Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Chojnice: Propozycje i plany rozowju
Autor Wiadomość

Mateusz44 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Sie 2011

PostWysłany: 05-08-2012, 22:11    Odpowiedz z cytatem

tylko że grunt w tym że dla PR i Urzędu Marszałkowskiego oczkiem w głowie jest PKM i Helska linia reszta dla nich to dalsza sprawa jeździ to niech jeździ ważne że torowisko w całości , na razie modernizacje torowisk są zaplanowane na liniach koło gdańska kartuz i kościerzyny , dla mnie to dosłownie boli , Może gdyby istniało całe PKP inaczej by tu wyglądało , A ciekawe jak wygląda sprawa z zadaniem ,,wykonanie dokumentacji modernizacji dworca Chojnice".?

_________________
PKP Proszę was arrive wywalcie z torowiska tak....
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 12-08-2012, 07:32    Odpowiedz z cytatem

Może po skończeniu modernizacji E65, doczekamy lepszych połączeń z Chojnic i innych miast województwa do Trójmiasta. Na razie to Tczew stanowi stację końcową dla wielu połączeń z Malborka, Chojnic, Elbląga, Laskowic, a dalej przesiadki i pasażerowie z 3 pociągów pchani do jednego przepełnionego. Sytuacja zrozumiała przy ograniczonej przepustowości, ale chyba to wszystko jakoś wróci do normalności.
A normalność to przynajmniej co godzine w szczycie pociąg Gdynia - Chojnice i co godzine Gdynia - Malbork, tak, żeby co 30 minut było regio Gdynia - Tczew, plus ewentualne do Laskowic/Bydgoszczy jako uzupełnienie.
Dziś wydaje się to fantastyką, ale rozwój połączeń wewnątrz województwa, musi zmierzać do regularnych połaczeń. Najlepiej ułożonych w takcie co 30-60 minut o jednakowej godzinie.
Tczew - Chojnice, tutaj w szczycie co 45-60 minut, poza szczytem, dni wolne co 90-120minut.
No i odjazdy w godzinach nawet po 22 ostatnie połączenie z TCZ do CH.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Stoker Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2009
Skąd: trochę tu trochę tam

PostWysłany: 18-09-2012, 14:15   Złe wieści dla linii Chojnice - Szczecinek Odpowiedz z cytatem

W związku ze znacznym wzrostem stawek za dostęp do infrastruktury, w nowym RJ mocno wzrosną koszty przewozów na większości linii regionalnych w kraju.
Z nieoficjalnych informacji wiem, że województwu pomorskiemu może zabraknąć około 15 baniek na sfinansowanie kursowania pociągów w obecnym zakresie w nowym rozkładzie jazdy. Najprawdopodobniej konieczne będą oszczędności, czyli cięcia pociągów.
W ramach tych oszczędności najprawdopodobniej polegną wszystkie pociągi na trasie Chojnice - Szczecinek - Chojnice. Zagrożona jest także linia Chojnice - Kościerzyna.
Na razie nic więcej napisać nie mogę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sz89 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Gru 2011
Skąd: Chojnice

PostWysłany: 18-09-2012, 14:20    Odpowiedz z cytatem

To może najlepiej niech od razu wyłączą Chojnice z ruchu kolejowego..

Ode mnie trochę historii http://www.historiachojnic.pl/artykuly/materialy/II-wojna-swiatowa/68/wrzesniowe-salwy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kuba_CH Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lis 2010
Skąd: Chojnice

PostWysłany: 02-11-2012, 23:23    Odpowiedz z cytatem

Bym zapomniał wspomnieć...stacja Chojnice "zyskuje" kolejne opustoszałe budynki. Siedziba chojnickiej sekcji Pomorskiego ZPR przeniosła się w całości do obiektów przy ulicy Tucholskiej (obok dużej hali).

PKP Energetyka też się chyba przeniosła, bodajże na Towarową.

Miasto Chojnice bardzo chętnie zaczęłoby działać choć z remontem dworca, ale na chwilę obecną bez żadnego wsparcia finansowego z zewnątrz nas na to nie stać.

PA070448.JPG
Plik ściągnięto 18 raz(y) 109.81 KB


_________________
Niech Przewozy Regionalne wracają na połączenia Chojnice - Bydgoszcz!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Stoker Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2009
Skąd: trochę tu trochę tam

PostWysłany: 07-11-2012, 15:27    Odpowiedz z cytatem

Fajnie mieć plany i wizje rozwoju, szkoda tylko że nie wytrzymują one zderzenia z rzeczywistością.
W nowym RJ najprawdopodobniej (jeżeli faktycznie ziszczą się zapowiedzi UM - a niestety wszystko wskazuje, że tak będzie) Chojnice w ruchu pasażerskim staną się malutkim lokalnym węzłem, gdzie od linii głównej (ostbahn) odbija jedna lokalka do Laskowic.
Najprawdopodobniej wylecą linie do Szczecinka i Kościerzyny, a ruch na obu kierunkach ostbahnu zostanie mocno przerzedzony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 03-12-2012, 20:13    Odpowiedz z cytatem

Ciekawe, co będzie z szynobusami z Chojnic?

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 04-12-2012, 13:43    Odpowiedz z cytatem

Pewnie będą gnić w krzakach... Póki co do marca czynne wszystkie pięć kierunków, jedyną uwaloną linią jest Kc - Czersk.

