silber napisał/a: |
IC Neptun kursował z Łodzi Fabrycznej do Gdyni Głównej Osobowej przez Warszawę Centralną |
Rafał Bączek napisał/a: |
Chyba bezpośredniego połączenia Wielunia ze stolicą województwa-Łodzią, ale to by wymagało wybudowania nowej linii.
Również duże miasto jakim jest Bełchatów nie ma połączeń pasażerskich. |
Rafał Bączek napisał/a: |
Chyba bezpośredniego połączenia Wielunia ze stolicą województwa-Łodzią, ale to by wymagało wybudowania nowej linii.
|
flugzeug30 napisał/a: |
Co do Bełchatowa, to nawet stacja osobowa tam jest... tylko nie wiem, w jakim stanie są tory. Jeździły [ OIDP] tam SM/SP- 42 ze składami Bhp.
Co do pociągów pospiesznych, to przydałoby się kilka połączeń [ np. dwie pary ] Łódź Fabryczna- Lublin Główny oraz Łódź Kaliska- Wrocław, przez Ostrów lub przez Leszno. |
mateuszpiszcz napisał/a: |
Powinny być dwa połączenia EX z Łodzi Fabrycznej, jedno do Gdyni Gł., przez Warszawę, drugie do
Rzeszowa przez Koluszki, Częstochowę, Zawiercie, Katowice, Kraków, Tarnów. |
Lodzianin napisał/a: |
jakich połączeń brakuje wg was w Łodzi ? jakie byście sugerowali, zeby były ? (wiem, ze pobożne życzenie, ale coz).
|
Cytat: |
Do jakich miast GOP-u? Np. Gliwice - Łódź Fabryczna. |
Cytat: |
To zależy do jakich miast GOP-u ,ale na pewno brakuje pociągów do Opola no i przydałby się jakiś do Krakowa |
EU07 napisał/a: |
Jak już mówiłem wcześniej jesteśmy w zadupiu komunikacyjnym. Myślę że powinniśmy zacząć uruchamiać więcej wagonów bezpośrednich łączonych w Kutnie, Bydgoszczy, Piotrkowie, czy Wawie - ale do tego trzeba po pierwsze chęci, po drugie więcej wagonów, po trzecie część z nich stacjonować musiałyby w Łodzi. A to AŻ 3 warunki do spełnienia - a to za wiele. |
Cytat: |
- Sieradz - nie znam specyfiki, ale remont też nie zawadzi 5-7 par |
EU07 napisał/a: |
Barbakan według moich informacji pojawił się pierwszy raz w rozkładzie 1997/98 w relacji Kraków - Świnoujście/Szczecin przez Opole, Wrocław, Leszno, Poznań i w takiej relacji jeździ niezmiennie. |
norbert napisał/a: |
Moja propozycja:
EIC Poznań-Kutno-Łowicz-Koluszki-Tomaszów Maz.-Kraków. Czas przejazdu nie powinien wynosić więcej niż 5 godzin. Podczas gdy TLK z Poznania do Krakowa jedzie ponad 7 godzin. Pociąg nie jechałby przez Łódź ponieważ tory z Kutna do Łodzi są w fatalnym stanie. Dodatkowo musiałby kluczyć po Łodzi. W zamian można by rozważyć postój w Koluszkach dla jej mieszkańców, gdyż pociąg z centrum Łodzi do Koluszek jedzie tylko 20 minut.Warto też zaznaczyć, że odcinek Skierniewice-Koluszki jest dostosowany do prędkości 140km/h, więc najwolniejszymi odcinkami na trasie byłyby Łowicz-Skierniewice i Koluszki-Tomaszów-CMK. Połączenie można by wydłużyć do Szczecina, Świnoujścia, Kołobrzegu, Berlina(WAWEL), Zakopanego, Krynicy Przemyśla. Postoje, oprócz Koluszek może być Kutno i Konin. Myślę, że podałem wystarczające argumenty i moja propozycja zdobędzie uznanie. |
kryniczanin napisał/a: |
Norbert bardzo zła propozycja był w rozkładzie 99/00 EX Krakowianka Kraków - CMK - Tomaszów Mazowiecki - Łódz Widzew - Kutno - Konin - Poznań i woził powietrze. W latach 90 na EP 09 w podanej przez ciebie relacji i dalej kursował pośpiech Wawel z Krakowa do Poznania i Szczecina i wtedy miał naprawdę kozacki czas przejazdu w rozkładzie 1993 kursował w relacji Kraków Główny - Szczecin Główny z postojami Koluszki, Kutno, Konin, Poznań Główny, Stargard Szczeciński, Szczecin Dąbie ( Tylko tyle postojów!!! ) i czasem przejazdu około 7h30 min. Trasa ta może mieć sens ale nie w taryfie E! |
Cytat: |
Brakuje Łódź - Toruń |