Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 75, 76, 77  Następny
Prezentacja sytuacji w PKP Cargo
Autor Wiadomość

gumis Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Sty 2008

PostWysłany: 09-11-2008, 14:04    Odpowiedz z cytatem



W zasadzie po obejrzeniu tego "wystąpienia" mozna wyrobić sobie zdanie na podejście do tego tematu przez Pana J.E.
Ja tego nie komentuję ale video robi lepsze wrażenie niz jakikolwiek tekst!

_________________
"Płynie się zawsze do źródeł pod prąd, z prądem płyną śmiecie"
Zbigniew Herbert
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fisch Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 16 Mar 2008

PostWysłany: 10-11-2008, 16:20   PKP Cargo - potrzebna wewnętrzna rewolucja Odpowiedz z cytatem

PKP Cargo - potrzebna wewnętrzna rewolucja

PKP Cargo SA - drugi co do wielkości kolejowy przewoźnik towarowy w Europie - jest w tarapatach. By spółka mogła stanąć na nogi, konieczna jest rewolucja - do zmiany nadają się wszystkie sfery jej działalności.
W minionym półroczu PKP Cargo SA miały niemal 85 mln zł straty. - W Cargo nie ma sfery działalności, która nie wymagałaby restrukturyzacji: system informatyczny, zarządzanie, marketing - przyznał prof. Juliusz Engelhardt, wiceminister infrastruktury, podczas spotkania urządzonego w Szczecinie przez Oddział Zachodniopomorski Krajowej Izby Gospodarki Morskiej. - W firmach prywatnych byłaby ona jednak znacznie prostsza w przeprowadzeniu, bo nie ma w nich 235 zakładowych organizacji związkowych.
Firmę w gospodarczy dół pociągnęło też wiano, którym ją obdzielono 7 lat temu po przekształceniu Polskich Kolei Państwowych: stary tabor, służba trakcji i maszyniści, warsztaty, świadczenie usług - wycenionych poniżej kosztów własnych - na rzecz innych spółek Grupy PKP, rozbuchana i niewydolna struktura organizacyjna.

W końcu jednakże presja konkurencji i kiepska sytuacja finansowa uzmysłowiła - także załodze i związkom zawodowym - konieczność restrukturyzacji uzwiązkowionego molocha (do niedawna 43 tys. pracowników) na glinianych nogach. - Zatrudniamy teraz 38,2 tysiąca ludzi, bo ponad 5,5 tysiąca - głównie maszynistów - przeszło do PKP PR i Intercity - stwierdziła Mirosława Pietkiewicz, członek zarządu PKP Cargo SA. - Z 42 zakładów powstanie 15. Ta restrukturyzacja ma polepszyć obsługę, bo klientów będzie obsługiwał jeden "organizm", i doprowadzić do optymalizacji kosztów. System informatyczny ma zaś umożliwić śledzenie ruchu wagonów i pociągów.

W PKP Cargo trwają prace nad strategią spółki. Zgodnie z nią, ma się ona stać operatorem logistycznym działającym nie tylko na rynku polskim, ale i europejskim. Jej wydatki na inwestycje wyniosą do 2013 r. ok. 3 mld zł. Od przyszłego roku zmienić się ma też jej polityka handlowa.

źródło: Kurier Szczeciński
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lausitzer Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2008

PostWysłany: 10-11-2008, 19:47    Odpowiedz z cytatem

O logistyce mówi się już od kilku dobrych lat. Co wtedy robiło Cargo? Hahahaha. Czy oni myślą, że tak nagle spółka przekształci się w nową nazwę "OPERATOR LOGISTYCZNY" i zacznie przynosić zyski? Już jedno śmiechu warte w telewizji mieliśmy w wykonaniu p. Drozdy i myślę, że wystarczy tej tandety. Mieli plan budowy centrów już w 2001 roku i do tej pory nie zrobili nic. Teraz, w dobie kryzysu gospodarczego będzie to kosztować niemało czasu i pieniędzy i jestem ciekawy, w związku z tym, czy CARGO może sobie na to pozwolić.

_________________
Nie chce PeKaPe ....... ? To pojedzie DeBe Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

cargo13 Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 09 Paź 2008

PostWysłany: 13-11-2008, 08:26   Reorganizacja CARGO Odpowiedz z cytatem

Wiadomość sprzed 5 minut - wczoraj odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej PKP CARGO S.A., która przyjęła reorganizację Spółki w takim kształcie, jak to było w projekcie, czyli 16 zakładów....

[ Dodano: 14-11-2008, 10:49 ]
Balczun: Trzeba wyprowadzić spółkę z równi pochyłej
- Niestety, zakładamy stratę. Jej wielkość będzie zależała od wysokości przewozów w ostatnich miesiącach roku oraz od pomyślnego przebiegu prowadzonej w firmie restrukturyzacji. Założyliśmy, że w jej efekcie do końca roku uda się obniżyć koszty zarządzalne o 200-250 mln zł. Już we wrześniu, po raz pierwszy od 6 miesięcy, mieliśmy 30 mln zł zysku na sprzedaży - mówi Wojciech Balczun, prezes PKP Cargo.
Adam Brzozowski, wnp.pl: Jeszcze niedawno spółka miała duże zyski. Co się teraz stało, że jest inaczej?

Wojciech Balczun, prezes PKP Cargo: Tak naprawdę spółka PKP Cargo nawet w najlepszych dla niej latach nie miała adekwatnych zysków do wysokości jej przychodów. Było powszechnie wiadomo, że PKP Cargo nie wykorzystuje swojego potencjału w okresie koniunktury na przewozy. Eksperci wielokrotnie wskazywali, że firmie są potrzebne zmiany, aby nie straciła swojej pozycji rynkowej. Nie jest tak, że coś złego wydarzyło się w PKP Cargo w 2008 roku. Jeśli przeanalizujemy na przykład wyniki przewiezionej masy, to spółka regularnie traciła pozycję już od samego momentu swojego powstania. Rosły koszty, a z tym nic nie robiono. Być może sądzono, że pozycja monopolisty zwalnia z takich działań, lub nie chciano zaogniać relacji społecznych. Być może nie kontrolowano kosztów, gdyż spółka była stabilizatorem trudnej sytuacji w całej Grupie PKP.

A.B.: Jaka jest teraz sytuacja spółki? Mówi się o zagrożonej płynności finansowej.

W.B.: Jestem autorem otwarcia PKP Cargo na otoczenie i zwolennikiem informowania o rzeczywistej, obiektywnej sytuacji spółki. Chodzi mi o to, by uświadomić zarówno pracownikom, jak i partnerom biznesowym, że nadeszła chwila, gdy trzeba wyprowadzić spółkę z równi pochyłej. Aby tego dokonać potrzebny jest konsensus sił oddziałujących na spółkę, porozumienie ze związkami, z naszym właścicielem, jak i z „czynnikiem politycznym”. W tym roku nałożyły się na siebie dwie krzywe charakteryzujące funkcjonowanie firmy: przychodowa i kosztowa. Poza tym znacznie wzrosły koszty, na które spółka nie ma praktycznie wpływu: dostępu do infrastruktury – o ponad 8 procent, energii trakcyjnej – o 12 procent, paliwa i innych materiałów o 20 procent. Przychody spółki nie są w stanie zniwelować powstałych niedoborów. Aby zmienić ten stan potrzebna jest głęboka restrukturyzacja spółki.

A.B.: Jaka jest prognoza wyników na ten rok?

W.B.: Niestety, zakładamy stratę. Jej wielkość będzie zależała od wysokości przewozów w ostatnich miesiącach roku oraz od pomyślnego przebiegu prowadzonej w firmie restrukturyzacji. Założyliśmy, że w jej efekcie do końca roku uda się obniżyć koszty zarządzalne o 200-250 mln zł. Już we wrześniu, po raz pierwszy od 6 miesięcy, mieliśmy 30 mln zł zysku na sprzedaży. Widać więc pierwsze efekty działań naprawczych. Ale nie popadamy w huraoptymizm, gdyż wszystko zależy od sytuacji na rynku przewozów. Słyszę na przykład, że huty wygaszają część pieców, a przy naszym profilu działalności, może nas to dotknąć.

A.B.: A gdyby nie program naprawczy, jaka byłaby strata na koniec roku?

W.B.: Znacznie większa.

A.B.: Co się składa na koszty zarządzalne, które zostały już obniżone?

W.B.: Poważną pozycję w naszych kosztach stanowią koszty pracy. Udało się nam tę pozycję odczuwalnie zmniejszyć po bezkosztowym przekazaniu w ramach realokacji do spółek pasażerskich PKP ponad pięć tysięcy pracowników z PKP Cargo. Obniżyliśmy również koszty związane z naprawami taboru – lokomotyw i wagonów. Oszczędności przyniosła przebudowa pionu handlowego i opracowanie nowych zasad sprzedaży. Zmniejszamy koszty opłaty rezerwacyjnej w związku z nowym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury. Wynegocjowaliśmy także preferencyjne stawki na przewozy kruszyw. Poza tym optymalizujemy proces przewozowy, w tym przyznawanie nam tras przez PKP PLK w indywidualnym rozkładzie jazdy. Udało się nam skrócić czas oczekiwania na taki rozkład z 7 dni nawet do 24 godzin. Wcześniej, z względu na trudności z przyznaniem trasy, mieliśmy np. na Śląsku zablokowane składy wagonów. PKP Cargo działa w dużej skali, w ciągu doby uruchamiamy 1000-1300 pociągów. To złożone organizacyjnie przedsięwzięcie logistyczne generujące ogromne koszty. Mamy jeszcze spore rezerwy i wdrażane w spółce zmiany są ukierunkowane na ich uwolnienie.

A.B.: Duże kontrowersje wzbudza likwidacja zakładów. Jak duże zmiany są szykowane?

W.B.: Kończymy formalne konsultacje z partnerami społecznymi. Przedstawiliśmy im nową strukturę organizacyjną, która wprowadza zmniejszenie liczby zakładów spółki z 42 do 16. W efekcie tych zmian zostanie usprawniony proces przewozowy, a większość związanych z nim kosztów można będzie zmniejszyć. Chciałbym przy tym podkreślić, że naszym celem nie jest zwalnianie pracowników. Chodzi o to, aby osiągnąć odpowiedni poziom jakości przy maksymalnie niskich kosztach. Przy obowiązującym dotychczas mechanizmie musieliśmy np. w przewozach między Śląskiem a portami kilkakrotnie zmieniać lokomotywę, gdy pociąg wjeżdżał na teren kolejnego zakładu. Zdarzało się też, że do lekkiego pociągu kontenerowego „zapinaliśmy” ciężką, dwuczłonową lokomotywę spalinową, której koszt włączenia był dużo wyższy niż włączenie lokomotywy lekkiej. U podstaw naszej filozofii jest taka organizacja przewozu, aby pociąg przejechał z punktu A do punktu B bez zmiany lokomotywy, a tym samym bez wykonywania np. próby hamulca, która czasami blokowała skład na kilka godzin. Jeśli trasa wiedzie ze Śląska do portów, powinniśmy po drodze tylko zmieniać drużynę trakcyjną, jak to robią nasi konkurenci. Trwa to zaledwie 15 minut, więc pociąg jedzie szybko. Jeżeli pociąg jedzie przez Polskę, przegląd kontrolny lokomotywy powinien się odbywać w punktach granicznych zakładów, a nie w środku trasy.

A.B.: Biorąc pod uwagę strukturę zatrudnienia u zagranicznych konkurentów PKP Cargo, to spółka powinna dokonać redukcji pracowników, aby uzyskać podobną efektywność. To wydaje się nieuniknione.

W.B.: Sporządzamy takie analizy, sprawdzamy np. wielkość przewożonej masy na jednego zatrudnionego u nas, jak też u konkurentów prywatnych i u operatorów w Europie zachodniej. Jesteśmy w przededniu rozpoczęcia konsultacji w sprawie przeniesienia części pracowników do nowych zakładów. Będziemy o tym rozmawiali z partnerami społecznymi

A.B.: Związki już szykują się na te rozmowy...

W.B.: Mam przekonanie, że bez znalezienia wspólnego języka z partnerami społecznymi przeprowadzenie restrukturyzacji w spółce o tak dużej skali działania, zatrudniającej prawie 40 tysięcy ludzi, będzie niemożliwe. Rozmowy dotyczące szybkiej i poważnej restrukturyzacji zakładów przebiegają konstruktywnie. Liczę, że tak samo będzie ze sprawą zatrudniania w nowych zakładach, które rozpoczną działalność od 1 stycznia 2009 r.

A.B.: Jak grupa PKP pomaga przy wprowadzaniu zmian?

W.B.: Mamy poparcie Grupy PKP i Ministerstwa Infrastruktury. Aczkolwiek mam świadomość, że często przedstawiamy stanowisko niepopularne w Grupie, jednak musimy dbać o nasze interesy. Czas, w którym byliśmy elementem stabilizującym sytuację w Grupie, już się skończył. Jestem zwolennikiem współpracy ze spółkami Grupy PKP, ale na warunkach rynkowych.

