Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Regulamin Forum
Autor Wiadomość

Naczelnik Płeć:Mężczyzna
Administrator


Dołączył: 10 Lis 2005

PostWysłany: 16-02-2006, 20:45   Regulamin Forum Odpowiedz z cytatem

REGULAMIN FORUM

1. Na Forum zabrania się

1.1 Umieszczania treści obraźliwych lub oszczerczych względem innych osób. Dotyczy to w szczególności:
a) wypowiedzi skierowanych do innych użytkowników,
b) wypowiedzi naruszających dobra osobiste innych osób,
c) wypowiedzi negujących wartości narodowe, patriotyczne i religijne.

1.2 Umieszczania treści ogólnie przyjętych za wulgarne, przez co rozumie się:
a) nieprzyzwoite słownictwo,
b) pornografię,
c) przemoc i treści przerażające, etc.

1.3 Umieszczania treści niezgodnych z polskim prawem (nieujętych ww. punktach).

1.4 Wykorzystywania PW do rozsyłania masowej korespondencji o charakterze reklamowym (tzw. spam).

1.5 Umieszczania reklam, z wyjątkiem:
a) sytuacji, gdy ktoś aktywnie poszukuje informacji na dany temat - wtedy w odpowiedzi można zareklamować serwis, firmę, aukcję etc.
b) wypadków uzgodnionych z Administracją Forum.

1.6 Powyższe ustalenia stosują się do treści tj.: słów, obrazków, filmów, nagrań dźwiękowych etc. i dotyczą:
a) wypowiedzi użytkownika na Forum oraz wszelkich pól w profilu pozostawionych do jego dyspozycji: pseudonim, podpis, emblemat etc.,
b) podawanych przez użytkownika odnośników do innych stron internetowych.

2. Użytkownik zobowiązany jest dbać o porządek na Forum, w tym celu powinien

2.1 Unikać zakładania wątków dotyczących tematów wielokrotnie już omówionych lub kwestii uznawanych na Forum za oczywiste.

2.2 Unikać powielania istniejących tematów. Przed założeniem tematu dotyczącego jakiegoś aktualnego zagadnienia sprawdź na kilku ostatnich stronach w danym dziale, czy topik na ten temat nie został już założony.

2.3 Nowe wątki zakładać w odpowiednich działach. Każdy z działów ma opis określający jego tematykę. Jeżeli nie masz pewności, który dział jest najodpowiedniejszy dla twojego tematu, umieść go tam, gdzie według Ciebie pasuje najlepiej - ewentualnie zostanie przeniesiony przez Moderatora.

2.4 Powstrzymywać się przed umieszczaniem podobnych tematów lub postów w kilku miejscach jednocześnie. Takie postępowanie jest postrzegane jako zaśmiecanie Forum. Jeżeli wracasz do jakiegoś zagadnienia, dopisz się w swoim poprzednim topiku, w którym była o tym mowa, zamiast zakładać nowy.

2.5 Wątki tytułować konkretnie, w sposób mówiący w skrócie o tym, czego dotyczą - czyli nie: "Problem", "Help!", "Pilne!" etc. Pamiętaj, że nadając tematowi konkretny tytuł, ułatwiasz innym korzystanie z Forum i jednocześnie zwiększasz swoje szanse na uzyskanie odpowiedzi.

2.6 Unikać zamieszczania w danym wątku kilku swoich postów z rzędu - jeżeli pojawia się potrzeba dopisania czegoś do wysłanego już posta, należy skorzystać z opcji "edycja" (ikona w poście).

2.7 Unikać zbaczania z głównego tematu wątku, ze szczególnym uwzględnieniem osobistej wymiany zdań, sprawy prywatne należy załatwiać przez PW, e-mail, komunikatory etc.

2.8 Powstrzymywać się od nadmiernego wyrażania dezaprobaty z powodu tematu wątku, poziomu czyjejś wypowiedzi etc. Jeżeli uważasz, że któryś post narusza regulamin lub prowokuje do tego innych, proponujemy zgłosić go Administratorowi lub Moderatorowi.

2.9 Powstrzymywać się od zamieszczania postów, które nic nie wnoszą do dyskusji, np. o treści "lol", "też miałem taki problem", "zgadzam się z przedmówcą", "nie wiem jak Ci pomóc", etc. oraz postów będących wyłącznie powtórzeniem informacji podanych już w wątku przez innego użytkownika Forum. Niedozwolone jest umieszczanie postów o treści "Było!", "Szukaj!" bez podania pytającemu dokładniejszych wskazówek np. linka do tematu, w którym dane zagadnienie było omawiane.

2.10 Kieruj się zasadą uprzejmości stosując dobre obyczaje. Przez szacunek dla innych, uzyskasz poszanowanie dla siebie. Traktuj innych tak, jakbyś chciał być traktowany przez nich.

3. Kary i ograniczenia

3.1 Posty i topiki niezgodne z Regulaminem będą usuwane lub ich treść będzie modyfikowana przez Moderatorów.

a) Moderator może też:
- zmodyfikować tytuł topiku użytkownika na logiczniejszy;
- sygnować swoje poprawki przy ingerencji w treść posta;
- zażądać od użytkownika zmiany treści jego postu;
- usunąć post niechlujnie napisany (np. błędy ortograficzne i gramatyczne);
- usunąć post odbiegający od tematu lub niewnoszący nic do dyskusji;
- wystosować ostrzeżenie publiczne na Forum lub na PW;
- zablokować czasowo topik do momentu wyjaśnienia wątpliwości;

b) Autor zablokowanego topiku ma prawo:
- poprosić na PW Moderatora o podanie motywów decyzji i ewentualnie - wycofanie jej;
- dopiero wtedy, w razie różnicy zdań, użytkownik ma prawo do interwencji u Administratora;
- Moderator może zweryfikować swoją decyzję samodzielnie lub po konsultacji z Administratorem, każdorazowo podając powody weryfikacji.
Decyzja Moderatora jest w tym wypadku niepodważalna.

3.2 Użytkownicy nagminnie łamiący Regulamin, netykietę i ignorujący upomnienia Moderatorów powinni liczyć się z otrzymaniem ostrzeżenia lub z zablokowaniem dostępu do Forum. Także jednorazowe przewinienia (np. obraźliwe posty na PW czy posty lub topiki, zmierzające do skłócenia użytkowników) uznane przez któregoś z Administratorów lub Moderatorów za ciężkie mogą skutkować tym samym bez uprzedniego upomnienia czy ostrzeżenia.
a) Zablokowanie dostępu do Forum (zwane banem) może mieć następujący charakter:
- czasowo określony - konto użytkownika zostanie zablokowane lub otrzyma on zakaz pisania na Forum lub/oraz na SB na czas określony. Po upływie tego czasu konto zostanie odblokowane;
- czasowo nieokreślony - konto użytkownika zostanie zablokowane na czas bliżej nikomu nieznany;
- stały - konto zostanie zablokowane na zawsze bądź usunięte z bazy Forum;
- zakaz pisania na Forum lub/oraz na SB przez pewien czas.
b) Niezależnie od czasu trwania bana, a stosownie do przewinień użytkownika i możliwości technicznych, konto może być zablokowane - użytkownik nie będzie mógł zalogować się ze swoim nickiem, ale będzie mógł przeglądać Forum lub założyć nowe konto.
c) Stosownie do charakteru bana i przewinienia użytkownika każde jego nowe konto będzie natychmiast usuwane w przypadku stwierdzenia, że właściciel jest osobą niepożądaną.
d) Decyzję o ukaraniu podejmuje Administrator na podstawie:
- decyzji własnej lub konsultowanej z Moderatorem;
- wniosku Moderatora;
- wniosku Użytkownika, pozytywnie zweryfikowanego przez Moderatora.

3.3 OSTRZEŻENIA
a) Ostrzeżenia przyznawane są za:
- nieprzestrzeganie Regulaminu,
- brak reakcji na uwagi Adminów i Moderatorów,
- pisanie bezproduktywne tj. nabijanie liczby postów,
- chamskie odzywki,
- publikowanie treści prywatnych wiadomości bez zgody autora,
- nieprzestrzeganie elementarnych zasad dobrego wychowania,
- robienie ogólnego zamętu na Forum,
- robienie bałaganu w tematach.
b) Ostrzeżenia są przyznawane za łączną ilość wykroczeń w danym poście. Oznacza to, że w skrajnych przypadkach, za złamanie kilku punktów regulaminu można otrzymać do 6 ostrzeżeń.
c) Otrzymanie 6 ostrzeżeń równoznaczne jest z otrzymaniem bana.
d) Informacja o liczbie przyznanych ostrzeżeń widnieje pod danymi użytkownika, poniżej avatara.
e) Ostrzeżenia mogą być anulowane po miesiącu nienagannego zachowania, jednak nie wszystkie od razu, a każde dokładnie po miesiącu od ich wystawienia.
f) Otrzymany ban po 6 ostrzeżeniach nie może być zdjęty przed upływem 3 miesięcy.
g) Odwołania można pisać tylko do osoby, która przyznała ostrzeżenie danemu użytkownikowi.
h) Dopiero w przypadku negatywnego rozpatrzenia skargi, użytkownik może zgłosić to Administracji. Decyzja Administracji Forum jest ostateczna i nie podlega dalszemu rozpatrywaniu.

4. Dalsze postanowienia

4.1 Na początku korzystania z Forum warto zapoznać się z opisem FAQ i bbcode, aby zorientować się m.in. jak formatować czcionkę czy zamieszczać obrazki etc.

4.2 Przeczytaj opisy działów i zapoznaj się z najważniejszymi zagadnieniami omawianymi na Forum przez przejrzenie przyklejonych tematów w poszczególnych działach. Pomoże Ci to zorientować się w zasadach Forum i uniknąć wielu niepotrzebnych problemów.

4.3 W przypadku, gdy nie możesz znaleźć swojego tematu czy posta, użyj opcji "znajdź wszystkie posty" - być może został on przeniesiony do innego działu. Jeżeli nie możesz danego tematu znaleźć na liście swoich postów, najpewniej został on usunięty. W takiej sytuacji nie zakładaj ponownie identycznego tematu, a zwłaszcza nie zakładaj tematu "dlaczego post X został usunięty?"; zamiast tego zastanów się, czy nie naruszał on Regulaminu. Możesz też poprosić o pomoc kogoś z Moderatorów.

4.4 Nie umieszczaj w postach dużych obrazków lub długich linków, powodujących "rozjeżdżanie" się Forum. Maksymalna szerokość wstawianych obrazków to 560 pikseli, do większych obrazków należy podawać linki. Przy podawaniu bardzo długich linków wskazane jest stosowanie tekstu zastępczego (bbcode).

4.5 Z opcji "cytuj" (ikona w poście, który chcesz zacytować) korzystaj z rozsądkiem, skracając długie posty tak, aby zostawić tylko ten fragment, do którego bezpośrednio odnosi się odpowiedź. Wskazane jest też sprawdzenie, czy przez pomyłkę nie przypisuje się czyichś słów innej osobie.

4.6 Nie stosuj nieuzasadnionego formatowania czcionki: nie pogrubiaj całego tekstu (pogrubienie stosuje się dla wybranych, ważnych fragmentów tekstu) i nie pisz wielkimi literami (w Internecie oznacza to krzyk). Jeżeli nie wiesz, co oznaczają stosowane w postach skróty typu IMHO, LOL, ROTFL, AFAIR, BTW, RTFM, skorzystaj z wyszukiwarki internetowej, aby się dowiedzieć, co to są akronimy. Nie nadużywaj ww. skrótów.

4.7 Staraj się pisać poprawną polszczyzną. Przed wysłaniem posta sprawdź, czy nie ma w nim błędów ortograficznych, interpunkcyjnych lub literówek. Jeżeli zobaczysz błędy już po umieszczeniu wiadomości na Forum, użyj opcji "edycja", żeby je poprawić. Posty zawierające rażące błędy ortograficzne lub napisane całkowicie niezrozumiale mogą być usuwane z Forum przez Moderatorów.

4.9 Nie krytykuj i nie podważaj autorytetu Administratorów i Moderatorów w kwestiach regulaminowych. Jest to prosta droga do opuszczenia Forum.

4.10 Regulamin niniejszy nie ma charakteru ostatecznego. Będzie w miarę potrzeb zmieniany lub uzupełniany za pomocą przyklejonych tematów bądź ogłoszeń zamieszczanych w dziale "Administracja Forum -> Sprawy techniczne". Wskazane jest sprawdzanie co jakiś czas, czy w wymienionych działach pojawiły się nowe topiki administracyjne.

