a wie ktoś jak tam prezentuje się zestawienie i frekwencja w pociągu TLK83108 (Kołobrzeg - Kraków Gł), chodzi mi o poniedziałki ze stacji Gdańsk Wrzeszcz
Darek -Usunięty- Gość
Wysłany: 01-01-2011, 17:35
Tak się kończy puszczanie tych śmiesznych 3 wagonowych składów:
Kilkadziesiąt wściekłych osób zostało w czwartek w południe na kieleckim dworcu. Nie zmieściły się do pociągu pospiesznego relacji Lublin - Kielce - Katowice - Wrocław. W składzie były tylko trzy wagony
Tak, przewozy pasażerskie WCALE nie spadają, firma ma świetny wizerunek, tanie bilety, wysoki standard w wagonach. Przecież to woła o pomstę do nieba! Widział ktoś ostatnio dzienną TLKę dłuższą niż pięć wagonów (nie licząc Warszawa - Łódź )? Nie lubię marudzić, ale jak pomyślę, że jeszcze 3-4 lata temu na niektórych pośpiechach jeździło po 10 pudeł, a dzisiaj pięć wagonów z barowym to dobry skład, to nóż się w kieszeni otwiera.
Jak dalej pójdzie, to bez samochodu się chyba nie obejdziemy...
TLK 86100 (Szczecin Gł. - Wrocław Gł.) :
EP07 +2+1+2
Frekwencja 10-15%, ale dzisiaj chyba nigdzie nie było tłumów.
norbert -Usunięty- Gość
Wysłany: 01-01-2011, 20:28
Cytat:
jeszcze 3-4 lata temu na niektórych pośpiechach jeździło po 10 pudeł
Dokładnie. Z tego co pamiętam Karkonosze miały co najmniej 10 wagonów, a teraz: 3 dwójki, 2 kuszetki i 1 sypialny.
Dlaczego z nocnych TLK znikają wagony pierwszej klasy?
witja, Gdyby twoja spółka podchodziła do pasażera poważnie, a nie jak do idioty to ten pociąg mógłby być bardziej konkurencyjny
Darek -Usunięty- Gość
Wysłany: 02-01-2011, 12:57
Zmiana godzin kursowania, długie postoje i oszałamiająca ilość wagonów - czyżby IC robiło wszystko, żeby jak najmniej pasażerów jeździło tą TLK-ą? Będzie powód do uwalenia i IC ogłosi: My wspaniałomyślne PKP IC daliśmy Wam pociąg o który tak walczyliście, a wy niedobrzy pasażerowie jeździć nim nie chcecie, wolicie szybszy i tańszy Regio(np. na odcinku Kępno-Ostrów)
Oby w wakacje nie bylo krotkich skladów.
A plan jest taki, ze PKP IC powinien uruchmiac TLK z 7 wagonami.
Natomiast PR powinien w wakacje uruchomic okolo dodatkowo 100 pociagow pospieszynych (docelowo w wakacje 200 poc IR) jako IR (dotacja udzielona pprzez MI), i wtedy IR rowniez z 7 wagonami, i TLKi.
norbert -Usunięty- Gość
Wysłany: 02-01-2011, 13:14
Wg aby poprawić frekwencję w tym pociągu należałoby wydłużyć go do Bielska, a w sezonie nawet do Wisły.
Sorki za OT.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum