Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 18, 19, 20  Następny
Koleją z Głogowa do Leszna
Autor Wiadomość

audrin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Cze 2010

PostWysłany: 07-09-2012, 14:33    Odpowiedz z cytatem

Do Kutna? Pierwsze słyszę, końcowymi stacjami na E 20 mają być Konin/Kłodawa, ale być może masz rację.

Trzeba naciskać na UMWD i PLK, żeby doprowadzić dolnośląski odcinek do stanu uniemożliwiającego powstanie katastrofy, jestem przekonany, że wtedy pasażerowie powrócą, bo wielu psioczy na busiarstwo, ale niestety nie mają wyboru.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 07-09-2012, 14:48   

@audrin

Jest tu KWR nawet

Jedna brygada pojedzie na MPJ - wk a drugą MOE czyli PR Poznań
Powrót do góry

rob21 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Maj 2009
Skąd: Głogów

PostWysłany: 07-09-2012, 14:55    Odpowiedz z cytatem

Czyli jak mogą na Kutno wjechać to dlaczego nie mieliby wjechać do Głogowa. Ja myśle że fajnie by było gdyby KW wjeżdżały na Głogów, ale żeby znowu nie było ,że samo KW swój tabor udostępnia to mogłaby jedna para polecieć na szynobusie Lubuskim w relacji Zielona Góra-Głogów-Leszno, no i jeszcze dla sprawiedliwości jedna dwie pary KD Legnica-Głogów-Leszno ,ale to niestety zapewne zbiór pobożnych życzeń z mojej strony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kolejfan Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Kwi 2011

PostWysłany: 07-09-2012, 15:07    Odpowiedz z cytatem

audrin, KW wyjeżdżają równiez za zachodnią granicę województwa, a mianowicie do Zbąszynka.

A od przyszłego roku będa na północny wschód- do Inowrocławia. No chyba, że jednak ograniczą, sie tylko do Gniezna:D
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

audrin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Cze 2010

PostWysłany: 07-09-2012, 15:28    Odpowiedz z cytatem

No dobra, ale stacje, o których piszecie znajdują się niedaleko granic Wielkopolski i są stacjami węzłowymi. W ten sposób stwarzają idealne warunki do zakończenia biegu pociągu albo poprzedzają je małe stacje, które jeszcze są w Wielkopolsce, ale nie ma na nich technicznej możliwości obrządzenia składu.

Tutaj sytuacja jest trochę inna, bo odcinek wielkopolski jest bardzo krótki. Najdłuższy odcinek leży na terenie woj. lubuskiego, a tam sytuacja taborowa to już w ogóle tragedia. Co tu dużo mówić... pożyjemy - zobaczymy. Niech jeździ cokolwiek, czekajmy na jakieś rzetelne informacje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kamil26 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Sty 2012
Skąd: Lubin Górniczy

PostWysłany: 07-09-2012, 17:25    Odpowiedz z cytatem

rob21 napisał/a:
Czyli jak mogą na Kutno wjechać to dlaczego nie mieliby wjechać do Głogowa. Ja myśle że fajnie by było gdyby KW wjeżdżały na Głogów, ale żeby znowu nie było ,że samo KW swój tabor udostępnia to mogłaby jedna para polecieć na szynobusie Lubuskim w relacji Zielona Góra-Głogów-Leszno, no i jeszcze dla sprawiedliwości jedna dwie pary KD Legnica-Głogów-Leszno ,ale to niestety zapewne zbiór pobożnych życzeń z mojej strony.


Legnica - Leszno tylko i wyłącznie po remoncie 289.

_________________
Ten post wnosi do tematu tyle co reszta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 07-09-2012, 18:24    Odpowiedz z cytatem

czyli nigdy Smile

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
2023 -
2024 -
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

sebol71 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Maj 2009
Skąd: Głogów

PostWysłany: 07-09-2012, 18:27    Odpowiedz z cytatem

Najlepszym rozwiązaniem byłby pociąg Zielona Góra - Głogów - Leszno. Pamiętam, że jeżdżąc w rozkładzie jazdy 2007/2008 charakteryzował się dość dobrą frekwencją. Wsiadając w Głogowie czasem trzeba było szukać miejsca (jeździły tylko dwa wagony 120A).
Najważniejszą jednak sprawą jest remont, przynajmniej ten od 266 km do 280 km (Głogów). Praktycznie rzecz biorąc ponad 17 km torów z ograniczeniem prędkości do 20 km/h do remontu. Póki co do 30 listopada mają zostać wyremontowane urządzenia s.r.k. w Głogówku: http://www.przetargi.plk-sa.pl/kprzetarg_szczegoly.php?szczegoly_id=160f639e60aa14f7667c260c8b0db5b5
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sunseed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Lip 2011
Skąd: Bruxelles

PostWysłany: 07-09-2012, 18:37    Odpowiedz z cytatem

Może dogadają się wreszcie w spr. remontu Żagań - Głogów. Wtedy pociągi Żary - Głogów miałyby większe obłożenie niż te z Zielonej

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rob21 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Maj 2009
Skąd: Głogów

PostWysłany: 07-09-2012, 19:22    Odpowiedz z cytatem

Szkolne na pewno z Żagania miały by obłożenie, po drugie PKS Głogów zawiesił kurs do Łęknicy przez Żagań, Żary.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafał21 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Paź 2009
Skąd: Głogów

PostWysłany: 07-09-2012, 19:59    Odpowiedz z cytatem

Jeszcze w latach 90-tych jeżdziły pociągi Leszno-Tuplice często gęsto były zawsze pełne i jeżdziły na piętrusach W Głogowie zawsze była wielka wymiana pasażerów..te czasy nie wrócą..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rob21 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Maj 2009
Skąd: Głogów

PostWysłany: 08-09-2012, 00:38    Odpowiedz z cytatem

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gagusiek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Gru 2010

PostWysłany: 08-09-2012, 09:48    Odpowiedz z cytatem

Kurde , trzba coś robić bo to masakra , taka linia i tak zaniedbana ale tak to jest jak koleja władaja ludzie co niemają pojęcia co się dzieje w terenie , kiedyś nie do pomyslenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rob21 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Maj 2009
Skąd: Głogów

PostWysłany: 08-09-2012, 16:29    Odpowiedz z cytatem

No niestety tak jak mówisz tak jest, co na to poradzić sporo czasu zajęło mi i koledze zrobienie tego filmu, ale chcieliśmy pokazać najlepiej szczegóły chorej sytuacji na tej linii.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

audrin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Cze 2010

PostWysłany: 08-09-2012, 20:25    Odpowiedz z cytatem

Cholera, nie przypuszczałem, że jest aż tak źle! Pokruszone i zgniłe podkłady nie trzymają toru, po którym przejeżdża kilka albo i kilkanaście ciężkich składów towarowych na dobę...

Chłopaki, molestujecie UMWD i PLKę, lokalnych parlamentarzystów i media do oporu. Tylko tak można coś zdziałać. Od samego pisania na forum, to jeszcze niczego nie udało się załatwić, a tutaj sytuacja jest naprawdę kiepska.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 12 z 20 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 18, 19, 20  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl