pospieszny napisał/a: |
do kursowania pociągów osobowych z taborem klasycznym z prędkością 160 km/h, pociągów osobowych z wychylnym pudłem z prędkością 200 km/h, a pociągów towarowych z prędkością 120 km/h. źródło: KOW |
Cytat: |
Tego nie wie nikt |
Cytat: |
Serio |
Exsimus napisał/a: |
Ciechanowice, |
Cytat: |
No patrz, a dwa posty wcześniej twierdziłeś że: Cytat:
Tego nie wie nikt Tak było |
pawelu napisał/a: |
O sukcesie remontu linii Warszawa - Gdańsk będzie można powiedzieć, gdy czas jazdy zamknie się w granicach 2:30-2:45 dla składów kwalifikowanych. Może to niewłaściwe porównanie ale w latach 90-tych aż do początku lat 2000 "Kaszub" i "Neptun", które jako jedyne jeździły w standardzie IC i od Warszawy Wsch. do Gdańska Gł. nie miały postojów pokonywały dystans Warszawa Wsch.-Gdańsk Gł. planowo w 3h11', a często gęsto czas ten zamykał się w granicach 3 godzin. Należy zaznaczyć, że było to ze zwykła siódemką na czele a i o prędkości 160 km/h nikt wtedy nie marzył na gdańskiej magistrali.
Jeszcze małe sprostowanie postu kolegi danek 88: pociąg o nazwie "Portowiec" nigdy z Warszawy do Trójmiasta nie jeździł. Zawsze łączył on Warszawę ze Szczecinem. Długie lata jako poranny Ex p. Poznań, potem z rok, góra dwa lata jako pośpiech z Lublina do Szczecina z wagonami do Gorzowa p. Toruń-Bydgoszcz-Piłę, a od 3 lat jako IR po trasie dawnego Expresu. Być może chodziło Ci o "Posejdona", który rzeczywiście odcinek Warszawa Wsch.- Ciechanów podobnie jak i inne Expresy spokojnie pokonywał w niecałą godzinę. |
Cytat: |
Grudziądz - Kwidzyn - Malbork
Odcinek przejezdny |
pawelu napisał/a: |
Gotowe na 100% można powiedzieć jest tylko odcinek Warszawa-Ciechanów i chyba odcinek Szymankowo-Pruszcz Gdański na północnym odcinku E-65. Między Ciechanowem i Działdowem jest powiedzmy nieźle, tak na 70% bym to ocenił. Ale odcinek Działdowo-Szymankowo to ciemny i głęboki las nawet światełka w tunelu nie widać. |
Cytat: |
jest bardzie ekologicza, o wiele bardziej. |
Henryk napisał/a: | ||
Skąd ten pomysł? |
FranzMaurer napisał/a: | ||||
a stąd, że pociągi jeżdżą i nie wytwarzają spalin.. Pobierają energię elektryczną.. w mniejszych przypadkach są i pociągi spalinowe w postaci autobusów szynowych.. ale to są odrębne wypadki.. Widzę, że studenta z Żyrardowa coś słabo uczą na UW skoro nie odróżnia pojęcia ekologia |
Pirat napisał/a: |
Oto skutki skrajnie nieudolnej modernizacji linii E65 z Warszawy do Gdańska, po której od przyszłego roku mają jeździć składy Pendolino. Pociąg EIC opóźniony 548 minut, czyli ponad 9 godzin. Gratulacje dla PKP PLK !!! |
Lil_Peter napisał/a: |
Kolego, może nie siej takich populistycznych treści. Pociąg złapał takie opóźnienie ze względu na zerwanie trakcji. Dodaj do tego... modernizacje linii, która wiąże się z (co wydaje się logiczne) utrudnieniami i masz opóźnienie. |
Cytat: |
Ośmielę się zauważyć, że trakcja została zerwana na "zrobionym" już zdaje się odcinku, więc to jak najbardziej związane z nieudolnością. |
maciej30 napisał/a: |
Po wprowadzeniu kabinówki drugiego stopnia na niektórych odcinkach E-65 |