No ale do Rabki pociąg jedzie chyba 20km/h, ale wracając do tematu to tutaj masz rację to jest wybitny błąd pkp, iż nie ma pociągów do Gorlic, bo nic się nie opłaca. Na szybki powrót nie liczyłbym, a w jakim ogólnym stanie jest ta linia???
wybaczcie pytanie ale jaki ma problem PLK w tym, że nie wymieni nie naprawi albo zamknie na klucze tego nieszczęsnego rozjazdu w Gorlicach - w czym jest problem?!
Jeżeli by tam jeździły jednostki to można go na stałe zablokować i nie będzie problemu.
Natomiast w rozkładzie prowadził bym kursowanie np. Dunajca jako 2 składowego i dzielił Stróżach na cześć Sadecką i Gorlicką podobnie z porannym pociągiem z Krakowa do Krynicy.
Natomiast w rozkładzie prowadził bym kursowanie np. Dunajca jako 2 składowego i dzielił Stróżach na cześć Sadecką i Gorlicką podobnie z porannym pociągiem z Krakowa do Krynicy.
No wszystko fajnie, tylko takich praktyk raczej nie stosowano ze względu na częste problemy z łączeniem klawiatur jednostek, i nie wierzę że odporne na zmiany PR Kraków przychyliłoby się do takiego pomysłu.
Wjazd do Rabki jest cały czas naprawiany więc z tą prędkością bywa różnie, natomiast wracając do Gorlic, wielokrotnie padały propozycje łączenia składów, ale odpowiedź zawsze jest ta sama i chyba nic tego nie zmieni, lepiej puścić 2 osobne składy, w jakimś sensownym odstępie czasu.
wymieni nie naprawi albo zamknie na klucze tego nieszczęsnego rozjazdu w Gorlicach - w czym jest problem?! Jeżeli by tam jeździły jednostki to można go na stałe zablokować i nie będzie problemu.
Natomiast w rozkładzie prowadził bym kursowanie np. Dunajca jako 2 składowego i dzielił Stróżach na cześć Sadecką i Gorlicką podobnie z porannym pociągiem z Krakowa do Krynicy.
Nie wiem, jaki PLKa ma problem w zakluczowaniu/zablokowaniu rozjazdu, wymienić go nie wymienią, bo nie ma pieniędzy... Wiem od człowieka z PLK, że rozjazd jest uszkodzony.
Z R+ Dunajec nie kombinuj, bo wystarczająco go już zepsuli
EN81 do Biecza/Gorlic... hmm a gdzie zaplecze techniczne dla niego, tak żeby robić mu przeglądy? EN81 to nie stara krypa typu EN57 czy EN71... chyba, że chciecie Jelonki zobaczyć jako planowy osobowy Stróże - Kraków to byłaby tragikomedia , bo podsył na pusto do/z Krakowa na przeglądy chyba byłby jeszcze bardziej nieopłacalny... Pytanie do kolegów z Sącza, czy PRy mają zaplecze techniczne w Nowym Sączu, czy kibelki tylko nocują, bo przejeżdżając nie zauważyłem a plątaniny torów wokół NEWAGu nie znam?
Gdyby „Jelonkowi” podłączyć 2 wagony lub jeden i mógł by rano jechać z Tarnowa i wieczorem do Tarnowa ewentualnie do Jasła bo bliżej.
Ta nie możność łączenia składów wynika chyba raczej z niedasizmu.
Swoją drogą słyszałem (podsłuchiwałem kolejarzy w pociągu) kiedyś, że Tarnowska szopa miała być dla PR, co z tego ewentualnie wyszło i czy była to prawda.
Mi się osobiście wydaje, że trzeba kombinować z tym co jest. czyli na przykąłd mamy kibel Strżóe-Biecz i tory które pozwalają go dac w relację Nowy Sacz-Biecz. Mamy dobre tory do Glinika i 1 w mairę dobry tor do Gorlic, więc lekka korekta i pociąg jechac może. czyli 2 osobowym mozna dac wjazd do Gorlic. Czas zbliżony do Rabki, a korzyść z dużego maista oczywista. Bo komu się opłaca dryfować do zagórzan. Niewielu. W zimie nic przyjemnego około 10 osób tak robi, ale to max. Do tego powinien powrocic pociag przyśpieszony z Krakowa do Gorlic i zpowrotem. Chętni by się znaleźli.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
No to napiszcie do UM-u, napiszcie do PR-u. Bo dyskusja na forum niczego nie zmieni. Jak napiszecie i odstaniecie odpowiedzi, to podzielimy się doświadczeniami. Czekam
Dla mnie wariant do realizacji to minimum dwie pary (N. Sącz) Grybów-Gorlice. Z porannym skomunikowaniem na Dunacja w Stróżach, potem powrót przed ósmą do Gorlic (dowozy do pracy i szkół). Po południu wyjazd po 16 (powory z pracy po 8 godzinach) i w kursie powortnym skomunikowanie w Stróżach znów na Dunacja (wracającego z Krk). Jeszcze przydałaby się trzecia para odjeżdzjąca z Gorlic po 14, to dla uczniów.
to ja odpowiedzi cytowałem, ale ponownie moge dać odpowiedź:
pismo z 13 listopada 09
"W kwestii reaktywacji pociagow Jasło-biecz informuję, że MZPR prowadził rozmowy na temat uruchomienia połaczeń z Woj. Podkarpackim, ale niestety były one bezowocne..."
z 3 grudnia 2009
"Informuję w kwestii reaktywacji pociągów jaslo-Biecz przekazaliśmy panu w poprzednim piśmie. Ponadto informuję, iz w obecnej chwili nie jest rozwazana reaktywacja reaktywacja linii chabówka-nowy Sącz jak rownież wprowadzenie szynobusów na trasach: Gorlice zagórzany-Gorlice, stróże-Biecz, wadowice-Krakow" Pismo z UM podpisane przez Dyrektora.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
No to teraz coś co dotarło do mnie z UM-u, konkretnie z Departamentu Transportu, dwa pisma z sierpnia 2009 roku:
"Szanowny Panie,
w odpowiedzi na Pana maila informuję, że na dzień dzisiejszy nie ma planów
likwidacji połączeń relacji Stróże - Biecz, ani zwiększenia ich liczby.
Obecna relacja wynika ze starań Województwa Małopolskiego o utrzymanie przewozów na
przedmiotowej linii. Ewentualne wydłużenie relacji pociągów do Jasła leży w gestii
Województwa Podkarpackiego."
Pismo drugie:
"W odpowiedzi na Pana maila informuję, że relacja Stróże - Gorlice w ostatnich latach
nie była analizowana ani rozpatrywana do wprowadzenia do rozkładu jazdy pociągów,
ponieważ nie było zgłaszane takie zapotrzebowanie przez pasażerów, jak również przez
samorząd lokalny. "
Krzysztof21 -Usunięty- Gość
Wysłany: 19-01-2010, 12:47
Odpowiedzi UMWM po prostu głupie. Po raz kolejny stwierdzam, że osoba podpisująca te pisma kompromituje Marszałka i powinna zostać odwołana. Może wtedy kolej regionalna w Małopolsce nabierze wreszcie oddechu i przeżyje swój renesans. A potencjał woj. małopolskiego jest ogromny. Mam nadzieję, że zostanie on dostrzeżony także przez centralę spółki PR. Podobnie jak mam nadzieję, że centrala PR dostrzeże potrzebę zmian w PR Kraków.
pp, nie wierzę, że UMWM nie ma pism i wniosków dot. relacji Stróże-Gorlice. Warto napisać do UMWM i poprosić o udostępnienie całej korespondencji dot. kolei regionalnej z ostatnich lat. Materiału będzie sporo, ale może wtedy Urząd przestanie pisać bzdury i wmawiać, że słońce wschodzi, gdy wszyscy widzimy, że zachodzi.
Tyle, że jeśli pjdzie droga to pociąg będzie miał cieżko. A co do braku zainteresowania to UM sobie kpi, poniewaz sam wysłałem chyba z 8 pism...Łącznie z tym powyżej...
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum