INFO KOLEJ - forum kolejowe

woj. opolskie - Absurdy PR na Opolszczyźnie

loker - 28-12-2009, 21:38
Temat postu: Absurdy PR na Opolszczyźnie
Prawda o przewozach - wrzucono kolejny filmik


ulth - 29-12-2009, 01:01
Temat postu:
Fajnie, beton PR zapowiada zmianę "nie człowieczych taryf".
Pytanie tylko, kto uchwalał tą absurdalną podwyżkę ? Byli w pełni sił jak to robili?
Ludzie mówią prawdę, oczywiście od razy na tym forum by zostali zakrzyczani za to.
Ale nastrojów społecznych kontrolować się nie da - na szczęście.
Gurami22 - 29-12-2009, 13:09
Temat postu:
ulth, nikt nie broni jechać TLK zamiast Regio jeżeli na danym odcinku jest różnica kilkudziesięciu groszy na plus Smile . PKP IC i PR to są odrębne spółki i samodzielnie ustalają swoje taryfy - gdzie jest niby nakazane aby PR układając taryfę sugerowała się ceną danego odcinka w pociągach TLK konkurencyjnej spółki IC (a nie np: biorąc za punkt odniesienia taryfę KM na osobowe) Question
Anonymous - 29-12-2009, 14:09
Temat postu:
@ulth, pragnę przypomnieć, że od 1 stycznia 2010 będzie podwyżka w PKP IC. Obiecuję, że skrupulatnie przejrzę nową taryfę tejże spółki. Daje sobie głowę uciąć, że bilet na pociąg TLK ponownie będzie droższy, niż na pociąg REGIO.
rysio - 29-12-2009, 15:08
Temat postu:
Podwyzki w iC nie bedzie od 1 stycznia, podwyzki beda jezeli przestana jezdzic IR
Anonymous - 29-12-2009, 15:12
Temat postu:
Podwyżki nie będzie, ale będzie modyfikacja cen biletów... Mr. Green
Anonymous - 29-12-2009, 17:45
Temat postu:
rysio napisał/a:
Podwyzki w iC nie bedzie od 1 stycznia, podwyzki beda jezeli przestana jezdzic IR


Strach myslec ile osob by odeszlo wtedy od kolei.... Pewnie z 15-20%.
ulth - 30-12-2009, 00:51
Temat postu:
mk1992 napisał/a:
@ulth, pragnę przypomnieć, że od 1 stycznia 2010 będzie podwyżka w PKP IC. Obiecuję, że skrupulatnie przejrzę nową taryfę tejże spółki. Daje sobie głowę uciąć, że bilet na pociąg TLK ponownie będzie droższy, niż na pociąg REGIO.

Sam ją utniesz czy chcesz pomocy ? Laughing Cool
Coraz bliżej i zobaczymy.
Krakonos - 30-12-2009, 11:08
Temat postu:
mk1992 napisał/a:
Podwyżki nie będzie, ale będzie modyfikacja cen biletów... Mr. Green
No i gdzie ta modyfikacja? Śmiech Na trasie Brzeg - Opole bilet na pośpiechy po 1 stycznia nadal tańszy niż na pociągi osobowe. Nie mówiąc już o super drogim IR Język
loker - 30-12-2009, 11:10
Temat postu:
http://www.intercity.pl/pubfile/taryfa%20/cennik/cennik_1_1_2010.pdf
Gurami22 - 30-12-2009, 16:57
Temat postu:
Krakonos, jak Przewozy Regionalne postanowią objąć ten odcinek promocją "PWDC" to efekt TLK na odcinku do 40 km zniknie Cool I powiedz ileż to jest miejsc w których występuje taka sytuacja - kilkanaście Question
andrzej_sz - 30-12-2009, 17:02
Temat postu:
Z dużą dozą prawdopodobieństwa będzie już wkrótce na tym odcinku zastosowana promocja 'Połączenie w dobrej cenie' - tak mi dziś odpowiedział rzecznik PR.
Krakonos - 30-12-2009, 19:34
Temat postu:
I to jest prawdziwa siła konkurencji Very Happy Chociaż trzeba przyznać że przy układaniu taryfy się ktoś nie popisał. Do 40 km powinna po prostu powrócić cena 7,50 zł i odpowiednio niżej wszystkie ceny z przedziału 5-35 km. Jak mniemam w kasie trzeba będzie prosić o PWDC, czy zostanie ono automatycznie wystawione?
Gurami22 - 30-12-2009, 19:45
Temat postu:
U mnie obowiązuje PWDC (Wolbrom-Olkusz, potem można zakupić Olkusz - Katowice w ten sposób na normalny do Katowic kosztuje 8,50 zł ulgowy jest jeszcze tańszy) jest wystawiane automatycznie Smile Tak konkurencja jest czymś pozytywnym, co do modyfikowania taryfy całkowicie w tym segmencie byłby ostrożny jednak nie można prowadzić działalności poniżej progu rentowności i tego na co pozwala otrzymane dofinansowanie od UM
prezes11 - 31-12-2009, 10:39
Temat postu:
Gurami22
Tylko że mało kto wie iż można tak zrobić. A normalny bilet z Wolbromia do Katowic kosztuje niebagatela 14 złotych! I z tego też powodu nikt normalny nie jedzie pociągiem, bo wybiera podróż busem za 9 złotych. W ten sposób PR-om uciekają nie małe kwoty. A wystarczyłoby odcinek Wolbrom - Katowice z ceną 8,50 złotych objąć połączeniem w "dobrej cenie", skoro odcinki Wolbrom - Olkusz za 3,50 zł. i Olkusz - Katowice za 5 złotych w niej są! A nie zmuszać ludzi do kombinowania.
Tylko kto na to wpadnie...?
Gurami22 - 31-12-2009, 11:14
Temat postu:
prezes11, prawda sam się zastanawiam dlaczego tak się nie zrobi, może ktoś władny to uczynić czyta to forum Smile Inna rzecz, że samo istnienie PWDC nie wystarczy - trzeba je jeszcze jakoś zareklamować mieszkańcom (np: reklama w prasie lokalnej, wiadomościach parafialnych) bo większość mieszkańców nie wie o tym, że na kolei są jakieś ciekawe promocje, że jest więcej Regio na trasie (wreszcie jakaś zmiana na plus po latach likwidowania kolejnych pociągów) itd.
Krakonos - 31-12-2009, 11:41
Temat postu:
No to czekamy na szybkie wprowadzenie oferty PWDC, może także na trasie Wrocław-Brzeg. Od jutra wchodzi oferta PKP IC z biletem na TLK za 10zł (tyle samo co w pociągach Regio). Coraz bardziej podoba mi się ta konkurencja Happy

