INFO KOLEJ - forum kolejowe

Rozrywka - Cała prawda o forach i grupach dyskusyjnych

Arek - 20-06-2008, 18:03
Temat postu: Cała prawda o forach i grupach dyskusyjnych
Ilu forumowiczów potrzeba, żeby zmienić żarówkę?

- 1 aby zmienić żarówkę i napisać że żarówka została zmieniona
- 14 którzy podzielą się podobnymi doświadczeniami przy zmienianiu żarówki i napiszą o tym jak inaczej można było to zrobić
- 7 którzy ostrzegą o niebezpieczeństwach grożących przy zmianie żarówki
- 1 którzy przeniesie temat do działu "Oświetlenie"
- 2 którzy zaczną się kłócić i przeniosą to do działu "Elektryka"
- 7 którzy wytkną błędy gramatyczne/ortograficzne w postach na temat wymiany żarówki
- 5 którzy pojadą tym co wytykali błędy
- 3 którzy poprawią te błędy
- 6 którzy będą się kłócić czy pisze się "żarówka"; czy "rzarówka" i 6 którzy powiedzą im że są głupi
- 2 profesjonalnych elektryków którzy poinformują wszystkich że mówi się "lampa"
- 15 wszechwiedzących, którzy twierdzą że siedzieli w tym temacie i mówi się "żarówka"
- 19 którzy napiszą że to forum nie jest o żarówkach i powinno się to przenieść do forum o żarówkach
- 11 którzy obronią temat mówiąc, że wszyscy używają żarówek więc temat pasuje
- 36 którzy będą debatować która metoda zmieniania żarówek jest lepsza, gdzie kupić żarówki, jakiej marki i które są wadliwe
- 7 którzy podeślą linki gdzie można zobaczyć różne przykłady żarówek
- 4 którzy napiszą że te linki nie działają i podeślą nowe
- 13 którzy zacytują kilkanaście postów, a pod cytatami pisząc: "Ja też" / "Zgadzam się"
- 5 którzy napiszą że odchodzą z forum, bo nie mogą dłużej znieść kontrowersji wokół żarówek
- 4 którzy napiszą że "TO JUŻ BYŁO!"
- 13 którzy napiszą żeby "szukać" zanim napisze się kolejne pytania o żarówki
- 1 który okazyjnie zapyta się: jak wymienić klakson?
- 1 który odpowie na oryginalny post po pół roku i zacznie temat od nowa.
- 15 którzy podzielą się swoimi doświadczeniami w dziedzinie podkręcania żarówek.
gumis - 23-06-2008, 09:29
Temat postu:
Jak to dobrze, że są jeszcze świetlówki! Very Happy
Ilu forumowiczów potrzeba aby zmienić świetlówkę?...............
yusek - 23-06-2008, 12:54
Temat postu:
a przy okazji wiecie ilu inżynierów potrzeba do wymiany żarówki
Justyna - 11-08-2008, 21:39
Temat postu: Re: Cała prawda o forach i grupach dyskusyjnych
"- 1 który odpowie na oryginalny post po pół roku i zacznie temat od nowa."

Tak więc.

Ilu forumowiczów potrzeba, żeby zmienić żarówkę?

- 6 którzy zapytają o numer żarówki
- 5 którzy zapytają o malowanie żarówki
- 7 którzy powiedzą, że woleli stare malowanie
- 2 którym nowe malowanie jednak bardziej odpowiada
- 1 który w razie potrzeby zahamuje żarówkę kranem awaryjnym
- 4 ktorych stwierdzi, że żarówki to raczej nie hamuje się kranem awaryjnym
- 20 którzy w razie awarii żarówki najpierw będą pytać o jej malowanie i numer a dopiero długo potem - jeśli w ogóle - o to, czy podczas tej awarii nie zginęli czasem ich najbliższi
yusek - 08-02-2009, 14:58
Temat postu:
A ciekawe ile forumowiczów trzeba by uruchomić pociąg.
syrenka - 08-02-2009, 15:14
Temat postu:
Dobry tekst Mr. Green
Sprzedałam dalej Razz
Anonymous - 08-02-2009, 15:21
Temat postu:
yusek napisał/a:
A ciekawe ile forumowiczów trzeba by uruchomić pociąg.


Zależy, o jaki dokładnie skład Ci chodzi... Razz
yusek - 08-02-2009, 15:58
Temat postu:
a więc zaczynamy
1. forumowicz pytający się jak uruchomić pociąg
1. forumowicz chcący wiedzieć jaki pociąg należy uruchomić

Dawajcie idziemy dalej.
Anonymous - 08-02-2009, 16:00
Temat postu:
Ale nadal nie uzyskaliśmy odpowiedzi, jaki pociąg masz na myśli, ponieważ mogą to być zarówno lokomotywy elektryczne/spalinowe (mam wymieniać wszystkie serie? Chytry), jak również wszelkiego rodzaju EZT, SZT bądź szynobusy.

W każdym pojeździe specyfika uruchamiania jest inna, dlatego uważam, że powinieneś uściślić swoje pytanie i powiedzieć nam, co dokładnie chcesz uruchomić.
yello1 - 08-02-2009, 23:20
Temat postu:
A ciekawe ile forumowiczów trzeba by uruchomić pociąg.

- 2 aby uruchomić pociąg i napisać że pociąg został uruchomiony
- 14 którzy podzielą się podobnymi doświadczeniami przy uruchamianiu pociagu i napiszą o tym jak inaczej można było to zrobić
- 7 którzy ostrzegą o niebezpieczeństwach grożących przy uruchamianiu pociagu
- 1 którzy przeniesie temat do działu "kolej"
- 2 którzy zaczną się kłócić i przeniosą to do działu "transport"
- 7 którzy wytkną błędy gramatyczne/ortograficzne w postach na temat uruchamiania pociagu
- 5 którzy pojadą tym co wytykali błędy
- 3 którzy poprawią te błędy
- 6 którzy będą się kłócić czy pisze się "pociąg"; czy "pociong" i 6 którzy powiedzą im że są głupi
- 2 profesjonalnych maszynistów którzy poinformują wszystkich że pociągi dzielą sie na towarowe i pasażerskie
- 15 wszechwiedzących, którzy twierdzą że siedzieli w tym temacie i są EZT, szynobusy,lokomotywy o napędzie elektrycznym , spalinowym i parowym co ciagna te składy
- 19 którzy napiszą że to forum nie jest o pociągach i powinno się to przenieść do forum o pociągach
- 11 którzy obronią temat mówiąc, że wszyscy korzystają z pociągów więc temat pasuje
- 36 którzy będą debatować która metoda uruchamiania jest lepsza, i jakie lokomotywy są lepsze do ciągniecia tych pociagów
- 7 którzy podeślą linki gdzie można zobaczyć różne przykłady pociągów
- 4 którzy napiszą że te linki nie działają i podeślą nowe
- 13 którzy zacytują kilkanaście postów, a pod cytatami pisząc: "Ja też" / "Zgadzam się"
- 5 którzy napiszą że odchodzą z forum, bo nie mogą dłużej znieść kontrowersji wokół pociągów
- 4 którzy napiszą że "TO JUŻ BYŁO!"
- 13 którzy napiszą żeby "szukać" zanim napisze się kolejne pytania o pociągi
- 1 który okazyjnie zapyta się: jak uruchomić samochód?
- 1 który odpowie na oryginalny post po pół roku i zacznie temat od nowa.
- 15 którzy podzielą się swoimi doświadczeniami w dziedzinie podkręcania lokomotyw.



Tak można prawie na każdy temat.........

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group