danio napisał/a: |
Jaki autobus ? Jakie KKA ? Będą normalnie pociągi jeździć . A ze przesiadka boli , to już problem polaków . |
Cytat: |
Tabela 105: z Sędziszowa/Kielc (woj. świętokrzyskie) Kozłów - Wolbrom - Olkusz - Sławków (woj. śląskie) |
Virakocha napisał/a: |
KŚ nie może wyjeżdżać poza województwo, gdyż jest podmiotem wewnętrznym śląskiego |
bert napisał/a: | ||
Twoja teoria się nie sprawdza KS w ramach obsługi wojwwodztwa slaskiego latem bedzie jezdził do Swinoujścia i Tczewa \ a kto zapłaci my ! |
Cytat: |
Z odcinka Kozłów - Sławków leci jedna para.
|
sabatnik napisał/a: |
Skoro mówicie o pociągach do J. Szczakowej, to chciałbym zapytać, czy te same jeździły kiedyś p. Sosnowiec Kazimierz? Moim zdaniem to całkiem ciekawa propozycja, zwłaszcza, jeśliby KŚ miały część pociągów tylko do J. Szczakowej. |
Cytat: |
Adam Matusiewicz: Sprawa nie jest jeszcze przesądzona, rozmawiamy z samorządem województwa świętokrzyskiego i widać po tamtej stronie dobrą wolę, ale poza dobrą wolą muszą być jeszcze konkretne decyzje związane z finansowaniem takich połączeń. Nasi partnerzy z województwa świętokrzyskiego chcieli, abyśmy zapłacili za cały przejazd tych pociągów przez Małopolskę. Na to nie możemy się zgodzić. Musi być pod tym względem jakaś równowaga między obiema stronami. Do tych rozbieżności dotyczących finansów doszły jeszcze problemy na przebudowywanym dworcu w Katowicach. Obecnie nie jest on w stanie przyjmować dużej liczby pociągów. I to w sumie doprowadziło do obecnej sytuacji z połączeniami międzywojewódzkimi. |
sheva17 napisał/a: |
Relacja Katowice- Bukowno to dobry pomysł. Przesiadka w Jaworznie nie powinna być kłopotliwa, poza tym zawsze jest to tylko 1 bilet miesięczny na PR. |
sheva17 napisał/a: |
Od lutego będą przesiadki w Jaworznie. Znów na jednym bilecie PR, czas jazdy się...skróci. |
sheva17 napisał/a: |
Chyba pozostaniesz sam ze swoim poglądem. Praktyka pokazuje, że nie masz racji. W pociągach kolejarze owszem są, ale robotników czy też uczniów też jest sporo. |
Cytat: |
Kraków - Jaw. Szaczkowa dla PR .. to racjonalne rozwiązanie, bezpośrednie przejazdy zapewniają UNIbus i inter bus .. i taki układ siłą rzeczy pozostanie przez parę lat |
roman_bukowno napisał/a: |
Nie, nie, nie... Wszystko ok, ale krakowskiej linii, nie dziel na dwa, bo z jednego szamba, zrobią się dwa. Wystarczy, e ludzie biadolą, na Kieleckiej linii. Oszczędź nerwów innym... |
myszka napisał/a: |
Od Jaworzna Szczakowej do Jęzora jeden tor rozebrany, po drugim 30 km/h. Nie robi się nic ( upadek PNI ). Kolejka pociągów z jednej strony po Kraków z drugiej po Oświęcim, Tychy i Kochłowice. |