żuk napisał/a: |
tu nie chodzi nawet o dodatkowe połączenia a o przesunięcie istniejących kursów o 11.57 i 13.43 ( mało osób z nich korzysta - no chyba że w sezonie turystycznym) na godziny szczytu popołudniowego. teraz mamy pociąg z Gdyni o 15.38 a na nastepny trzeba czekać prawie 3 godziny ( do 18.19). Czy Urząd Marszałkowski który dofinansowuje przewozy regionalne zwraca uwagę na "jakość" rozkładu jazdy ? |
yusek napisał/a: |
A więc tak w Pomorskim regionalni mają lokomotywownie w Gdyni i Chojnicach |
chester napisał/a: | ||
Oj, co do Gdyni to bym się spierał. Gdynię mieli na potrzeby OPM, a skoro to poszło do IC, to mam duże obawy, czy PR ma cokolwiek w Gdyni. |
Cytat: |
A teraz mam jeszcze pytanie. Czy to prawda, że Arriva będzie od grudnia br obsługiwać tę trasę?? |
Tomek1990 napisał/a: |
Jak bez dofinansowań to i bilety pewnie drogie, tu może być problem:P |
Tomek1990 napisał/a: |
Jak bez dofinansowań to i bilety pewnie drogie, tu może być problem:P Szkoda, że przegrali w tym przetargu. Głupie przewozy tylko sie umacniają A powinni je wogóle zlikwidować i koniec tego burdelu |
Tomek1990 napisał/a: |
podobno mają zostać po równo rodzielone między Hel i Kościerzynę |
pepe napisał/a: |
cztery sztuki pojazdów o ilości od 180 do 190 miejsc siedzących |
Leszek79 napisał/a: |
Linia do Kościerzyny - 40tyś mieszkańców w zasięgu (nie licząc Kacka i Osowej bo z nimi to 60tyś.) i 7 par pociągów.
Linia na Hel - 35tys. mieszkańców w zasięgu (nie licząc tych obsługiwanych przez SKM) i 8.5 pary pociągu plus dodatkowo jedna para do Władysławowa. No ale wicemarszałek Struk mieszka w Juracie a nie w Żukowie... |
Karel Gott napisał/a: | ||
Jest też tam coś takiego jak Morze Bałtyckie, chyba istotna rzecz dla połączeń kolejowych. |
żuk napisał/a: |
tu nie chodzi nawet o dodatkowe połączenia a o przesunięcie istniejących kursów o 11.57 i 13.43 ( mało osób z nich korzysta - no chyba że w sezonie turystycznym) na godziny szczytu popołudniowego. teraz mamy pociąg z Gdyni o 15.38 a na nastepny trzeba czekać prawie 3 godziny ( do 18.19). Czy Urząd Marszałkowski który dofinansowuje przewozy regionalne zwraca uwagę na "jakość" rozkładu jazdy ? |
yusek napisał/a: |
A ja mam taką propozycję rozkładu dla stacji Kościerzyna
do Gdynii: 3:40, 4:50, 5:40, 8:00, 12:00, 15:30, 20:00 z Gdynii: 2:00, 4:40, 6:00, 7:25, 11:50, 16:00, 20:05 do Chojnic 2:05, 6:05, 14:00, 16:05, 20:00 z Chojnic 3:35, 7:00, 11:50, 15:25 20:05 z Czerska 7:30 11:50 15:50 do Czerska 6:10 12:00 15:25 |
Pawel_15 napisał/a: |
Daty nie znam, więc nie podam. Modernizacja i być może elektryfikacja (poroniony pomysł) ma przebiegać w ramach poronionego projektu PKM. Moderna D29-201 na w/w odcinku ma polegać na przejeździe WM15, wysypaniem worka tłuczniu i wpisanie prędkości szlakowej na 120 km/h czyli podwyższenie o 20 km/h - obecnie jest 100 km/h.
Jakiś czas temu, obiło mi się o uszy że chcą tę durną PKM ciągnąć do Czerska, pewnie ma to jakiś związek z planowaną od 150 lat elektryfikacją Ostbahnu. |
Kuba_CH napisał/a: |
W ogóle to słyszałem, że nasze Newagi spisują się ostatnimi czasy bez zarzutu ;-) |
REXus napisał/a: |
Jak się komuś "zachce", to jedyna nadzieja, że będzie dłuższy postój na stacji (o, tych to nie brakuje, nawet, jak nie ma mijanki) i będzie można pójść w krzaki, bo ubikacja pełna. Wymyślone numery linii, wykrzyknik po nazwie stacji docelowej i do dzisiaj nieuruchomione tablice boczne. Ekrany LCD - o ile działają bez zarzutu, bo chwilami jest z tym problem - dalej wyświetlają materiały promocyjne NEWAGu. |
Pawel_15 napisał/a: |
Na Chojnice - Kościerzyna i Chojnice - Szczecinek powinni kupić i dać SA105 i SA108. Osobiście z sentymentu bym tam dał SA101 albo SA102, ale za duże i coraz częściej się psują. |
Kuba_CH napisał/a: |
No za wszelkie ograniczenia w ruchu to szybciej PKP PLK odpowiada niż PRy? ;-) |
burek132 napisał/a: |
Czy pociąg odjeżdżający z Kościerzyny do Gdyni o 9:13 oczekuje na pociąg z Chojnic przyjeżdżający o 9:10 w przypadku jego opóźnienia? |
Pawel_15 napisał/a: |
(...) jeżeli dojdzie to albo się obudzę i stwierdzę że to zły sen albo rzucę się pod pierwszego kibla/ pośpiecha jaki przejedzie w tej relacji. Nie dla elektryfikacji D29-201 oraz D29-203 poza odcinkiem Kostrzyn - Krzyż. |
Cytat: |
Jeszcze kilka lat temu na Chojnice - Tczew jeździł fiat z poczwórną bipą i było w sam raz, dziś jeździ tramwaj z PESY. |