Jeden z tych włodarzy burmistrz Trzebini został wyróżniony przez Kapitułę i Organizatorów Konkursu Samorząd Przyjazny Przedsiębiorczości 2009 tytułem - „NAJLEPSZY BURMISTRZ 2009 ROKU".
Myślę że przyjdzie jeszcze czas gdy dojdzie do spotkania z Urzędnikami przy udziale mediów i wtedy będzie okazja do podziękowania tym którzy nam pomagają oraz tym którzy jak tylko mogą działają na szkodę 103.
Mam do was ogromną prośbę o pomoc, ponieważ chciałbym zgromadzić jak najwięcej informacji i materiałów na stronę internetową którą właśnie się staram stworzyć w temacie całej linii 103 Trzebinia-Wadowice-Skawce. Będzie dodatkowo informacja o bezpośrednim połączeniu osobowym Chrzanów-Trzebinia-Wadowice, a także o drezynach (własnej roboty) które tam się pojawiają.
Strona nie będzie posiadała własnego forum, tylko informacje i linki do dyskusji takich jak właśnie ta tutaj ;-)
Pozdrawiam
PS Nadal zbieram "ekipę" chętnych do sfotografowania i opisania 103 na odcinku od Trzebini do Wadowic.
Termin do ustalenia - napewno jak tylko zrobi się cieplej.
Jeszcze oglądając to spotkanie, nasunęła mi się jeszcze jedne refleksja, sumując koszty utrzymywania przewozów na tej linii podawane przez obecnych tam przedstawicieli pkp przez te kilka lat od zamknięcia, powstaje kwota zbliżona do kosztów teraźniejszej rewitalizacji tej linii, a trzeba doliczyć koszta których oni nie dodali tzn. przywrócenie trakcji, naprawa przystanków itp. Wychodzi na to, że gdyby utrzymywano dalej tam ruch pasażerski to wyszłoby taniej niż teraz ew. odbudowa.
A no właśnie Bartik zgadzam się. i niestety każde zamkniecie linii niestety jest niekożystne. Bo z roku na rok po pierwsze odejdą wszyscy lub większość pasażerów a po drugie stopien zniszczenia infrastruktury będzie narastał
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Jeszcze dodam, że na pewno z powodu zamknięcia tej linii zmniejszyły się wpływy z biletów na inne pociągi w Wadowicach, Spytkowicach i Trzebini. To też są jakieś dodatkowe koszta, niestety jak widać są "mądrzejsi"
Niestety tak. To tak jak naczynia połaczone. zamknięcie jednego powoduje problemy innych. A linia sens miała. niestety byli tak jak pisałeś mądrzejsi. polak madry po szkodzie. I dopiero teraz zaczyna się mowic o reaktywacji. to po co było zamykac??
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Hmm polak mądry po szkodzie??? pkp raczej dalej uważa, iż to była dobra decyzja, ale mówiąc na serio to szczerze wątpię w szybkie uruchomienie tego odcinka, generalnie reaktywacje są naprawdę trudne i rzadkie nawet tam gdzie nie trzeba naprawiać torowiska.
Tak. Przykład na Sącz-Chabówka, linia czynna przejezdna ale się nie opłaca. Paranoja czysta. Niestety takie to nasze polskei piekiełko:D. i tu sam nasuwa się podsycany przez kolejne ekipy plan budowy Podłęże-Piekiełko, ale szczerze watp[ię, aby coś z tego wyszło. A na marginesie ma ktoś dane z ciekawości jakie bylo oblozenie tych kursów i ile zugow jexdziło??
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Krzysztof21 -Usunięty- Gość
Wysłany: 10-01-2010, 11:45
Cytat:
Mam do was ogromną prośbę o pomoc, ponieważ chciałbym zgromadzić jak najwięcej informacji i materiałów na stronę internetową którą właśnie się staram stworzyć w temacie całej linii 103 Trzebinia-Wadowice-Skawce.
Kapitalny pomysł! Z mojej strony masz gwarantowaną pomoc, jakieś relacje osób jeżdżących pociągami na tej linii (sam jechałem, jak dzieckiem byłem) itd. I w zdjęciach też mogę pomóc. Termin do ustalenia. I bardzo dobrze, że strona nie będzie miała forum, tylko odsyłacze do innych dyskusji.
Jeszcze dodam, że na pewno z powodu zamknięcia tej linii zmniejszyły się wpływy z biletów na inne pociągi w Wadowicach, Spytkowicach i Trzebini. To też są jakieś dodatkowe koszta, niestety jak widać są "mądrzejsi"
W Spytkowicach nie ma już kasy pasażerskiej... i chyba nie było jej już w ostatnich latach prowadzenia ruchu Spytkowice-Wadowice. Jest tylko kasa towarowa, ekspedycja, czy jakoś tak.
W czasach świetności, gdy byłem dzieciakiem, była kasa, ale wtedy ruch był tu duży - jednocześnie do Spytkowic wjeżdżały pociągi ze wszystkich możliwych stron, umożliwiając podróżnym przesiadkę.
Bardzo bym chciał aby wyglądało to lepiej ale wstępnie strona wygląda tak:
http://www.linia103.glt.pl/
od czegoś trzeba zacząć.... narazie to szablon (niestety nie stworzę własnego projektu bo żaden ze mnie grafik), domenę można przenosić więc ... jestem otwarty.
nadal zbieram informacje, oraz osoby chętne do pomocy przy rozbudowie strony,
mam też dla was dobre wiadomości mam już wstępnie informacje z jednej z gazet że będzie pomoc i bieżące monitorowanie sprawy, zgłaszają się także osoby które wyrażają zgodę na wykorzystanie materiałów, oraz chcące wybrać się na fotografowanie i opis stotróki
Co do obecnej dyskusji to zgadzam się z wami w 100% że fatalnym błędem było to że całkowicie zawieszono ruch kolejowy na poszczególnych odcinkach, wierzyć mi się nie chce że żaden towarowy nie mógł tamtędy (Bolęcin-Regulice-Alwernia-Okleśna) raz w tygodniu czy miesiącu przejechać. Nie dość że zlikwidowano osobówki - wcześniej zniechęcając potoki pasażerskie do jeżdżenia to celowo doprowadzono do zniszczenia, zdewastowania i w konsekwencji rozkradzenia infrastruktury kolejowej.
Postaram się pokojażyć te wszystkie fakty na stronę aby pokazać jak w kolejnych etapach to się działo. Powiem wam także że sprawa nie jest definitywnie zamknięta jak to pada w wypowiedziach osób z PLK, toczy się nadal póki są chętni do działania, dodam także że mimo licznych interwencji PLK o rozebraniu linii, samorządy na których się ona znajduje nie wyraziły zgody.
bardzo ładna strona. Popieram incjatywę jak coś znajdę to prześlę.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Bardzo dziękuję za ciepłe słowa, jeżeli coś zauważycie "nie-tak" na stronie lub jakieś błędy że coś przydało by się zmienić to proszę o wiadomość, w miarę możliwości będzie to robione. Reklamy oczywiście związane są z użytkowaniem darmowego szablonu oraz miejsca na serwerze.
Szczególne dzięki CottonwoodEN71 za pierwsze nadesłane foty, oczywiście będzie ich więcej, ale musi być zgoda autorów na ich używanie, w dziale LINKI są adresy galerii jakie udało mi się znaleźć.
Zachęcam także do w miarę możliwości przeszukiwania w "sieci" i podsyłanie wszystkiego co ze 103 związane, każda wiadomość, każde zdjęcie czy filmik jest ważny.
Tak się ostatnio zastanawiałem, ile jeszcze ekip musi się zmienić aby spojrzeć na kolej jak coś dającego rozwój i korzyści niż na coś co trzeba sprzedać, zdewastować..... i że na Czechach, Słowacji lokalna kolej ma się dobrze i się rozwija a u nas tylko do nędzy doprowadzić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum