| Cytat: | 
| W firmie straci pracę 300 osób. - 31 marca wręczono pierwszym 29 osobom wypowiedzenia z pracy, następna grupa 29 osób straci pracę ostatniego dnia maja. Prawdopodobnie będzie tak co dwa miesiące, żeby nie wejść w zwolnienia grupowe - poinformowała przewodnicząca Solidarności w PKP Cargo Danuta Drąg. | 
 
     | Cytat: | 
| Co dwa miesiące usuwanych z pracy będzie 29 osób, tak aby ominąć przepisy o zwolnieniach grupowych. | 
| Zed napisał/a: | 
| Zadziwiające jak garstka związkowych cwaniaków wydymała ponad 30 tysięcy ludzi! | 
| leo1407 napisał/a: | 
| Z władzą nie rozmawia 30 tysięcy ludzi jeno ich "przedstawiciele" - zgodnie z obowiązującym w tym kraju prawem zresztą. | 
 
      
     | citizen napisał/a: | 
| Czyżby załatwiac to w sądzie? skoro piszą, że ze względu na redukcję zatrudnienia a innym przełużają i przyjmują! Czy ktoś powie coś mądrego na ten temat??? | 
 
      
 
 
     | Cytat: | 
| Tam również kierownictwo spółki stara się uniknąć kosztów związanych ze zwolnieniami grupowymi. Za pracę dziękuje się więc kilkudziesięcioosobowym grupom zatrudnionych. | 
 
 
 Wie ktoś co i jak? Czy jest w tym jakieś zamierzone dezinformowanie pracowników?
 Wie ktoś co i jak? Czy jest w tym jakieś zamierzone dezinformowanie pracowników?
 a jak nie to w dziale pracowniczym. Zresztą jeśli w Twoim zakładzie PDO wszedł w życie to MUSI być jakaś informacje w tej sprawie ogólnie dostępna.
  a jak nie to w dziale pracowniczym. Zresztą jeśli w Twoim zakładzie PDO wszedł w życie to MUSI być jakaś informacje w tej sprawie ogólnie dostępna.      
      )Za 90 000 tys. bym poszedł sobie, obiecuję.
)Za 90 000 tys. bym poszedł sobie, obiecuję.      
      
     | Cytat: | 
| Źle też wygląda sytuacja w Skierniewicach, gdzie kolejarze zatrudnieni są w mazowieckim zakładzie PKP Cargo. | 
| robinia napisał/a: | 
| Czy ktoś potrafi mi wytłumaczyć (wyjaśnić) dlaczego dyskryminuje się nas (ludzi którzy odeszli z Cargo na PDO) i nie chce przyjąć do pracy w innej spółce. Czy jest to zgodne z prawem? Może ktoś wie więcej niż ja? Pozdrawiam wszystkich forumowiczów. | 
| magneto napisał/a: | 
| Słuchy chodzą,że z 16 CT ma powstać tylko 8 czy ktoś coś słyszał na ten temat?Które zakłady zostaną ze sobą połączone. | 
| Gacek napisał/a: | ||
| 
 Uwaga! Strzelam (luźna koncepcja): | 
| Cytat: | 
| Nie pokuszę sie o zmiany na Śląsku, bo tam jest duze nadanie, wiec zakłady pewnie obronią się same. | 
| robinia napisał/a: | 
| Czy ktoś potrafi mi wytłumaczyć (wyjaśnić) dlaczego dyskryminuje się nas (ludzi którzy odeszli z Cargo na PDO) i nie chce przyjąć do pracy w innej spółce. Czy jest to zgodne z prawem? Może ktoś wie więcej niż ja? Pozdrawiam wszystkich forumowiczów. | 
| robinia napisał/a: | 
| Czy ktoś potrafi mi wytłumaczyć (wyjaśnić) dlaczego dyskryminuje się nas (ludzi którzy odeszli z Cargo na PDO) i nie chce przyjąć do pracy w innej spółce. Czy jest to zgodne z prawem? Może ktoś wie więcej niż ja? Pozdrawiam wszystkich forumowiczów. | 
| fisch napisał/a: | ||
| 
 A co ? Jedno "ciacho" to mało ? Chciałoby się mieć ciacho i zjeść ciacho ! Na cholerę żeś się zdecydował skorzystać z PDO. Zabrakło roboty u prywaciarza ? Cwaniakuj dalej. | 
 
 
 
 
 
     | porciak napisał/a: | 
| w dniu dzisiejszym pracownicy sekcji utrzymania taboru szczecin port centralny otrzymali wiadomość od swoich naczelników ze jesteśmy pierwszym zakładem do likwidacji dotyczy to sekcji napraw lokomotyw spalinowych i elektrycznych oraz maszynistów. | 
 No chyba panowie, że jesteśmy  z tzw grupy pracowników którym Kolej życie uratowała
 No chyba panowie, że jesteśmy  z tzw grupy pracowników którym Kolej życie uratowała   Spójrzmy prawdzie w oczy: pracownicy, którzy coś potrafili lub mieli głowę na karku odeszli z Portu podczas I-go etapu zwolnień z odprawami w latach 2007/2008, a pozostali tylko związkowcy (rozumie się samo przez sie), pierdzistołki, przydupasy, wygodniccy i okazy z dwoma lewymi rączkami do pracy. Skoro ktoś nie odszedł znaczy się, że mu odpowiadają zarobki, pracodawca i atmosfera panująca w Zakładzie. Wiem, że najwygodniej to siedzieć, nic nie robić i opłakiwać własny nieszczęśliwy los Kolejarza i biadolić na forach użalając się nad sobą, to jest niestety nasze narodowe hobby - nasze tzn. wszystkich Polaków. Porciak, Elektromonter powiedzcie kto Was w Porcie trzyma na siłe lub za jaką karę czy grzechy tam robicie, nie pasuje wam - to wyjazd. Myśle że za 1500-1600zł nietrudno będzie znależć w Szczecinie prace, no chyba że jesteście z grupy cyt.: związkowcy (rozumie się samo przez sie), pierdzistołki, przydupasy, wygodniccy i okazy z dwoma lewymi rączkami do pracy.
 Spójrzmy prawdzie w oczy: pracownicy, którzy coś potrafili lub mieli głowę na karku odeszli z Portu podczas I-go etapu zwolnień z odprawami w latach 2007/2008, a pozostali tylko związkowcy (rozumie się samo przez sie), pierdzistołki, przydupasy, wygodniccy i okazy z dwoma lewymi rączkami do pracy. Skoro ktoś nie odszedł znaczy się, że mu odpowiadają zarobki, pracodawca i atmosfera panująca w Zakładzie. Wiem, że najwygodniej to siedzieć, nic nie robić i opłakiwać własny nieszczęśliwy los Kolejarza i biadolić na forach użalając się nad sobą, to jest niestety nasze narodowe hobby - nasze tzn. wszystkich Polaków. Porciak, Elektromonter powiedzcie kto Was w Porcie trzyma na siłe lub za jaką karę czy grzechy tam robicie, nie pasuje wam - to wyjazd. Myśle że za 1500-1600zł nietrudno będzie znależć w Szczecinie prace, no chyba że jesteście z grupy cyt.: związkowcy (rozumie się samo przez sie), pierdzistołki, przydupasy, wygodniccy i okazy z dwoma lewymi rączkami do pracy.   
      
     