A.B.: Konkurenci zarzucali PKP Cargo, że spółka jest traktowana np. przez PKP PLK na preferencyjnych warunkach.

W.B.: Myślę, że jest inaczej. Mimo, że jesteśmy największych klientem PKP PLK, wydając na dostęp do infrastruktury rocznie 1,5 mld zł, często się zdarza, że jesteśmy na końcu kolejki, która stoi przed drzwiami z napisem „PLK“.

źródło: Adam Brzozowski, wnp.pl, 12 listopada 2008
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

leo1407 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2007
Skąd: z PKP

PostWysłany: 16-11-2008, 10:10    Odpowiedz z cytatem

W tym samym wywiadzie Prezes Cargo powiedział także :
Na łamach "Rzeczpospolitej" zachęcał pan do przygotowania "okrągłego stołu". O co chodzi?

- Mój artykuł dotyczył pilnego podjęcia dyskusji o losach kolejowych przewozów towarowych w Polsce, w tym o losach największego przewoźnika, jakim jest PKP Cargo. Co prawda, poprawiamy efektywność spółki, ale są rzeczy, na które nie mamy wpływu. Chodzi przede wszystkim o koszty dostępu do infrastruktury, ceny energii trakcyjnej, ale też np. o wpływ Urzędu Transportu Kolejowego na funkcjonowanie branży. Te sprawy powodują, że konkurencyjność przewozów kolejowych nie jest wystarczająca, aby ten rynek się rozwijał.
Coś zupełnie innego obserwujemy w Europie. W Niemczech stawki oferowane przez tamtejszego operatora są wyższe niż w PKP CARGO, a koszty dostępu do infrastruktury są niższe niż w Polsce. Tam marża z przewozów pozwala na rozwój, na akwizycje w Europie. Nasze możliwości są mocno ograniczone. Prywatni konkurenci również mówią, że marże mają minimalne, a cześć przewozów realizują poniżej progu rentowności. PKP Cargo jest w jeszcze trudniejszej sytuacji niż prywatne spółki. One koncentrują się na przewozach całopociągowych, a my, zobligowani ustawowo, realizujemy przewozy rozproszone, które stanowią ponad 30 procent ogółu przewozów. Uważam więc, że w Polsce brakuje spójnego systemu transportowego tworzonego przez państwo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gumis Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Sty 2008

PostWysłany: 17-11-2008, 12:27    Odpowiedz z cytatem

Członek Zarządu
ds. Pracowniczych
Warszawa, dnia 07 listopada 2008 r.
Nr CPPRa-072-147/1/08
Związki Zawodowe
będące Stroną
Zakładowego Układu Zbiorowego Pracy
dla Pracowników Zatrudnionych przez
Zakłady PKP CARGO Spółka Akcyjna

W uzupełnieniu informacji przekazanych Państwu w toku spotkania w dniu 6 listopada br. pismem Nr CPPRa-072-147/08, uprzejmie informuję, że po rozpatrzeniu w dniu 7 listopada 2008r. koncepcji restrukturyzacji zakładów PKP CARGO SA, w stosunku do danych uprzednio przekazanych, wprowadzono następujące zmiany w Regulaminie Organizacyjnym PKP CARGO SA w zakresie liczby Zakładów Spółki oraz zasad ich funkcjonowania:
Dokonano korekty granic polegających na tym, że rejon Ostrołęki włączono do CT Podlaskiego, natomiast ciąg przewozowy Siedlce – Łuków – Małaszewicze włączono do CT Mazowieckiego,
Warszawę i Małaszewicze ustalono siedzibami Zakładu Mazowieckiego,
dopuszczono możliwość dostosowania liczby zastępców dyrektora Zakładu do lokalnych uwarunkowań danego Zakładu i powołanie od 2 do 5 takich stanowisk,
wprowadzono zmianę nazwy stanowiska ds. Obronnych i Ochrony Informacji Niejawnych,
dostosowano zadania Działu Rachunkowości i Finansów oraz Działu Pracowniczego do stanu faktycznego - w zakresie sporządzania listy płac i rozliczania wynagrodzenia oraz sporządzania polecenia księgowania,
umieszczono w Dziale Marketingu i Sprzedaży zadania aktualizacji listy umów i monitorowania konkurencji,
wprowadzono w strukturze Dyspozytury Zakładu stanowisko dyspozytora koordynującego działalność trakcyjną placówek dyspozytorskich w Sekcjach Eksploatacji Taboru Trakcyjnego.
O ustaleniu siedzib Zakładu Mazowieckiego w Warszawie i Małaszewiczach zdecydowały następujące przesłanki:
Rejon Małaszewicz charakteryzuje się specyficznym zakresem wykonywanej pracy przeładunkowej realizowanej w oparciu o terminale położone w różnych, oddalonych od siebie lokalizacjach. Zespół przeładunkowy wykonuje pracę o międzynarodowym znaczeniu w ciągu przewozowym E-20. Napływające sygnały od partnerów zagranicznych wskazują na ich zaniepokojenie i obawy o marginalizację tego rejonu przeładunkowego. Opinie i obawy partnerów zagranicznych są istotne w związku z deklaracjami wzrostu przewozów poprzez ten punkt przeładunkowy. Spółka planuje utworzenie nowego podmiotu, który zajmie się zarządzaniem terminalem przeładunkowym i koordynacją pracy po stronie Polskiej i Białoruskiej. W związku z powyższym zasadne jest utworzenie na okres przejściowy siedziby Zakładu w Warszawie i Małaszewiczach. Rozwiązanie to umożliwia zlokalizowanie komórek funkcjonalnych, handlowych i eksploatacyjnych w tych dwóch lokalizacjach, co jednocześnie umożliwi sprawne wydzielenie nowego podmiotu organizacyjnego. Obie siedziby zakładu są położone na tym samym, ważnym ciągu komunikacyjnym.
Inne zmiany w postanowieniach Regulaminu mają charakter wyłącznie porządkowy i wynikają z uwzględnienia uwag zgłaszanych na spotkaniu.
Pozostałe elementy przekazanego materiału, w tym liczba 16 CT, nie uległy zmianie.
CZŁONEK ZARZADU
ds. PRACOWNICZYCH
/-/ Mirosława Pietkiewicz

_________________
"Płynie się zawsze do źródeł pod prąd, z prądem płyną śmiecie"
Zbigniew Herbert
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

cargo13 Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 09 Paź 2008

PostWysłany: 18-11-2008, 07:38   tworzenie nowych zakłądów cargo Odpowiedz z cytatem

Pilnie poszukuję nw. dokumentów dot. reorganizacji CARGO:
- Uchwała nr 528/2008 Zarządu PKP CARGO S.A. z dnia 12 listopada 2008 r. w sprawie wyznaczenia osób odpowiedzialnych za wykonanie czynności związanych z tworzeniem zakąłdów PKP CARGO S.A.,
- Decyzja nr 249 Prezesa PKP CARGO S.A. z dnia 13 listopada 2008 r. dot. przyjęcia harmonogramu działania związanego z tworzeniem zakąłdów Spółki PKP CARGO S.A.
Nie wiem, czy sprawa nadal jest tajna, bo nowy przyszły dyrektor na ww. dokumenty się powołuje, a my ich niestety nie widziliśmy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

leo1407 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2007
Skąd: z PKP

PostWysłany: 18-11-2008, 18:55    Odpowiedz z cytatem

Z tego co wiem sprawa nie była i nie jest tajna (??????). Dokumenty o których piszesz wpłynęły do zakładów pocztą elektroniczną. Nawiasem mówiąc - co to za nowy przyszły dyrektor? Powoływać się na dokumenty niedostępne dla pracowników Shocked Trzeba go uświadomić i tyle a dokumentów ( jeśli nie dotarły ) żądać od centrali a nie na forum.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fisch Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 16 Mar 2008

PostWysłany: 24-11-2008, 19:08   PKP Cargo zapowiada informatyzację Odpowiedz z cytatem

PKP Cargo zapowiada informatyzację

Do największych planowanych inwestycji PKP Cargo są, poza zakupami taboru oraz budową terminali logistycznych, projekty informatyczne. Przewoźnik wdroża systemu ERP marki SAP oraz szykuje się do wdrożenia systemu śledzenia wagonów.
Według Wojciecha Balczuna, prezesa PKP Cargo, spółka ma ogromne zaległości informatyczne. Brakuje jej systemu śledzenia wagonów oraz systemu do zarządzania firmą klasy ERP. Brakuje również innych istotnych narzędzi. Pierwsze projekty informatyczne w Cargo już ruszają.

- Prowadzimy w tym zakresie wiele równoległych działań. Jeśli chodzi o system klasy ERP, wdrażamy go modułowo. Zaczęliśmy od systemu HR marki SAP, wdrażamy „środki trwałe” w następnych miesiącach będą kolejne łącznie z księgą główną. To dopiero pozwoli nam na przejście na międzynarodowe standardy rachunkowości – mówi Balczun.
Przygotowania do wdrożenia systemu śledzenia wagonów rozpoczęto w 2005 r. Pierwsze ogłoszenia dla wykonawców ukazały się w 2006 r., jednak projekt został odłożony. Aktualnie toczy się procedura przetargowa i wkrótce PKP Cargo ogłosi, kto będzie dostawcą systemu.

Źródło: wnp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Xawras Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Gru 2007

PostWysłany: 27-11-2008, 14:42   Re: PKP Cargo zapowiada informatyzację Odpowiedz z cytatem

fisch napisał/a:
Aktualnie toczy się procedura przetargowa i wkrótce PKP Cargo ogłosi, kto będzie dostawcą systemu.
Źródło: wnp.pl

Procedura przetargowa została anulowana, więc w najbliższym czasie ta obiecana informatyzacja nie nastąpi. Ciekaw jestem reakcji oferentów. A może ktoś już wygrał ten przetarg...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gumis Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Sty 2008

PostWysłany: 28-11-2008, 23:24    Odpowiedz z cytatem

http://img357.imageshack.us/img357/276/porozumieniewsprawiegwahd4.th.jpg
http://img88.imageshack.us/img88/5372/porozumieniewsprawiegwaeg8.th.jpg
http://img386.imageshack.us/img386/1546/porozumieniewsprawiegwasu7.th.jpg
http://img386.imageshack.us/img386/6629/porozumieniewsprawiegwajz9.th.jpg

Choć to tylko projekt ale warto go przeczytać.
Ostatnio od projektów do realizacji jakoś szybko idzie.

_________________
"Płynie się zawsze do źródeł pod prąd, z prądem płyną śmiecie"
Zbigniew Herbert
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

akerman Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2006

PostWysłany: 29-11-2008, 10:36    Odpowiedz z cytatem

dwa slowa: NADSZEDL KAPITALIZM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

baniorz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Paź 2008

PostWysłany: 29-11-2008, 23:54    Odpowiedz z cytatem

"Fajny" projekt ciekawe czy związkowcy się pod tym podpiszą.Nie wiem jak u innych ale w moim zakładzie na razie nikt nic nie wie, nie wiadomo kto kim będzie. Jest tylko wielki cyrk Panowie pełnomocnicy idą w ślady Prezesa i nikomu nie ujawniają swoich planów gadają tylko z sobą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

leo1407 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2007
Skąd: z PKP

PostWysłany: 30-11-2008, 14:22    Odpowiedz z cytatem

Taki "kapitalizm" już był przy łączeniu MD i WGW ładnych kilka lat temu....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gumis Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Sty 2008

PostWysłany: 03-12-2008, 09:17    Odpowiedz z cytatem

Wobec powyższego pod znakiem zapytania i to wielkim jest przewiezienie przez "Cargo" 45 mln. ton dla kontrahenta w ciągu 3 lat o ile ten kontrakt zostanie zrealizowany bo wiadomości gospodarcze z firmy ArcelorMittal też są niepokojące.
"27 listopada br. w Warszawie podpisano umowy na kompleksowe usługi przewozowe między spółką PKP CARGO i spółkami należącymi do Grupy kapitałowej ArcelorMittal: ArcelorMittal Poland SA i ArcelorMittal Warszawa Sp. z o.o. - czytamy w komunikacie prasowym PKP Cargo.
Na mocy umowy PKP CARGO przewiezie na rzecz spółek z Grupy ArcellorMittal łącznie około 45 mln ton ładunków w ciągu trzech lat. Będą to zarówno surowce do wyrobu stali, jak ruda żelaza, koks, węgiel kamienny, kamień wapienny czy złom, jak również wyroby gotowe: blachy i szyny oraz półwyroby ze stali. Łączna wartość umów to około 1 mld zł w ciągu trzech lat - głosi komunikat."
Żródło wnp.pl
Jak powiązać te wszystkie wiadomości gospodarcze to kryzys w ?Cargo" dopadł ich w najmniej pożądanym momencie. Ale szampan był.

_________________
"Płynie się zawsze do źródeł pod prąd, z prądem płyną śmiecie"
Zbigniew Herbert
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 18 z 77 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 75, 76, 77  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl