Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
[IC] ED74 stoją w krzakach
Autor Wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 26-01-2015, 16:49   [IC] ED74 stoją w krzakach Odpowiedz z cytatem

Jednostki ED74 zabrane Przewozom Regionalnym wraz z pociągami pospiesznymi stoją teraz w krzakach pod banderą PKP Intercity:

http://www.rynek-kolejowy.pl/55532/ed74_stoja_w_krzakach_pkp_ic_wkrotce_przetarg.htm

Jak to było... PKP Intercity to flagowy okręt Grupy PKP? Śmiech

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 08-03-2015, 23:32    Odpowiedz z cytatem

OPERACJA "EDYTA"

Stacja Kraków Prokocim Towarowy. Wśród liczących po kilkadziesiąt lat rdzewiejących wagonów i lokomotyw niszczeją elektryczne zespoły trakcyjne ED74, wyprodukowane w latach 2007-2008. Po ponad sześciu latach od przejęcia elektrycznych zespołów trakcyjnych ED74 przez spółkę PKP Intercity, przewoźnik wciąż nie ma pomysłu na ich wykorzystanie.

Czytaj w najnowszym numerze "Z Biegiem Szyn":
http://www.zbs.net.pl/zbs76.pdf

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Fankol Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Maj 2008

PostWysłany: 09-03-2015, 00:04    Odpowiedz z cytatem

Proszę aby przed osądzeniem IC PKP w sprawie Edyt prześledzić jak wielka jest awaryjność tych pojazdów: słynne pociągi 'Oleńka" i "Kinga" (np. ile razy w miesiącu muszą jechać składem wagonowym).
Niech admini sprawdzą również za pomocą swoich źródeł jak niski jest poziom kompetencji serwisu firmy PESA i jakie zdzierstwo stosuje ta firma w naprawach pogwarancyjnych wykorzystując fakt że żaden inny podmiot nie chce naprawiać tego złomu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

khamul Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sty 2010

PostWysłany: 09-03-2015, 00:33    Odpowiedz z cytatem

no i kto z ludzi znających kolej własnowolnie tym czymś pojedzie. na krótki dystans jeszcze ok, ale na wiecej jak 2h to katownia
ogólnie ED74 robią to do czego się najlepiej nadają, trudno Wink
PKPIC mogłoby je oddać PR, chociaż lepiej nie bo jeszcze IR będą na tym jeździć, groza....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

helmutt1 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2014

PostWysłany: 09-03-2015, 10:16    Odpowiedz z cytatem

O ile PRy chciałyby to wziąć. Mogłyby to wykorzystać na trasy do 100 km.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 09-03-2015, 19:16    Odpowiedz z cytatem

ciekawe skad PRy wzielyby kase na rewizje tych skladow
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 09-03-2015, 19:20    Odpowiedz z cytatem

Fankol napisał/a:
Proszę aby przed osądzeniem IC PKP w sprawie Edyt prześledzić jak wielka jest awaryjność tych pojazdów: słynne pociągi 'Oleńka" i "Kinga" (np. ile razy w miesiącu muszą jechać składem wagonowym).

Nikt PKP IC nie kazał zabierać PR-om tych składów. To PKP IC rzuciło się na wszystko co lepsze było na stanie PR przed usamorządowieniem tej spółki i przejęciem przez PKP IC pociągów pospiesznych.

Tabor od PR przejmowało PKP IC za prezesury Warsewicza i to jego ekipa odpowiada za ten stan. Nie musieli brać a wzięli! Teraz jednostki gniją w krzakach. PR z powodzeniem by je wykorzystały!

jubikej napisał/a:
ciekawe skad PRy wzielyby kase na rewizje tych skladow

Stąd skąd biorą kasę na rewizje innych składów, wagonów i lokomotyw.

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

khamul Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sty 2010

PostWysłany: 09-03-2015, 19:30    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Tabor od PR przejmowało PKP IC za prezesury Warsewicza i to jego ekipa odpowiada za ten stan. Nie musieli brać a wzięli! Teraz jednostki gniją w krzakach. PR z powodzeniem by je wykorzystały!

Tam były też jakieś jaja (pretekst) z dofinansowaniem unijnym wymagającym aby te szroty jedziły z Łodzi do Wawy na pospiesznych. Czy dobrze pamiętam że IC wzięło składy a nie wzięło rat kredytu?
Pamiętam że podobały mi się te składy do pierwszego przejazdu nimi Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 09-03-2015, 21:20    Odpowiedz z cytatem

Te składy można spokojnie przebudować na pięcioczłonowe, przy okazji dodać wifi i gniazdka. Moc wystaraczająca, a pięcioczłon na wiele teelek wystarczy.

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

khamul Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sty 2010

PostWysłany: 09-03-2015, 21:59    Odpowiedz z cytatem

Trzeba to siedzenia wymienic, zwłaszcza te aglomeracyjne bokiem Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 10-03-2015, 08:54    Odpowiedz z cytatem

ET05 napisał/a:
Te składy można spokojnie przebudować na pięcioczłonowe, przy okazji dodać wifi i gniazdka. Moc wystaraczająca, a pięcioczłon na wiele teelek wystarczy.

Czteroczlony spokojnie wystarcza, jest wiele TLK, które moglyby na nich jezdzic w trakcji pojedynczej. I proszę nie porównujmy cenowo rewizji en57 z ed74, bo to roznica cenowa kosmiczna. Wiem ze niektórzy na tym forum lubia pluc jadem na IC, ale w PRach wcale te jednostki nie miałyby lepiej. Oczywiście niektórzy tu wiedza lepiej, wiec nie mam zamiaru z tym polemizować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 01-08-2015, 08:45    Odpowiedz z cytatem

Czy cos sie zmienilo w sprawie tych skladow? Pytam szczegolnie w kontekscie tlk sienkiewicz z warszawy do kielc na 2-3 wagonach z lokiem, ktorych przeciez brakuje. Od nowego rozkladu na niektorych trasach edyty zostana zastapione przez darty czy flirty. Gdzie wtedy pojada? Ciekawe co na to wszystko ministerstwo infrastruktury?

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 03-08-2015, 11:30    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Wiem ze niektórzy na tym forum lubia pluc jadem na IC, ale w PRach wcale te jednostki nie miałyby lepiej.


Chwila. Była oferta z KD, było sprzedać, na pewno tam by nie gniły w krzakach. Myślę, ze KD byłyby nadal zainteresowane. Jeżeli PKP IC nie ma zamiaru tego taboru użytkować to niech nie zachowuje się jak pies ogrodnika. ED74 powinni sprzedać, jeszcze jakiś grosz do ręki wpadnie.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

LoloPendolo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-08-2015, 12:07   

KD zorientowały się jaki to złom i zrezygnowały z kupna ED74.
Powrót do góry

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 03-08-2015, 12:36    Odpowiedz z cytatem

ED74 nie pasują w żadnym aspekcie do nowej strategii PKP IC. Komfort za niski dla połączeń kategorii IC, a standard TLK jest do stopniowej likwidacji.

Nie dziwię się, że nie bardzo wiadomo co z nimi zrobić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 9 Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl