mk1992 napisał/a: |
Tego bym chciał: CLICK |
sasho33 napisał/a: |
Świetna propozycja! Fajnie byłoby, gdyby taki pociąg jeździł rano z Gdańska i wracał wieczorem. Jak jesteś w stanie, to opracuj w excelu proponowany rozkład jazdy tego pociągu? |
norbert napisał/a: |
Myślę, że znaleźliby się chętni na takie połączenie dwóch wielkich miast, zwłaszcza że czas przejazdu byłby bardzo dobry. |
Cytat: |
Gdańsk 6:02
Szczecin Główny 10.56 -> 11.10 postoje Szczecin Gumieńce, Tantow Anmgermunde 12.04 / 12.05 -> tutaj zmiana loka chyba nie potrzebna na tak krótki odcinek postoje Eberswalde, Bernau Berlin Haupt. 12.58 powrót Berlin Haupt. 15.42 Szczecin Główny 17.30 17.43 Gdańsk 22.26 nawet na jednym skladzie by obrocil tylko wtedy pewnie obiegi skladow Olsztyn - Szczecin sie powala |
norbert napisał/a: |
Jeżeli EIC jeżdżą z Warszawy do Zakopanego i Krynicy to dlaczego nie miałoby być pociągu EIC do Szklarskiej? Może warto spróbować.
A co do tego Wikinga to mógłby jeździć przez Wrocław i Poznań. To chyba byłoby nawet bardziej opłacalne. |
Światowid napisał/a: |
Załączam propozycje do rozkładu jazdy 2011/12. Narazie tabela Wrocław- Szklarska Poręba . Może troszkę mało realna ale potrzeby mojego regionu są bardzo duże. Starałem się w swoim projekcie aby wszystkie najmniejsze miasta miały dojazd do każdego dużego miasta. |
Cytat: |
Co Wy na to? |
Cytat: |
Jeżeli masz jeszcze jakieś "ale", to wypisz je w jednym poście od razu. |
yusek napisał/a: | ||
Dobre by to nawet było jednak jakby można było nieco później z tego Berlina ewentualnie nieco wcześniej z Gdańska bo 2:42 w stolicy to trochę mało jakby by było już 3:30 to w sam raz na wycieczkę lub jakieś zakupy. |
kryniczanin napisał/a: |
Ludzie co wam się dzieje rozkład 2010-11 jeszcze nie wszedł a wy już szalejecie bo 2011/2 zamiast pisać głyupoty pomyślcie lepiej jakie zmiany zrobić w ramach 3 korekt nadchodzącego rozkładu. Efekt może być znacznie lepszy niż lista życzeń. Popatrzcie co będzie i zaproponujcie zmiany. |
Cytat: |
TLK(Włókniarz) Łódź Kaliska - Szczecin Główny przez:Ostrów WLKP.
powód:Zawsze była duża frekwencja na Włókniarz |
Cytat: |
żeby był około 21:00 w Poznaniu, 23:30 w Szczecinie. Relacja powrotna 5:00 ze Szczecina, 7:30 w Poznaniu. |
Cytat: |
Dobre by to nawet było jednak jakby można było nieco później z tego Berlina ewentualnie nieco wcześniej z Gdańska bo 2:42 w stolicy to trochę mało jakby by było już 3:30 to w sam raz na wycieczkę lub jakieś zakupy |
Cytat: |
Zamiast Przemyślanina:
Szczecin-Poznań-Wrocław(lub Ostrów)-Katowice-Kraków-Tarnów-Krynica/Zagórz. Natomiast Przemyślanin: Świnoujście-Szczecin-Poznań-Ostrów(lub Kutno)-Łódź-Częstochowa-Kraków-Przemyśl. |
mk1992 napisał/a: |
Niestety, ale PKP IC nie będzie uruchamiało pociągów na spalinowych trasach, dlatego zapomnijmy o egzotyce przez Kościerzynę. Bo pewnie to miałeś na myśli. |
Adams napisał/a: |
A tak wracając do tematu to dlaczego uważasz że "Gwarek" ma jeździć przez Gliwice, a nie przez Tarnowskie Góry? |
Cytat: |
Dlaczego ostatni pociąg do Warszawy z Zielonej Góry proponujesz o godzinie 15 |
Światowid napisał/a: |
Ze Świdnicy, Dzierżoniowa czy Ząbkowic Śląskich mam w swoim projekcie TLK Śnieżka z Jeleniej Góry do Nowego Sącza p. Kraków i Zakopanego p. Bielsko Białą z rozdzielaniem w Kędzierzynie Koźlu. Co do TLK Oleńka uważam, że Nysa, Racławice Śl., czy Paczków mogłyby być połączone szybkim pociągiem ze stolicą. Myślę, że jest to do zrealizowania, zwłaszcza, że czas jazdy między Warszawą i Kłodzkiem, czy Kudową skróciłby się o prawie półtorej godziny, a Nysa, Paczków czy Otmuchów zyskałyby pociąg do Warszawy. Pociąg TLK do Warszawy zyskałyby również Kędzierzyn Koźle, Gliwice czy Zabrze. |
Cytat: |
Co powiecie na taki pociąg: Berlin-Cottbus-Görlitz-Zgorzelec-JG-Szklarska Poręba? Może to być RE, coś na wzór tych, które kursują z Wrocławia do Drezna, tabor też może być ten sam. |
Cytat: |
Może troszkę mało realna ale potrzeby mojego regionu są bardzo duże. Starałem się w swoim projekcie aby wszystkie najmniejsze miasta miały dojazd do każdego dużego miasta. |
Cytat: |
Rozkład cykliczny - idealny, taki jaki powinien obowiązywać, dostosowany do potrzeb pasażera a nie potrzeb firmy. Pracę nad projektem zamierzam ukończyć w połowie marca i wysłać efekty do centrali IC. |
Cytat: |
Jeleniej Górze potrzeba wielu połączeń kolejowych i praktyczne każda propozycja dla tego miasta jest atrakcyjna, ale Intercity tego nie widzi. Dla nich istnieje tylko Warszawa, Kraków, Gdynia i Poznań. Nie zdają sobie sprawy z jednej rzeczy, że żeby przywrócić pasażerów na jakiejkolwiek linii kolejowej trzeba kilku lat a nie miesięcy.[...]wiadomo że żeby przywrócić pasażerów na jakiejkolwiek trasie trzeba czasu, a po drugie pociąg może startować z danego miasta pusty ale na trasie ma mieć obłożenie a nie na samym początku. Ale cóż realia są inne. Po prostu biuro marketingu Intercity jest do bani i wiele z naszych dobrych pomysłów zostanie tylko na tym forum. O wprowadzeniu większości z nich w życie możemy sobie tylko pomarzyć. |
Cytat: |
Propozycje atrakcyjne,ale jest jedno "ale" - nie u nas w Polsce do wykonania. Dobrze że za marzenia nie karają bo nie byłoby was na forum Happy . |
Cytat: |
I. SZKLARSKA PORĘBA/KUDOWA ZDRÓJ:
1) WIKING Szczecin-Poznań-Wrocław-Szklarska Poręba/Kudowa Zdrój 2) KAMIEŃCZYK Gdynia-Bydgoszcz-Poznań-Wrocław-Szklarska Poręba/Kudowa Zdrój 3) KARKONOSZE Białystok-Warszawa-Łódź-Ostrów-Wrocław-Szklarska Poręba/Kudowa Zdrój 4) BYSTRZYCA Lublin-Radom-Kielce-Częstochowa Główna-Opole-Wrocław-Szklarska Poręba/Kudowa Zdrój 5) ŚNIEŻKA Przemyśl-Kraków-Katowice-Opole-Wrocław-Szklarska Poręba/Kudowa Zdrój 6) SZKLARKA Berlin-Cottbus-Zgorzelec-Jelenia Góra-Szklarska Poręba |
Cytat: |
Panowie! Propozycje atrakcyjne,ale jest jedno "ale" - nie u nas w Polsce do wykonania. Dobrze że za marzenia nie karają bo nie byłoby was na forum |
Cytat: |
o magistrali Nadodrzańskiej autor zapomniał). To tylko świadczy o braku wiedzy na temat generacji potoków w różnych częściach kraju. |
Cytat: |
Pabianiczanin, zaproponowany przeze mnie pociąg POJEZIERZE Ełk-Olsztyn-Warszawa-Częstochowa-Katowice-Bielsko Biała równie dobrze można by uruchomić w następującej relacji:
Ełk-Olsztyn-Toruń-Łódź-Częstochowa-Katowice-Bielsko Biała. Może być |
Cytat: |
Chełm - Lublin - Puławy - Radom - Drzewica - Tomaszów - Łódź |
ET40 napisał/a: |
Na pewno PR i IC już drżą przed mścicielem z Bytomia! |
adalbert napisał/a: |
Co mają powiedzieć ludzie w Zamościu, Zagórzu, Zgorzelcu? |
adalbert napisał/a: |
Ten pociąg to legenda. Odkąd pamiętam, ten pociąg jeździł cały rok. |
adalbert napisał/a: |
Tylko nie ruszać IR z linii Paczyna-Lubliniec!!! Reaktywacja tej linii to według mnie kapitalna decyzja. |
adalbert napisał/a: |
Przez Bytom to powinien jeździć, tak jak to było chyba 2 lata temu AUGUSTYN KORDECKI do Warszawy. Nie wszystko musi przez Zabrze kursować.
A tak a propos to jaka była frekwencja w tym pociągu na linii GLiwice-Katowice przez Bytom? |
adalbert napisał/a: |
Przez Bytom mają kursować przecież pociągi do Pyrzowic. Naprawią tory, zwiększy się prędkość, może i ruch pociągów się zwiększy. Tylko czy nasze pokolenie dożyje do tego.... |
Cytat: |
A porównaj teraz, ile połączeń dalekobieżnych ma Zawiercie czy Częstochowa chociażby z Warszawą, a ile ma Bytom czy Tarnowskie Góry. A na pociągi TLK składa się zarówno mieszkaniec Bytomia, jak i Zawiercia! |
ET40 napisał/a: |
No tak, ale czy nie lepiej skrzyknąć paru mieszkańców Bytomia, Radzionkowa czy Tarnowskich Gór i w sposób zorganizowany walczyć o połączenia z tymi miastami zamiast trąbić na forum o czymś o czym wszyscy wiemy? |
ET40 napisał/a: |
W kierunku zachód-wschód nie ma problemu, wystarczy mały myk, a mianowicie skierowanie jednego TLK lub IR łączącego Kraków i Wrocław przez Chorzów, Bytom, Radzionków, TG, Fosowskie do Opola. Można jeszcze przez Chorzów, Bytom, Gliwice ale wtedy zyskuje tylko Bytom, a TG i Radzionków nadal bez połączeń. |
Damian Łódź napisał/a: |
MK Nie jechalem ani 820 ani 19, nie byłem nigdy w Bytomiu. Można zwiększyć czestotliwosc komunikacji miejskiej, możesz zalozyc firmę busową i zarobisz kokosy, a nie siedziec i ujadać. |
Cytat: |
A skąd czerpiecie wiedzę na temat tego, że pociągi są tutaj niepotrzebne? |
Damian Łódź napisał/a: |
To jaki problem stworzyc wiecej kursów komunikacji miejskiej? Albo prywatny operator busow |
gryff napisał/a: |
ET40Akurat ten TLK 56104 do Wrocławia będzie skomunikowany z Grudziądzem więc tu problemu nie widzę ale taki łącznik mógłby byc dołączony do TLK Gdynia -Warszawa który od nowego RJ będzie kursował przez Jabłonowo ,na ten pociąg skomunikowania już nie przewiduje się |
mk1992 napisał/a: |
aby mogły one docierać do takiego Gorzowa, Zgorzelca, Zamościa, Rybnika czy Bytomia. |
norbert napisał/a: |
PKP IC po prostu tnie połączenia nierentowne i tyle. |
norbert napisał/a: |
uruchomić autobus czy pociąg do wsi w której mieszka 10 osób. |
Cytat: |
Poza tym w dzisiejszych czasach chyba każde gospodarstwo domowe stać na samochód. |
Damian Łódź napisał/a: |
mk1992,
jeden IR rel. Gliwice+StW.Rozw przez Bytom oby dwa IR jadace do tej pory przez Toszek puscic p.Bytom,TG i to jest wszystko. Dziekuje za uwage i pozdrawiam ps. zapomnialem dodac TLK 3810/8310 i Orkan sezon plus weekendy |
Cytat: |
ludzie, czy PIC tak zatruł wasze umysły,że proponujecie dalej i z uporem maniaka popieracie tą chorą relację Kraków-Wawa-Kutno-Toruń i dalej...?? |
Cytat: |
przecież to dalej,dłużej i drożej,nie wiem kto wam będzie tym jeździł.. |
norbert napisał/a: |
ET40, pomysł dobry, ale nierealny w tych czasach. Kiedyś taki pociąg miałby rację bytu, ponieważ na odcinku Płock-Łódź mógłby kursować jako pociąg osobowy. |
Cytat: |
IR lub TLK Słupsk - Koszalin - Szczecinek - Piła - Nakło - Bydgoszcz - Toruń - Włocławek - Kutno - Łowicz - Warszawa Wsch |
Cytat: |
A moją propozycją jest przywrócenie pociągu nocnego Balti rel Warszawa Centr- Wilno |
Cytat: |
Taki pociąg może być rentowny, tylko trzeba go odpowiednio zareklamować. |
Cytat: |
jak chcesz skrocic czas o 2 godziny? |
Cytat: |
kogo nimi pojedzie? |
Cytat: |
Pomarzyć sobie można z takimi i z tyloma połączeniami Poznań - Kraków |
Cytat: |
posp Kielce - Częstochowa Str - Lubliniec - Ostrów Wlk - Poznań - Szczecin |
Cytat: |
Był sezonowy Kielce-Świnoujście przez Włoszczowę, Koniecpol, Częstochowę, Łódź, Poznań, Szczecin.
był też sezonowy posp. Kielce-Kołobrzeg przez Skarżysko Kamienną, Radom, Tomaszów Maz., Łódź, Bydgoszcz, Gdańsk, Gdynię, Słupsk Koszalin i kursował tylko jeden sezon wakacyjny |
mikolo napisał/a: |
ludzie po co ten bezsensowny temat??? jeszcze nie ma nowego rozkładu 2010/2011 a tu już gadacie o 11/12... |
audrin napisał/a: |
Grupa wagonów do Berlina w nocnym pociągu TLK Terespol - Szczecin. Dzielenie składu na stacji Poznań Główny. Przydałoby się jakieś nocne połączenie Warszawy z Berlinem. |
Cytat: |
Na moje wystarczyłoby tylko przedłużyć TLK Lublin - Bydgoszcz - Gorzów do Kostrzyna. |
adalbert napisał/a: |
Popieram gorąco. Któryś z pociągów z Krakowa powinien dojeżdżać do Jeleniej Góry.
Aglomeracja Górnośląska i Małopolska powinny mieć połączenie z Sudetami i to całorocznie. |
Cytat: |
Zamiast ORLIC.... proponuje TLK BOHEMIA .. w relacji Szczecin Główny- Praha .... przez Poznań, Wroclaw, Międzylesie |
Cytat: |
Piława Grn |
Cytat: |
Ale popieram apel - niektórzy (szczególnie ci z mniejszych miejscowości) mają zabawne pomysły. |
Adam85 napisał/a: |
Jeżeli czas byłby zbliżony jak przez Inowrocław, a połączenie by się przyjęło, możnaby pomyśleć nad pociągiem IR relacji POZNAŃ-GDYNIA przez: Wągrowiec, Kcynię, Bydgoszcz, Chełmżę, Grudziądz, Malbork. Przy obecnych szlakowych odcinek BYDGOSZCZ-GDYNIA, właśnie przez Chełmżę, Grudziądz, Malbork mógłby być pokonany przez szynobus w czasie 4 godzin. |
Cytat: |
(jesli to mozliwe- na ten sam tor |
ET40 napisał/a: |
Chorzów Stary 21:58 |
ET40 napisał/a: |
Bytom Płn 22:16 |
ET40 napisał/a: |
Radzionków 22:24 |
ET40 napisał/a: |
Nakło Śląskie 22:28 |
ET40 napisał/a: |
Miasteczko Śląskie 22:43
Kalety 22:50 |
ET40 napisał/a: |
Kalety 22:50
Herby Stare ??? Lubliniec 23:26 |
Cytat: |
A ja proponuję Suwałki - Płock - Zagórz - Biecz Śmiech. |
H3rlitZ napisał/a: |
mk1992, Rozumiem, ze jestes w sezonie codziennie w tych okolicach? |
H3rlitZ napisał/a: |
ale dajcie spokoj z pociagami TLK - bo ze zwyklej logiki sie nie oplaca. |
H3rlitZ napisał/a: |
W sezonie czasami nie da sie usiasc ( 9 wagonow ). Dlatego widze jedynie sens utworzenie kilku TLK - ale w sezonie - wtedy moga je ciagnac nawet SMki. |
Cytat: |
Mam taką propozycje, aby EC PRAHA wyjeżdżał z Warszawy trochę wcześniej i był połączony w jedną relację z pociągiem Ex Praga-Monachium. Dzięki temu Warszawa miałaby codzienne, bezpośrednie połączenie ze stolicą Bawarii. |
Cytat: |
Warszawa-Częstochowa-Katowice-Kędzierzyn-Nysa-Kamieniec Ząbkowicki-Jaworzyna Śląska-Jelenia Góra |
ET40 napisał/a: |
Do Kołobrzegu odpada, zbyt duże nadłożenie drogi...Lepiej skomunikować w Białogardzie .
Poza tym zajrzałem teraz w rozkład PKP i co widzę...W tych godzinach, które zaproponowałem na odcinku Piła->Bydgoszcz w stronę Torunia pociąg dublowałby Regio odjeżdżające z Piły w tym rozkładzie o 17:53. Rozwiązania są trzy: 1. na odcinku Piła->Bydgoszcz zrobić z niego Regio. 2. przesunąć godzinę odjazdu z Koszalina z 15:20 na 16.20 (i tak byłoby chyba najlepiej) 3. chociaż pociąg na tej trasie jest potrzebny "na wczoraj", jest to jednak z oczywistych powodów propozycja na RJ 2011/12. Problem może rozwiązać się "sam" - Regio będzie odjeżdżał być może o innej godzinie . |
Cytat: |
1.EIC WISŁA z Warszawy do Wisły puścić przez Kraków |
Cytat: |
przez Katowice i Bielsko(dalekobieżne do Wisły powinny jeździć przez Bielsko)nowy pociąg TLK BOGUMIŁ HOFF- Warszawa-Wisła Głębce |
Cytat: |
międzynarodowy codzienny BALTI-Kraków-Warszawa-Białystok-Suwałki-Wilno(ewentualnie dalej Ryga,Tallin) |
Cytat: |
międzynarodowy codzienny BATORY-Warszawa-Kraków-Oświęcim-Bielsko-Zwardoń-Budapeszt(myśle że ten pociąg przez Kraków byłby hitem) |
Cytat: |
TLK POPRAD Poznań-Wrocław-Kraków-Krynica |
Cytat: |
8.koniecznie 5-6 par Regio(i RegioPlus)Poznań-Gorzów(Gorzów potrzebuje połączeń m.in z Poznaniem)
9.koniecznie 5-6 par Regio(i RegioPlus)Kraków-Częstochowa(z tego 2-3 jako IR mogłyby jeździć dalej do Łodzi) |
Cytat: |
IR Giewont Łódź-Częstochowa-Kraków-Zakopane(jako całoroczny,byłby hitem) |
Pabianiczanin napisał/a: |
Ale ten IR Giewont to rozumiem miałby być w dzień według ciebie |
Światowid napisał/a: |
Wrzucam tabelę Zgorzelec- Wrocław |
Cytat: |
I nie róbcie jaj z pociągiem do Wilna przez Grodno - czy ktoś kto to pisał chociaż przez sekundę pomyślał, że potrzebna jest WIZA na Białoruś za bagatela kilkadziesiąt euro?! Bardzo zabawne |
Cytat: |
Ponad 100 euro za dwie wizy - za Białoruską i Rosyjską. Dalej myślicie, że lepiej pociągiem niż samolotem? |
Cytat: |
Mnie się marzy połączenie Lublin - Berlin przez Warszawę, Kutno, Bydgoszcz, Piłę, Gorzów, Kostrzyn, ale wiem że to nierealne. |
Cytat: |
A co sądzicie o połączeniu Sierpc - Władywostok? |
Cytat: |
Wrocław Gł. - Ełk tak jak dawny pośpiech Niegocin |
norbert napisał/a: |
Adams, Pociąg mógłby zastąpić Sudety, które od ,,zawsze'' w rozkładzie były, a w tym roku ich niema. . |
Cytat: |
Szczecin- Poznań - Ostrów - Lubliniec - Częstochowa Str. - Kielce |
Cytat: |
w Jarocinie ładnie to skomunikować w jedną i druga stronie z kibelkami do Gniezna |
Cytat: |
Kielce - Świnoujście przez Częstochowę , Łódź Kaliską , Kutno , Konin , Wrześnię i Poznań. |
norbert napisał/a: |
Adams, propozycja ok. tylko ja dodałbym wagony do Warszawy, które odczepiane byłby w Katowicach. Pociąg mógłby zastąpić Sudety, które od ,,zawsze'' w rozkładzie były, a w tym roku ich niema. . Gdyby jechał przez CMK czas przejazdu mógłby być porównywalny z czasem przejazdu przez Wrocław. Gdyby jechał Wiedenką, to wiadomo godzinę dłużej. |
Cytat: |
Gdyby uwzględnić Twoją propozycję to ten mój rozkład trzeba by było zmienić, bo w proponowanej przezemnie formie ten pociąg przyjeżdżałby do Warszawy w środku nocy, a wyjeżdżał bardzo wcześnie rano. Z kolei po zmianie "wariant oszczędnościowy" w postaci wspólnego obiegu z "Kamieńczykiem" by nie wypalił. |
Cytat: |
Wybijcie sobie z głowy pociąg na Podsudeckiej. Takowy IR Jelenia Góra- Katowice miał jeździć w tym rozkładzie jazdy i ... nie pojechał. Przewozy Regionalne nie chcą puszczać pociągów IR do Jeleniej Góry. |
Cytat: |
- TLK (dawny Światowid) z grupą wagonów relacji Jelenia Góra- Szczecin Główny doczepianą we Wrocławiu do pociągu z Przemyśla; |
Cytat: |
- TLK (dawne Rozewie) przywrócić jako pociąg stałego kursowania z Jeleniej Góry w sezonie do Helu. |
Cytat: |
- IR BOLKO rel Wrocław- Lublin wydłużyć z/ do Zgorzelca lub Bolesławca. |
Cytat: |
- TLK 61106 relacji Wrocław- Warszawa Wschodnia przetrasować na trasę przez Katowice, CMK z dołączeniem na stacji Kędzierzyn Koźle wagonów relacji Międzylesie lub Kudowa Zdrój- Warszawa Wschodnia przez Nysę; |
Cytat: |
wydłużyć z/ do Zgorzelca lub Bolesławca; |
Cytat: |
Kudowa Zdrój |
Cytat: |
TLK 63102 rel Wrocław- Kraków/ Lwów wydłużyć do Zgorzelca lub Bolesławca |
Cytat: |
w relacji IR takiej jaką wymieniłeś. |
Cytat: |
na Hel docierają TLK, to do Bolesławca, czy Zgorzelca tym bardziej |
podroznik1 napisał/a: |
IR KUJAWY Kraków-Katowice-Bytom-Tarnowskie Góry-Inowrocław-Bydgoszcz(codziennie) |
podroznik1 napisał/a: |
Przychylam sie jednak do tego by IR KUJAWY jeździł z Krakowa do Bydgoszczy przez Bytom,a do Gdyni możnaby uruchomić codziennie IR POMORZE Bielsko Biała-Katowice-Bytom-Tarnowskie Góry-Inowrocław-Bydgoszcz-Gdańsk-Sopot-Gdynia
poza tym co jest z tym Gorzowem? do ponad 120tys.Zielonej Góry mogą jeździć dalekobieżne pociągi spoza Warszawy,a do ponad 120tys.Gorzowa nie mogą? |
qba96 napisał/a: |
Przywrócić sezonowego pośp. Kielce/Lublin - Kutno - Świnoujście. Miał wysoką frekwencję. |
Cytat: |
iR CHEŁMIANIN:Chełm-Lublin-Warszawa-Łódź Fabryczna |
Cytat: |
TLK GORZOWIANKA Rzeszów-Tarnów-Kraków-Katowice-Opole-Wrocław-Poznań-Gorzów(codziennie) |
Cytat: |
1. nierealne, obecnie wszystko w Gorzowie co jest dalekobieżne i nie łączy tego miasta ze stolicą jest nierealne. |
Cytat: |
Zielona ma drut. Gorzów nie ma. W normalnym kraju nie byłoby to zbyt dużym problemem, ale tu jest Polska.
|
Cytat: |
M Dresden Hbf- Kraków Główny- Dresden Hbf codziennie; |
Tomasz K. napisał/a: |
Zdaje się że chyba 2 rozkłady temu miały jeżdzić 2 pary szynobusów w relacji Zielona Góra-Guben-Zielona Góra ale nie wyszło |
Cytat: |
TLK ROZEWIE Szklarska Poręba Górna- Hel - Szklarska Poręba Górna codziennie;(odjazd z Wrocławia 00:35; przyjazd do Wrocławia 04:25 |
Cytat: |
TLK PODHALANIN Zakopane- Szczecin- Zakopane codziennie;(odjazd z Wrocławia 02:35; przyjazd do Wrocławia 23:25) |
Cytat: |
TLK BOSMAN Wrocław- Świnoujście- Wrocław codziennie;(odjazd z Wrocławia 04:35; przyjazd do Wrocławia 14:25)
EIC FREDRO Wrocław- Warszawa- Wrocław codziennie;(odjazd z Wrocławia 05:05; przyjazd do Wrocławia 20:55) TLK PIAST Wrocław- Gdynia- Wrocław codziennie;(odjazd z Wrocławia 05:35; przyjazd do Wrocławia 22:25) EIC ŚLĘŻA Wrocław- Warszawa- Wrocław codziennie;(odjazd z Wrocławia 06:05; przyjazd do Wrocławia 23:55) |
Cytat: |
TLK LAŚMIADY Wrocław- Białystok- Wrocław p. Poznań, Olsztyn codziennie;(odjazd z Wrocławia 06:35; przyjazd do Wrocławia 15:25) |
Cytat: |
TLK TURYSTA Zgorzelec- Słupsk- Zgorzelec codziennie Ustka w wakacje;(odjazd z Wrocławia 07:35; przyjazd do Wrocławia 20:25) |
Cytat: |
TLK MAMRY Międzylesie- Ełk- Międzylesie codziennie;(odjazd z Wrocławia 11:35; przyjazd do Wrocławia 21:25) |
Cytat: |
M CHEŁMOŃSKI Kiev- Poznań - Kiev codziennie;(odjazd z Wrocławia 07:35; przyjazd do Wrocławia 18:25 |
Cytat: |
TLK DRWĘCA Wrocław- Grudziądz- Wrocław codziennie |
Cytat: |
TLK POMORZANIN Zgorzelec- Gdynia- Zgorzelec codziennie;(odjazd z Wrocławia 15:35; przyjazd do Wrocławia 16:25 |
Cytat: |
TLK ŚWIATOWID Przemyśl- Szczecin/ Gorzów Wlkp.- Przemyśl codziennie;(odjazd z Wrocławia 11:35; przyjazd do Wrocławia |
Cytat: |
Esximus:A pociągi Śląsk i Bałtyk |
Cytat: |
Widzę, że Trójmiasto odcięte od TLK do Warszawy.
|
Exsimus napisał/a: | ||||
Nie założyłem takich, ale linie przez Łódź robią się
W założeniu nie ma nocnych TLK tylko dawne Pobrzeże jedzie w dzień, chciałem zrobić ładny dwugodzinny tak między EIC-ami |
norbert napisał/a: |
Jednak jazda przez Bytom byłaby możliwa dopiero po wyremontowaniu tam torowiska, ponieważ z tego co słyszałem szlakowa jest tam dość niska. |
Virakocha napisał/a: |
EN57 (przy większej frekwie EN71) katowicki |
Cytat: |
Od dawna proponowany przeze mnie IR relacji Lublin <-> Łódź Kaliska przez Puławy, Radom, Drzewicę, Tomaszów. Najlepiej codziennie. |
Virakocha napisał/a: |
Proponuję IR o relacji następującej:
Katowice/Warszawa Wschodnia- Kołobrzeg (kursuje codziennie w okresie 29 IV-3 V oraz 20 VI- 31 VIII, poza tym w C) Czekam na konstruktywną krytykę railmana i ET40 |
mk1992 napisał/a: |
We wcześniejszym poście napisałem, że IR Barbakan przetrasowałbym na Wrocław, ale nie pomyślałem, że świetnym rozwiązaniem byłoby puszczenie tego pociągu przez Częstochowę i Wieluń. Co o tym sądzicie? Ale tak jak napisałem, pod warunkiem uruchomienia IR Gwarek w podanej przeze mnie propozycji. |
aldbert napisał/a: |
Po co ruszać coś co teraz funkcjonuje dobrze?!
IR Barbakan ma kursować tak jak obecnie. Dobrze dobrana godzina, trasa też się sprawdziła i niech tak zostanie!!! |
Cytat: |
Trasa przez Paczynę sprawdziła się i niech tak zostanie. Nie ruszać tego co dobre, po raz kolejny powtarzam (pociąg zapewnia dojazd mieszkańcom powiatów lublinieckiego, oleskiego, kluczborskiego do polibudy w Gliwicach i AM w Zabrzu). |
Cytat: |
Co do propozycji IR Gwarek do Kołobrzegu również powtarzam: Najlepsze byłoby nocne połączenie a nie dzienne |
Cytat: |
Pociąg z Katowic do Ostrowa miałby jeździć przez Częstochowę, Wieluń to też dla mnie absurd. |
Cytat: |
Co ty chcesz z Wielkopolaninem robić? |
Cytat: |
Zostawcie "Wielkopolanina" w spokoju! Po co grzebać przy czymś co się sprawdza?! |
Cytat: |
I "Barbakana" tez. |
Cytat: |
Dojazd do Gliwic dla mieszkańców Lublińca i okolic powinny zapewniać pociągi REGIO, a nie dalekobieżne! I o REGIO relacji Gliwice - Lubliniec powinniście walczyć, o czym już Ci kiedyś pisałem.
|
Cytat: |
- IR Wielkopolanin relacji Bielsko Biała - Poznań Główny, przez Katowice, Sosnowiec, Częstochowę, Wieluń, Ostrów Wlkp. (godzina wyjazdu z Bielska Białej taka jak obecnie, w Katowicach brak zmiany kierunku jazdy, skład wystarczy EN57)
- IR Adam Mickiewicz tak jak obecnie (przez Gliwice, Lubliniec) |
aldabert napisał/a: |
To ja już chopie Cię nie rozumie...
Tutaj napisałeś że Wielkopolanin powinien jeździć przez Częstochowę, a Mickiewicz tak jak obecnie. .. Za chwilę dowiaduję się że pisząc Wielkopolanin miałeś na myśli Mickiewicza... To jak to w końcu jest z tym Mickiewiczem? |
Cytat: |
Ludzie, nauczcie się czytać ze zrozumieniem. Widzisz post, w którym napisałem, że pomyliłem Wielkopolanina z Mickiewiczem? |
Cytat: |
IR 47121 - nie wiem czy to Wielkopolanin, w każdym bądź razie pisząc Wielkopolanin cały czas mam na myśli ten pociąg. To jest chyba Mickiewicz, sorry za błąd. |
Cytat: |
- IR Wielkopolanin relacji Bielsko Biała - Poznań Główny, przez Katowice, Sosnowiec, Częstochowę, Wieluń, Ostrów Wlkp. (godzina wyjazdu z Bielska Białej taka jak obecnie, w Katowicach brak zmiany kierunku jazdy, skład wystarczy EN57)
- IR Adam Mickiewicz tak jak obecnie (przez Gliwice, Lubliniec) ] |
Cytat: |
Dlatego zaproponowałem, aby z BB przez GOP, Zawiercie, Częstochowę, Wieluń kursowały dwie pary połączeń, przez Bytom, Lubliniec jedna i przez Gliwice, Lubliniec również jedna. |
komar170 napisał/a: |
Liczę na Wasze sugestie i pozdrawiam. |
aldabert napisał/a: |
Walczyli o to mieszkańcy mojego miasta oraz samorządowcy. |
Cytat: |
"Pogórze" odc. Częstochowa - Warszawa jechało 2h 53 min, a dziś TLK jedzie aż 3h 37min |
komar170 napisał/a: |
Nie wiem czy Ex Kalisz - Warszawa by się utrzymał, prędzej gdyby startował z Wrocławia, ale gdyby miałby być w Warszawie ok. 10.00, musiałby wyjeżdżać z jużok. 3.30 - 3.40. Wrocławianie wybraliby wtedy "Odrę", która wyjeżdża później, a a Warszawie jest wcześniej. Ewentualnie możnaby spróbować do Warszawy w (1) i (6), a powrót w (5) i (7). |
Cytat: |
chyba na hulajnodze....szybciej niż 2:50 obecnie się nie da. |
Cytat: |
Więc czas przejazdu z Warszawy Centralnej do Częstochowy w czasie 2h 15 min. jest od osiągnięcia. |
komar170 napisał/a: |
@szymkalisz Warszawa - Jelenia Góra przez Ostrów. Jak jedzie przez Łódź to potem na Opole ciężko dość by było |
Scotty napisał/a: |
co myślicie o takich połączeniach: |
Exsimus napisał/a: |
... propozycja rozkładu na linii 240 ... |
Scotty napisał/a: |
Intercity powinno zostać ze swoimi EIC, a Przewozy Regionalne wszystkie (TLK) i w tedy wszystko wróciłoby do normalności |
Scotty napisał/a: |
83204/5/6/7 Świnoujście-Kraków p./Szczecin Gł./Poznań/Wrocław codz. Zakopane/Krynica sezon,
prowadzi grupę wagonów: * w Szczecinie na 81010/1 do Warszawy |
Scotty napisał/a: |
Szczecina, Gdańska, Warszawy, Lublina, Krakowa do Jeleniej Góry |
Cytat: |
zaproponuj coś sensownego ze Szczecina, Gdańska, Warszawy, Lublina, Krakowa do Jeleniej Góry |
Cytat: |
Przepraszam Cię bardzo, ale Jelenia Góra nie jest pępkiem świata... Niestety Twoja propozycja opiera się głównie na tym, aby Jelenia Góra posiadała połączenia dalekobieżne z wszystkimi wielkimi aglomeracjami w kraju. Wybacz, ale nie w najbliższym rozkładzie.
Rozumiem lokalny patriotyzm i chęć jak najlepszej siatki połączeń w Waszych miastach, wszak sam walczę o połączenia dla Bytomia, ale z głową!... Poza tym nie zapominajcie, że PKP IC posiada ogromne problemy z wagonami, dlatego warto układać propozycje pod ich możliwości taborowe, przynajmniej na razie, dopóki nie mają sprawnych wagonów do wożenia ludzi. |
norbert napisał/a: |
Ponadto można by wydłużyć EIC Odrę do Szklarskiej Poręby w (6), powrót (7), ale to już raczej są marzenia. |
Scotty napisał/a: |
To jak mam układać rj i zestawienie jeżeli kolejna część wagonów zapewne straci datę ważności |
norbert napisał/a: |
mk1992, Światowid, chyba nie mówicie o moich propozycjach?! |
Cytat: |
IC nie lubi Jeleniej Góry; |
EU07-469 napisał/a: |
Obsługują kibelki ze Śląskiego ZPR. |
EU07-469 napisał/a: |
ja zaproponowałem wyciągnięcie 8 wagonów z Górnośląskiego |
EU07-469 napisał/a: |
Obsługują kibelki ze Śląskiego ZPR. |
mk1992 napisał/a: |
Poza tym, zastanawiam się, po co proponujecie tutaj nowe relacje? My ich poprzez to forum nie uruchomimy, proszę pisać do PKP IC, albo do PR. Powiem więcej, już dwie osoby na PW prosiły mnie o pomoc w tej kwestii i cieszę się, że są tutaj osoby, które zamiast proponować oderwane od rzeczywistości pomysły, biorą sprawy w swoje ręce i najzwyczajniej w świecie piszą do przewoźników. Zachęcam, to nie boli.
|
EU07-469 napisał/a: |
...IR 16212/ R 66225 # WARSZAWA WSCHODNIA 07:35, Skierniewice 08:33, Koluszki 08:55/09:00, Łódź Kaliska 09:38/09:55, Kalisz 11:52, Ostrów Wielkopolski 12:10/12:11, Oleśnica Rataje 13:07, Wrocław Główny 13:37/13:55, Jaworzyna Śląska 14:51, Wałbrzych Główny 15:34/15:35, JELENIA GÓRA 17:09
R 66222 #/ IR 61211 JELENIA GÓRA 07:40, Wałbrzych Główny 09:02/09:03, Jaworzyna Śląska 09:49, Wrocław Główny 10:40/10:55, Oleśnica Rataje 11:26, Ostrów Wielkopolski 12:31/12:32, Kalisz 12:50, Łódź Kaliska 14:47/15:00, Koluszki 15:38/15:42, Skierniewice 16:04, WARSZAWA WSCHODNIA 17:00 Wagony podstawia Mazowiecki ZPR, na odcinek JG - Wrocław ET21 (jeżeli się jeszcze trzecia taka znajdzie). |
Scotty napisał/a: |
co do JG, to mnie się tęskni za Szklarska P.G.-Gdynia z dawnymi postojami m.in. Cieplice "Śląskie-Zdrój" ;p, Sobieszów, nocnego do Lublina (62200) sezonowego 67502 kurs. w (G) i 61700 |
Adams napisał/a: |
Ja także jestem zdania że TLK jadące do Szklarskiej powinny mieć postoje w Cieplicach, Sobieszowie, Piechowicach i na wszystkich przystankach w samej Szklarskiej.(...) |
Adams napisał/a: |
(...)
Co do ilości pociągów do Szklarskiej to niestety ogranicza brak miejsca na trzymanie tam składów, dlatego za dużo pociągów dalekobieżnych też tam nie może kończyć. Za czasów jak PRy miały pociągi pośpieszne to nie było z tym problemów, bo pociąg mógł wracać do Jeleniej Góry jako osobowy. Na chwile obecną to myślę że bezpośrednio powinny tam jeździć jedynie pociągi do Warszawy, Gdyni i Szczecina (z dodatkowym terminem w wakacje). |
EU07-469 napisał/a: |
(...)
A co do zatrzymywania TLK w Cieplicach i Sobieszowie, to byłbym za... Gdyby nie to, że po. Jelenia Góra Cieplice nie przynosi chluby temu miejscu. Samo uzdrowisko jest super, ale dworzec nijak się ma do tego. |
Scotty napisał/a: |
jak widziałem w tab. 220 TLK Lublin-Wrocław przyjeżdża kilka minut przed składem Zamość-Zielona Góra, gdyby była możliwość połączenia i wydłużenia: Lublin-Wrocław-Jelenia Góra z grupą Kraków-Jelenia Góra, bo jak widziałem są pewne obawy i problemy z obiegiem Galicji do JG, chyba że się mylę |
EU07-469 napisał/a: |
Damian Łódź, skład tego R/IR relacji Warszawa - Jelenia - Warszawa byłby składany na Szczęśliwicach, a że pociąg ma w planie - jak zapewne zauważyłeś - przejazd przez Łódź Kaliską, to najprawdopodobniej skład należałby do Łódzkiego ZPR. . |
empek napisał/a: |
@303E
Jest szansa, że właśnie w takiej relacji, tylko nie przez Olkusz, pojedzie od czerwca Sztygar. Poza tym - ja nie byłbym orędownikiem tego pomysłu. Swego czasu (sierpień 2008) lubelska część Śnieżki jechała drogą okrężną przez Olkusz, przez co podróż trwała jakieś 20-30 minut dłużej. |
Cytat: |
TLK czy jakiś nowy IR (coś mnie ominęło?). |
mkfilmykolejowe napisał/a: |
Jelenia Góra-Wałbrzych-Kłodzko-Opole-Katowice-Kraków-Rzeszów-Jasło-Zagórz. |
norbert napisał/a: |
2) Gdynia-Bydgoszcz-Łódź-Częstochowa-(Katowice)-Kraków-Tarnów-Jasło-Zagórz |
railman93 napisał/a: |
zamiast przez Zgierz, Kutno, Konin stanowczo lepszym rozwiązaniem byłoby połączenie przez Zduńską Wolę, Ostrów Wielkopolski |
mk1992 napisał/a: |
Jeżeli natomiast chodzi o Zagórz, to ja bym poważnie zastanowił się nad powrotem dawnych Bieszczad w relacji Gliwice - Zagórz. |
pitagoras23 napisał/a: |
Łódź z Poznaniem mają już dwa szybkie bezpośrednie połączenia, a Ostrów, Kalisz, Sieradz, Jarocin to, co dziury, który należy pomijać...???
Też mi problem zmienić czoło... Na Kaliskim co chwila są zmieniane czoła pociągów relacji Warszawa - Wrocław i jakoś problemu nie ma, to nie wiem czemu w Ostrowie nie można... Wielkie mi halo. Ale jak patrzy się tylko na swoje podwórko to się nie dziwię. |
ET40 napisał/a: |
Nie róbcie z Ostrowa Wielkopolskiego drugiego Żyrardowa, proszę was! |
pitagoras23 napisał/a: |
Kurde Ostrów dawniej ważne miasto, a teraz byle kto śmie porównywać je do Żyradowa |
tomaszw22 napisał/a: |
EIC Bohemia - Szczecin Główny- Poznan- Kłodzko- Praha/wiedeń- nocny- EPO9 +kusz+syp+ B+B+A (pRAHA)+kusz+syp+B+B+A( Wied
M Orlice - Zielona Góra -Wrocław- Kłodzko- Pardubice / Zielona Góra- Lwów - składEP07- B+B+A+B row - Pard., EPO7+B+B+B+A+SYP - Lwów. TLK Sudety Warszawa- Kłodzko/Kudowa- sezon EPO7+ 2 ic+2ic+1ic TLK Karkonosze Warszawa- Klodzko/Kudowa- codz.EPO7+ 2+2+2+kUSZETKA TLK Rozewie Hel- Kudowa- sezoN eu07 +b+b+b+kuszetka |
ET40 napisał/a: |
Do Kłodzka moim zdaniem powinien zostać wydłużony pociąg iR Prosna. Oczywiście ten pociąg powinien jeździć codziennie a nie tylko w 5 i 7. Byłoby to jedyne bezpośrednie połączenie Kłodzka i Warszawy. Na odcinku Kłodzko - Wrocław oczywiście jako Regio. |
ET40 napisał/a: |
Wg Hafasa taki pociąg nie istnieje. |
railman93 napisał/a: | ||
Istnieje Regio Kłodzko- Łódź Kaliska w (5) i (7) |
tomaszw22 napisał/a: |
Poandto , w Kłodzku jezdzi ED 72 , na trasie Kłdozko- Usti nad Orlici, rano jako R Wrocław- Usti, a potem Kłodzko-Usti, a co wazne nie na plastiakch tylko na wygodnych siedzeniach, z przedziałem 1 klasy. |
mk1992 napisał/a: |
Na pewno ED72, a nie EN57 z czołem takim jak w "edycie" (tzw. kibel de lux)? |
podroznik1 napisał/a: |
-IR Wrocław-Opole-Rybnik-Bielsko Biała-Żywiec(lub Wadowice)-Sucha Beskidzka-Zakopane codziennie(taki pociąg byłby hitem) |
podroznik1 napisał/a: |
-IR Mickiewicz powinien jeździć Bielsko Biała-Katowice-Bytom-Tarnowskie Góry-Ostrów-Poznań codziennie(rano z Bielska,powrot z Poznania po południu) |
Cytat: |
Tak sobie ostatnio pomyślałem, że gdyby IC miało choć trochę dobrej woli to nocny Kraków - Świnoujście mógłby prowadzić wagony Kraków - Berlin 2-2-WL-Bc wyłączane we Wrocławiu i dalej jako osobny pociąg przez Legnicę, Żary, Forst do Berlina. |
mk1992 napisał/a: |
Jeśli pociągi będą kursowały w rozsądnych godzinach, czyt.: rano w kierunku Warszawy, powrót wieczorem, to ludzie na pewno będą z tych pociągów korzystać. |
Cytat: |
Ja tylko pragnę PKP IC przypomnieć, że Bytom mógłby w końcu odzyskać jakieś sensowne połączenie z Warszawą. Tylko proszę mi nie przypominać dawnego Kordeckiego, bo o ile skład tego pociągu był fantastyczny, o tyle kosmiczna godzina wyjazdu z Gliwic o 4:20 to totalna porażka. Coś koło 6 rano mogłoby się sprawdzić, niekoniecznie przez CMK-ę, jest przecież "wiedenka", ku której bym się skłaniał. |
mk1992 napisał/a: |
Coś koło 6 rano mogłoby się sprawdzić, niekoniecznie przez CMK-ę, jest przecież "wiedenka", ku której bym się skłaniał. |
witja napisał/a: |
Natomiast jeśli chodzi o połączenie Warszawa - Wisła to sensowniej jest na odwrót - rano Warszawa - Wisła i powrót popołudniu/wieczorem. |
witja napisał/a: |
Dopóki czas jazdy 17 km na tym odcinku będzie wynosił pół godziny, uważam że to nie ma sensu. |
witja napisał/a: |
Poza tym - masz jakieś konkretne wyliczenia ile osób dziennie by korzystało z tego połączenia? Za czasów Kordeckiego w "zwykłe" dni w Bytomiu do pociągu wsiadało max kilkanaście osób... |
mk1992 napisał/a: |
Wątpię, żeby PIC robił konkurencję samemu sobie. |
mk1992 napisał/a: |
Nie 17 km., a 19 i nie pół godziny, tylko 28 minut i to jeszcze z Bytomia do Gliwic, bo w drugą stronę czas ten wynosi 24 minuty, co w przypadku połączeń dalekobieżnych tak czy siak nie ma większego znaczenia. |
Cytat: |
Cztery pięć sto mógłby rozpoczynać bieg nawet w Opolu, gdzie można by zadbać o jakieś skomunikowanie z osobówką od strony np. Brzegu |
Cytat: |
Zawsze można Górnika zdegradować do TLK-i, która o tej godzinie jak najbardziej powinna jechać w kierunku stolicy. Ale to taka moja luźna propozycja. |
Cytat: |
A częstochowianie czy mieszkańcy Koluszek nie korzystają z tego pociągu? Jak wygląda zapełnienie tego składu od Częstochowy? |
witja napisał/a: |
Akurat miałem na myśli odcinek Katowice - Bytom... |
witja napisał/a: |
Poza tym to tak łatwo sobie powiedzieć "mógłby zaczynać w Opolu". A kto skład posprząta, przygotuje do drogi, etc? |
witja napisał/a: |
Kolej to nie instytucja charytatywna |
witja napisał/a: |
"Zawsze można uruchomić bezpłatny pociąg "IR1992" Bytom - Warszawa bez zatrzymywania gdziekolwiek... |
Cytat: |
skoro nie pasuje Opole, to przecież można skład puscić z Wrocławia. Tam IC ma swoje zaplecze więc nie będzie problemu. |
Cytat: |
A ja proponuję pociąg z Monachium przez Drezno, Zgorzelec, Legnicę, Wrocław do Krakowa i Warszawy. |
Adams napisał/a: |
Poczekajmy na @mk1992 niech w tej sprawie wyrazi swoją opinię |
Cytat: |
gdzie są zbyt krótkie perony i skład w połączonej relacji takiej możliwości nie dawał. |
EU07-469 napisał/a: |
A Kraków to i tak moim zdaniem najlepiej przez Świdnice, a jak trakcji spalinowej mówimy "nie", to przez Wrocław i Wałbrzych. |
EU07-469 napisał/a: |
. A przeczytaj, co wpisalem kilka postów wcześniej-z pociągu wyłączana w Kamiencu grupa wagonów do Kudowy i Międzylesia. |
dyżurny napisał/a: |
Adams, do Korenova wystarczy dobre skomunikowanie w JG |
Cytat: |
czemu p.Warszawe...? |
Cytat: |
Teraz szynobus jadący z Legnicy (odj. ok. 4:30) do Jeleniej Góry przez Lwówek Śląski przyjeżdża do stacji docelowej koło 10-ciu minut po odjeździe pociągu do Korenova... |
Cytat: |
Ciekawe na jakim odcinku jechałeś tą trasą skoro podobno tak mało ludzi jechało. |
pitagoras23 napisał/a: |
W tym roku okazało się, że PIC uruchomił to pseudo sezonowe połączenie Szczecin - Poznań - Ostrów - Wrocław - Szklarska Poręba... więc wydaje mi się, że normalne, aby pociąg w ich toku myślenia przeszedł w takiej propozycji. Dodatkowo w Ostrowie można by wyczepić wagony na Łódź, Warszawę. |
Cytat: |
Dobry pomysł z tym Przemyślem przez.Łódź.
Ja dodam tylko tyle że można by też pomyśleć o wagonach bezpośrednich z Olsztyna Gł. łączonych do tego pociągu w Toruniu. |
Cytat: |
no to przelicz ile kosztuje trasa Węgliniec - Legnica - Wrocław, a ile kosztuje JG - Włabrzych - Wrocław. |
Cytat: |
Skoro ta propozycja jest, to zadajcie pytanie: Dlaczego PKP IC uwaliło składy re. Wrocław - JG przez Węgliniec? |
Cytat: |
Po co ten szlak modernizowano żeby jeżdził aż jeden Wawel?
|
Cytat: |
Bez względu na koszty i stan PR i tak uruchamiają łącznika do Barbakana |
xzielak napisał/a: |
Odpuście ten cały Węgliniec! E-30 Wrocław - Zgorzelec, ma racje bytu na odcinku Wrocław - Legnica/Bolesławiec i STOP. |
Cytat: |
Rozkład jazdy pociągów 2011/2012 - propozycje |
Adams napisał/a: |
Co Wy się tak czepiacie tych propozycji TLK do Jeleniej Góry przez Węgliniec? |
Cytat: |
2. (Nocne) Szczecin- Poznań- Ostrów Wlkp- Łódź Kaliska- Radom- Lublin - Zamość (chodzi mi o reaktywacje jednej z dawnych legendarnych rzeźni - Szczecina - Poznań - Łódź - Lublin, którą jakiś oszołom uwalił ,a miała sporą frekwencje i wydłużenie jej jeśli nie na cały rok, to w sezonie letnim do Zamościa i Świnoujścia . |
Cytat: |
Wałbrzych ponad 200 000 miasto |
Cytat: |
120 724 |
Cytat: |
lepiej przywrócić do Jeleniej Góry coś co funkcjonowało i się sprawdziło niż tworzyć cuda, |
Cytat: |
Panie i Panowie - Polska wyludnia się. |
Cytat: |
Nie przekonają mnie ani nikogo tutaj żadne twoje argumenty. |
Cytat: |
nie zapominaj że region jeleniogórski jest regionem turystycznym i z połączeń dalekobieżnych korzystają bardziej przyjezdni niż mieszkańcy. |
Cytat: |
Proponowany przez nas TLK wyjeżdżałby z Krakowa wczesnym ranem, a z Jeleniej Góry wracał późnym popołudniem więc napewno byłby bardziej atrakcyjny niż "Galicja" która wydłużona do Jeleniej Góry będzie jeździć w mało atrakcyjnych godzinach |
Cytat: |
do Gdyni/Szczecina (sezon) przez Wałbrzych. |
Cytat: |
Uzupełnieniem pociągów dalekobieżnych byłby także "Kamieńczyk" wydłużony do Bydgoszczy. Ten ostatni z racji tego że jest to pociąg w taryfie Regio powinien być zestawiony z EZT, choćby dlatego żeby zlikwidować zbędne manewry lokomotywy przy zmianie kierunku we Wrocławiu, oraz tańszym dostępem do infastruktury. Gdyby był zestawiony z jednostki EN71, to śmiało mógłby jechać (tak jak dawniej) do Szklarskiej Poręby. |
Cytat: |
Rozkład jazdy pociągów 2011/2012 - propozycje |
Cytat: |
TLK PODKARPACIE Wroclaw- Przemyśl/ Krynica- Wrocław codziennie;(odjazd z Wrocławia 06:35; przyjazd do Wrocławia 22:25) |
kryniczanin napisał/a: |
Katowice - Chorzów Miasto - Bytom - Gliwice - Kędzierzyn Kożle - Opole Główne 118km wg. starego kilometraża i dłuższy czas przejazdu |
kryniczanin napisał/a: |
Katowice - Zabrze - Gliwice - Strzelce Opolskie (Przelot) - Opole Główne |
Cytat: |
Naturalnym dojazdem od strony Wrocławia do Jeleniej Góry jest trasa przez Wałbrzych, czy się to komuś podoba czy nie |
Cytat: |
I tylko tędy pociągi te mają rację bytu. |
Cytat: |
jedną zmianą czoła i bliższą trasą. |
Światowid napisał/a: |
kryniczanin
To że ty naszym działaniom w Jeleniej Górze jesteś przeciwny to ja już od dawna o tym wiem. A skoro z Adamsem chcecie wywołać tu awanturę, to zapewniam, że nie uda się to wam, bo ja się sprowokować nie dam. |
Cytat: |
Orlice wydłużyć z Pardubic do Pragi |
mk1992 napisał/a: |
Co do TLK cztery osiem sto jeden, z czym ten pociąg dzieli obieg? |
Adams napisał/a: | ||
Nie jestem pewny, ale chyba ma obiegi z TLK 45110 Katowice - Bydgoszcz. |
Exsimus napisał/a: |
Według mnie podczas układania rozkladów jazdy na następny rok PKP IC i PR powinny ze sobą ściśle współpracować. |
pitagoras23 napisał/a: |
Godziny wyglądają na bardzo rozsądne, jednak w godzinach jakie podajesz na odcinku Łódź - Ostrów mamy dubel z Jaćwingiem. I jeśli da radę to wyjazd z Lublina dałbym choćby na godzinę 5. Wówczas około godziny 12 jesteśmy w Ostrowie. Wszak, że również i wtedy mamy dubel z IR Barbakan, jednak jego łatwiej przesunąć chyba na 10.
(...) |
szymkalisz napisał/a: |
To może tak?
14:59 Poznań Główny 12:10 15:25 Szamotuły 11:44 15:36 Wronki 11:33 15:56 Krzyż 11:13 16:11 Krzyż 10:58 16:23 Nowe Drezdenko 10:46 16:37 Strzelce Kraj. Wschód 10:32 17:04 Gorzów Wlkp. 10:05 |
Cytat: |
Przejazd na trasie przez Ostrów, Łódź i Radom jest dłuższy o pół godziny. |
Cytat: |
Wiem, że w latach 80 i 90 kursowały pociągi po tej trasie własnie przez IŁAWĘ GŁÓWNĄ. |
Cytat: |
Bielsko B - Częstochowa - Warszawa - Terespol(d.Podlasie) |
Cytat: |
Wg mnie lepiej byłoby dodać do Vltavy wagony w komunikacji krajowej i żeby ten pociąg jeździł przez Częstochowę cały czas. Nie będzie to powodowało wydłużenia czasu jazdy ponieważ na przejechanie odcinka Warszawa-Katowice jest przeznaczone w rozkładzie ok. 5 godzin. |
Cytat: |
Weż pomyśl o całorocznym "Kamieńczyku" z Poznania na EN71 w wersji deluxe jeżdzącym do Szklarskiej. |
Cytat: |
Nie zapominaj że Jelenia Góra jest podobnie jak wasz Nowy Sącz przedsionkiem kurortów i uzdrowisk! Pociągi wakacyjne są więc tu niezbędne, |
Cytat: |
Możesz mi pierdoły wpierać ale z Jeleniej Góry nigdy nie wyjechał pociąg z trzema pasażerami na pokładzie a w przypadku Krynicy jest to dość częste zjawisko. |
Cytat: |
Ja może tylko krótko o POGÓRZU. Jak byłem w zeszłym tygodniu w Jeleniej Górze koło 13.00 to stał już skład. W pociągu było około 10 osób i aż do chwili odjazdu ta liczba się nie zmieniła, w sumie po odjeździe pewnie też nie;] Także na starcie 10 osó na składzie, a jak wygląda frekwencja dalej? Chociażby do Węglińca? |
Cytat: |
Od przyszłego rozkładu proponowałbym aby nocna TLK-a ze Szczecina do Przemyśla jeździła przez Poznań, Ostrów, Częstochowę tak jak dawny "Przemyślanin". I poza tym dobrym posunięciem byłby powrót dawnego " Czarnieckiego" Ze Szczecina do Kielc przez Poznań, Ostrów, Łódź, Tomaszów. Może wagony bezpośrednie do Lublina? |
norbert napisał/a: |
natomiast proponowałbym: 2) SZCZECINIANIN (Świnoujście)-Szczecin-Poznań-Ostrów-Łódź-Warszawa-Lublin |
jubikej napisał/a: |
co powiecie na taki TLK/IR Wrocław - Ostrów Wlkp. - Łódź Kal. - Toruń - Gdynia |
podroznik1 napisał/a: |
Ja proponuje relacje realne:
1. IR Mickiewicz Kraków-Katowice-Bytom-Kluczbork-Poznań-Szczecin (codziennie) 2. IR Śnieżnik Kraków-Oświęcim-Czechowice Dziedzice-Rybnik-Kędzierzyn-Nysa-Kamieniec-Wałbrzych-Jelenia Góra (codziennie) 3. IR Opole-Kędzierzyn-Gliwice-Katowice-Częstochowa-Łódź (codziennie) 4. 5-7 pociągów REGIO codziennie Poznań-Gorzów Wlkp. 5. 5-7 pociągów REGIO codziennie Kraków-Zawiercie-Częstochowa 6. IR Szczecin-Koszalin-Słupsk-Gdańsk-Elbląg-Olsztyn-Białystok (codziennie) 7. IR Poznań-Toruń-Olsztyn-Ełk-Białystok (codziennie) 8. pociągi REGIO Wrocław-Wałbrzych w szczycie co pół godziny,poza szczytem co godzine poza tym mam jeszcze sporo propozycji uzupełnienia oferty REGIO m.in z Krakowa,ale to zapewne na rozkład 2012/13(teraz trwa w Krakowie budowa najnowocześniejszego centrum komunikacyjnego w Polsce),z nadzieją czekam też na budowe KDP(ygrek-Warszawa-Łódź-Wrocław/Poznań i łącznik do CMK-Kraków/Katowice-Łódź-Poznań) i na budowe nowej trasy kolejowej z Krakowa przez Piekiełko do Nowego Sącza/Muszyny/Zakopanego. ps Ciesze sie,że będzie pociąg IR Rzeszów-Kraków-Opole-Wrocław-Jelenia Góra przez Wałbrzych(z Wrocławia do JG/SZP tylko przez Wałbrzych!) |
Cytat: |
ale czy tak dużo osób wracałoby z Warszawy i znad morza do Chełma w okolicach północy? Szczerze mówiąc wątpię. |
audrin napisał/a: |
Co do IR Mamry... zmienić mu nieco godziny kursowania i przywrócić EZT. Frekwencja nie jest aż tak powalająca, żeby pchać tam byka z wagonami. W poprzednim rozkładzie jeździł zawsze spot i było to najlepsze moim zdaniem rozwiązanie. Wagony przydadzą się gdzie indziej. Chociażby na "Śnieżniku". |
siwiutki91 napisał/a: |
PRy już nie mają ED74. Mają ED72. |
katowicer napisał/a: |
Co to za IR me lecieć przez Jasło od grudnia ? Wie ktoś ? Wujek, który tam jeździ na lokach coś mi wspominał. Czy bajki mi opowiada ? |
dinxles napisał/a: |
Ale ja pamietam EX Piast, jako jedyny pociag ten jeździł z 4 wagonami i niestety z frekwencją rzędu... 50%... |
sebek napisał/a: |
"Wawel" jako EC ma sporo zatrzymań, ale chyba jest taka potrzeba zatrzymania w danym mieście i ktoś tam wsiada? |
Cytat: |
Gryfów - Mirsk |