Cytat: |
System z licencją jest ogólnie mówiąc do du... Jest wiele przypadków kiedy taki zaawansowany licencjat mógłby pracować samodzielnie np praca za pomocnika. Niestety mu nie wolno i dochodzi do paradoksów typu czterech ludzi na lok. |
Cytat: |
A taki stażysta pracuje w takim samym trybie jak mechanicy? Tzn 12 godzin dniówka, później 12 godzin nocka? |
Cytat: |
Trudno się nie zgodzić z tą wypowiedzią. |
Tomek-Gliwice napisał/a: |
Skandal że przez pierwsze dwa lata płacą stażystom 1200 pln ....w Cargo... chore. Wymagania zdrowotne z kosmosu, reszta wymagań z kosmosu a pensje głodowe... stażysta też musi za coś żyć.....a kiedy ma dorobić??? Przecież trzeba w cholerę godzin wyjeździć, a potem płaczą że maszynistów brak. Walnięty ten kraj....
Nie wspominam o tym że jak ktoś płaci za licencję i badania sam, to daje to suma sumarum 6000pln!! Z własnej kieszeni! sic! Jaka to motywacja dla kogoś ,kto ma przez pierwsze dwa lata pracować za 1200 pln??!! |
szewczykluk napisał/a: |
i dobrze cię poinformowała jestem zatrudniony od lutego i nie widać szans na świadectwo, póki co prace manewrowe, które mogą potrwać bóg wie jak długo ogólnie kiszka nawet dla tych co już mają zatrudnienie |
sheva17 napisał/a: |
Ale jakoś Zakład Południowy PKP IC też nie błyszczy, dużo lepszą opinię mają inne, chyba klimat na południu nie służy . |
sheva17 napisał/a: |
Co do Zakładu Poludniowego to pełna zgoda, że do śląskiego w żaden sposób się nie umywa. Spory bałagan, co wychodzi też przy szkoleniach, słaba praca przewozowa w dawnym sądeckim Zakładzie i sporo wolnych mechaników. |
sheva17 napisał/a: |
Porozmawiaj z pierwszym lepszym mechanikiem, każdy wie o co chodzi. |
Marian Szatko napisał/a: |
.... ale za każdy błąd i nie uwagę o co nie trudno przy braku rutyny będą rozliczać z całą surowością. Jedyne co ich powstrzymuje to to ze pani Krysia z biura jednak za nastawnikiem nie siądzie. |
buballo napisał/a: |
To jest niestety MEGA prawda ... i nie ma znaczenia, że dopiero zacząłeś - konsekwencje ponosisz od razu. Dobrze jest mieć świadomość tego decydując się na pracę w tym zawodzie. Po zakończeniu cyklu szkolenia, gdy zdasz egzaminy - zyskujesz uprawnienia, kończą się miodowe chwile szkolenia, zaczyna się odpowiedzialność. Nikt cię nie pochwali za dobrą pracę a wszyscy będą potępiać za błąd, którego (nie daj Boże) konsekwencją będą straty czy zagrożenie bezpieczeństwa. To jest fajna praca, z czasem ręce przestają się pocić, nabierasz wprawy i zakładając że masz maksymalne szczęście i nic się nie wydarzy .... pozostaje lekarz orzecznik, z którym spotykasz się co 2 lata Złe wyniki odsuwają cię od jazdy, pozostaje pytanie co potem ? Jeśli masz gdzie wrócić to jest dobrze. |
Cytat: |
Teoretycznie chcą aby zacząć pracę już 28.12. |
Cytat: |
największe zapotrzebowanie na prace w całym wschodnim zakładzie to ktoś wpadł na pomysł żeby ulokować mnie blisko 100 km od miejsca zamieszkania gdzie do tego jeszcze jest problem z bardzo małą ilością par pociągów na dzień bo w nocy to już kompletnie nic nie jeździ. |
Cytat: |
Tak z ciekawości o które lokalizacje Ci chodzi? Skąd czerpiesz wiedzę na temat ruchu na danych liniach? Zaciekawiłeś mnie szczególnie tym, że są "u nas" linie po których nie jeździ się nocą - nie licząc może Włoszczowice - Busko, ale tam akurat ruch jest niemal zerowy. Piszesz tak jakbyś uważał, że rekrutujący nie wiedzieli co robią - uwierz wiedzą.
Sam pracuję we wschodnim i mimo że interesowałem się koleją zanim przyszedłem do Cargo to bardzo zdziwiony byłem tym w których kierunkach się jeździ i w których sekcjach jest ruch. |
Cytat: |
Sam pracuję we wschodnim i mimo że interesowałem się koleją zanim przyszedłem do Cargo to bardzo zdziwiony byłem tym w których kierunkach się jeździ i w których sekcjach jest ruch. |
Mozg i pinki napisał/a: |
Witam . Jesli posiadam licencje maszynisty a nie mam swiadectwa to na jaki adres mam zlozyc cv i z kim sie kontaktowac w tej sprawie ? Pozdrawiam |
misiumisiek napisał/a: | ||
Ja wysłałem normalnie na maila około 1,5 roku temu, ale ktoś gdzieś na forum pisał że najlepiej zgłosić się osobiście. Dzisiaj była rozmowa na świadectwo w Katowicach i każdy, kto zaakceptował warunki i spełniał wymagania formalne został przyjęty. Pozostały jeszcze badania. |
MAZUREK napisał/a: | ||||
Dzwoniłem dzis do Cargo i nic nie wiedzą o szkoleniu na swiadectwo maszynisty, jak to mozliwe ?. Wysyłaliście aplikacje do katowic czy do jakieś innej siedziby ? Pozdro . |
Mozg i pinki napisał/a: |
A ile kolego Was przyjeli ? Pozdrawiam |