Cytat: |
A więc, jak widać, skoro wagony są potrzebne tylko na sezon, to wyszło taniej wynająć od Czechów i jeszcze 2 mln zostały. |
Cytat: |
Ale pociągi jeżdżą cały rok. |
Cytat: |
Z takim samym obłożeniem? |
DarekP napisał/a: |
Pytanie pomocnicze - ale za bilet chcesz płacić mniej? To skądś te oszczędności muszą się brać.
|
oskar777 napisał/a: | ||
Ja osobiście nie chcę płacić mniej. Mało tego- zapłacę więcej aby jechać sobie wygodnie a nie miesiąc przed wyjazdem stresować się czy załapię się na sypialkę lub kuszetkę. Jeżeli wypożyczenie wagonów wychodzi tanio to dlaczego kuźwa nie wynajmą kuszetek których ciągle brakuje i co oznacza, że jest na nie ciągłe zapotrzebowanie. |
DarekP napisał/a: |
Myślę, że pani z infolinii nie koniecznie zna sytuację taborową swojej spółki, to tak na marginesie. |
DarekP napisał/a: |
To może zgadniemy, dlaczego Intercity nie wypożycza kuszetek? Bo nie ma chętnych do wynajmu, proste prawda? |
pacy napisał/a: |
Rozumiem, że brak tych dwóch wagonów w składzie TLK Uznam sprawiłby, że gwałtownie wzrosłaby liczba kuszetek i sypialnych w innych relacjach😉? |
pacy napisał/a: |
Taki Uznam z Gorzowa to tylko łącznik czyli DWA wagony doczepiane do właściwego TLK Uznam ze Szczecina czy Świnoujścia.
Rozumiem, że brak tych dwóch wagonów w składzie TLK Uznam sprawiłby, że gwałtownie wzrosłaby liczba kuszetek i sypialnych w innych relacjach😉? |
oskar777 napisał/a: | ||
Bo wszędzie jest na nie zapotrzebowanie tylko nie u nas (sądząc po opiniach IC) ![]() |
DarekP napisał/a: |
Oskar, w przypadku Czechów trzeba wziąć pod uwagę również fakt, że nakupili ostatnio sporo używanych wagonów od Austriaków, więc trochę tych słabszych się zwolniło. |