4.11 Administracja Forum nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane na Forum przez użytkowników. Użytkownik ma prawo do modyfikowania treści swoich postów, nie ma jednak prawa żądać od Administracji Forum usunięcia swoich postów, bowiem decyzja o umieszczeniu ich na Forum jest traktowana jako równoznaczna z decyzją przeznaczenia ich do użytku publicznego.

4.12 Osoby, których dobra osobiste w jakikolwiek sposób zostały naruszone przez wypowiedzi użytkowników Forum, proszone są o kontakt z Administracją pod adresem e-mail forum@infokolej.pl. Wskazane obraźliwe lub nieprawdziwe treści zostaną niezwłocznie usunięte z Forum.

5. Reklama na Forum - ustalenia dodatkowe

5.1 Przedstawiciele firm, serwisów, osoby fizyczne, chcący nawiązać współpracę z Forum i zamieścić baner reklamowy na stronie głównej Forum powinni kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail forum@infokolej.pl.

6. Tajemnica dziennikarska

6.1 Administracja Forum posiada legitymacje prasowe i podlega ustawie Prawo prasowe.

6.2 Dziennikarz ma prawny obowiązek zachowania w tajemnicy danych umożliwiających identyfikację autora materiału prasowego, listu do redakcji lub innego materiału o tym charakterze, jak również innych osób udzielających informacji opublikowanych albo przekazanych do opublikowania, jeżeli osoby te zastrzegły nieujawnianie powyższych danych.

6.3 Tajemnica dziennikarska włącza dziennikarza do katalogu osób, które mogą być przesłuchiwane co do faktów objętych tajemnicą tylko wtedy, gdy jest to niezbędne dla dobra wymiaru sprawiedliwości, a okoliczność nie może być ustalona na podstawie innego dowodu. Z tajemnicy dziennikarskiej może zwolnić jedynie sąd.

(Art. 15 Ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe)

7. Słownik terminów

7.1 GOŚĆ - osoba niezarejestrowana na Forum. Może czytać tematy i korzystać z wyszukiwarki Forum.

7.2 UŻYTKOWNIK (user) - osoba zarejestrowana na Forum. Może zakładać nowe topiki, odpowiadać w istniejących, głosować w ankietach i zakładać własne, edytować, poprzez opcję "zmień", swoje posty.

7.3 MODERATOR - osoba odpowiadająca za utrzymanie porządku na Forum. Oprócz posiadania uprawnień uczestnika Forum może zamykać (blokować) tematy, przenosić je do innych działów, dzielić wątki wielotematyczne, usuwać z Forum wątki i wybrane posty, usuwać z postów użytkowników treści niezgodne z regulaminem, zwracać uwagę użytkownikom nieprzestrzegającym zasad obowiązujących na Forum, a w sytuacji braku poprawy - zgłosić Administratorom, by zablokować konkretnym użytkownikom dostęp do Forum. Administracja Forum nie przyjmuje zgłoszeń osób chętnych do zostania Moderatorami. Powoływanie, w razie potrzeby nowych Moderatorów, odbywa się wyłącznie przez Administrację Forum.

7.4 ADMINISTRATOR - osoba zarządzająca Forum. Może decydować o wszystkim.

7.5 JUNIOR ADMIN - osoba z uprawnieniami Administratora.

7.6 NICK - pseudonim (nazwa) użytkownika.

7.7 RANGA - stopień wskazujący na uprawnienia użytkownika, wyświetlany pod nickiem. Wszyscy użytkownicy Forum mają rangę "Użytkownik", wyróżniające się rangi ma Administracja Forum (rangi Administratorów, Moderatorów, Webmasterów i Redaktorów). Specjalną rangę, niepowiązaną z żadnymi dodatkowymi uprawnieniami (np. VIP, Sponsor, Przyjaciel) przydziela uznaniowo Administrator Forum.

7.8 AVATAR (emblemat) - obrazek wyświetlany pod nickiem użytkownika. Wstawia się go w profilu, wybierając z galerii lub wysyłając własny obrazek, zgodny z wymaganiami technicznymi określonymi w profilu. Emblemat jest jednym z elementów ułatwiających identyfikację użytkownika Forum, dlatego warto wybrać taki, który nie będzie mylił się z innymi avatarami. Nie wolno kopiować avatarów użytkowników Forum (nie dotyczy to avatarów dostępnych w galerii) - chyba że posiadacz danego avatara wyrazi na to zgodę. Ze względu na ograniczenia reklamowe w avatarach nie wolno umieszczać żadnych adresów internetowych. Niedozwolone są napisy imitujące rangi forumowe.

7.9 PODPIS (sygnatura) - tekst wyświetlany pod każdą wiadomością użytkownika, definiowany w profilu. Dopuszcza się krótki opis, np. swojej strony internetowej lub sentencji, jednak w rozsądnej długości i wielkości, tak by nie odciągało to uwagi od treści postów. Do podpisu można wstawiać obrazki, jednak o ograniczonym rozmiarze w=400 x h=50 (max 10 KB). W podpisie można umieścić swoje dane kontaktowe do komunikatorów, adres e-mail, adres swojej strony internetowej, bloga itp. Podpis nie powinien być wizualnie męczący dla innych użytkowników Forum: maksymalna wielkość czcionki to czcionka domyślna, należy unikać stosowania rażących kolorów, a przy długich kilkulinijkowych podpisach zdecydować się na zmniejszenie czcionki. W podpisie nie należy stosować znaczników [quote] i [code] oraz nie należy pozdrawiać innych użytkowników Forum (do tego służy PW). Maksymalna dopuszczalna zawartość Podpisu to 3 linijki tekstu plus ewentualnie jeden obrazek.

7.10 PROFIL - zbiór informacji użytkownika Forum.

7.11 TOPIK [ ang. Topic ] (wątek, temat) - oddzielna rozmowa w danym dziale, której tytuł jest wyświetlany na liście.

7.12 POST - pojedyncza wypowiedź uczestnika w danym topiku.

7.13 PW (prywatna wiadomość) - wewnętrzna korespondencja Forum. Korzystając z ikony umieszczonej w każdym poście dowolnego użytkownika Forum, można wysłać do niego prywatną wiadomość, niepublikowaną na Forum.

7.14 BAN - zablokowanie danemu użytkownikowi dostępu do Forum. Banowani są użytkownicy, którzy nie przestrzegają Regulaminu Forum i nie reagują na upomnienia Administratorów i Moderatorów.

8. Postanowienia końcowe

8.1 Kwestie nieuregulowane niniejszym Regulaminem nie podlegają dowolnej interpretacji i będą rozpatrywane indywidualnie przez Administrację Forum.

8.2 Wszelkie uwagi, komentarze oraz pytania, dotyczące działania Forum należy kierować bezpośrednio do Administratora.

9. Oświadczenie

9.1 Forum nie jest oficjalnym serwisem żadnej ze spółek Grupy PKP, ani spoza PKP.

9.2 Nie odpowiadamy za treść publikowanych prywatnych opinii użytkowników Forum.

Administrator Forum

Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Naczelnik Płeć:Mężczyzna
Administrator


Dołączył: 10 Lis 2005

PostWysłany: 21-12-2006, 17:00   Prywatność na Forum Odpowiedz z cytatem

Informacje dotyczące kwestii prywatności i bezpieczeństwa

INFO KOLEJ to forum dyskusyjne o rozbudowanej funkcjonalności. Aby ją zapewnić, przechowujemy na serwerze wiele różnego rodzaju informacji. Część z nich dotyczy użytkowników Forum. Większość z nich jest wykorzystywana tylko przez nich samych, jednak ich część służy także do innych celów. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na ten temat.

Logi serwera

Tak jak niemal wszystkie serwisy internetowe, przechowujemy informacje o wszystkich załadowaniach stron w naszym serwisie. Informacje te obejmują typ przeglądarki internetowej (np. "Internet Explorer 6.0") i systemu operacyjnego (np. "Windows XP") internauty.

Dane te wykorzystywane są do celów technicznych (np. analizowania obciążenia serwera w określonych godzinach) oraz marketingowych (np. sporządzenie statystyki oglądalności). Administracja Forum nikomu nie udostępnia tych danych.

Baza danych

W bazie danych wykorzystywanej przez Forum przechowywanych jest wiele informacji niezbędnych do funkcjonowania poszczególnych elementów Forum. Przede wszystkim są to wiadomości (posty) wysłane przez zarejestrowanych użytkowników Forum.

Znajdują się w niej również następujące informacje dotyczące zarejestrowanych użytkowników:
- profil użytkownika, w tym jego adres e-mail;
- ustawienia wyświetlania Forum;
- śledzone i przeczytane wątki;
- data i godzina rejestracji i ostatniego logowania na Forum;
- prywatne wiadomości, które nie zostały skasowane.

Powyższe informacje są generalnie wykorzystywane tylko przez tych użytkowników, których dotyczą. Informacje dostępne są tylko dla Administratora Forum i nie są w żaden sposób przetwarzane ani nikomu nie są udostępniane!

Wyjątek stanowi ogólnodostępny profil każdego użytkownika, który może zawierać informacje takie jak miejsce zamieszkania, data urodzenia, zawód i zainteresowania, numer Gadu-Gadu, itd. Użytkownicy Forum nie muszą jednak podawać tych danych - decyzja o tym należy tylko i wyłącznie do użytkownika. Jeśli użytkownik nie poda żadnych danych, jego profil będzie zawierał jedynie jego nick, płeć, liczbę wysłanych wiadomości oraz datę rejestracji.

Jeśli podasz numer Gadu-Gadu, to osoba oglądająca twój profil może sprawdzić czy jesteś aktualnie "online" czy "offline". Dane znajdujące się w profilach dostępne są tylko dla zalogowanych użytkowników Forum.

Użytkownicy obecni w tej chwili

Możliwe jest sprawdzenie kto z użytkowników Forum aktualnie korzysta z serwisu i jaką czynność właśnie wykonuje - wystarczy po zalogowaniu się wejść na stronę "Kto jest na Forum". Jeśli nie chcesz być widoczny na tej liście, zmień odpowiednią opcję w ustawieniach swojego Profilu - wówczas na "liście obecności" zobaczy Ciebie tylko Administrator Forum.

'cookies' czyli ciasteczka

Tak zwane 'cookies' są wykorzystywane przez Forum do celów logowania. Gdy się logujesz to twój login i hasło zapisywane są w 'cookies' na twoim komputerze. Dzięki temu nie musisz ponownie podawać swojego loginu i hasła przy wysyłaniu wiadomości, zmianie ustawień i korzystaniu z innych funkcji serwisu. Po wylogowaniu się z Forum 'cookies' jest usuwane.

Twój adres e-mail

Warunkiem niezbędnym do zarejestrowania się na Forum jest podanie swojego adresu e-mail, który służy do potwierdzenia rejestracji. Twojego adresu e-mail nie ujawniamy w ogólnodostępnym profilu ani nie wykorzystujemy w żaden inny sposób. Do kontaktu z zarejestrowanymi użytkownikami Forum służą prywatne wiadomości (PW).

Jeśli chcesz, możesz otrzymywać e-mail'em informacje o tym, że ktoś odpowiedział na twój post na Forum albo wysłał Tobie prywatną wiadomość. Jeżeli zapomnisz hasła, to możesz otrzymać je e-mail'em.

Swój adres e-mail w każdej chwili możesz zmienić na inny w ustawieniach Profilu.

Twoje zdjęcie i dane personalne

Użytkownicy, którzy nie chcą pozostawać anonimowi, mogą opublikować na Forum swoje zdjęcie oraz dane personalne. Twoje zdjęcie może być avatarem, możesz je również zamieścić w ogólnodostępnym albumie w kategorii "użytkownicy forum". Tekst podpisu możesz wykorzystać do umieszczenia swojego imienia i nazwiska.

Administracja Forum nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikłe z upubliczniania przez użytkowników Forum swoich danych osobowych i kontaktowych, ani nie gromadzi i nie przetwarza tych danych.

Bezpieczeństwo

Serwer internetowy, na którym przechowywana jest baza danych Forum został odpowiednio zabezpieczony przed próbami włamania przez naszego Providera (dostawca usługi internetowej). Nie możemy jednak zagwarantować w 100%, że zabezpieczenia te nie zostaną pokonane przez hakera. Jeśli dojdzie do włamania na serwer, jego sprawcy grozi postępowanie cywilne i karne.

Uwaga: 'cookies' z twoim loginem i hasłem przechowywane jest na twoim komputerze. Jeśli oprócz Ciebie mogą korzystać z niego inne osoby, pamiętaj o wylogowaniu się za każdym razem gdy zakończysz wizytę na Forum. Wówczas 'cookies' zostanie usunięte i nikt nie będzie mógł się pod Ciebie podszyć.

Administrator Forum

Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2017 infokolej.pl