Cytat: |
Dlaczego zostają Bydgoszcz - Chełmża? |
gryff napisał/a: |
Mam taką nadzieję że wygrają przetarg w kuj -pom na szersza skalę bo PR-Y nie sprawdzaja się w tym województwie |
gryff napisał/a: |
Mam taką nadzieję że wygrają przetarg w kuj -pom na szersza skalę bo PR-Y nie sprawdzaja się w tym województwie |
cortez napisał/a: |
Po pierwsze właścicielem jest DB wobec tego nie będzie problemu ze sprowadzeniem z Niemiec wagonów piętrowych push&pull, chociażby z rezerw. Ile potrzeba takich wagonów do obsługi połączeń na liniach zelektryfikowanych? Wydaje się, że ok. 20 składów ( 2 wagony plus wagon sterowniczy) powinno wystarczyć, co daje zapotrzebowanie na 40 wagonów + 20 wagonów sterowniczych. Problemem mogą być lokomotywy przystosowane do naszego napięcia jednakże DB zawsze może wziąć w leasing. Napewno inne koszty będą w przypadku wspomnianego leasingu, jeżeli stroną będzie DB przy umowie na np. 20 lokomotyw. |
Cytat: |
że połączenia Bydgoszcz Gł. - Solec Kuj. - Toruń Gł./Miasto |
Cytat: |
1. Taa, DB ma masę wolnych push-pulli...
2. Na niektórych liniach będą musieli puszczać lok+1 wagon... 3. Z takim taborem to PRy będą mogł podać realną cenę z niezłym zyskiem - i tak będą tańsi. |
gryff napisał/a: |
W 2007 r PR-y pod szyldem PKP ,mając zamiar nie dopuscić prywatnego przewoznika tak zaniżyły ceny że mamy teraz to co mamy ,trzy literki zniknęły a problem pozostał |
gryff napisał/a: |
pasażer ma pewnosc że jak pociag jest w RJ to bedzie jezdził a korekty to tylko kosmetyka |
sympatyk napisał/a: |
Zakład PR w województwie kujawsko – pomorskim do likwidacji?
- Biorąc pod uwagę względy ekonomiczne, zakres powierzonych Przewozom Regionalnym zadań przewozowych w województwie kujawsko-pomorskim nie uzasadnia dalszego funkcjonowania naszego zakładu w Bydgoszczy w przyszłorocznym rozkładzie jazdy – mówi Michał Stilger z biura prasowego Przewozów Regionalnych. |
Cytat: |
Cała sprawa mocno śmierdzi. |
Cytat: |
Szroty z Danii sa 100 razy wygodniejsze niz EN57. |
Virakocha napisał/a: |
4 ED72A |
Virakocha napisał/a: |
Doszli. Międzywojewódzkie osobówki i IR pojadą, co do Piły, tam częściowo pojawią się pociągi (DB Schenker Rail Polska) Arriva Polska i PR Polska. Arriva Polska pojedzie na szrocie MRD lub Baureihe 628 |