Zestawienie składu podawane na stronie dla stacji od Częstochowy do Gliwic jest nieprawidłowe;
Tak, wygląda na to, że ktoś zamienił Karkonosze z numerkiem 16190 z Karkonoszami 61190. Zestawienia są po prostu odwrócone. Swoją drogą, to o Karkonoszach można by książkę napisać - dyskusje gdzie powinny jeździć, odwrócone zestawienia.
Mnie nadal zastanawia rozklad regio w Ilawie. Regio do Olsztyna 16:41 odjezdza z peronu 2, a Regio z Malborka 16:43 wjezdza na peron 3, bo przechodzi na Regio do Dzialdowa i wyprzedza go EIP do Bielska Bialej z peronu 1. Czyli trasy Regio do Olsztyna i z Malborka sie krzyzuja na wjezdzie. Ale chyba tak to jest, ze najpierw tworzony jest rozklad, a dopiero potem opracowywane sa krawedzie peronowe?
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
brak postoju w Skawinie na milę śmierdzi strachem przed tym, że jak potem się ten pociąg zabierze, to będą protesty, pisma itd.
Właśnie się na tym przejechałem, jestem ze Skawiny, ten pociąg pasował idealnie jeśli chodzi o cel, i zamiast elegancko udać się na dworzec przedłużyłem podróż o 2,5 h przez dojazd do Kalwarii i czekanie tam...dla mnie ten brak postoju to jakiś idiotyzm, tym bardziej, że rok temu pociąg jeździł tak samo i postój miał. A co najlepsze pociąg nie był przeczepiany na torach bocznych tylko stał 20 minut przykrawędzi peronowej i nie wpuszczał ludzi...pism raczej było zabraniu nie było, nie rozumiem tej decyzji IC
InterJet napisał/a:
Podhalanin wozi turystów do Zakopanego. Postój w Kalwarii też jest zbędny. Nikt w nocy nie wsiądzie w Skawinie.
Ja bym wsiadł, jestem ze Skawiny i ze względu na jedyną szanse na bezposredni dojazd do celu bez porannych przesiadek chciałem jechać tym pociągiem i musiałem przedłużać podróż o 2,5h przez dojazd do Kalwarii i czekanie na niego, pociąg stał 20 minut przy krawędzi peronowej w Skawinie i nie zabierał ludzi...dla mnie to jest chore. Ogólnie brak postoju IC w mającej 24,5k Skawinie jest dla mnie śmieszny, ale to to juz jest hit, pociąg staje Makowie, Poronie, Suchej i Kalwarii, które razem wzięte maja mniej mieszkańców od Skawiny...W latach 2015-17 stawały i nagle przy czerwcowej korekcie zniknęły. I żeby było jasne z Krakowa jechał by 20 minut i jestem wstanie wymienić Ci mnóstwo stacji postojowych miedzy którymi jest mniej, ale cóż witamy w Polsce.
I żebyś tego źle nie odebrał - nie ma tu żadnych pretensji do Ciebie
Przy każdych drzwiach na peronie w Skawinie stał konduktor, by przypadkiem drzwi nikt nie otowrzył? Bo jak pociąg się zatrzymuje to i tak autoatyka wagonowa umożliwia otwarcie drzwi, bądź masz łamane a blokda się zwalnia przy zatrzymniu. Na upartego zatem da się wsiąć/wysiąść w Skawinie skoro obraca się w peronach.
_________________ Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
W tą stronę zdecydowałem się na wagon sypialny więc tu problem jest większy, w 2 stronę jadę normalnym i oczywiście, że to zrobie, ale i tak brak planowanego postoju jest bez sensu
Z powodu remontu torow i peronow w Olsztynie pociagi do i z Gizycka zmieniaja lokomotywe elektryczna na spalinowa i odwrotnie w Korszach. W Olsztynie jest tylko krotki postoj.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Od 12 marca, ze względu na remont mostu przez Wisłę. Pociąg TLK Flisak pojedzie trasą okrężną przez Iławę z pominięciem Grudziądza. Remont mostu przewidziany jest na okres 9 miesięcy. Jednak po zakończeniu rekordowo długiej modernizacji odcinka linii 207 Od Gardei do Kwidzyna, Flisak rozpocznie kursowanie podstawową trasą, czyli przez Grudziądz, Kwidzyn, Malbork. W optymistycznym wariancie stanie się to od czerwcowej korekty RJ. Natomiast już od 12 marca PKP Intercity wprowadzi KKZ na odcinku od Malborka do Jabłonowa Pomorskiego
@Radek: No proszę, czyli mamy po staremu. Wiesz może jakie lokomotywy IC ma dyslokowane w Korszach?
Tak jeszcze zapytam, ile w obecnym RJ miast odzyska połączenia pasażerskie?
Z tego co wiem w tym roku połączenia mogą odzyskać:
1. Braniewo
2. Chorzele
3. Ciechocinek (o ile ruszy remont linii kolejowej nr 245 i zostanie w tym roku zakończony)
4. Dobre Miasto
5. Karpacz
6. Kowary
7. Orneta
Nie wiem jak sytuacja z Wielbarkiem, czy warmińsko-mazurski oddział Polregio lub Koleje Mazowieckie będą obsługiwać to miasto?
Jak sytuacja z powrotem regularnego ruchu pasażerskiego do Rawy Mazowieckiej na linii wąskotorowej?
@KolejowaMława: Aktualnie trwają prace modernizacyjne linii kolejowej nr 221 i według oficjalnych komunikatów jakie zostały opublikowane przez PKP PLK prace mają zakończyć się w bieżącym roku, ale chyba połączenia do Braniewa wrócą w RJ 2023/2024 w grudniu 2023 roku. Bynajmniej tyle się dowiedziałem z oficjalnych informacji.
Szczerze mówiąc, to nie jestem przekonany, czy obecna umowa między Polregio a Warmińsko-Mazurskim Urzędem Marszałkowskim w ogóle obejmuje trasę Olsztyn - Braniewo?
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Zaraz? Czyli połączenia do Braniewa nie wrócą w tym roku? Przy okazji wrzuciłbyś gdzieś na forum odnośnik lub skan umowy między Polregio a urzędem marszałkowskim województwa warmińsko-mazurskiego?
Niestety ciężko stwierdzić, czy będzie to 10 czy 11 czerwca, bo autor niechlujnie napisał.
Tutaj druga sprawa, która zastanawia to też to jaki tabor będzie obsługiwał linię i ile będzie par pociągów finalnie? Z tego co mi wiadomo mówiło się od sześciu do ośmiu, ale nie wiem czy to prawda.
Rozumiem, że Chorzele będą tylko skomunikowane z Ostrołęką, która będzie obsługiwana przez Koleje Mazowieckie, natomiast w przypadku chęci dojazdu do Tłuszcza czy Warszawy będzie odbywała się przesiadka?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum