Małopolski Zakład Przewozów Regionalnych w Krakowie uprzejmie informuje, że w związku z przewidywaną zmniejszoną frekwencją podróżnych w okresie Świąteczno - Noworocznym 2009/2010 oraz biorąc pod uwagę ograniczoną ilość lotów w tym okresie, zmniejszono liczbę połączeń kolejowych w relacji Kraków Główny – Kraków Balice (Airport) - Kraków Główny w następujących terminach:
25, 26, 31.12.2009r i 1.01.2010r.
Odstępstwem od wyżej wymienionych terminów jest pociąg 4940/1, odjazd z Krakowa Balic o godzinie 0.10, przyjazd do Krakowa Głównego o godzinie 0.27, który nie będzie kursował w dniach 26 i 27.12.2009r oraz 01 i 02.01.2010r.
W pozostałych dniach rozkład jazdy nie ulega zmianie.
Przewozy Regionalne
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
jeżeli naprawde wtedy nic nie "przyleci" to ok, bo inaczej to by była dezorientacja pasażera
Krzysztof21 -Usunięty- Gość
Wysłany: 22-12-2009, 14:01
Cytat:
Małopolski Zakład Przewozów Regionalnych w Krakowie uprzejmie informuje, że w związku z przewidywaną zmniejszoną frekwencją podróżnych w okresie Świąteczno - Noworocznym 2009/2010 oraz biorąc pod uwagę ograniczoną ilość lotów w tym okresie, zmniejszono liczbę połączeń kolejowych w relacji Kraków Główny – Kraków Balice (Airport) - Kraków Główny w następujących terminach:
25, 26, 31.12.2009r i 1.01.2010r.
Rozumiem, że dofinansowanie dla PR Kraków zostanie pomniejszone o koszty "pomniejszonych" połączeń?
raczej zawieszenie niektorych kursów na Balice to zysk patrząc na frekwencję niektórych kursów. Niestety niektóre mają po 2/5 osób.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Tyle, że biorąc pod uwagę ilośc pociągów i ilośc pasażerów i średnią z tego, to nie wygląda to dobrze. Prawda jest taka, że powinno sie wprowadzić strefę, PO Łobzów postój i dostosować pociągi i godz. odjazdu do samolotów
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
_________________ 2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
Tyle, że biorąc pod uwagę ilośc pociągów i ilośc pasażerów i średnią z tego, to nie wygląda to dobrze.
Tak, ja oceniam, że około tylko 1/4, 1/3 kursów ma większa frekwencję niż 10-15 osób (po co takie duże szynobusy??)
kris123 napisał/a:
Prawda jest taka, że powinno sie wprowadzić strefę, PO Łobzów postój i dostosować pociągi i godz. odjazdu do samolotów
Ja znam to trochę od innej strony z opowiadań pracowników kolei i generalnie chcą, aby szynobus był dla klientów bardziej zamożnych, i nie chcą robć dodatkowych przystanków, aby liczba kradzieży nie wzrosła. Według mnie sa inne sposoby by zapewnić bezpieczeństwo i to nawet bardziej skuteczne, tak więc nie rozumiem tego do końca.
A no wlaśnie trochę to mętne tłumaczenie. W końcu można wzorem mpk wprowadzić monitorig pojazdu. Poza tym dostosować długość szynobusu do ilości pasażerow. Bo komicznie wygląda długi skald i w środku kierownik i 2 turystów. Poza tym od kąd pociągi regionalne są dla bogatych. Czysta paranoja. Tyle mówimy o SKM a taki Łobzow łatwo może mieć pociągi co kilkanascie minut. Wystarczy, ze połowa skąłdów na Balice będzie stawać na PO Łobzów. A co kradzieży to niektóre kursy gdzie jest parę osób można chyba łatwo skontrolować. tyle, ze obawiam się, że powód jest inny. kierownikom pociagu poprostu nie chce sie wpisywać biletów.
A iweisz nawet jesli 1/4 ma powyżej 15/20 osób to zostają 3/4 z niższą. i sprawa się komplikuje
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
W związku z tym że UM zaczął się przyglądać "Balicom" dyrekcja MZPR podjęła natychmiastowe kroki zaradcze aby powiększyc frekwencję tj. wysyłali kilkuosobową ekipę byłych informatorek teoretycznie do zabezpieczenia wpływów a faktycznie do robienia sztucznej frekwencji. Nawet jeżeli nie było pasażerów to wizualnie wyglądało że ktoś tam jeszcze jeździ.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum