| Cytat: |
| Ale ogólnie fajnie macie z tymi Interregiami. Szkoda, że nie można z nich korzystać wyjeżdżając z Trójmiasta, nie licząc, tego który jedzie do Szczecina i zaraz wraca. |
| Cytat: |
| Nie będzie w Trójmieście żadnych pociągów interREGIO, bo w PR Gdynia rządzi mega hiper żelbeton, który bardziej związany jest z PKP niż z własną spółką. Dyrektorzy PR Gdynia mają u Wacha wielki dług wdzięczności:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=2275 Moraczewski musi najpierw pogonić Labudę i Kądzielę (nie wiadomo dlaczego dotąd tego nie zrobił?!), wtedy i do Trójmiasta zawita tańsza konkurencja. |
| Cytat: |
| Dlaczego Przewozy Regionalne odpuszczają tę linię? |
| Victoria napisał/a: |
| Ewentualnie można też wydłużyć do Gdyni już kursujące IR z Krakowa i Katowic do Warszawy. |
| Cytat: |
| Mam pytanie czy IR Albatros obsługuje Gdynia? |
| Cytat: |
| Tabor do Gdyni można przesunąć z innych regionów. |
| Cytat: |
| Kwestia modernizacji linii też jest wątpliwa, bo gdyby PR złożyły na RJ 2009/2010 wnioski do PLK o przydział tras dla 2-3 pociągów IR to monopol PKP IC z pewnością zostałby obalony. |
| Cytat: |
| Ludzie zawsze można zrobić relacja Gdańsk-Gdynia-Kościerzyna-Laskowice-Bydgoszcz (zmiana loka)-Toruń- Włocławek-Kutno-Warszawa. |
| Cytat: |
| Bartini, a kto mówi, że IR mają być wciskane w tym rozkładzie jazdy? |
| Bartini napisał/a: |
| 6 godzin jazdy to z pewnością bardzo kusząca oferta, wiele osób się skusi. |
| Cytat: |
| Pasażerowie już wybrali o czym świadczą tłumy w wielu IR |
| Cytat: |
| To jest wyłącznie moja sprawa czy pojadę sobie zdezelowanym ezetem, czy "ekskluzywnym" ekspresem. |
| Cytat: |
| Obecnie EIC z Warszawy do Gdyni jeżdżą ponad 5,5 godz. |
| Cytat: |
| Ja swoich ciężko zarobionych pieniędzy nie mam zamiaru wyrzucać w beton PKP IC. |
| Bartini napisał/a: |
| A ja chcę żeby zdezelowane kible trafiły tam gdzie ich miejsce, czyli do huty. |
| Bartini napisał/a: |
| Dalej - kompletny bajzel taryfowy. W IR spotykam mnóstwo ludzi, którzy mają wystawione bilety na "D". Wkurwiają się, muszą kupować kolejne bilety i są coraz bardziej zrażeni do kolei. Kasjerki nie potrafia wypisywać dopłat np. do miesięcznego O na IR. |
| Bartini napisał/a: |
| IR notorycznie się spóźniają, zrywając skomunikowania. |
| Bartini napisał/a: |
| Nagle zabetonowana zwiącholami i totalnymi układami spółka (która notabene jest bankrutem, tylko na mocy "prawa" nie można ogłosić jej upadłości) jest postrzegana jako mesjasz polskich kolei, bo wypuszcza mega-tanie połączenia na dalekich dystansach. |
| Cytat: |
| Spora część wagonów PKP IC też nadaje się do huty. |
| Cytat: |
| "Panie Wach" jeśli się nie podoba można jeździć autobusem |
| Cytat: |
| nawet mi nie będzie przeszkadzać full plastic |
| Cytat: |
| Nie wspominam projektu SPOT dla EN57, mój brat który nie jeździ koleją był bardzo zadowolony ze SPOT-A. |
| Cytat: |
| IR to dziecko wolnej konkurencji, które niektórzy chętnie by łopatami zatłukli |
| Cytat: |
| O to, że dotowane TLK konkurują z IR zamiast uzupełniać takt lub jechać tam gdzie nie ma komercyjnych też, jest to niewątpliwie sprzeczne z prawem. |
| Cytat: |
| A z tym stanem IR nie wiem gdzie taki jest |
| Cytat: |
| A jak masz takie luksusowe wymagania to dla Ciebie jest EIC |
| Cytat: |
| PR wprowadził na tory tańszą konkurencję w postaci interREGIO przełamując monopol PKP IC na najbardziej intratnych trasach, a beton PKP IC robi wszystko, żeby ten monopol utrzymać i nadal maksymalnie doić pasażerów |
| gryff napisał/a: |
| Jeśli chodzi o ewentualne uruchomienie IR Gdynia -Warszawa to jestem przeciwny do czasu zakończenia modernizacji tej lini |
| Cytat: |
| Bartini, pleciesz takie bzdury, że aż bierze mnie na wymioty. Pomijam fakt, że twoje wypowiedzi nie mają nic wspólnego z tematem dyskusji. |
| Cytat: |
| Pociągi interREGIO jakie są każdy widzi. Oferta spotkała się z uznaniem pasażerów |
| Cytat: |
| Polak nie jest głupi i nie da się doić przez PKP IC mając tańszą alternatywę |
| Cytat: |
| Z uwagi na modernizację linii do Gdyni na IR nie ma miejsca. |
| mk1992 napisał/a: |
| Tak trochę na marginesie pozwolę sobie przypomnieć wywiad jednego z użytkowników tego forum z prezesem Moraczewskim. Była tam mowa o uruchomieniu 8 dodatkowych pociągów interREGIO, niestety nie padły żadne konkrety co do tego, gdzie by te IR-y miały kursować. Wiemy tylko tyle, że ktoś blokuje uruchomienie tych pociągów. Może miały właśnie kursować z Warszawy do Trójmiasta? |
| mateuszpiszcz napisał/a: |
| bodajże Mickiewicza. |
| Victoria napisał/a: |
| Bartini, nie interesują mnie plany. Interesują mnie fakty! A fakt jest taki, że przejazd pociągiem PKP IC na trasie Warszawa - Trójmiasto - Warszawa zdrożeje o 20 zł. |
| obiezykraj napisał/a: |
| można pojechać TLK i będzie taniej |
| Victoria napisał/a: |
| A fakt jest taki, że przejazd pociągiem PKP IC na trasie Warszawa - Trójmiasto - Warszawa zdrożeje o 20 zł. |
| obiezykraj napisał/a: |
| sensowne godziny są bardzo subiektywną sprawą ...
dla jednych to 6 rano, dla innych to 10 i tak dalej. jest kilka na tej trasie - można coś dopasować dla siebie - brak natomiast IR, to fakt. |
| Cytat: |
| A że mają zapewnioną gwarancje z PKP PLK że IR na Warszawa-Trójmiasto nie wjadą (zasłaniając się modernizacją) |
| yusek napisał/a: |
| Nie powiedziałbym, że taniej kiedyś robiłem takie wyliczenie na trasie Gdańsk-Wydział MFiI -> Kraków-Stadion Wisły Kraków. Tak by w sobotę na rano być w Krakowie na stadionie ceny i rozkład były brane z oficjalnych stron i za każdym razem jak mi wprost nie podało, że mogę jechać taniej np. podróżnikiem to udałem, że tego nie ma. I wyszło pociągiem 3 godziny dłużej na tej trasie ale za to 9 razy taniej (nie uwzględniając zniżek, które w pociągu by mi przysługiwały a w samolocie nie). |
| Wolfchen napisał/a: |
| Ja zakupiłem bilet z Gdańska do Warszawy LOTu za jedyne 130 PLN + opłatę za kwita 50zł. Gdybym kupił przez internet, to bym pięc dych mniej zapłacił...
Odprawa trwa max pół godziny, po przylocie nie ma żadnej odprawy |
| yusek napisał/a: |
| do Krakowa |
| yusek napisał/a: |
| 800zł za samolot |
| Cytat: |
| Strona pkp.pl przy cenie nie podaje mi takiej możliwości więc uznaje dla potrzeb zadania, że go nie ma. |
| Cytat: |
| Rzecznik PKP Intercity, Paweł Ney, odpowiada, że osoby, dla których pociąg InterCity jest za drogi mogą wybrać pociągi pod marką TLK, których w ciągu doby na tej trasie odjeżdża pięć |
| Gurami22 napisał/a: |
| yusek, KM mają w wakacje swojego Słonecznego do Trójmiasta - nie wiem dlaczego nie mogą go zrobić pociągiem całorocznym i nie z jeden kurs a np: 3 - 4 w każdą stroną dziennie - to już by było jakieś rozwiązanie. Bo jak chodzi o Warszawę to jednak bazę do takiego połączenia bardziej mają tu KM niż PR... |
| Cytat: |
| A czego jeździ najwięcej i w najlepszych godzinach? Oczywiście EIC |
| Cytat: |
| Nie dziw się w takim razie, że PIC puszcza eIC w takich właśnie godzinach. |
| Cytat: |
| bo taki jest schemat działania na całym świecie |