tygryś napisał/a: |
Zwykły pracownik może sobie pomarzyć o 10%, tak samo jak z 3 letnią gwarancją zatrudnienia. Gwarancja 3 letnia tylko szkoda, że nie dla wszystkich.... |
brum napisał/a: |
Z tego co ja wiem to "postulaty płacowe" to jedynie jednorazowa wypłata 1000 zł na pracownika z okazji Święta Kolejarza. Nie wiem dlaczego propagandowa tuba jaką niewątpliwie jest KK pisze "między innymi". |
sheva17 napisał/a: |
Polityka PKP CARGO to jakieś kuriozum. O ile można zrozumieć cięcia w Krakowie, o tyle w Tarnowskich Górach to jakiś skandal. Zakład wykonuje prawie 1/4 pracy przewozowej spółki, wiemy jak ważny jest dostęp do klienta, a tu wymyśla się takie coś. Zarząd PKP CARGO powinien sobie dalsze zmiany odpuścić i tak są na stanowiskach do jesieni, a następcy od wprowadzonego modelu zmian szybko odejdą. |
Cytat: |
My na Śląsku całą robotę robimy za nierobów z całej Polski. Takie nastawienie przyjacielu pokazuje jak wielki sukces osiągnął zarząd w dzieleniu ludzi |
sheva17 napisał/a: |
Polityka PKP CARGO to jakieś kuriozum. O ile można zrozumieć cięcia w Krakowie, o tyle w Tarnowskich Górach to jakiś skandal. Zakład wykonuje prawie 1/4 pracy przewozowej spółki, wiemy jak ważny jest dostęp do klienta, a tu wymyśla się takie coś. Zarząd PKP CARGO powinien sobie dalsze zmiany odpuścić i tak są na stanowiskach do jesieni, a następcy od wprowadzonego modelu zmian szybko odejdą. |
sheva17 napisał/a: | ||
Nie o to chodzi by kogokolwiek dzielić. Nikt normalny jednak nie zlikwliduje zakładu tam gdzie realizuje 1/4 pracy przewozowej, bo ważny jest dostęp do potencjalnych kontrachentów |
krokodyl napisał/a: |
To samo było w Kielcach,gdzie wycięto zakład który uruchamiał kilkanaście pociągów w dobie,przy dobowym zapotrzebowaniu pod załadunek 700-800 wagonów. Utrzymano natomiast zakład w Skarżysku Kam. gdzie uruchamiano tak ze dwa a w porywach trzy pociągi w dobie,gdzie zapotrzebowanie na wagony pod załadunek to liczba 50-60 sztuk...No ale jak się ma ludzi w radach nadzorczych i prominentnych politycznych kacyków,to jest jak jest.Mam poważne wątpliwości,czy ewentualna nowa ekipa będzie w stanie to ogarnąć i odkręcić. |
Cytat: |
Nie ma nic złego w przenosinach zakładu z T.Gór do Katowic ba,to właśnie jest ruch w dobrą stronę,bo po pierwsze,to tylko przysłowiowy rzut beretem od TG.po drugie, trzeba pamiętać także,że to w Katowicach jest siedziba KHW zatem dostęp do potencjalnego i właściwie jedynego poważnego kontrachenta kolejowego będzie jeszcze lepszy. |