Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 93, 94, 95  Następny
Linia JG - Lwówek Śląski - Zebrzydowa
Autor Wiadomość

palby Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Kwi 2008
Skąd: Lwówek Śląski

PostWysłany: 12-08-2013, 22:36    Odpowiedz z cytatem

Haffuferbahn próbuj lepiej spróbować niż żałować że się nie spróbowało, a jeżeli bedzie kkz to i tak jedzie na zapore z małymi minutami poślizgu
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomato7 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Lut 2013
Skąd: Jelenia Góra/Kraków

PostWysłany: 20-08-2013, 00:40    Odpowiedz z cytatem

Może to jest przyczyną szarpania tych kursów?
http://www.rynek-kolejowy.pl/47190/utk_pkp_plk_narusza_przepisy_z_zakresu_bezpieczenstwa_na_linii_274_oraz_283.html
Choć wydaje się to mocno dziwne...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 20-08-2013, 05:07    Odpowiedz z cytatem

raczej nie jeżeli "jakieś" pociągi jeżdżą to ograniczenia utk nie były aż tak radykalne, raczej coś tu nie halo z przewoźnikiem .... Dziś niestety znów KKS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

1762 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Lip 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 16-09-2013, 12:17    Odpowiedz z cytatem

Czy dalej zdarzają się problemy z szynobusami na linii do Lwówka? Nie jeździ już Trutnov, to chyba powinno być lepiej. No i nie zauważyłem wcześniej, że przy korekcie wrześniowej dodali 1 parę połączeń na weekendy, dzięki czemu da się jakkolwiek zaplanować podróż w obie strony pociągiem w tamte strony, bo przy jednym połączeniu było to mało wykonalne.

_________________
Koniec degradacji-gminy dla Chełmska Śl. i Ruszowa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomato7 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Lut 2013
Skąd: Jelenia Góra/Kraków

PostWysłany: 16-09-2013, 13:15    Odpowiedz z cytatem

Akurat dodanie jednej pary w weekendy coś tam może poprawiło ale refleks to oni mają godny szachisty. Po wakacjach... Zresztą i tak odnoszę wrażenie że jeszcze choć jednej pary (takiej wieczornej) brakuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Nuter Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2011
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 07-02-2014, 19:01    Odpowiedz z cytatem

Nazwa zamówienia Naprawa wiaty na peronie nr 1 stacja Lwówek Śląski
Numer Projektu 0663/IZ23GM/000057/14/P
Opis zamówienia Wykonanie robót remontowych wiaty zlokalizowanej na peronie nr 1 w stacji PKP Lwówek Śląski linii kolejowej nr 283 w zakresie: czyszczenie i malowanie wszystkich elementów stalowych wiaty, wymiana pokrycia dachu z papy, wymiana elementów drewnianych wiaty, zabezpieczenie elementów drewnianych środkiem do ochrony drewna, wymiana rynny korytkowej oraz rur spustowych, wymiana przewodów instalacji elektrycznej oraz opraw.

Więcej: https://zamowienia.plk-sa.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=noticeDetails¬iceIdentity=2804&expired=0

Źródło: PLK

[ Dodano: 11-02-2014, 15:21 ]
Na stronie PKP PLK pojawił się już Regulamin przydzielania tras i korzystania z nich przez przewoźników w ramach przyszłego rozkładu jazdy 2014/2015, wraz z wykazem maksymalnych prędkości dla poszczególnych rodzajów pociągów. Dla linii "Lwóweckiej" nie wróży on niestety nic dobrego, zarządca ma w planie ograniczenie maksymalnej dopuszczalnej prędkości dla autobusów szynowych od km 0,070 do 33,100 czyli na całym odcinku pomiędzy Jelenią Górą a Lwówkiem Śląskim z 30 do 20 km/h. Ograniczenie to będzie także równoznaczne z całkowitym zaprzestaniem prowadzenia na linii przewozów pasażerskich, co przy prawie całkowitym braku już od dłuższego czasu ruchu towarowego będzie w dalszej perspektywie oznaczało zaprzestanie utrzymywania tego odcinka przez PLK, demontaż i likwidacje urządzeń SRK, teletechniki i automatyki przejazdowej, kradzieże pozostawionych przez zarządce bez nadzoru samych sobie elementów infrastruktury i w kolejnych latach praktyczne "unicestwienie" linii.
To czy do tego dojdzie zależeć będzie ponownie w dużej mierze od zaangażowania się w tą sprawę lokalnych samorządów i UMWD.


REGULAMIN PRZYDZIELANIA TRAS POCIĄGÓW I KORZYSTANIA Z PRZYDZIELONYCH TRAS POCIĄGÓW PRZEZ LICENCJONOWANYCH PRZEWOŹNIKÓW KOLEJOWYCH W RAMACH ROZKŁADU JAZDY POCIĄGÓW 2014/2015 ---> http://www.plk-sa.pl/dla-klientow-i-kontrahentow/warunki-udostepniania-infrastruktury-i-regulaminy/regulaminy-przydzielania-tras-pociagow/regulamin-20142015/

283.jpg
Plik ściągnięto 146 raz(y) 154.88 KB


_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 13-02-2014, 16:56    Odpowiedz z cytatem

No to kolorowo.... miejmy nadzieje że lwówecka swoim zwyczajem wywinie się grabarzowi spod łopaty. Chociaż ile razy można .... - żenująca ta polska kolej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 13-02-2014, 23:11    Odpowiedz z cytatem

W dniu dzisiejszym nowym marszałkiem Województwa Dolnośląskiego został Cezary Przybylski z PO, dotychczasowy starosta Powiatu Bolesławieckiego.

http://wpolityce.pl/wydarzenia/74193-dolny-slask-ma-nowego-marszalka-to-skutek-nowej-koalicji-z

Czy w związku z tym jest szansa na reaktywację połączeń na trasie Bolesławiec - Zebrzydowa - Lwówek Śląski, zawieszonych przez KD po przejęciu linii od PR?

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Nuter Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2011
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 14-02-2014, 00:58    Odpowiedz z cytatem

Czy jest szansa, myślę że na razie jest jeszcze za wcześnie na to pytanie, na chwilę obecną najważniejszą sprawą w tym temacie jest utrzymanie bieżących parametrów eksploatacyjnych odcinka między Jelenią Górą a Lwówkiem Śląskim, już i tak łagodnie mówiąc bardzo skromnych ale jeszcze umożliwiających uzyskanie akceptowalnego przez część pozostałych pasażerów czasu przejazdu i rozkładu jazdy. Ograniczenie prędkości do 20 km/h tak jak napisałem wyżej wykluczy linię z ruchu pasażerskiego, a w dalszej kolejności także z jakiegokolwiek bieżącego utrzymania a biorąc pod uwagę chociażby ilość skomplikowanych obiektów inżynieryjnych się na niej znajdujących mostów, tuneli które mogą stać się łupem złodziei i wszelkiej maści destrukcyjnych okolicznych patologii, może się to okazać ostatecznym i definitywnym gwóźdźiem do trumny dla kolei w Dolnie Bobru. Nowy marszałek ma teraz idealne pole do do popisu i okazanie swej "pro-kolejowści" oraz pokazania że dla obecnego zarządu nie liczy się tylko kolejka na Wrocławskie lotnisko. Tak naprawdę tylko zdecydowana interwencja UMWD daje realną szanse na nie zrealizowanie tego scenariusza. Podobnie w sprawie sąsiedniej linii do Karpacza, jak w ostatnim czasie wróbelki donoszą pomiędzy PLK, PKP Nieruchomości a lokalnymi samorządowcami,władzami Karpacza i zwłaszcza wójtem gminy Mysłakowice powstało już coś na wzór nieformalnych ustaleń zmierzających do jak najszybszego fizycznego zlikwidowania linii do kurortu pod Śnieżką, jak jest napisane w wątku dotyczącym linii Karkonoskiej, starają się przeforsować ten pomysł za wszelką cenę. Ostatni zarząd województwa, wraz z departamentem infrastruktury udawali że sprawy nie widzą albo że ich ona nie dotyczy.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Maj 2006
Skąd: Bayern

PostWysłany: 18-02-2014, 09:23   Bolesławiec-Karpacz Odpowiedz z cytatem

Możnaby połączyć rewitalizację odcinka Bolesławiec- Lwówek Śląski - Jelenia Góra z Karpaczem i stworzyć bezpośrednie połączenie i projekt rewitalizcji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 18-02-2014, 10:19    Odpowiedz z cytatem

Rafi, Jak już to Zebrzydowa - Lwówek Śląski - Jelenia Góra.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 18-02-2014, 12:27    Odpowiedz z cytatem

Jeżeli UMWD nie zareaguje wraz z samorządami to od grudnia nie będzie nawet Jelenia Góra - Lwówek Śląski. A co tu mówić o mocno optymistycznych wariantach jakie zakładacie. Owszem też bym chciał by pociągi znów jeździły do Bolesławca i Legnicy linią lwówecką ale obudźmy się z letargu. Jeżeli dojdzie do kolejnego obniżenia parametrów szlakowych to lwówecka bezpowrotnie zniknie z kolejowej mapy Polski. Tu trzeba działać. Pisać pisać jeszcze raz pisać. W przeciwnym razie PLK dopnie swego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 18-02-2014, 19:52    Odpowiedz z cytatem

od grudnia na Jelenia - Lwówek wprowadza się szlakową 20 km/h i tym samym KD rezygnuje z przewozów na tej linii

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 19-02-2014, 08:49    Odpowiedz z cytatem

To się Jerry jeszcze okaże. Taki scenariusz i owszem jest jak najbardziej realny ale przed rokiem linia miała dostać 0 km/h i być wyłączona z eksploatacji. PKP PLK stosuje różne chwyty. Mam nadzieję że nic nie jest jeszcze ostatecznie postanowione. Do grudnia jest 10 miesięcy i sam regulamin przydzielania tras pociągów będzie jeszcze aktualizowany. Mnie tylko zastanawiają inwestycje jakie PLK na lini przeprowadza. Nowe tablice na peronach przystanków i stacji, semafory świetlne leżące pod nastawnią we LS, remont samej nastawni przed rokiem, teraz remont wiat peronowych .... - komu i po co jeśli wiadomo, że w przypadku obniżenia prędkości prowadzenie ruchu pasażerskiego straci sens.... W każdym razie ja już poinformowałem UTK, żeby przyjrzał się działalności zarządcy infrastruktury względem linii 283 i mam odpowiedź. UTK zajmie się sprawą ... co dalej pokaże najbliższy czas.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomato7 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Lut 2013
Skąd: Jelenia Góra/Kraków

PostWysłany: 19-02-2014, 12:47    Odpowiedz z cytatem

No dziwne jest to, remontuje się sporo infry a jednocześnie praktyczne kasuje się linię z jakiego kol wiek ruchu. Lekko to podchodzi pod niegospodarność..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 62 z 95 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 93, 94, 95  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl