Nie 50 a 20/30 %
a doKrynicy na ZKA do kilkunastu osób, chyba ze jakas wycieczka była
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Nie wiem człowieku gdzie ty to widzisz, ale ja codziennie KKA widuję co najmniej 3 razy i więcej jak 10 osób jeszcze nie było! Na dowód to zdjęcie:
http://phototrans.eu/images/photos/big/1/439669.jpg
Kilkanaście osób to tym KKA przyjeżdża ale chyba wszystkimi kursami. Czy to znowu jakieś wyniki sprzedanych biletów w kasie?
Przedstaw mi jakieś racjonalne dowody (dnia tego i tego, o tej i o tej jechało tyle i tyle osób).
Zależy od dnia i pory. Ale były i kursy po 20 osób tak jak Ci pisałem w lecie jak jechała kolonia czy wycieczka, daty Ci nie podam bo nie pamiętam bodaj któryś weekend w sierpniu i końcem lipca.
[ Dodano: 13-10-2010, 22:35 ]
A co do zdjęcia to łądne ale ile osób tam jest nie wiadomo Pozdro:)
[ Dodano: 13-10-2010, 22:36 ]
A już tak na marginesie to wiesz jak to jest z patrzeniem. Patrzysz w konkretnym miejscu a ja podaje ilość sumaryczną.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
No a pytanie było o obecne KKA czyli nie na wakacjach, wtedy to zgadzam się tyle osób bywało. A po fotce widać - po lewej stronie nikogo nie ma, a na przodzie tylko kabiniarz.
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 14-10-2010, 07:01
Nie wiem jak teraz z KKA ale koło 1 pażdziernika jechało po 15:25 z Sącza 7 osbób. Kilka osób wymiany w Piwnicznej. A w wakacje to nawet 50 było.
przywrócić SKALNICĘ na wagonach do BRATYSŁAWY i przez Oswięcim a nie przez zdezelowane Katowice!!
A co byście powedzieli na propozycje puszczenia "Skalnicy" przez Suchą-Żywiec z połączonym "Kasprowym"
(w Suchej podział). "Góral" mógłby jeździć z Bratysławy do Katowic z łącznikiem do Krakowa przez Oświęcim (podział w Czechowicach) na słowackich wagonach, tym bardziej że wyczytałem gdzieś na forum że podobno Bohumin ma jeździć przez Wadowice. Tylko że wądpię żeby Słowacy puścili "Skalnicę" do Bratysławy na polskich EZT, a jeśli skład wagonowy to znów odpadnie połączenie z "Kasprowym", bo w Suchej raczej loka nie zorganizują, noi musiałby odpaść wjazd do Rabki, a i czas przejazdu do Zakopanego by się wydłużył.
Tak poc. rel.Bohumin-Kraków-Bohumin przez Bielsko-B,Kety, Wadowice, K. Zebrzydowską to pewne na 100%. "Skalnica "do Zyliny-tak pozostanie co do Górala jak najbardziej popieram aby znow jezdził do Bratysławy. Z nrj widac że w Zwardoniu po przerwie pojawi się słowacki elektrowóz <1 obieg>
Tak się przyglądam rozkładowi Kolei Słowackich 2010/2011, w tabeli 188 widnieje pociąg 3300/3301 relacji Kraków - Koszyce (Słowacja) i nasuwa mi się pytanie czy to jest pobożne życzenia strony Słowackiej czy takowy pociąg zaistnieje?!
tu link: http://www.vlaky.net/upload/images/reports/003717//188.pdf
Myślę że skro taki pociąg pojawił się w zarysie RJ kolei słowackich to napewno był konsultowany ze stroną Polską, więc istnieje olbrzymie prawdopodobieństwo że od grudnia się pojawi, tym bardziej że z godzin wynika że jest on bardziej dla Polaków niż Słowaków bo rano wyjeżdża z Krakowa do Koszyc, a wieczorem wraca. Sprzydałby się jego odpowiednik w godzinach porannych z Koszyc i popołudniowych z Krakowa.
To samo dotyczy "Skalnicy". Bez względu którą trasą by jeździł, powinien mieć odpowiednika. Dlatego zaproponowałem rano "Skalnica", po południu "Góral" oczywiście startujący w Krakowie.
[ Dodano: 14-10-2010, 16:58 ]
Przeglądałem zarys słowackiego RJ i jeśli chodzi o pociągi do Polski oprócz plusa w postaci Kraków-Koszyce to jest mało optymistyczny. Przez Zwardoń tyko "Góral" do Katowic i "Skalnica" do Krakowa, a dwa pozostałe które jeździły w tym roku do Katowic kończą w Zwardoniu, natomiast w Łupkowie jeszcze gorzej bo niema nic, nawet w wakacyjne weekendy jak jak do tej pory.
Z kolei jeśli chodzi o Czechy to "Silesia" widnieje tam jako pociąg Kraków-Bohumin.
Skalnica raczej powinna być bez zmian. Bogumin jako przyśp na odc minimum do oswiecimia, co do kombinacji i dzielenia Skalnicy raczej nie, bo znając życie to odstraszy nastepnych ludzi. Co Kosic miejmy nadzieję, ze pojedzie jako przyśp, choć powinny byc 2 skłądy.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Tyle że Bohumin będzie miał zmienioną trasę przez Wadowice.
Co do "Skalnicy" to według zarysu słowackiego ten pociąg jak i "Góral" zamiast wydłużyć do Bratysławy, to Słowacy skrócili do Cadcy, a pozostałe dwa jeżdżą w relacji Zilina-Zwardoń.
Do Kosic to się z Tobą zgodzę że powinien być drugi skład np. poprzez wydłużenie relacji "Dunajca".
Skalnica do Cadcy to nieciekawie szkoda by było, a to tym dziwniejsze ze mieli bardzo wys frekwe do Ziliny. A co do Bogumina przez wad to nie wiem czy dobre i jak czasowo to bedzie wygladac
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum