Cytat: |
SA101+SA121
002 Gdynia |
Cytat: |
SA108
001 Poznań 002 Poznań 003 Poznań 004 Poznań 005 Poznań 008 Poznań 010 Poznań SA105 001 Poznań 002 Poznań |
Cytat: |
VT627
009 Tłuszcz |
Cytat: |
Exsimus, dopisz jeszcze "holendry" |
stacja_kozłów napisał/a: |
Fizycznie nie został skasowany. Stoi jako pomnik ( cholera nie pamiętam gdzie) ponieważ wypadek naruszył konstrukcje w takim stopniu ze nieopłacalne (niemożliwe ? ) było jego remontowanie. |
Cytat: |
Koleje Śląskie są zdeterminowane, żeby kupić używane pociągi - Przede wszystkim kupimy sprawdzony, jednolity tabor. Nie muszę chyba przypominać, jak jednolitość taboru wpływa na łatwość jego utrzymania - stwierdził Warzecha. Rzecznik nie chciał ujawnić, jakiego typu i w jakim wieku są zaoferowane pociągi, zasłaniając się tajemnicą handlową - Jest bardzo duża konkurencja w walce o to zamówienie. Nie chcemy ryzykować - uzasadniał Warzecha. |
Cytat: |
PR Gdynia: 1 jednoczłonowy i 5 dwuczłonowych, |
Cytat: |
Jeden? reszta na Hel Smile |
Cytat: |
PRy nie chcą kupić tych szynobusów a je wypożyczyć. |
Cytat: |
Znalazłem informacje, że lubelskie sa134 spalają niewiele ponad 10 litrów ON/ 100km (artykuł w gazecie), |
siwiutki91 napisał/a: |
te SA135 KMów gdzie można spotkać? |
Artur napisał/a: |
SM42 spalają średnio 60 litrów na godzinę. |
Pawel_15 napisał/a: |
Ten przetarg się kiedyś skończy ? |
siwiutki91 napisał/a: |
oszczędności, pani dyrektor karze oszczędzać na klimatyzacji w województwie podlaskim. |
Ninio napisał/a: |
Szynobusy, tramwaje - zgadzam się, klima jest mało efektywna. Natomiast w pociągach dalekobieżnych jest to bardzo dobre rozwiązanie. |
Cytat: |
Szynobusy, tramwaje - zgadzam się, klima jest mało efektywna. Natomiast w pociągach dalekobieżnych jest to bardzo dobre rozwiązanie. |
Cytat: |
Jakieś DEHY jeszcze jezdzą w Kś ? |