Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Linia Żagań - Legnica
Autor Wiadomość

konik23 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Gru 2010
Skąd: Żagań

PostWysłany: 25-04-2012, 10:57   rewitalizacja Odpowiedz z cytatem

Gorzowianie napisali list do "wszystkich świętych” w sprawie elektryfikacji odcinka Kostrzyn - Piła
http://www.gazetalubuska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120425/POWIAT/120429748
Może warto wystosować podobny apel w sprawie rewitalizacji Miłkowice - Forst?
Skoro rząd nie radzi sobie z wykorzystaniem 1,2 mld euro bo nie ma projektów kolejowych?

_________________
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sunseed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Lip 2011
Skąd: Bruxelles

PostWysłany: 23-05-2012, 21:11    Odpowiedz z cytatem

Urząd Marszałkowski nareszcie potwierdził że linia aż do Forstu zostaje wpisana na listę projektów strategicznych (około 20 ich jest na całe województwo) i że będą się starać o dofinansowanie z Unii.
To jedno, nie pisałbym tego gdyby nie druga sprawa. Dzisiaj po wizycie w Cargo słyszę że są teraz znów plany elektryfikacji ze względu na budowę kopalni węgla w brodach.... Może mi ktoś powiedzieć o co tu chodzi? Województwo ma jedne już raczej pewne plany co do zwykłej rewitalizacji, pewnie do 120km/h a konkretne osoby z Cargo mówią o elektryfikacji...

Nie pracuje w PLK więc już sam nie wiem..

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

morpheo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 23-05-2012, 22:20   

Sunseed napisał/a:
Urząd Marszałkowski nareszcie potwierdził że linia aż do Forstu zostaje wpisana na listę projektów strategicznych (około 20 ich jest na całe województwo) i że będą się starać o dofinansowanie z Unii.


odc. Miłkowice - Forst, czy Leszno Górne - Forst?
Powrót do góry

Sunseed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Lip 2011
Skąd: Bruxelles

PostWysłany: 24-05-2012, 07:40    Odpowiedz z cytatem

morpheo napisał/a:
Sunseed napisał/a:
Urząd Marszałkowski nareszcie potwierdził że linia aż do Forstu zostaje wpisana na listę projektów strategicznych (około 20 ich jest na całe województwo) i że będą się starać o dofinansowanie z Unii.


odc. Miłkowice - Forst, czy Leszno Górne - Forst?

15. Rozbudowa i modernizacja infrastruktury linii kolejowych 275 na odcinku Miłkowice-Żagań oraz linii 14 na odcinku Żagań-Żary-Forst.
Kod:
Linia ta jest ważnym połączeniem, elementem tradycyjnego połączenia kolejowego tzw.”Berlinki” od Wrocławia do Berlina, który funkcjonował od lat przedwojennych i był bardzo szybkim i najkrótszym połączeniem. Modernizacja tej linii jest niezbędna dla rozwoju tej części województwa. Jej stan techniczny jest obecnie bardzo zły i pogarsza się. Według badań uniwersytetu szczecińskiego, jeżeli zostałaby zmodernizowana to w 2020 roku liczba pasażerów na tej linii wyniosłaby ok. 170 tysięcy osób rocznie.

lubuskie.pl

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

konik23 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Gru 2010
Skąd: Żagań

PostWysłany: 03-12-2012, 10:03   re Odpowiedz z cytatem

MRR szacuje, że Polska nie wykorzysta w pełni funduszy na kolej i w 2013 roku będzie kolejna próba przesunięcia części "kolejowej" kasy na inne cele. Władze naszego wspaniałego województwa nie robią nic, aby wykorzystać choć część pieniędzy na linię Legnica - Żagań - Forst...

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kysiek2 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Paź 2009

PostWysłany: 03-12-2012, 20:22    Odpowiedz z cytatem

Bo to nie województwo zawiaduje tymi funduszami tylko szczebel centralny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

konik23 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Gru 2010
Skąd: Żagań

PostWysłany: 03-12-2012, 21:16    Odpowiedz z cytatem

...ale jak województwo się nie stara o kasę to szczebel centralny nie kiwnie nawet palcem:( lokalne władze, politycy powinni lobbować i starac się o fundusze na swój region!

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kysiek2 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Paź 2009

PostWysłany: 05-12-2012, 20:10    Odpowiedz z cytatem

bo władze województwa o dziwo niezbyt chętnie spoglądają na południe od Zielonej Góry, dla nich ten region jakby nie istnieje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sunseed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Lip 2011
Skąd: Bruxelles

PostWysłany: 07-12-2012, 21:30    Odpowiedz z cytatem

Nie będę rozpisywał się nt. Środowego spotkania w Żarskim Starostwie z PKP, UMWL, UMWD, Niemcami, DB, Samorządami... powiem tylko w skrócie że od wszystkich dotarło że takie spotkania i czyste pogawędki nie mają sensu. Został przygotowany projekt umowy przez urząd wojewódzki ponieważ widzą że dalszy lobbing centrali w warszawie nie ma sensu. Samorządy mają się złożyć na kwotę 1,5mln zł (50% ma sfinansować PLK) w celu wykonania studium wykonalności.
Mają czas do końca marca na zebranie pieniędzy i ogłoszenie przetargu, jeśli się uda na co jest spora szansa to wtedy, remont w 2014 będzie już tylko formalnością. Inaczej od 2015 grozi nam przepchnięcie całego transportu nie na Horkę, tylko na Zieloną Górę.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jaro Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2008
Skąd: LUBIN

PostWysłany: 07-12-2012, 21:59    Odpowiedz z cytatem

I nadal podtrzymujecie to co powyżej napisane po dzisiejszych wiadomościach podanych w "Wydarzeniach" (Polsat)?

_________________
-=| Na początek infrastruktura |=-
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sunseed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Lip 2011
Skąd: Bruxelles

PostWysłany: 07-12-2012, 22:06    Odpowiedz z cytatem

Jasne! Smile

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jaro Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2008
Skąd: LUBIN

PostWysłany: 07-12-2012, 22:16    Odpowiedz z cytatem

To przejdź do części poświęconej województwu pomorskiemu. Tam niemal każdy temat jest pozytywny. Przecież PLK tam buduje.

[ Dodano: 08-12-2012, 16:28 ]
A teraz zobacz tu: http://kurierkolejowy.eu/newsitem.php?id=11391 jak PLK zamierza wam zrobić dobrze. Lepiej bierzcie sprawy w swoje ręce. Ja tam nie wierzę w sprawne zarządzanie PLK. Zdecydowanie szykują się oni do zarządzania wyłącznie liniami o znaczeniu państwowym. Jeżeli wasze województwo stać na utrzmanie linii kolejowej to jej istnienie możecie utrzymać jedynie własnymi nakładami bez oglądania się i współpracy z PLK.

_________________
-=| Na początek infrastruktura |=-
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

nortonex Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Wrz 2009
Skąd: NB / Zielona Góra

PostWysłany: 09-12-2012, 21:56    Odpowiedz z cytatem

Zielona Góra - Żary do uwalenia? Chyba sobie kpią! Którędy Cargo i Lotos będą wozić paliwa? Jak wtedy mają sobie poradzić Górażdże, czy składnica drewna z Nowogrodu? O odcinaniu od komunikacji pasażerów wiosek takich jak Bogaczów czy Koźla nie wspomnę.

Ale jak tak PLK bardzo chce, to może UMWL dogada się z PMT i 'jakoś to będzie'... Urząd w swoich planach nie ma uwalenia ZG - Żary...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Sunseed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Lip 2011
Skąd: Bruxelles

PostWysłany: 01-06-2016, 21:53    Odpowiedz z cytatem

PLK ZLK Zielona Góra ogłosił przetarg na remont trzech mostów na linii 275, jeden między Małomicami a Żaganiem i dwa koło Leszna Górnego. Dopuszczalna prędkość po remoncie ma wynosić 120km/h.
Obiekty mają być zgodne również z wymaganiami pod prędkość 160km/h

https://zamowienia.plk-sa.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=noticeDetails¬iceIdentity=7548&expired=0

Dodatkowo we wrześniu br. będzie wymieniana kompleksowo nawierzchnia od Miłkowic do granicy województwa, czyli ta w najgorszym stanie gdzie się jedzie 50km/h.
Po remoncie na tym 38kilometrowym odcinku dla pociągów towarowych i osobowych prędkość zostanie podniesiona do 80km/h. Ciekawe czy szynobusy dostaną +10kmh Smile

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gammal Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Paź 2016

PostWysłany: 06-10-2016, 08:33    Odpowiedz z cytatem

kysiek2 napisał/a:
bo władze województwa o dziwo niezbyt chętnie spoglądają na południe od Zielonej Góry, dla nich ten region jakby nie istnieje.


KONIC, co tam w sprawie remontu linii 275 słychać? Wybieramy się w tamte okolice, ale nie wiem czym wygodniej - samochodem, czy pociągiem,...???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 6 z 7 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl