Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 78, 79, 80  Następny
Rozkład jazdy 2021/2022
Autor Wiadomość

obiezykraj Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Kwi 2009
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 08-05-2021, 16:43    Odpowiedz z cytatem

Przyjazd w środku nocy do Katowic, na pewno by miał wzięcie dla osób z Białegostoku.

Połączenia muszą być stałe i najlepiej cykliczne, wtedy jest szansa na budowanie popytu.
Jak co kilka lat będziemy zmieniać trasy pociągów, to za przeproszeniem g***o z tego będzie.
Jednym się to połączenie podoba, innym nie. Jeździ kilka lat, to niech dalej tak będzie.
Można się zastanowić dla jakiejś alternatywy z połączeniem wagonowym kombinowanym z ROZEWIEM przez Wałbrzych.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

wamp Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Cze 2020

PostWysłany: 08-05-2021, 20:50    Odpowiedz z cytatem

Jeżeli dojechałby do Katowic w okolice godziny 3:30 i później to do przesiadek byłby odpowiedni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Auderman Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 13 Maj 2020
Skąd: Poznań

PostWysłany: 08-05-2021, 21:11    Odpowiedz z cytatem

To nie ma sensu. Idea kolei nocnej jest taka by do najbardziej interesujących miejsc można było dojechać na rano. Nawet mimo przesiadki mało kogo zainteresuje bycie o 3:30 w Katowicach, zwłaszcza że ten pociąg dalej jedzie do Wrocławia a do Krakowa są Karpaty. Bielsko jest zbyt mało atrakcyjnym miejscem do dojazdu nocnego. Przez to np. zniknęła Pogoria

_________________
https://www.youtube.com/channel/UCqsfA4g1o1a0hk3ACOI9AfQ Zapraszam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

wamp Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Cze 2020

PostWysłany: 08-05-2021, 22:54    Odpowiedz z cytatem

I znowu się nie zgodzę. Katowice byłyby jedynie dobrą opcją. Nadal stacją docelową bylby Wrocław/Jelenia Góra/Szklarska.

Liczymy tu na to, że potoki są z podlasia i Warszawy w kierunku Kato/Wrocławia/Szklarskiej. Powiedziałbym, że prędzej Podlasiaków i Warszawiaków zainteresuje opcja dojazdu nocnego do Katowic niż Łodzi.

Bielsko może być tylko jedną z opcji do których można by chcieć dojechać z Katowic. Ogólnie Bielsku obcina się większość dalekobieżnych połączeń co jest niezrozumiałe. Nigdy nie będzie tam potoków bez połączeń w sensownych godzinach, ale to nie w temacie nocnych połączeń.

[ Dodano: 14-05-2021, 16:50 ]
Z założeń które otrzymałem od Marszałka woj. podlaskiego połączenie do Kowna przejdzie znów w tryb weekendowy. Odjazd z Białego 16:50. Przyjazd do Białego 11:35. Stanowcze pogorszenie oferty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 14-05-2021, 19:24    Odpowiedz z cytatem

PKP Intercity od 12 grudnia na trasie Sierpc – Brodnica. PLK chcą w 3 miesiące naprawić tor

Według wstępnych planów, PKP Intercity chce uruchomić pociąg relacji Katowice – Gdynia Główna, przejeżdżając przez Sierpc, Rypin i Brodnicę. Będzie to możliwe, wyłącznie w przypadku zrealizowania prac przez PLK na linii nr 33. A spółka informuje, że zrealizować je chce w trzy miesiące.

Więcej:
https://www.nakolei.pl/pkp-intercity-od-12-grudnia-na-trasie-sierpc-brodnica-plk-chca-w-3-miesiace-naprawic-tor/

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Krzychu_36 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Kwi 2017

PostWysłany: 18-05-2021, 16:16    Odpowiedz z cytatem

Ma ktoś info jak Karpaty będą kursowac przyszłym roku? Czy będą kursować znowu przez Łódź? Czy będą Karpaty BIS zeby szybko dojezdzac do Zakopca przez CMK jak bylo w zeszlym roku w zime?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kamil Styrna Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lis 2018
Skąd: Świdnica

PostWysłany: 18-05-2021, 16:32    Odpowiedz z cytatem

empek napisał/a:
Gmeranie przy "Karkonoszach" rozpoczęło się wraz z wejściem w życie rozkładu jazdy 2015/16. Najpierw zmiana nazwy na "Aurora", następnie kosmiczna trasa przez Poznań z aż godzinnym postojem na tworzenie grup relacyjnych. Dwa lata później powstał jeszcze większy dziwoląg, czyli nocny pociąg obsługiwany Dartem i wężykujący przez Węgliniec. Zakładając, że najnowsze przecieki okażą się prawdą, nastąpi niemalże powrót do koncepcji z RJ 2014/15, czyli Karkonoszy obsługujących GOP. I to było w zasadzie najlepsze rozwiązanie, również czasowe. Gdyby jeszcze powrócono do koncepcji kończenia/rozpoczynania biegu tego pociągu w Lublinie, można mówić o pełni szczęścia (to niepojęte, że Lubelszczyzna nie posiada żadnego całorocznego pociągu nocnego). Do tego zestawienie: 3 zdeklasowane jedynki lub po prostu zmodernizowane dwójki, bezprzedziałówka rowerowa oraz wagon sypialny i w ten sposób dla każdego znajdzie się coś dobrego.

Karkonosze powinny jeżdzić taką trasą, jak kiedyś, czyli przez Opole, Częstochowę i Łódź. Wydłużenie trasy do Katowic, to tylko wydłużenie czasu przejazdu. Z Katowic do Warszawy jest przecież poranny pociąg i z tego co pamiętam, to jest to TLK Wysocki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 18-05-2021, 20:59    Odpowiedz z cytatem

A np. Olsztyn nie ma polaczenia nocnego ani calorocznego, ani nawet sezonowego.

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krzychu_36 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Kwi 2017

PostWysłany: 19-05-2021, 06:18    Odpowiedz z cytatem

Jesli Karkonosze maja jechac przez Czestochowe Opole to jaki sens jest zjazdu z trasy i wjazd na Lodz i marnowac czas na zmiane kierunku? ten sam bezsens jest zrobiony na Karpatach obecnie i pociag traci ponad godzine na zjazd tam zmiane kierunku a ludzi wcale duzo nie wsiada. Wiem bo nim jezdze co dwa tygodnie i tylko pare osob wsiada. Juz lepiej zeby Karkonosze albo zostaly na obecnej trasie albo jechaly przez Katowice.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kamil Styrna Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lis 2018
Skąd: Świdnica

PostWysłany: 19-05-2021, 13:21    Odpowiedz z cytatem

Krzychu_36 napisał/a:
Jesli Karkonosze maja jechac przez Czestochowe Opole to jaki sens jest zjazdu z trasy i wjazd na Lodz i marnowac czas na zmiane kierunku? ten sam bezsens jest zrobiony na Karpatach obecnie i pociag traci ponad godzine na zjazd tam zmiane kierunku a ludzi wcale duzo nie wsiada. Wiem bo nim jezdze co dwa tygodnie i tylko pare osob wsiada. Juz lepiej zeby Karkonosze albo zostaly na obecnej trasie albo jechaly przez Katowice.


Dlatego właśnie wystarczy, żeby Karkonosze zajeżdżały do Łodzi, zamiast Karpat, chociażby dlatego, że Karpaty jadą przez całą Polskę praktycznie i to pozwoliło by skrócić czas przejazdu o dobre 40 minut.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krzychu_36 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Kwi 2017

PostWysłany: 19-05-2021, 13:28    Odpowiedz z cytatem

Zgadzam sie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

WRmnouz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Maj 2021
Skąd: Lublin

PostWysłany: 19-05-2021, 16:24    Odpowiedz z cytatem

W Lublinie brakuje bezpośrednich połączeń z Trójmiastem. Jedynym pociągiem bezpośrednim to TLK Mierzeja w sezonie. Przydałby się pociąg kategorii IC (mile widziany WR), i to najlepiej przez Iławę, ale pojawiłby się "problem" w postaci oblotu na Wschodniej (najszybszego wyjścia) i pominięcia stacji Wa-Wa Centralna i Zachodnia. Niby można próbować Lublin - Radom - Warszawa - Iława...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

OkOuKo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Sty 2018

PostWysłany: 20-05-2021, 11:25    Odpowiedz z cytatem

WRmnouz napisał/a:
W Lublinie brakuje bezpośrednich połączeń z Trójmiastem..


wyjściem z tego jest puszczenie pociągu przez Osieck, Górę Kalwarię, Piaseczno i Służewiec. Zapewniłoby to dojazd na "mordor", lotnisko i wszystkie Główne dworce na Średnicy :p

_________________
La Noche Es Para Mi...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

WRmnouz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Maj 2021
Skąd: Lublin

PostWysłany: 20-05-2021, 18:09    Odpowiedz z cytatem

Z Lublina do Trójmiasta przez Osieck, albo przez Radom. Szybko, średnicowa zaliczona. Bardzo dobre połączenie z tego by wyszło. Najlepiej kategoria IC z WR.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

falipso Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Lip 2020

PostWysłany: 25-05-2021, 07:53    Odpowiedz z cytatem

https://kolejowyportal.pl/w-grudniu-ruszy-bezposredni-pociag-z-plocka-do-gdyni/

Już wiadomo jaki pociąg będzie nazywał
TLK FLISAK Katowice - Gdynia Główna - Katowice przez Płock, Grudziądz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 8 z 80 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 78, 79, 80  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl