INFO KOLEJ - forum kolejowe

woj. dolnośląskie - RJ 2023/2024 na Dolnym Śląsku

Pirat - 14-01-2023, 19:26
Temat postu: RJ 2023/2024 na Dolnym Śląsku
Pendolino wróci do Jeleniej Góry? Bardzo możliwe!

Wiele na to wskazuje, że pod koniec tego roku do Jeleniej Góry powróci Pendolino. Prezes Urzędu Transportu Kolejowego przyznał otwarty dostęp dla PKP Intercity na realizację przewozów na trasach Warszawa – Jelenia Góra – Warszawa w okresie od 10 grudnia 2023 r. do 9 grudnia 2028 r.

Czytaj więcej na wroclaw.tvp.pl
Noema - 05-04-2023, 16:11
Temat postu:
Tymoteusz Myrda, Członek Zarządu Województwa Dolnośląskiego:

Pociągi Kolei Dolnośląskich od grudnia będą obsługiwały wszystkie połączenia na Trasie Nadodrzańskiej z Wrocławia do Głogowa!
🚄 Pracujemy nad rozkładem jazdy na 2024 rok. Na popularnej „Nadodrzance” pojawią się pociągi Kolei Dolnośląskich. Zmiana zostanie wprowadzona wraz z nowym rozkładem jazdy 2023/2024, który wejdzie z końcem roku. Początkowo trasę obsługiwało 5 par pociągów Kolei Dolnośląskich, a pozostałe realizowały pojazdy Polregio. 🚉 W związku z dużym zainteresowaniem podróżnych ofertą i jakością usług oferowanych przez KD kolejny rozkład jazdy zostanie ułożony w taki sposób, aby dolnośląskich przewoźnik obsługiwał wszystkie połączenia na tej linii. 🛤
🚄 Warto podkreślić, że KD oferują skrajnie różną jakość usług od Polregio. Średni wiek pojazdu Kolei Dolnośląskich to 7,7 lat, a u Polregio to ponad 32 lata. Ponadto w ubiegłym roku Polregio odwołało także aż 880 pociągów wyłącznie ze swojej winy, co zaowocowało apelem skierowanym w sierpniu ubiegłego roku do zarządu Polregio, dotyczącym rozwiązania problemu notorycznego odwoływania pociągów. Jako Samorząd Województwa Dolnośląskiego stawiamy na jakość przewozów oraz komfort pasażerów, właśnie dlatego chcemy, aby pociągi Kolei Dolnośląskich obsługiwały wszystkie połączenia na Trasie Nadodrzańskiej z Wrocławia do Głogowa.


https://www.facebook.com/TymoteuszMyrdaPolityk
KraxWRO - 06-04-2023, 15:00
Temat postu:
A zwiąchole i nawiedzeni pracownicy wrocławskich PRów kwiczą jak zarzynane prosięta.
Ralny - 06-04-2023, 17:56
Temat postu:
Polregio zaskoczone decyzją Dolnego Śląska ws. obsługi połączeń do Głogowa

Podczas środowej konferencji prasowej Tymoteusz Myrda, członek zarządu województwa dolnośląskiego poinformował, że od grudnia tylko pociągi Kolei Dolnośląskich będą obsługiwały połączenia z Wrocławia do Głogowa. Z taką decyzją nie zgadza się Polregio, które obecnie obsługuje część pociągów na tej trasie.

Czytaj więcej:
https://kolejowyportal.pl/polregio-zaskoczone-decyzja-dolnego-slaska-ws-obslugi-polaczen-do-glogowa/
Victoria - 28-04-2023, 21:21
Temat postu:
KD pojadą do Zielonej Góry również przez Lubin i Legnicę?

Trwają rozmowy o kształcie oferty regionalnej między Zieloną Górą a Wrocławiem. Dolny Śląsk zdecydował, że od grudnia tego roku połączenia w tej relacji mają przejąć Koleje Dolnośląskie, choć województwo lubuskie nie chce rezygnować z usług Polregio. Na stole są też propozycje uruchomienia połączeń KD do Zielonej Góry przez Legnicę i Lubin.

Więcej:
https://www.rynek-kolejowy.pl/mobile/kd-pojada-do-zielonej-gory-nie-tylko-przez-wolow-ale-tez-lubin-i-legnice-113111.html
Minerva - 30-04-2023, 02:15
Temat postu:
Lubuskie nie chce pociągów KD w Zielonej Górze. Więcej w artykule:

https://gazetalubuska.pl/wspolna-kolej-z-niemcami-ale-nie-z-dolnym-slaskiem-takie-sa-priorytety-w-lubuskiem/ar/c3-17486951
dinxles - 30-04-2023, 08:02
Temat postu:
Pociągi KD są żółte a DB czerwone i są ładniejsze składy DB niż KD.
sZakOOu - 01-05-2023, 19:49
Temat postu:
Lubuskie to niezmiennie stan umysłu.

Co tam dla marszałek pociągi i kto będzie jeździł. Ważne, by utrzymać loty do Warszawy... Rolling Eyes
Victoria - 04-05-2023, 19:59
Temat postu:
Polregio zostaje na trasie Wrocław – Opole

Dolny Śląsk nie planuje zupełnie rezygnować z usług Polregio. Jak zapewnia województwo, przewoźnik nadal będzie obsługiwał połączenia z Wrocławia do Opola, w czym pomóc ma tabor “zwolniony” z Nadodrzanki. Takie działanie powinno też zwiększyć komfort podróżnych, którzy do tej pory często natrafiali na zbyt krótkie lub stare pociągi.

Więcej:
https://www.rynek-kolejowy.pl/mobile/polregio-zostaje-na-trasie-wroclaw--opole-113164.html
Arek - 09-05-2023, 18:30
Temat postu:
Polregio będzie obsługiwało połączenia z Poznania do Wrocławia jeszcze przez co najmniej rok - wynika z negocjacji między Dolnym Śląskiem a Wielkopolską. Na razie w tej relacji nie zobaczymy więc pociągów Kolei Dolnośląskich ani Kolei Wielkopolskich.

https://www.rynek-kolejowy.pl/mobile/pociagi-poznan--wroclaw-bez-zmian-wciaz-z-polregio-i-bez-kd-oraz-kw-113214.html
Światowid - 25-05-2023, 13:44
Temat postu:
Niestety UMWD zaczyna robić problemy z udostępnieniem rozkładu jazdy. Zaczynają się zasłaniać klauzulami takimi samymi jak PIC i Ministerstwo Infrastruktury. W zeszłym roku w maju dostaliśmy projekt w tym roku jest odmowa na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Pirat - 25-05-2023, 15:24
Temat postu:
Światowid, podeślij mi proszę (na adres e-mail forum) odpowiedź jaką dostałeś z UMWD.

Jeśli urzędniczy beton UMWD staje okoniem, wznawiamy akcję masowego wysyłania wniosków o dostęp do informacji publicznej. Zachęcam też do aktywności w mediach społecznościowych polegającej na naprzykrzaniu się marszałkowi Tymoteuszowi Myrdzie, który w UMWD odpowiada za kolej regionalną.

https://twitter.com/MyrdaTymoteusz
https://www.facebook.com/TymoteuszMyrdaPolityk

UMWD dobrowolnie nie opublikuje projektu nowego rozkładu. W związku z tym, podobnie jak w latach poprzednich, zachęcam wszystkich do pisania wniosków do UMWD o udostępnienie informacji publicznej na temat założeń do nowego rozkładu jazdy 2023/2024 w naszym województwie.

Urząd Marszałkowski musi udostępnić projekt rozkładu jazdy każdej zainteresowanej osobie! Mało tego, na odpowiedź UMWD ma ustawowy termin, który wynosi 30 dni.

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej wysyłamy listem poleconym na adres UMWD. Wniosek można wysłać również poprzez skrzynkę e-mail oraz poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą ePUAP. Szczegóły (dane kontaktowe UMWD) na stronie:

http://bip.umwd.pl/index.php?id=300

Zachęcam wszystkich do wysyłania wniosków. Niech urzędnicy UMWD odpowiedzialni za kolej regionalną wiedzą, że patrzymy im na ręce i że nie damy się spławić!

Podaję wzór wniosku do UMWD:

Cytat:
DANE WNIOSKODAWCY:

Imię i nazwisko
PESEL
Adres zamieszkania

WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ


Na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. Nr 112, poz. 1198) zwracam się z prośbą o udostępnienie informacji publicznej na temat założeń do przyszłorocznego rozkładu jazdy pociągów regionalnych na terenie Województwa Dolnośląskiego, uruchamianych przez Polregio i Koleje Dolnośląskie.

Projekt nowego rozkładu jazdy 2023/2024 proszę przesłać pocztą elektroniczną pod adres e-mail: ............................... lub pocztą pod adres zamieszkania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. Nr 133 poz. 833 z późn. zm.)

Miejscowość, data

Podpis wnioskodawcy

Światowid - 25-05-2023, 15:53
Temat postu:
Wszystko już wysłałem na waszego maila. Wzór wniosku jaki wysłaliśmy był identyczny i ... nic.nawet nie przysłali projektu autobusów na Jelenia- Lwówek- Legnica.
myszka - 25-05-2023, 16:01
Temat postu:
Świeży projekt rj 2023/2024 dla województwa dolnośląskiego, miłej lektury.
Więcej:
https://www.skyscrapercity.com/threads/koleje-dolno%C5%9Bl%C4%85skie.1972945/page-167
Pirat - 25-05-2023, 16:27
Temat postu:
Dzięki myszka.

Wrzuciłem projekt na nasz serwer, żeby był łatwiej dostępny. Link poniżej.

https://infokolej.pl/docs/kd/rj2024.pdf
Stella - 25-05-2023, 18:33
Temat postu:
Światowid napisał/a:
Wszystko już wysłałem na waszego maila. Wzór wniosku jaki wysłaliśmy był identyczny i ... nic.nawet nie przysłali projektu autobusów na Jelenia- Lwówek- Legnica.

Treść wniosku o dostęp do informacji publicznej, którego wzór zamieścił Pirat, trzeba trochę zmodyfikować. Parę lat temu UMWD (konkretnie pani A. Zakęś) też mnie spławił, ale się nie poddałam. Urzędników trzeba podejść sposobem, inaczej nas oleją.

W następnych latach proszę kopiować treść wniosku jaki ja wysyłam do UMWD:

https://infokolej.pl/viewtopic.php?p=386014#386014
Noema - 25-05-2023, 23:28
Temat postu:
Pirat napisał/a:
Wrzuciłem projekt na nasz serwer, żeby był łatwiej dostępny. Link poniżej.

https://infokolej.pl/docs/kd/rj2024.pdf

Przeanalizowałam interesujące mnie tabele. Wnioski mam następujące:

1. Utrzymująca się stagnacja na linii zgorzeleckiej. Praktycznie zero nowych połączeń i to już od kilku lat. Pasażerów sukcesywnie przybywa, pociągi są coraz bardziej zatłoczone, a o dodatkowych połączeniach UMWD w ogóle nie myśli. To zaskakujące, ponieważ marszałek Przybylski pochodzi z Bolesławca, a to miasto wg danych UTK jest w czołówce dolnośląskich stacji generujących największy ruch pasażerski. Mimo to Bolesławiec od kilku klat nie zyskał ani jednego nowego codziennego połączenia do/z Wrocławia. Zyskuje za to Lubin, który ma mnóstwo pociągów przyspieszonych. Jaki widać, wicemarszałek Myrda, w przeciwieństwie do marszałka Przybylskiego, potrafi zadbać o swoje miasto.

2. A propos linii zgorzeleckiej, Lubań zyskuje jedno bezpośrednie połączenie do/z Wrocławia (likwidacja kilkugodzinnej dziury), ale kosztem Zgorzelca. Zmianę jednak oceniam na plus, ponieważ połączenie ze Zgorzelca do Wrocławia będzie utrzymane, ale z przesiadką w Węglińcu.

3. Wreszcie, po wielu latach niedasizmu w tej kwestii, udało się załatać 4-godzinną dziurę w rozkładzie jazdy na trasie Zgorzelec - Lubań - Jelenia Góra. Na linii lubańskiej przybędzie kilka nowych połączeń w związku z reaktywacją Świeradowa Zdroju. Ze Zgorzelca będą bezpośrednie połączenia zarówno do/z Świeradowa jak i Karpacza.

Tyle moich spostrzeżeń. A jakie są wasze wnioski?
Torczes - 26-05-2023, 05:50
Temat postu:
Zauważyłem że na Kluczbork wszystkie kursy na EN57AL.Ciekawe co będzie w rzeczywistości.AL nie zabraknie po odpadnięciu nadodrzanki.
A co do nadodrzanki to KD do Zielonej Góry jednak pojedzie?!
Jaro96 - 26-05-2023, 22:47
Temat postu:
Z tym Świeradowem to mają rozmach. Szczególnie te połączenie po 22 na Węgliniec.
KraxWRO - 27-05-2023, 10:30
Temat postu:
Przecież pojazd musi jakoś na paliwo do Węglińca zjechać… lepiej żeby zjeżdżał o 22 z pasażerami niż miałbym jechać luzem.

[ Dodano: 27-05-2023, 10:42 ]
Jak dla mnie chyba ktoś zapomniał o pociąg po 23 z Wrocławia w kierunku Wałbrzycha… albo po prostu nie zmieścił się do tabelki mam nadzieje.

Ogólnie patrząc na rozkłady dla Świeradowa/Karpacza to widzę że Jelenia Góra i okolice będą mieć naprawdę dobrą ofertę połączeń na spalinach - ale czy to wypali? Bo rozkłady są dość imponujące i nie wiem jak KD to obrobi tak żeby wszystko się spinało Wink

NO I GDZIE SĄ ROZKŁADY JAZDY AUTOBUSÓW KTÓRE MAJĄ JEŹDZIĆ PRZECIEŻ JUŻ OD WRZEŚNIA!
dinxles - 27-05-2023, 10:57
Temat postu:
Może KD wynajmie szynobusy od SKPLu?
Noema - 27-05-2023, 17:54
Temat postu:
Jaro96 napisał/a:
Z tym Świeradowem to mają rozmach. Szczególnie te połączenie po 22 na Węgliniec.

Podejrzewam, że to będzie zjazd na noc do Legnicy na przegląd i tankowanie. Jeśli mam rację to na odcinku Węgliniec - Legnica powinien to być pociąg dostępny dla pasażerów, choćby tylko jako kurs przyspieszony (postój w Bolesławcu i Chojnowie). Analogicznie powinno być rano, gdy szynobus będzie jechał z Legnicy, żeby realizować planowy kurs Węgliniec - Świeradów Zdrój.

Jestem zagorzałą przeciwniczką pustych przebiegów taboru, tzw. podsyłów. Kiedyś namiętnie praktykował to beton PR Wrocław, gdy puste EZT jeździły nawet z Wrocławia do Węglińca. KD - nie idźcie tą drogą!
CzekoladaBanan - 27-05-2023, 22:54
Temat postu:
Na lini Wrocław - Miedzylesie dużej zmiany nie ma:
15:20 w niedziele skróconej relacji do Bystrzycy Kłodzkiej Przedmieście.
17:20 Wrocław - Strzelin przełożony na 19:50
17:50 Wrocław - Kudowa-Zdrój skrócony do Kłodzka Miasto i przesiadka w Kamiencu Ząbkowickim z pociągu Legnica - Kudowa-Zdrój
Dalej wielka dziura między 8 a 10 nic w stronę Strzelina/Ziębic czy Kamieńca.
Jedyny minus to tylko utrata bezpośredniego pociągu Wrocław - Kudowa. Mógłby ten z 12 wrócić na krótka trasę przez 276 a nie 274.
Trasa Kamieniec - Legnica bez zmian
Trasa Kamieniec - Kędzierzyn koźle bez zmian (tylko skrócenie z Gliwic do Kędzierzyna)

Plus jaki wyłapałem
Bielawa z 18 Wrocław Gł - Bielawa Zach przetrasowany z Jaworzyny przez Kobierzyce
Zielone Góry będą przez Legnice jeździć????? Czyli drożej dla podróżnych
Dalej brak dodanych połączeń do Biskupic Olawskich, mogliby z 5 Jelczy tam wydłużyć. Tam też ludzie mieszkają…
Na trasę w stronę Strzelina już prawie same KD tylko jeden PR o 16:20 w tygodniu resztę już do końca KD przejęło.
Fajnie wyglądają te Karpacze i Świeradowy. Może pomyślą o jakimś bezpośrednim tez z Wrocławia sprinterze (Wrocław - Jaworzyna - Wałbrzych Miasto - Wałbrzych Główny - Jelenia Góra - Karpacz/Świeradów ale to może kiedyś)
KraxWRO - 28-05-2023, 00:49
Temat postu:
Zielone Góry będą jeździć i przez Legnice i przez Wołów…
KD przejmie wszystko przez Wołów i dodatkowo wydłuży wszystkie połączenia Wrocław - Legnica - Głogów do ZG. Także dla pasażerów same plusy- dużo więcej połączeń i bezpośrednie połączenie ZG z Legnicą za zaoszczędzone pieniądze z dotacji którą trzeba było płacić PRom
O komforcie jazdy już wspomniał nawet nie będę.
kociol2009 - 28-05-2023, 08:11
Temat postu:
A propos Zielonej Góry to pociągi Winnica i Śmielec bardzo ładnie skomunikowane są na st. Gryfów Śląski z poc. do Świeradowa co pozwala na dojazd z Zielonej Góry do Świeradowa z jedną przesiadką. Natomiast w drugę stronę niestety nie ma już takiej możliwości chociaż SZT po przyjeździe z Görlitz stoi w Świeradowie ponad godzinę i mógłby zrobić wahadło Świeradów/Gryfów/Świeradów. Po pierwsze dałoby to skomunikowanie z pociągiem do Zielonej Góry, a po drugie dodatkowe połączenie z przesiadką z JG jak i do Lubania. Nie wiem czy to jest jakieś niedopatrzenie ze strony planistów czy wymóg przerwy dla obsługi pociągu. Myślę, że warto byłoby nad tym mankamentem popracować bo pozwoliłoby to na fajne połączenie z dalszym regionem Polski Exclamation
janox79 - 28-05-2023, 11:03
Temat postu:
Planiści to się z ch*jem na łby pozamieniali:

z Legnicy do Świeradowa:

Legnica 05:42 --> Lubań Śląski 07:08 (H)
Lubań Śląski 08:13 --> Gryfów Śląski 08:32 (H)
Gryfów Śląski 09:29 --> Świeradów-Zdrój 09:49 (H)
-----------------------------------------------------------------
Legnica 06:49 --> Węgliniec 07:36 (H)
Węgliniec 08:20 --> Lubań Śląski 08:48 (H)
Lubań Śląski 09:03 --> Gryfów Śląski 09:21 (C)
Gryfów Śląski 09:29 --> Świeradów-Zdrój 09:49 (H)
-----------------------------------------------------------------
Legnica 06:49 --> Węgliniec 07:36 (H)
Węgliniec 08:20 --> Lubań Śląski 08:48 (H)
Lubań Śląski 10:13 --> Świeradów-Zdrój 10:53 (H)

ze Świeradowa do Legnicy:

Świeradów-Zdrój 18:07 --> Lubań Śląski 18:52 (H)
Lubań Śląski 19:07 --> Legnica 20:35 (H)
-----------------------------------------------------------------
Świeradów-Zdrój 20:07 --> Gryfów Ślaski 20:27 (H)
Gryfów Śląski 20:35 --> Lubań Śląski 20:52 (H)
Lubań Śląski 21:30 --> Węgliniec 21:58 (H)
Węgliniec 22:11 --> Legnica 23:03 (H)

To są te dogodne skomunikowania Exclamation

z Legnicy do Świeradowa przez Jaworzynę Śląską:

Legnica 06:21 --> Jaworzyna Śląska 07:23 (H)
Jaworzyna Śląska 07:55 --> Jelenia Góra 09:20 (H)
Jelenia Góra 09:45 --> Gryfów Śląski 10:28 (H)
Gryfów Śląski 10:33 --> Świeradów-Zdrój 10:35 (H)

z powrotem już nawet nie chce mi się sprawdzać Evil or Very Mad
dinxles - 29-05-2023, 08:33
Temat postu:
Jakoś ciężko mi się sobie wyobrazić te pociągi do Świeradowa... Z uwagi na to jak mało osób kursuje pociągami Jelenia Gora-Zgorzelec przecież jeździ na tych kursach sa135... Ostatnio w Grudniu jechałem pociągiem do Gryfowa i jechało tylko 35 osób...
KraxWRO - 29-05-2023, 12:42
Temat postu:
Akurat SA135 na kursach JG - Görlitz często jest już za małe.
No i po zlikwidowaniu 4h dziury w rozkładzie ludzi będzie na pewno jeszcze więcej.
Poza tym łączenie obiegów Karpacza/Świeradowa z Görlitz też da tej linii „boost” w pasażerach - bo ci mityczni pasażerowie z Niemiec dużo chętniej pojadą do Karpacza a już o Świeradowie nawet nie będę wspominał - niż do JG.

Poza tym - 35 pasażerów na bocznej (od JG - do Zgorzelca nigdy nie było popytu na więcej niż 2 członowe pojazdy w szczycie), jakby nie patrzeć zaniedbanej jeśli chodzi o infrastrukturę linii to nie jest mało.

No i najważniejsze bo chyba o tym zapomniałeś - każda nowa linia zasilająca pasażerami inne linie - zwłaszcza jeśli mamy przesiadki door to door (a tak ma być w Gryfowie) sprawia że system ożywa i pojawia się więcej pasażerów.

Na twoim miejscu bałbym się o frekwencję w pociągach ze Świdnicy do Jedliny po otwarciu jej na codzienne połączenia w grudniu - znajomi z okolic raczej skłaniają się że ruch tam będzie tylko na weekendy a w tygodniu pustki.
dinxles - 29-05-2023, 15:13
Temat postu:
Karpacz to się zgodzę że będą ludzie jeździć. I pospieszny np TLK Sudety SKPLu sn84 mógłby dalej jechać do Karpacza...
Ale nie Świeradów kiedyś jechałem InterRegioBusem z Jeleniej Góry do Świeradowa i również jechałem albo sam z konduktorem albo 2 osoby z konduktorem Język
Nie wiem ale ja się obawiam że Świeradów może generować 5 krotnie mniejszy potok niż Szklarska czy Karpacz....

[ Dodano: 29-05-2023, 15:48 ]
Aha i ostatnio wyczytałem w gazecie i internecie że Gryfów i powiat gryfowski jest najbiedniejszy na Dolnym Śląsku...
KraxWRO - 29-05-2023, 17:29
Temat postu:
Powiat gryfowski nie może być najbiedniejszy bo nie istnieje 😂 Świeradów należy do powiatu lubańskiego - i w stronę Lubania będą większe potoki pasażerskie niż na JG a Gryfów należy do powiatu lwóweckiego Wink

Ja tam w Świeradów wierze - nikt IR Busem tam nie jeździł bo JG to nie jest naturalny kierunek dla ludzi stamtąd Wink Burmistrz Świeradowa jest bardzo prokolejowy i przy drobnej reklamie tych połączeń w niemieckich mediach lokalnych może być prawdziwy sukces jeśli chodzi o ruch turystyczny a ruch lokalny w stronę Lubania może wypalić tylko jeśli przesiadki/połączenia będą w dobrych godzinach - a przy 9 parach naprawdę ładnie to wygląda Wink

Na ruch turystyczny od Wrocławia/Legnicy raczej nie liczę po czas przejazdu jest bardzo nieatrakcyjny, jeśli już to Wrocław pewnie będzie jeździł tam weekendowo piątek-niedziela itp. - autem z Wrocławia do Świeradowa w środku zimy jechałem około 2h - latem można dużo sprawniej Wink
kociol2009 - 29-05-2023, 17:57
Temat postu:
dinxles napisał/a:
... kiedyś jechałem InterRegioBusem z Jeleniej Góry do Świeradowa i również jechałem albo sam z konduktorem albo 2 osoby z konduktorem Język
Nie wiem ale ja się obawiam że Świeradów może generować 5 krotnie mniejszy potok niż Szklarska czy Karpacz...

Wcalę się nie dziwię bo InterRegioBus po pierwsze uruchomiono do dworca, który praktycznie był ruiną i pies z kulawą nogą tam nie zaglądał. Co dopiero myśleć, że z tam jaki kolwiek autobus przyjeżdża. Dziwię się, że nikt nie wpadł na pomysł żeby puścić ten autobus normalnie do przystanku PKS. Po drugie zlikwidowano go wtedy kiedy dotarło do ludzi, że jest coś takiego i zaczynali nim jeździć. Na wszystko potrzeba czasu. O ile dobrze pamiętam to w zasadzie uruchomiono go tylko na wakacje.
Oczywiście, że Karpacz i Szklarska Poręba będą generowały większe potoki i nikt nie twierdził, że będzie odwrotnie.
CzekoladaBanan - 31-05-2023, 12:42
Temat postu:
Powinni Wydłużyć relacje pociągu :
Wrocław - Strzelin 6:50- 7:26 do Kamieńca Ząbkowickiego
Wrocław Główny 6:50
Iwiny 6:57
Smardzów Wrocławski 7:00
Żórawina 7:05
Węgry 7:11
Boreczek 7:16
Warkocz 7:21
Strzelin 7:26
Biały Kościół 7:32
Henryków 7:38
Ziębice 7:43
Starczów 7:53
Kamieniec Ząbkowicki 7:58

Powrót Strzelin -Wrocław Główny 8:02-8:38 wydłużyć z Kamieńca Ząbkowickiego (z skomunikowanym pociągiem Legnica - Kamieniec) do Wrocławia
Kamieniec Ząbkowicki 8:45
Starczów 8:50
Ziębice 9:00
Henryków 9:05
Biały Kościół 9:09
Strzelin 9:15
Warkocz 9:20
Boreczek 9:25
Węgry 9:30
Żórawina 9:35
Smardzów Wrocławski 9:40
Iwiny 9:43
Wrocław Główny 9:50

Następnie
Dodać pociąg KD relacji:
Wrocław Główny - Kłodzko Miasto 9:10-10:42 (OsP)
Klodzko Miasto - Wrocław Główny 12:20-13:52 (OsP)
Wrocław Gł - Ziębice 15:00 - 15:48 (OsP)
Ziębice - Wrocław Gł 16:24 - 17:14 (OsP)


Wydłużyć nowe połączenie Wrocław Gł - Strzelin 19:50 - 20:26 do Ziębic przyjazd 20:42
Powrót 21:21 - 22:13
Wrocław - Strzelin 16:20 - 16:56 do Ziębic 17:16
Z Ziębic 17:26 - 18:17

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group