Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Projekt rozkładu jazdy 2015/2016
Autor Wiadomość

sZakOOu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2006
Skąd: i po co?

PostWysłany: 07-10-2015, 11:51    Odpowiedz z cytatem

Z Gorzowa do Berlina pojedziemy bez przesiadek

"- Mamy potwierdzenie od prezesa Przewozów Regionalnych, że spółka jest gotowa do zrealizowania połączenia bezpośredniego Gorzów-Berlin. (...) Bezpośrednie połączenia transgraniczne będą realizowane od początku 2016 roku. Będzie to możliwe także dzięki decyzji zarządu województwa sprzed kilku lat o zakupie szynobusów z homologacją transgraniczną. "

Z Gorzowa do Berlina pojedziemy bez przesiadek - serwis UMWL

Już ja to widzę, jak Pesa dostarczy im homologację do końca roku. Very Happy Dopiero co NEB (Niederbarnimer Eisenbahn) słowami rzecznika informował, o opóźnieniu w dostawie pojazdów z Bydgoszczy...
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jajo31 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2012
Skąd: Gorzów

PostWysłany: 07-10-2015, 12:31    Odpowiedz z cytatem

Przeczytałem że od 1 stycznia 2016 ruszy połączenie PR do Berlina,będzie to 1 z obecnych pociagów na trasie Krzyż-Kostrzyn z przedłuzeniem do Berlina,pociag z Gorzowa pojedzie z rana powróci wieczorem? To co z połączeniem ARRIVY które jest w nowym rozkładzie od grudnia i też ma do Berlina być rano i powrót wieczorem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sZakOOu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2006
Skąd: i po co?

PostWysłany: 07-10-2015, 13:01    Odpowiedz z cytatem

Cóż, PR Zielona Góra musi mieć jakiś dobry deal z UMWL, że są tak faworyzowani.

Moim zdaniem jest to wybieg, by nie współfinansować pociągów Arrivy. A PRy do Berlina i tak nie pojadą, bo nie będą miały czym. Poza tym potrzebują partnera po stronie niemieckiej, który skład przejmie do Berlina. DB Regio na to nie pójdzie, bo nie będzie dublować pociągu siostrzanej spółki Arrivy. Very Happy

Takie przedwyborcze pie#$@%nie lubuskiego...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pacy Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lip 2011
Skąd: Gorzów

PostWysłany: 07-10-2015, 20:20    Odpowiedz z cytatem

jajo31 napisał/a:
turystka napisał/a:
Osterwa przez Ostrów i Częstochowę. I bardzo dobrze. Do Wrocławia PR-y z Zielonej Góry. Z Gorzowa jedna przesiadka.

Hej nie wiesz jak to będzie z Osterwą w Krzyżu? Będą jakieś wagony dołanczane do Noteci z Szczecina w kierunku Wawy?


Na razie wygląda na to, że oba składy w Krzyżu zamienią się lokomotywami?

_________________
2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sZakOOu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2006
Skąd: i po co?

PostWysłany: 09-10-2015, 18:18    Odpowiedz z cytatem

Trochę więcej informacji w kwestii połączeń Zielona Góra - Jelenia Góra i wjazdu do Görlitz.

Pociągi z Zielonej Góry wjadą do Görlitz, ale nie wszystkie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 10-10-2015, 22:47    Odpowiedz z cytatem

Skoro szynobus relacji Zielona Góra - Jelenia Góra ma jechać przez Görlitz, to ciekawe jak będzie wyglądała kwestia biletów na tym odcinku dla osób jadących do Niemiec jak i osób które tylko przejadą przez Niemcy. Ktoś coś wie na ten temat?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 10-10-2015, 23:02    Odpowiedz z cytatem

Ja bym się nie rozpędzał z tymi "przelotowymi" wjazdami do Görlitz z JG/ZG. Na razie w miarę pewny jest tylko kurs z Wrocławia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bert Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Kwi 2008
Skąd: chybie

PostWysłany: 10-10-2015, 23:27    Odpowiedz z cytatem

Być może tak jak CD traktuje stację Głuchołazy w tranzycie przez Polskę

_________________
bert
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 10-10-2015, 23:37    Odpowiedz z cytatem

bert, a mógłbyś przybliżyć jak to w tamtym przypadku funkcjonuje? Bo tak się składa, że nie mam pojęcia Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 11-10-2015, 07:42   

Po prostu zwykła taryfa kilometrowa, bez żadnych transgranicznych dopłat. Nie widzę tego inaczej - jak można na siłę komuś wciskać dopłaty za przekraczanie granicy, jeśli planuje podróż na odcinku krajowym.
Powrót do góry

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 11-10-2015, 11:40    Odpowiedz z cytatem

No OK, tylko co zrobić z pasażerem, który kupi bilet do pierwszej stacji do której pociąg dojeżdża po powrocie do Polski a zechce wysiąść za granicą? Razz Każdy jest sprawdzany? Bo biorąc pod uwagę przejściówkę za 10zł to oszczędność by była jednak spora...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gaspares Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Mar 2008
Skąd: Wrocław / Zgorzelec

PostWysłany: 11-10-2015, 13:58    Odpowiedz z cytatem

Czy to oznacza, że osobówki nie będą już jeździć po łącznicy ze Zgorzelca Miasto do Jerzmanek?

_________________
W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 11-10-2015, 23:17   

krzychu12231 napisał/a:
No OK, tylko co zrobić z pasażerem, który kupi bilet do pierwszej stacji do której pociąg dojeżdża po powrocie do Polski a zechce wysiąść za granicą? Razz Każdy jest sprawdzany? Bo biorąc pod uwagę przejściówkę za 10zł to oszczędność by była jednak spora...

Moim zdaniem nie będzie przejściówek, ot co. Kombinowanie będzie zbędne - płaci się za ilość km, jaką się planuje przejechać, a jeśli pociąg na trasie "zagląda" do Gorlitz, nie powinno to być brane pod uwagę.
Powrót do góry

bert Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Kwi 2008
Skąd: chybie

PostWysłany: 12-10-2015, 00:23    Odpowiedz z cytatem

Być może tak jak CD traktuje stację Głuchołazy w tranzycie przez Polskę
W takim systemie stacja Gorlitz jest kolejnym punktem taryfowym na drodze przejazdu wg kilometrowej taryfy .Przekroczenie granicy nie ma znaczenia, przejazd odbywa się pociągiem tego samego przewoźnika

_________________
bert
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 12-10-2015, 18:04    Odpowiedz z cytatem

Dzięki za wyjaśnienie Smile i takie rozwiązanie, przynajmniej z punktu widzenia pasażera, byłoby chyba najlepsze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 5 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl