyśleć np. o EC Gedania Gdynia - Poznań - Berlin. Taki pociąg jest potrzebny, dużo pasażerów obecnie jest zmuszonych do przejazdów z przesiadkami w Poznaniu TLK+EC.
Trójmiasto potrzebuje takiego połączenia, napewno frekwencja byłaby zadowalająca. |
Cytat: |
dlaczego teraz to są marzenia? Sad |
Cytat: |
20. Gorzów Wielkopolski - Piła - Bydgoszcz - Toruń - Kutno - Warszawa - Lublin - Chełm - Zamość (InterRegio - 3 Bhp) |
Cytat: |
1. Zakopane - Kraków - Kielce - Radom - Warszawa - Ciechanów - Iława - Malbork - Tczew - Gdańsk - Sopot - Gdynia - Hel/ Lębork - Łeba/Słupsk - Ustka (TLK - 15 wagonów; po 5 na Hel, Łebę, Ustkę) |
bialy111 napisał/a: |
Dobra to i ja coś dorzucę
TLK lub IR Olsztyn - Gdynia - Koszalin - Kołobrzeg - Płoty - Wysoka Kamieńska - Świnoujście |
robertrush napisał/a: |
3) Kołobrzeg - Białogard - Szczecinek - Piła - Bydgoszcz- Inowrocław - Zduńska Wola K.- Tarnowskie Góry- Bytom- Chorzów- Katowice - Tychy- Zywiec - Chabówka- Zakopane; Katowice- Tychy- BB - Wisła; |
robertrush napisał/a: |
5) Olsztyn- Gdynia- Koszalin- Szczecinek - Piła- Poznań- Zbąszynek - Zielona G.; |
robertrush napisał/a: |
7) Olsztyn-Elbląg- Gdynia- Koszalin- Kołobrzeg- Goleniów- Szczecin; |
Adams napisał/a: |
@EN, z Pragi do Moskwy to może lekka przesada, ale jako przyśpieszone Regio np. z Liberca do Wrocławia tą trasą, to wcale nie byłby głupi pomysł |
Cytat: |
przydałoby się ożywienie węglówki z Gdyni w kierunku Bydgoszczy przez Kościerzynę |
atakan napisał/a: |
bialy111, Kolego a co z manewrami w Płotach? |
Tomasz K. napisał/a: |
Do rozkładu ( chyba 2004/05 ) była taka osobówka w jedną stronę przez Zieloną Górę. |
Cytat: |
Najbardziej trafne okazały się połączenia do [...]Chojnic |
Schiller napisał/a: |
EN JAN KIEPURA zmiana na EN Edith Piaf, zmiana relacji na Warszawa – Paryż / Hamburg /Amsterdam |
Cytat: |
EC WAWEL zmiana relacji na Kraków – Hamburg / Amsterdam (łączony w Berlinie z EC KIEPURA) |
Cytat: |
EC POLONIA w relacji Warszawa – Bielsko – Budapeszt – Belgrad, na odcinku Budapeszt – Belgrad tylko wagony sypialne |
Cytat: |
EC SOBIESKI w relacji Wenecja / Wiedeń – Warszawa |
Cytat: |
VLTAVA w wydłużonej relacji z Plzen do Moskwy prowadzić będzie klasę 2 na odcinku Plzen – Terespol. Wjazd do Czechowic Dziedzic, podział składu na Moskwę i na Kraków (jako Chełmoński do Kijowa, klasa 2 do Przemyśla) |
Cytat: |
NESEBAR (dawna Cracovia, późniejsza Varsovia) w codziennej relacji z Warszawy do Bukaresztu, sezonowo do Burgas, Warny, Kaszteli, Lokohazy. |
Cytat: |
Wprowadzenie wagonów bezpośrednich (sypialnych) do Baku, Ankary, Rzymu. |
Cytat: |
4. IR "Karpatia". Puścić prze magistralę podsudecką (pod warunkiem modernizacji).
|
Cytat: |
Masz racje, ale relacje sa ciekawe i do tego bardzo fajne! |
Schiller napisał/a: |
rozkład jest moimi wypocinami więc są pociągi które ja bym chciał a nie które mają szanse zaistnieć.... łączniki do Piaf byłyby dzielone w Berlinie itd... |
Schiller napisał/a: |
I TYLKO NIELICZNI Z FORUMOWICZÓW COŚ ROBIĄ W STRONĘ KOLEI. pisać każdy może... ja bym zrobił to tak, a ja inaczej...eee za mało w mojej miejscowości...a po co tyle w mojej...a dlaczego ten nie jedzie inną drogą???? - bez względu czy jest to projekt, przeciek czy prawdziwy rozkład tak się zachowujecie. |
Kuba_CH napisał/a: |
I pomyśleć, że takie Gliwice - Chojnice jeszcze parę lat funkcjonowały, potrafiły jechać dwa wagony, ale jeździło i się opłacało |
Cytat: |
co u licha konstruktywnego dla kolei w Polsce wnosi Twój praco- i czasochłonny projekt rozkładu, bo chyba nie wierzysz w to, że ktokolwiek na Grójeckiej albo Wileńskiej z niego coś wyniesie ? |
Cytat: |
Gdyby się opłacało, to by nadal funkcjonowało. |
Cytat: |
w wordzie i konwertowałem je w programie do pdf ;p |
Cytat: |
no tak ale STOCZNIOWIEC jedzie z Gliwic do Gdyni i tylko grupa wagonów do Chojnic |
Cytat: |
ten pociąg to zawsze był STOCZNIOWIEC (pospieszny Katowice - Gdynia |
Cytat: |
facet powinien faktycznie zajmować się tym profesjonalnie np w spółce IC lub PR ,lub przy UM |
Cytat: |
Gdyby się opłacało, to by nadal funkcjonowało. |
Cytat: |
Chyba że w taki sposób, dzielony/ łączony w Bydgoszczy. Ciekawe rozwiązanie. |
Cytat: |
Skoro na Hel, Intercity się opłaca jeździć, to gdzie inne miejscowości gdzie też była frekwencja (np. TLK "Bory Tucholskie")? |
Cytat: |
Nie do końca ,MI daje kasę na połączenia TLK a Grudziądz nie jest jakąś prowincją taki sezonowy miał frekwencję jedyny mankament to taki że na 1/3 trasy pociąg jechał trakcją spalinową |
Cytat: |
Jeszcze 4lata temu na Bydgoszcz-Chojnice rano do Bydzi przyjeżdżały 4 pełne pietrusy. dziś przyjeżdża jeden SA106. |
wiwix napisał/a: |
prywaciarz zostawi tylko te pociągi na które będzie dofinansowanie i które będa dochodowe. |
pawek4 napisał/a: |
Fajny pomysł z EC "Polonia" do Belgradu! Przed laty "Polonia" jeździła nawet do Sofii. |
Schiller napisał/a: |
TLK z Krakowa do Kostrzynia |
Cytat: |
Schiller napisał/a:
TLK z Krakowa do Kostrzynia Dokąd? |
Cytat: |
Chojnice tak dopieszczone chyba troche to przesada w porówniu z innymi osrodkami. |
kubanowy napisał/a: |
myślę, że mieszkańcy Lubuskiego mają ważniejsze problemy na głowie. |
Cytat: |
kubanowy napisał/a:
myślę, że mieszkańcy Lubuskiego mają ważniejsze problemy na głowie. Gwoli ścisłości dopuszczalne są obie formy. Koniec OT z mojej strony. |
pospieszny napisał/a: |
Mam wrażenie że Temat już istnieje. |
Bouzer napisał/a: |
Wytłumaczcie mi proszę jaki wpływ ma osobówka ze Świnoujścia do Szczecina na opóźnienie pociągu z Lublina do Chełma? |
Bouzer napisał/a: |
A widział ktoś te cytowane artykuły w Gazecie lubuskiej, Dzienniku Zachodnim, czy na onecie? |
EN napisał/a: |
Czekamy. Trochę mi to śmierdzi wałkiem (z pomocą Google nie znajdzie się tych artykułów poza naszym forum), ale przekonam się, jak się wyjaśni. |
Cytat: |
Jak jesteś taki kozak to siadaj do Excela i zapierdzielaj z nowym SRJP. |
EU07-469 napisał/a: |
(...)Pociągi 60220, 60221, 60232, 60233, 60234 i 60235 obsługiwane są czeskim motorakiem. |
Cytat: |
EU07-469 Oczywiście Twoja propozycja jak najbardziej OK, no ale zejdźmy na ziemię... jakie są szanse na uruchomienie takiego pociągu Confused |
Rafaello1973 napisał/a: |
Ja bym se pomarzył by choć jedne skład na trasie Gdynia- Wrocław zawitał na stałe do Wrześni, bądź jadąc od strony Poznania i Gniezna lub ewentualnie jechał z Gniezna przez Wrześnię na Jarocin i Ostrów Wlkp( ewentualnie Krotoszyn) ,a potem na Wrocek.
| |
wiwix napisał/a: |
Wątek przecieki znowu zamkniety więc napisze tutaj.
Bydgoszcz-Gdańsk 1h45min EIC Bydgoszcz-Gdańsk 1h55min TLK Bydgoszcz-Poznań 1h50min TLK Poznań-Bydgoszcz 1h50min TLK Gdańsk-Bydgoszcz 2h10min EIC Gdańsk-Bydgoszcz 2h20min TLK zatem relacja Poznań-Gdańsk to około 3h50min odwrotna Gdańsk-Poznań to około 4h15min różnica jest spora, patrząc na to co mamy obecnie. źródło: ... http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1,35590,10579216,Pociagiem_do_Gdanska_szybciej_niz_dotychczas.html#ixzz1cd5QJSZZ |
Cytat: |
ja bym chciała aby IR SZYNDZIELNIA Bielsko - Wrocław kursowała codziennie rano w relacji Żywiec - Zgorzelec na odcinku Żywiec - Bielsko jako REGIO, |
Cytat: |
a jako REGIO od Legnicy? |
Cytat: |
przywróciłabym IR MICKIEWICZ Poznań - Bielsko w (D) a w (C) w relacji do Zakopanego przez Żywiec |
Cytat: |
Czasowo rewelacja! EIC to skąd będzie jeździł? z Warszawy? czy Poznania? |
Cytat: |
albo alternatywnie połowa przez Mysłowice, Oświęcim, Skawinę i połowę przez Tychy, Czechowice, Oświęcim, Trzebinię... |
neospazmina napisał/a: |
moje marzenia:
nocny pociągu TLK w relacji Warszawa - Iława - Malbork - Gdańsk - Gdynia - Koszalin - Szczecin Główny |
podroznik1 napisał/a: |
i jeszcze jeden hit: BOHEMIA Gdynia-Gdańsk-Bydgoszcz-Poznań-Wrocław-Wałbrzych(lub-Kłodzko)-Praga oba codziennie |
kolejfan napisał/a: | ||
Dobry pomysł Już to było kiedyś poruszane, ale ja bym widział takie trasy: Wersja jakby centralna: Gdynia- Gdańsk - Tczew - Laskowice Pomorskie - Bydgoszcz- Inowrocław - Gniezno - Poznań - Zbąszynek - Rzepin- Frankfurt nad Odrą - Berlin albo wersja północna Gdynia- Lębork - Słupsk - Koszalin - Białogard - Stargard Szczeciński- Szczecin- Berlin |
Aaalisha napisał/a: |
Przywrócić MAMRY - z Suwałk do Wrocławia... |
Cytat: |
W 1990 transgraniczny ruch pasażerski został wznowiony. Oprócz trzech par pociągów Wałbrzych Główny-Meziměstí kursował tędy pociąg pośpieszny z Pragi do Wrocławia Głównego przez Wałbrzych. 14 grudnia 2003 zawieszono kursowanie pociągów na całej linii. |
Cytat: |
kursował tędy |
kubanowy napisał/a: |
6. Szczecin Główny - Stargard Szczeciński - Kalisz Pomorski - Wałcz - Piła Główna (2 pary codziennie) (dziękuję władzom III RP za zniszczenie linii) |
Cytat: |
. Regio Busko Zdr.-> Sandomierz przez Kielce, Skarżysko Kam. Ostrowiec Św.
(może też z powrotem przez Tarnobrzeg i Staszów) 3. Regio Końskie -> Sandomierz/ SWR ( w Skarżysku skomunikowanie z Regio z Buska/Sędziszowa właśnie do Skarżyska; Też musiałby być drut do samych Końskich lub dalej, w SWR na Przeworsk/Lublin/Zamość ) |
Cytat: |
IR ŁODZIANKA KRAKÓW- Częstochowa- Piotrków- ŁÓDŹ FABRYCZNA codz. |
Pabianiczanin napisał/a: |
Moje propozycje: TLK lub IR "Bzura" Łódź Kaliska - Kutno - Toruń Główny - Iława Gł. - Olsztyn Gł.lub wydłużyć go do Ełku |
Cytat: |
TLK "?????" Przemyśl - Przeworsk - Stalowa Wola - Sandomierz - Skarżysko Kamienna - Tomaszów Maz. - Łódź Kaliska - Ostrów WLKP. - Poznań Gł. - Zielona Góra |
leewy1994 napisał/a: |
Moje marzenia:
* TLK Telimena relacji: Wrocław Główny - Opole - Katowice - CMK - Warszawa - Białystok, * IR Stobrawa relacji: Kraków Płaszów - Kraków Główny - Trzebinia - Katowice - Bytom - Tarnowskie Góry - Kluczbork - Oleśnica - Wrocław Główny, * TLK Kmicic relacji: Bielsko Biała Główna - Tychy - Katowice - Częstochowa - Piotrków Tryb. - Warszawa Wschodnia, * TLK Bieszczady relacji: Bielsko Biała Główna - Tychy - Katowice - Trzebinia - Kraków - Tarnów - Rzeszów - Przemyśl Główny + grupa wagonów z Wrocławia łączona w Katowicach, * TLK Bielik relacji: Jelenia Góra - Wrocław - Opole - Katowice - Tychy - Bielsko Biała Główna - Wadowice - Kraków Główny + grupa wagonów do Zakopanego w weekendy i wakacje i ferie łączona w Suchej Beskidzkiej, * TLK relacji: Bielsko Biała Główna - Katowice - Częstochowa - Zduńska Wola Karsznice - Inowrocław - Bydgoszcz - 3Miasto - Słupsk - Ustka, może to być łącznik do Wydm. * wydłużenie TLK Rawa do Bielska Białej a w sezonie do Wisły bądź Żywca, * przydałby się pociąg KS relacji: Katowice - Bielsko Biała - Wadowice, * IR Olza relacji: Warszawa Wschodnia - CMK - Katowice, * TLK Wincenty Witos relacji: Wrocław Główny - Strzelce Opolskie - Gliwice - Bytom - Chorzów - Katowice - Kraków Główny (z Wrocławia do Krakowa rano; z Krakowa do Wrocławia wieczorem) |
bmwm5thebest napisał/a: |
Moja propozycja
TLK ???? relacji Szczecin Główny - Katowice przez - Gryfino - Rzepin - Kostrzyn - Rzepin - Zielona Góra - Żary - Węgliniec - Lubań - Gryfów - Jelenia Góra - Janowice Wielkie - Marciszów - Sędzisław - Boguszów Gorce - Wałbrzych Główny - Wałbrzych Miasto - Świebodzice - Jaworzyna Śląska - Świdnica Miasto - Dzierżoniów Śląski - Ząbkowice Śląskie - Kamieniec Ząbkowicki - Paczków - Otmuchów - Nysa - Prudnik - Rybnik - Katowice. |
Cytat: |
- przekierować Małopolskę na relację: Nowy Sącz - Warszawa Wschodnia - Nowy Sącz nie zmieniając kategorii, |
Cytat: |
nowy EIC albo EX Pieniny relacji: Nowy Sącz - Gdynia Główna - Nowy Sącz |
Cytat: |
- zmienić kategorię Norwida i Kaszuba na EIC i posłać dawną trasą |
Cytat: |
nocny TLK Połoniny (Nowy Sącz-Gdynia-Nowy Sącz) przez Kraków, CMK, Łódź, Bydgoszcz, w sezonie z Krynicy do Helu, |
bmwm5thebest napisał/a: |
Nie rozumiem o co Ci chodzi z IR "Barbakan" Jedzie z Żar bezpośrednio do Jeleniej Góry potem się cofa do Lubania i jedzie do Wrocławia przez Węgliniec? |
Cytat: |
Wystarczyłaby mi reaktywacja dawnych pośpiechów startujących z Gliwic: WIGRY do Suwałk |
roman_bukowno napisał/a: |
... ii przywrócić Kordeckiego |
m966 napisał/a: | ||
Tego klasycznego z Wodzisławia do Częstochowy? |
roman_bukowno napisał/a: |
chodziło mi o Gliwice - Wwa Wschodnia (Białystok) |
m966 napisał/a: | ||
A co taka relacja ma wspólnego z o. Augustynem Kordeckim? Mnie się marzy, żeby nazwy pociągów znowu współgrały z relacją. A nie, że "Bieszczady" jadą do Przemyśla, "Górnik" do Wroclawia, "Przemyślanin" do Rzeszowa, a "Kordecki" do Gliwic. |
Max998 napisał/a: |
Moje marzenie rozkładu dla stacji MROZÓW, w Kierunku Wrocławia.
Ot takie marzenie. |
Cytat: |
Ja mam niewygórowane życzenia. Wystarczyłaby mi reaktywacja dawnych pośpiechów startujących z Gliwic: WIGRY do Suwałk |
michal24111 napisał/a: |
Przywrócenie "Słupi". |
Krystian napisał/a: |
Max998, zastanawiam się jak w 3-4 minuty chcesz obrócić skład w Krakowie Głównym |
lolingpl napisał/a: |
Proponuję zestawienie: Lok + Sypialny + A + B + B |
tomcio napisał/a: |
Moje marzenia dla miast Tarnowskie Góry oraz Lubliniec
KATOWICE-Tarnowskie Góry-Kluczbork-Ostrów Wlkp.-Poznań Gł.-Gniezno-Bydgoszcz Gł.-Gdańsk Gł.-GDYNIA GŁ Może się kiedyś spełnią. |
Cytat: |
IR "Wielkopolska" Łódź Kaliska - Ostrów WLKP. - Poznań Główny. Przesunąć go na godzinę poranną odj. z Łodzi powiedzmy 7:00 i wydłużyć go do Kołobrzegu (kursy codziennie) (Natomiast na odcinku Łódź - Sieradz jako osobowy) |
michal24111 napisał/a: |
O! mi się nasunęła jeszcze taka myśl, aby TLK "DOKER", jadąc na Hel był TLK "MORŚWIN", bo "DOKER", to raczej stoczniowa nazwa. |
Pabianiczanin napisał/a: |
w TLK "Doker" dałbym jeszcze wagony bezpośrednie do Kołobrzegu (odczepiane w Bydgoszczy) |
Cytat: |
...z Wrocławia jadący niecałe pół godziny bez zmiany kierunku jazdy tranzytem przez Czechy (Chałupki/Bohumin - Petrovice u Karvinu/Zebrzydowice) albo do Cieszyna, albo do Żywca, albo ... |
Tomek_poz napisał/a: |
palcem po mapie |
Podróznik napisał/a: |
Może faktycznie powinien się zatrzymywać we Włocławku oraz w Trójmieście na "dzielnicowych " stacjach. Ważne żeby nie zatrzymywały się na totalnych odludziach , bo od tego jest TLK.Jednak myślę że zatrzymywanie się na "dzielnicowych " stacjach powinno mieć miejsce tylko w przypadku dużych metropolii/miast . Nie widzę sensu przykładowo postoju EIC na Bydgoszczy Leśnej,Wschodniej - tam nawet do TLK mało osób wsiada.A jeśli na wyżej wymienionych stacjach nie zatrzymywałby się Neptun to wydaje mi się że EIC mógłby pokonać odnowioną linię Toruń-Bydgoszcz w jakieś 35 minut co w XXI wieku byłoby hitem ( w XX wieku czas przejazdu EIC to 32 minuty )
Jeśli Pendolino ma jechać z Warszawy do Gdanska 2h 58 minut to myślę że te 25-30 minut więcej które jechałby Neptun nikomu by nie zaszkodziły. Dodatkowo jeśli na odcinku Włocławek/Toruń-Trójmiasto utrzymana zostałaby obecna taryfa biletu relacyjnego obowiązującego obecnie na trasie Bydgoszcz -Trójmiasto to cenowo wygląda to bardzo korzystnie. Na przykładzie Torunia który dużo zawdzięcza studentom bilet studencki kosztowałby wtedy 19,60zł . Dla porównania Arriva Bus z Torunia do Gdańska oferuje bilety po 25zł , PolskiBus w zakresie 20-30zł . Już nie mówię że prawdziwym cudem byłby fakt gdy w Bydgoszczy czekałaby już druga lokomotywa dzięki której postój w Bydgoszczy skróciłby się z 20 do jakichś 10 minut. Wtedy mielibyśmy prawidzwą perełkę - szybciej niż autobusem autostradą z Torunia . Toruń- Bydgoszcz - 35 min Bydgoszcz - postój 10 min Bydgoszcz - Gdańsk z postojem w Tczewie to jtak jak obecnie 1h 28min. Czas przejazdu Toruń-Gdańsk = ~2h 13 minut , autobus jedzie 2h 20 min Ktoś się orientuje czy tego typu propozycje można wysyłać gdzieś " do góry " ? |
Tomek_poz napisał/a: |
Nawet poniżej 5 h dałoby radę. Ale według umów z Poznania do Krakowa pojedziemy przez Łódź albo przez Wrocław. Po drugie PLK nie wpuści żadnych dodatkowych pociągów na protezę koniecpolską. A po trzecie to trasą przez Łódź i CMK to chyba też da radę poniżej 5 godzin? |
pregola napisał/a: |
Moja kolejna propozycja to: IR Gorzowiak z Łodzi Kaliskiej do Gorzowa Wlkp.
przez Piotrków Tryb., dalej Śląsk- Zawiercie, Dąbrowa G., sosnowiec, Katowice, Zabrze, Gliwice, poźniej normalnie do Zielonej trasą Ślązaka i później prosto do Gorzowa przez Sulechów, Zbąszynek, Międzyrzecz Skwierzyna, , Deszczno Myślicie, że trasa miałaby duże obłożenie? |
Cytat: |
Dołączył: 14 Wrz 2012 Skąd: Wrocław PostWysłany: 26-12-2014, 14:43 Odpowiedz z cytatem IR 72120 LUBUSZANIN ZIELONA GÓRA - Niedoradz - Stary Kisielin - Bytom Odrzański - Nowa Sól - Wróblin Głogowski - Brzeg Głogowski - Głogów Huta - Głogów - Krzepów - Grębocice - Rudna Gwizdanów - Lubin Górniczy - Legnica - Jaśkowice Legnickie - Szczedrzykowice - Malczyce - Środa Śląska - Miękinia - Mrozów - Wrocław Leśnica - Wrocław Nowy Dwór - Wrocław Główny - Oława - Brzeg - Lewin Brzeski - Opole Główne - proteza koniecpolska - Kraków Główny - Kraków Płaszów - Bochnia - Dębica - Tarnów - Rzeszów - Głogów Małopolski - Kolbuszowa - Tarnobrzeg - Pilchów (Stalowa Wola) - Kraśnik - LUBLIN |
Cytat: |
Moje marzenia: |
mkfilmykolejowe napisał/a: |
Z Zakopanego do Kołobrzegu przez Kraków i KATOWICE? Po jakiego kija?
Katowice mają bardzo dobre połączenie w sezonie w noc i w dzień. Jeśli już chcesz kierować w te rejony to najlepiej przez Suchę B., Wadowice, Bielsko i Katowice, ale po co takie kółko? Z Krakowa najlepiej na Częstochowę, Poznań i Kołobrzeg. |
EU07-469 napisał/a: |
KD # HARNAŚ
PR # HEJNAŁ SZKLARSKA PORĘBA GÓRNA - Szklarska Poręba Średnia - Szklarska Poręba Dolna - Piechowice - Jelenia Góra Sobieszów - Jelenia Góra Cieplice - Jelenia Góra - Janowice Wielkie - Marciszów - Sędzisław - Boguszów Gorce - Wałbrzych Główny - Wałbrzych Miasto - Wałbrzych Szczawienko - Świebodzice - Jaworzyna Śląska - Żarów - Kąty Wrocławskie - Wrocław Główny - Oława - Brzeg - Opole Główne - Strzelce Opolskie - Pyskowice - Gliwice - Zabrze - Ruda Śląska - Katowice - Sosnowiec Główny - Chrzanów - Tunel - KRAKÓW GŁÓWNY |
Rozkładowiec napisał/a: |
Atoman, do Katowic O.K., ale dalej to jakiś kosmos. Jak to by niby miało jechać od Sosnowca przez Chrzanów i Tunel? |
skubi napisał/a: |
KD ,,Śnieżne Kotły " Szklarska Poręba Górna - Szczecin Gł. do Wrocławia Gł. na wszystkich stacjach , od Wrocławia Gł. :Wr.Mikołajów,Oborniki Śl.,Żmigród,Rawicz,Leszno,Kościan,Czempiń,Luboń,Poznań Dębiec,Poznań Gł,Rokietnica,Szamotuły,Wronki,Krzyż,Dobiegniew,Choszczno,Stargard,Szczecin Dąbie,Szczecin Zdroje,Szczecin Gł. Skład Impuls 31WE |
Atoman napisał/a: | ||
Przyznam, że nie zwróciłem na to uwagi, ponieważ nie znam szczegółów tej linii. Generalnie miałem na myśli poparcie dla samego połączenia Sudetów z Krakowem. Wydaje mi się, że, mimo wszystko, najlepsza byłaby obecna trasa z Katowic przez Jaworzno i Trzebinię do Krakowa. |
Rozkładowiec napisał/a: |
Tu nie potrzeba nic innego, jak wydłużenie obecnego Mechofera do Szklarskiej, przynajmniej sezonowo. Myślę że nie byłoby problemu z tym aby skład nocował w Szklarskiej. A nawet jeśli taki problem by się pojawił, to można tak skonstruować rozkład, żeby Mechofer miał wspólny obieg z Aurorą, tak jak swego czasu ówczesna Śnieżka miała obieg z Karkonoszami. Tyle że tu nasuwa się kolejny problem, gdyż Mechofer jest w kategorii IC, a Aurora TLK, więc trzeba by było albo podnieść kategorię Aurorze, albo obniżyć Mechoferowi. |
Adam85 napisał/a: |
IC MAZURY GDYNIA GŁ. - Elbląg - Olsztyn Gł. - Szczytno - Ruciane Nida - Pisz - Ełk - Olecko - Suwałki - Trakiszki - Kowno - WILNO |
Cytat: |
EIP „” 16:45-Kołobrzeg |
jajo31 napisał/a: |
Ale żeś wymyślił.Poznań-Włocławek przez Konin,Kutno...
No ale to Koncert życzeń czyli można wszystko... |
maciekp napisał/a: |
na Flirtach są zazwyczaj IC. Ja wole wagony |
InterJet napisał/a: |
Pewnie wiecznie trwać nie będzie, ale przez najbliższe 10 lat cyrk za wschodnią granicą gwarantowany, więc pisanie o pociągu do Moskwy, jest takim samym fantazjowaniem, jakby pisać o połączeniu do Teheranu. |