INFO KOLEJ - forum kolejowe

woj. lubuskie - Zmiany w organizacji ruchu pociągów

pospieszny - 03-09-2010, 09:24
Temat postu: Zmiany w organizacji ruchu pociągów
W związku z prowadzonymi przez PKP Polskie Linie Kolejowe pracami torowymi na szlaku Zbąszynek - Babimost, w dniach 6-11, 13-18 oraz 24-26.09.2010 roku, wybrane pociągi TLK będą kursować w skróconej relacji.

Pociągi kursujące według zmienionego rozkładu jazdy:

* TLK 75102; kursuje w skróconej relacji Zbąszynek - Gdynia Główna
* TLK 75104; kursuje w skróconej relacji Zbąszynek - Gdynia Główna
* TLK 1716; kursuje w skróconej relacji Warszawa Wschodnia - Zbąszynek


Dla Pasażerów wybranych połączeń na odcinku Zielona Góra - Zbąszynek - Zielona Góra, przewoźnik zapewni przejazd autobusową komunikacją zastępczą.

Za powstałe utrudnienia, wszystkich Pasażerów serdecznie przepraszamy.


źródło : infokolej.blog
pagolik - 03-09-2010, 09:46
Temat postu:
Tak myslalem, ze bedzie to sie odbywalo w taki sposob. Juz widze te rozlatujace sie autobusy, zal.

Ale niech robia Smile Dzieje sie dzieje, wczoraj taki sprzet stal na peronie:

http://img148.imageshack.us/img148/4779/zdjcie007ji.jpg

i do tego Stonka manewrowala z wagonami z tluczniem, inne wagony staly na innym torze, ledwo tam sie jeszce tlk z Gdyni upchnela ;D

a ma ktos moze dokladne informacje, co ebdzie robione ? Wsyzstkie tory beda wymieniane, rozjazdy, podklady cyz co konkretnie ? Bo praca az wre Wink
martinez - 03-09-2010, 10:49
Temat postu:
na stacji Babimost beda wykonywane nastepujace prace:
wymiana rozjazdów zwyczajnych nr 1, 2, 7, 8, 9 – w torze głównym zasadniczym -
na rozjazdy typu S-49-1:9-300 na podrozjazdnicach strunobetonowych, wymiana nawierzchni we wstawkach między rozjazdami i po min 30m przed
i za wymienianymi rozjazdami na szyny 49E1 i podkłady strunobetonowe
z przytwierdzeniem sprężystym, budowa ekranów akustycznych.

nie bede sie rozpisywal co bedzie robione na innych odcinkach bo jest tego zbyt duzo
pagolik - 03-09-2010, 21:14
Temat postu:
martinez napisał/a:
na stacji Babimost beda wykonywane nastepujace prace:
wymiana rozjazdów zwyczajnych nr 1, 2, 7, 8, 9 – w torze głównym zasadniczym -
na rozjazdy typu S-49-1:9-300 na podrozjazdnicach strunobetonowych, wymiana nawierzchni we wstawkach między rozjazdami i po min 30m przed
i za wymienianymi rozjazdami na szyny 49E1 i podkłady strunobetonowe
z przytwierdzeniem sprężystym, budowa ekranów akustycznych.

nie bede sie rozpisywal co bedzie robione na innych odcinkach bo jest tego zbyt duzo


dziekuje Wink

a ze jeszcze zapytam - wymieniane w jakims konkretnym celu czy po prostu bylo w tragicznym stanie jak wiekszosc polskich torow ?

budowa ekranow akustycznych - gdy to przeczytalem, to skojarzyly mi sie ekrany akustyczne, jakie sa przy autostradach itd, o to chodzi ?:p
martinez - 04-09-2010, 01:02
Temat postu:
nie jestem specjalista w tych sprawach ale na pewno wymiana jest robiona z powodu fatalnego stanu technicznego torowiska a ze jest to modernizacja to przy okazji robi sie to całościowo, co do ekranow akustycznych to dokładnie o takie ekrany chodzi o jakich myslales Smile pojawia sie one ponadto w Sulechowie i Łęgowie Sulechowskim
a jesli interesuje cie szczegolowa lektura nt prac modernizacyjnych to polecam sie Smile
nortonex - 24-10-2010, 23:57
Temat postu:
Czy może mi ktoś powiedzieć, dlaczego, w ramach remontu, nie wykonano w Sulechowie rozjazdu pozwalającego na wjazd na linię do Wolsztyna? Różnicy w kosztach by to nie zrobiło, a tak odcina się drogę ewentualnej rewitalizacji linii w przyszłości. Chyba, że jej los jest już przesądzony i postawiono na niej krzyżyk... Oby nie...
martinez - 28-10-2010, 14:16
Temat postu:
nortonex napisał/a:
Czy może mi ktoś powiedzieć, dlaczego, w ramach remontu, nie wykonano w Sulechowie rozjazdu pozwalającego na wjazd na linię do Wolsztyna? Chyba, że jej los jest już przesądzony i postawiono na niej krzyżyk... Oby nie...


Widocznie los części tej linii od Sulechowa jednak został przesądzony skoro PLK-a w założeniach do modernizacji linii 358 ujęłą zapis o likwidacji rozjazdu w kierunku na Wolsztyn
fiaa - 28-10-2010, 19:22
Temat postu:
Cytat:
jej los jest już przesądzony

To było pewne od czasu, jak przy remoncie DK 32 peelka usłużnie i po kryjomu wycięła kawał torów na przejeździe kolejowym w Powodowie.
pospieszny - 12-11-2011, 21:19
Temat postu:
Nowy rozkład jazdy przynosi nam wydłużenie o kilka minut czasów jazdy...

Z prac na linii 358 zostały zamontowane tarcze ostrzegawcze przejazdowe, jeszcze nie uruchomione Rolling Eyes
pagolik - 14-11-2011, 17:56
Temat postu:
wlasnie widzialem nowe sygnalizatory m.in na przejezdzie w Podmoklach, myslalem, ze moze dadza tam jeszcze szlabany i w koncu pozbeda sie tego ograniczenia, ale to marzenia ;p ta budka Bombardiera dala mi nadzieje ;P
pospieszny - 14-11-2011, 19:47
Temat postu:
Jasne będą i półrogatki, tarcze przejazdowe to pierwszy krok po kabinach sterowniczych Smile

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group