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

burek132 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Cze 2010

PostWysłany: 01-06-2013, 09:33    Odpowiedz z cytatem

Od 8 czerwca będzie jeszcze mniej pociągów w Chojnicach. Na trasie Chojnice - Szczecinek tylko 1 para, a z Chojnic do Piły też mniej pociągów i wygląda na to, że większość pojazdów na tą trasę będą wystawiały Chojnice a nie Krzyż.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jakub.MFN Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Cze 2013

PostWysłany: 01-06-2013, 18:35    Odpowiedz z cytatem

Skąd takie informacje? Na Chojnice - Szczecinek są i pozostaną także po czerwcowej korekcie 3 pary pociągów. Fakt, spore cięcia szykują się na linii do Piły, gdzie zlikwidowana zostanie m.in. weekendowa para 85722/58723, a niektóre pociągi dostaną terminy. Być może chodzi o to, że obsługę tej linii ma przejąć prawie w całości (oprócz niedzielnego pociągu o 18.40 z Chojnic) Wielkopolski Zakład Przewozów Regionalnych. Natomiast jeśli chodzi o Chojnice, to od początku lipca TUR zostanie planowo obsługiwany składem wagonowym i przedłużony aż do Helu. Mitem było również to, że w tym sezonie letnim PR Gdynia nie planuje uruchomić autobusów szynowych z Gdyni do Łeby i Kartuz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

burek132 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Cze 2010

PostWysłany: 03-06-2013, 13:05    Odpowiedz z cytatem

Szkoda, że ten pociąg o 18:40 z Chojnic do Piły jeździ tylko w niedziele. Myślałem, że chociaż w wakacje będzie jeździł codziennie. W tamtym roku zawsze dużo osób przesiadało się na niego z pociągu z Gdyni i można było nawet w jeden dzień jechać z Piły do Gdańska i z powrotem, a teraz ostatni pociąg z Chojnic do Piły jest o 15:45.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 12-01-2015, 19:08    Odpowiedz z cytatem

Pomorze: Będzie remont linii Kościerzyna – Chojnice.

Wiosną rozpocznie się remont linii kolejowej nr 211 z Kościerzyny do Chojnic. Poinformowały o tym władze PKP PLK. Planuje się podniesienie prędkości na tej linii do 100-110 km/godz., w związku z czym jest szansa, że czas przejazdu z Trójmiasta do Chojnic przez Kościerzynę wynosić będzie mniej niż 2 godziny.
Obecnie prędkość na linii 211 wynosi 50-80 km/godz. 69-kilometrową trasę z Kościerzyny do Chojnic pociągi pokonują w 95 min. Na linii 211 funkcjonuje obecnie substandardowa oferta przewozowa (brakuje np. całorocznego pociągu do Chojnic w porannym szczycie), w wyniku czego pociągi na tej trasie wożą powietrze. Warto jednak przypomnieć, że władze woj. pomorskiego argumentują, że słaba oferta jest spowodowana właśnie m.in. złym stanem infrastruktury.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/55344/pomorze_bedzie_remont_linii_koscierzyna_chojnice.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Mestwin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Lis 2010
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 06-07-2015, 14:16   50775/50777/50714/50716 Odpowiedz z cytatem

Hej, nie orientuje się ktoś, co kursuje w weekendy na Regio 50775/50777 Tczew-Chojnice (odjazdy 8:35, 11:44), oraz 50714/50716 Chojnice-Tczew (17:33, 20:11)? Interesuje mnie przede wszystkim, czy nie będzie SA101/102 (tj. obojętnie mi co, byle nie SA101/102), bo ich wąskie drzwi z pewnych przyczyn uniemożliwią mi podróż. Pamiętam, że jeszcze 12 IV jechałem SA101+121 na Regio 50775.

_________________
Polska - kraj, w którym samochód jest bogiem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

oskar777 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lip 2015

PostWysłany: 06-07-2015, 15:48    Odpowiedz z cytatem

Jestem ze Starogardu i tych SA101/102 już dawno nie widziałem.ostatnio zawsze jak stoję na przejeździe to jedzie SA137 ale może po prostu mam takie szczęście:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Hamer Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Lip 2010
Skąd: Orunia

PostWysłany: 15-09-2015, 20:47    Odpowiedz z cytatem

W załączeniu artykuł z Dziennika Bałtyckiego z dnia 7 wrz 2015 r.
Fajnie się to czyta i mam nadzieję, że nie skończy się na planach.
Jednak przy okazji przejęć na linii 211 dworców przez samorządy, może warto byłoby (tylko w jaki sposób) zainteresować je relokacją niektórych z nich. Linia ta została wybudowana 100 lat temu z okładem i niektóre miejscowości rozwinęły się /rozrosły/ w innym kierunku niż dworzec/stacja. Jeżeli samorządy mają w nią pakować sporo kasy to dobrze byłoby gdyby zrobiły to z głową. Ludzie są wygodni nie chce im się drałować 2-3 km do pociągu. Np. o ile dworzec w Brusach jest położony w miarę centrum miasteczka, to np. stacja w Dziemianach powinna być przesunięta około kilometr na południe (budynek dworcowy całkowicie na mieszkania). Koszt raczej podobny do w stosunku do kapitalnego remontu. Tak samo Męcikał. + zmiany kosmetyczne np. Lipuska Huta na Szklana Huta, która jest nieopodal stacji.

P9071373.JPG
Plik ściągnięto 12 raz(y) 258.26 KB


_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 8 z 9 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl