Lok wygląda Pieknie i ładnie się prezentuje tylko dziwi mnie czemu Przewozy Regionalne wraz ze strzałkami są na czarnym tle Traxxy są pomalowane trochę inaczej tak samo wagony z IR Ale prezentuje się dobrze i jak widac na filmiku PR pozbywa się dośc skutecznie napisu PKP ze swoich wagonów .
Środowy IR Wielkopolanin do Rzeszowa - frekwencja między Wrocławiem, a Katowicami - ok. 80% Skład to dwa bohuny (całkiem przyzwoite) i 2 zielone dwójki (katastrofalny stan). Skład ciągnęła jakaś beznadziejna lokomotywa, przez całą drogę wlokliśmy się niemiłosiernie, w Katowicach opóźnienie wynosiło 25 minut. Pierwszy raz IR mi podpadł... Mam nadzieje, że to był jednorazowy wybryk.
W Zawierciu spotkałem jeszcze IR Zemesa, w pociągu jechały 4 osoby.
Oo ! Jechałem z Wawy do Konina z tym ES to dojechaliśmy kilka minut opóźnieni. Z powrotem byku przyprowadził skład ze Szczecina o czasie i do Wawy dojechaliśmy też punktualnie. To, że skład się wlókł to może raczej przyczyny należy szukać w braku utrzymywania odpowiedniej sprawności maszyn, bo możliwości ET22 są spore.
Ostatnio byk na IR WOŚP również radził sobie świetnie. Nie generalizujmy.
_________________ TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 02-04-2010, 11:05
Niegdyś (jeszcze za czasów, gdy pośpiechy należały do PR-ów), wiele składów było ciągniętych właśnie lokomotywami ET22 i nikt nie robił z tego powodu tragedii. A o opóźnieniach również nie było mowy.
Zgadzam się w tym momencie z @shevą17, nie generalizujmy. V max "byka" to 125km/h, czyli tyle ile wyciąga EU07.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum