| Szymek napisał/a: |
| Lokomotywy te były modernizowane z myślą o obsłudze pociągów pospiesznych "D" a nie interregio. Więc to raczej nie jest prawda. |
| Noema napisał/a: |
| Mam nadzieję, że w sądzie PKP IC przerżnie i będzie musiało zwrócić zagarnięty tabor wraz z finansową rekompensatą za ponad 2-letnie użytkowanie spornych 69 sztuk lokomotyw. |
| Noema napisał/a: |
| Jak myślicie, dlaczego PKP IC przez dwa lata nie przemalowały budyni na swoje barwy, a ograniczyli się jedynie do naklejenia logo spółki? Bo doskonale wiedzieli, że sprawa śmierdzi i skończy się w sądzie i trzeba będzie zwrócić tabor do prawowitego właściciela. |
| Cytat: |
| Bzdury! |
| psim napisał/a: |
| H3rlitZ, może przetarg był na utrzymanie obecnych połączeń IR/RE, a nie na przejmowanie istniejących TLK. Znasz szczegóły przetargu? Warunki odstąpienia? |
| grzegorz_131 napisał/a: |
| PR mają ciągoty do utrzymywania jednolitej linii identyfikacji wizualnej - interregio, regioekspres, regio. |
| nastawnik napisał/a: |
| Powrót EP07- 10XX może być kulą u nogi. Bez odpowiedniego zaplecza warsztatowego z odpowiednią kadrą ( takiego nie posiadają PR-y) te lokomotywy bardzo szybko zobaczymy w krzakach jako magazyny części zamiennych. Kilka budyni już pełni taką role. |
| Cytat: |
| jakoś |
| grzegorz_131 napisał/a: |
| Z tego co się dowiedziałem |
| Cytat: |
| A lokomotywownia we Wrocławiu chyba należy do PR. |
| REGIOchłopak napisał/a: |
| PR z tego co wiem nie mają zaplecz technicznych(w każdym ZPR Wrocław?) obecnie do obsługi EZT i też jakoś jeżdżą. |
| EU07-469 napisał/a: |
| No coz, jak szopy w Jeleniej, Walbrzychu i Weglincu maja w lapach kargule, to o zaplecze dla PR trudno. Mozna by probowac ruszyc stara szope w Marciszowie jako male zaplecze PR dla rejonu Jeleniej Gory, ale to raczej kosmos, bo tam nie ma drutow na dojezdzie do szopy i w ogole teren jest bardzo zaniedbany. Zeby przywrocic to do stanu uzywalnosci, trzeba ogromnych pieniedzy. |
| Cytat: |
| Nie wiedziałem, że kiedyś to napiszę ale domagam się przekwalifikowania części TLK na IR. |
| Henryk napisał/a: |
| 67 minut? POdziękuję. |
| Noema napisał/a: |
| Jak myślicie, dlaczego PKP IC przez dwa lata nie przemalowały budyni na swoje barwy, a ograniczyli się jedynie do naklejenia logo spółki? Bo doskonale wiedzieli, że sprawa śmierdzi i skończy się w sądzie i trzeba będzie zwrócić tabor do prawowitego właściciela. |
| dinxles napisał/a: |
| Poza tym jesli PR ma przejac znowu czesc pospiesznych |
| Cytat: |
| Ale o czym Ty dziecko piszesz!? Skąd wy czerpiecie tego typu informacje? |
| Cytat: |
| Jedna plota i 6 stron, |
| pospieszny napisał/a: |
| nie ma żadnego powództwa w tej sprawie więc puki co nie może być tu żadnego wyroku. |
| Noema napisał/a: | ||
|
| Pawel_15 napisał/a: |
| I najważniejsze, zmiana tej debilnej nazwy TLK. Niech będą pospieszne i tyle. A nie że mamy sriliard nazewnictw. Kalinka to pospieszny (bo międzynarodowy) a reszta to jakieś TLK, EIC, IC, SRIC czy inne gówna. Tak samo z regio, przez 200 lat był osobowy to teraz jakieś imbecylne regio musieli dać. Osobowy, Pośpieszny, Express, żadnego kombinowania. |