| pawel78 napisał/a: |
| bert, Niestety. Ta firma, KS, robi dobrze innym. |
| hanys napisał/a: |
| @bert, to przerzuć sie na busa, nikt ci przecież nie zmusza do jeżdżenia pociągiem. Zawsze masz alternatywne w postaci busa jadącego prawie 1,5 h |
| pawel78 napisał/a: |
| dddbb, Ale tam gdzie jest alternatywa to nic "kaesie" nie robią.
Więc jaka różnica? |
| hanys napisał/a: |
| i w znacznie lepszych warunkach. |
| pawel78 napisał/a: |
|
Gliwice - Katowice: KS: 5zł, 6zł po podwyżce KZKGOP: 4,60zł |
| dddbb napisał/a: |
| Zgadza się, alternatywy na ten moment w transporcie publicznym nie ma i "kaesie" mają tego świadomość. Ale w każdym momencie może się pojawić i zasmakowanych w alternatywie pasażerów ciężko może być na kolejowe tory przestawić.
A pociągi TLK / IC z BB do Katowic są 4 |
| Zioło napisał/a: |
| Zgadzam się, ale z wyłączeniem wersji DELUX czyli plastik fantastik, która też nie raz zawitała na tej linii |
| 8 napisał/a: |
| hanys, 4,60 jak masz kartę spersonalizowaną |
| hanys napisał/a: |
| przyzwyczajenie mieszkańców Podbeskidzia do kolei. |
| dddbb napisał/a: |
| No i ile tych przejezdnych 5, 10%? |
| dddbb napisał/a: |
| Pewnie, że się wysypują w Katowicach. Pytanie - jak długo.
|
| Cytat: |
| Dzięki staraniom Działu Handlowego Kolei Śląskich stacje Katowice i Katowice-Brynów znów są „bliżej” siebie. Po interwencji śląskiego przewoźnika długość tego odcinka została skorygowana.
Zmiany w odległościach taryfowych zostały wprowadzone w ramach aktualizacji Opisu Sieci Krajowej (OSK) i mogły mieć wpływ na zmiany w cenie biletów kupowanych według taryfy kilometrowej. Po zmianie odległość między stacjami Katowice a Katowice-Brynów wynosiła 3,874 km, podczas gdy powinna wynosić 3,405 km. Na wniosek Kolei Śląskich długość tego odcinka zostanie ponownie zaktualizowana. |
| danio napisał/a: |
| Ciekawie będzie jak wyjedzie na linię realizowaną dla MZKP autobus PKM Świerklaniec jeżdżący normalnie dla KZK GOP. |
| hanys napisał/a: |
| KŚ nie muszą robić żadnego sprawdzania ilości pasażerów bo i tak nie odczują żadnych negatywnych skutków podniesienia cen biletów, wręcz przeciwnie. |
| hanys napisał/a: |
| kś już nie pierwszy raz podnoszą ceny biletów a podróżnych przybywa, swoją drogą to dobrze, że część osób jeździ samochodami bo do pociągów tak grupa ludzi i tak by sie nie zmieściła |
| Cytat: |
| Koleje Śląskie nie do końca są zadowolone z wyników za 2016 rok. Przewoźnik ten niestety stracił ponad 500 tys. pasażerów. Jest jednym z pięciu przewoźników pasażerskich, którzy rzeczywiście zanotowali spadki. |
| Cytat: |
| Mimo że cały rynek przewozów pasażerskich na kolei urósł, to udział Kolei Śląskich w 2016 roku w rynku liczby przewozów pasażerskich w Polsce stopniał o 0,43 p.p. i wyniósł 5,24 proc. Wszystko dlatego, że w ubiegłym roku odrobinę tylko stopniała przewoźnikowi liczba klientów – a dokładnie o 572 tys. |
| Cytat: |
| Najniższa frekwencja w skali całego roku miała zaś miejsce w sierpniu. |