[ Dodano: 27-03-2010, 11:52 ]
PWDC na trasie Brzeg-Opole już trochę funkcjonuje, lecz niestety są dwa problemy Sad

Ostatnio kupowałem bilet w kasie PR na dworcu w Opolu. Niestety kasjerka nie zaproponowała z automatu PWDC, tylko bilet w taryfie normalnej. Dobrze, że nie zdążyła jeszcze wydrukować biletu i udało mi się kupić go w tańszej ofercie Smile

Druga sprawa, brak jakiejkolwiek informacji o obowiązywaniu tej ofert. Czyli marketing by PR Rolling Eyes
pospieszny - 14-12-2011, 08:49
Temat postu:
INFORMACJA O ZMIANACH W ROZKŁADZIE JAZDY POCIĄGÓW 2011/2012

1. Pociąg relacji Opole Główne (17:17) – Strzelce Opolskie (17:53) będzie kursował od dnia 19.XII w dni robocze oprócz 30.IV; 2,4.V; 8.VI i 2.XI.

2. Pociąg nr 64322 relacji Opole Główne (5:07) – Gliwice (6:39) będzie kursował w skróconej relacji: Opole Gł. (5:07) – Strzelce Opolskie (5:43) w dni robocze w następujących okresach: do 21.XII; 2-13.I; 30.I – 29.VI oprócz 5,6,10.IV; 2,4.V; 8.VI; i od 3.IX oprócz 2.XI. W stacji Strzelce Opolskie będzie zachowane skomunikowanie do Gliwic pociągiem odjeżdżającym o godz. 5:53


źródło: Przewozy Regionalne
sympatyk - 02-10-2012, 22:12
Temat postu:
Informacja znaleziona na portalu www.rynek-kolejowy.pl

Na trasach Nysa - Brzeg i Nysa - Kędzierzyn-Koźle wprowadzono wczoraj autobusową komunikację zastępczą. Utrudnienia potrwają dopóki nie zostaną naprawione dwa pojazdy - donosi "Nowa Trybuna Opolska".

Przewozy Regionalne w woj. opolskim mają 57 elektrycznych zespołów trakcyjnych i 11 spalinowych zespołów trakcyjnych i wagonów motorowych. PR aż trzy z nich trzymają w rezerwie, jednak i tak okazała się ona niewystarczająca. Jak podaje "NTO", W zakładach Pesy naprawiany jest wciąż szynobus typu SA 134, który z początkiem września wykoleił się na dworcu w Opolu. Jeden z trzech pojazdów SA 103 jest na przeglądzie w Chojnicach. Drugi czeka na wymianę zestawów kołowych, ale przetarg na nie rozstrzygnięty zostanie nie wcześniej niż pod koniec października. Natomiast awarie unieruchomiły najstarszy z szynobusów SA 109, w którym zepsuł się czujnik ciśnienia powietrza i najnowszy typu SA 137, w którym urwał się wał napędowy.
- To stało się w miniony piątek i kurierzy dopiero dziś dostarczyli nam niezbędne części do naprawy, która odbędzie się w Kędzierzynie-Koźlu - mówi wczoraj "NTO" Ireneusz Cieślik, naczelnik działu Przewozów Gospodarki, Eksploatacji i Utrzymania Taboru. Dziś pociągi mają już kursować normalnie.

http://www.rynek-kolejowy.pl/35662/Opolskie_Nie_jezdzilo_piec_z_jedenastu_pociagow_spalinowych.htm

P.S. Nie muszę pewnie wiele tłumaczyć dlaczego tę informację umieściłem w dziale "Absurdy...". Onegdaj ciężkiej zimy i nie tylko z resztą jakoś dało się uruchomić spalinówkę z jednym wagonem. Dziś przerasta to decydentów. Bez komentarza...
eurek - 15-12-2013, 18:45
Temat postu:
Nie wiedziałem w którym temacie napisać więc wbije się tutaj. Orientuje się ktoś co to za zwolnienie na linii Brzeg- Nysa na odcinku Olszanka- Czeska Wieś? Degradacja torów czy inne cudo? Jaka tam prędkość oficjalna figuruje?

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group