W tym miejscu zawsze jest logo omawianej spółki - niestety takowego nigdzie nie mogłam znaleźć. Wprawdzie WARS roztrzygnął już konkurs na nowe logo i nawet opublikował listę laureatów, jednak spółka jak dotąd nie ujawniła zwycięskiego projektu logo. Czyżby to jakaś tajemnica?
że Jaje to osoba, którą próbowano wstawić poprzedniemu prezesowi PKP Intercity, jednak Jacek Prześluga olał protekcję ministra i prezesa Wacha, bo prawdopodobnie wiedział co to za ziółko.
W jajo nie dał się zrobić i między innymi za to Go lubię.
Przyjdzie czas, że się okaże, czyja filozofia kolejowa będzie kwitnąć: święto pobożna małżeńsko - Warsowa, czy heretycko anty - związkowa pana Jacka.
Gdy tak sobie czytam o tych wszystkich spółkach kolejowych, a w szczególności o kadrze zarządzającej to zastanawiam się w jakim kraju ja żyję i w jakim syfie i burdelu (nie bójmy się tych słów) pracuję.
Ostatnio Krycha pisała o Warsie i o PKP IC. Po takiej lekturze dymisja prezesa Prześlugi wogóle mnie nie dziwi, a wręcz uważam, że postąpił bardzo słusznie. Gdyby nie odszedł z honorem, za co większość kolejarzy go ceni to te betonowo - solidarnościowo - pisuarowe oszołomstwo wcześniej czy później wygryzłoby go z PKP.
Kiedyś zastanawialiśmy się dlaczego Prześluga odszedł z PKP. Teraz chyba wszystko jest janse.
_________________ Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
Jaje, działacz kolejarskiej "Solidarności" to tak naprawdę cwaniak lepszy od Koguta, dlatego Kogut go nienawidzi. Więcej na temat Jaje wiedzą na Śląsku i w Krakowie...
I teraz najważniejsze: To Jaje naprawdę rządzi WARS-em !!!
WARS od wielu lat jest siedliskiem sitw oraz miejscem przekrętów i nadużyć finansowych. Ówcześni szefowie WARS-u mieli procesy o niegospodarność! Nie muszę chyba mówić, że za wszystkim stoją przede wszystkim Solidaruchy. Czy pamiętacie jak za rządów Buzka do Zarządu WARS'u Krzaklewski wsadził dwóch 20-paroletnich gówniarzy i jakie to miało skutki?
Obecnie jest kontynuacja rozpierduchy, w myśl zasady Teraz_Kurwa_My. WARS-em praktycznie trzęsie solidaruch Jaje przy wsparciu Warsewicza. Terek - formalny prezes WARS-u - to tylko sztuka.
Krycha, odwalasz kawał dobrej roboty! Dzięki takim tematom na forum poznałem prawdziwe oblicze władzy PKP. Obawiam się tylko, że narobiłaś sobie kilku wrogów.
_________________ Nie patrz w przeszłość, bo przyszłość Cię znienawidzi...
Otóż prezes PKP Intercity - Czesław Warsewicz, po wygranym konkursie na to stanowisko, prawdopodobnie niebawem wykosi z Zarządu swoich zastępców (Tadeusz Matyla i Lucyna Krawczyk), a powoła... uwaga... Grzegorza Kucińskiego!
Aby to wogóle było możliwe Warsewicz musi mieć w kieszeni Radę Nadzorczą PKP Intercity. Szefem Rady Nadzorczej jest Jarosław Adwent - członek Zarządu PKP S.A., dwie inne członkinie Rady Nadzorczej to przedstawicielki załogi - Wiesława Kolbus i Maria Sędek, jest jeszcze człowiek z Ministerstwa Finansów - od paru miesięcy nieczynny (jest po ciężkim wylewie).
Związkowczynie z Rady Nadzorczej, Maryśka i Wieśka, "umoczone" są w Cześka, jeżdżą do niego na chatę, na pogaduchy i wódeczkę! Warsewicz w ten sposób kupuje przychylność związkowców i tak też kupił swoje stanowisko - dziewczyny pomogły mu w głosowaniu...
No i stalo się tak jak zapowiedziała Krycha! Cytuję Jacka Prześlugę z IC Forum:
Rada Nadzorcza PKP Intercity zakomunikowała dziś o 19.30 o odwołaniu członka zarządu, Tadeusza Matyli. Pozostawiam to bez komentarza, no, może poza jednym: państwo PiS czyści wszystkie przedpola. Teraz pora na swojego człowieka, już kiedyś typowałem nazwisko, myślę, że trafnie. (...)
Teraz kolej na drugiego członka zarządu, Lucynę Krawczyk. Już raz chciano ją odwołać... Ciekawe jak Czesław Warsewicz - gdy znów pojawi się na forum - wytłumaczy tę decyzję. Stał za nią, komunikując Matyli kilkanaście dni temu, że jego losy są już przesądzone. Ale mam wrażenie, że prezes znów przepadnie na parę miesięcy.
_________________ Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Dlaczego mnie to nie dziwi?
Czesiek, Maryśka i Wieśka dopięli swego. Ale to dopiero początek czystek w Centrali PKP Intercity. Obawiam się, że za aktualnej władzy w spółce z PKP IC zrobi się taki syf jaki jest w Warsie! A wszystko co stworzył Prześluga legnie w gruzach...
Szczytem debilizmu będzie ściągnięcie Kucińskiego (wiceprezes KM) do Zarządu PKP IC - jeśli plotki się potwierdzą!
Właścicielem 97,5% akcji PKP Cargo jest Skarb Państwa, a 2,5% akcji posiada PKP S.A.
ZARZĄD:
1. Władysław Szczepkowski - Prezes Zarządu Dyrektor Naczelny
2. Bogdan Szafrański - Członek Zarządu Dyrektor ds. Ekonomiki i Finansów
3. Zenon Kozendra - Członek Zarządu Dyrektor ds. Pracowniczych i Administracyjnych
4. Kazimierz Murawski - Członek Zarządu Dyrektor ds. Marketingu i Handlu
5. Witold Bawor - Członek Zarządu Dyrektor ds. Eksploatacji i Zaplecza Technicznego
RADA NADZORCZA:
1. Arkadiusz Olewnik - Przewodniczący Rady Nadzorczej
2. Paweł Pieśniewski
3. Maciej Libiszewski
4. Piotr Sawicki
5. Leszek Miętek
6. Krzysztof Czarnota
7. Marek Podskalny
8. Rafał Stankiewicz
9. Jerzy Gruszczyk
Kilka słów o kadrach...
Arkadiusz Olewnik - Przewodniczący Rady Nadzorczej to także wiceprezes spółki PKP S.A. Dzięki jego protekcji moherowy Zbigniew Terek został prezesem WARS-u, o czym pisałam wcześniej.
Olewnik pracował w Biurze Polityki Finansowej Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy gdzie odpowiadał za sprawy transportu. Do Zarządu PKP S.A. trafił dzięki kaczym powiązaniom w listopadzie 2005 r. po ostatnich powyborczych roszadach - wcześniej nie miał nic wspólnego z koleją.
Paweł Pieśniewski - członek Rady Nadzorczej to pracownik spółki PKP S.A., gdzie pełni funkcję dyrektora Biura Planowania i Ekonomiki.
Maciej Libiszewski - członek Rady Nadzorczej to członek PiS-u, kandydat tej partii do europarlamentu oraz pełnomocnik PiS-u w powiecie tczewskim. Podobnie jak Olewnik wcześniej pracował u Kaczyńskiego w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy.
Piotr Sawicki - członek Rady Nadzorczej to były wiceminister w rządzie SLD. Sawicki był również członkiem Rady Nadzorczej w spółce PKP S.A.
Leszek Miętek - członek Rady Nadzorczej to szef Związku Zawodowego Maszynistów Kolejowych.
Krzysztof Czarnota - członek Rady Nadzorczej - związkowiec, przedstawiciel załogi.
Marek Podskalny - członek Rady Nadzorczej jest przewodniczącym Sekcji Zawodowej NSZZ "Solidarność" w PKP Cargo.
Władysław Szczepkowski - Prezes Zarządu od grudnia 2005 r. Wcześniej był radcą prawnym i Dyrektorem Działu Prawnego Cetelem Banku. Do czasu objęcia funkcji prezesa PKP Cargo Szczepkowski nie miał nic wspólnego z koleją.
Zła wiadomość: nie wiadomo, czy i jakie pomysły ma prezes Szczepkowski. W samym PKP Cargo pytania o nominację Szczepkowskiego wywoływały pewną nerwowość. Sekretarka prezesa, pytana o jego życiorys i plany na przyszłość, rzucała słuchawką, a Janusz Mincewicz, rzecznik PKP Cargo, pytany o przeszłość zawodową Szczepkowskiego i jego zamierzenia, z rozbrajającą szczerością przyznawał: "nie wiem".
Zenon Kozendra - członek Zarządu od 29.12.2005 r. - jest absolwentem Technikum Kolejowego w Warszawie. Od 2001 r. był pracownikiem Zakładu Przewozów Towarowych PKP Cargo w Kielcach. Kozendra trafił do Zarządu PKP Cargo po szczeblach związkowej drabiny - był m.in. wiceszefem Rady Sekcji Krajowej Kolejarzy NSZZ "Solidarność". Dobry kolega Koguta.
Kazimierz Murawski - członek Zarządu od 29.12.2005 r. - jest to kolejna osoba ściągnięta do PKP przez Kaczystów po wygranych wyborach. Murawski, podobnie jak kilku innych członków zarządów spółek PKP był wcześniej urzędnikiem w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy - za kadencji Kaczyńskiego, wtedy Prezydenta Warszawy a obecnie Prezydenta IV RP.
Ściśle ukrywanym faktem jest to, że Murawski to prywatnie szwagier Romana Giertycha...
Murawski to ZChN-owiec. Zanim trafił do Zarządu PKP Cargo, zasiadał w Zarządzie Ruchu - wszystkie funkcje ze stricte politycznego nadania.
Witold Bawor - członek Zarządu. W PKP pracuje od 1985 r. Był naczelnikiem sekcji w Częstochowie podlegającej Zakładowi Taboru Łazy oraz naczelnikiem działów: ekonomicznego oraz napraw rewizyjnych w Zakładzie Taboru Łazy. Przez ostanie cztery lata pełnił obowiązki zastępcy dyrektora ds. eksploatacyjnych w Zakładzie Taboru Katowice.
PKP Cargo to największa spółka w Grupie PKP. Jest to wyśmienite miejsce do różnego rodzaju przekrętów, afer, złodziejstwa i innych kombinacji mających na celu wyprowadzenie pieniędzy z PKP na prywatne konta. Na PKP Cargo niczym jak pasożyty żeruje conajmniej kilkadziesiąt prywatnych spółek i spółeczek. Jest to również łakomy kąsek dla polityków dlatego też Kaczyści tak mocno obsadzili władze spółki swoimi ludźmi.
RADA NADZORCZA:
1. Jerzy Marciniak - przewodniczący Rady Nadzorczej
2. Barbara Balcerzak
3. Andrzej Niezgoda
4. Andrzej Łukasik
5. Zbigniew Szafrański
6. Andrzej Żydek
Tadeusz Skobel - prezes Zarządu zasiada we władzach spółki od początku jej istnienia, czyli od czasu gdy rozwalono PKP na spółki i spółeczki. Gdy prezesem Zarządu PKP Energetyki był Andrzej Wach (obecny prezes PKP S.A.) Skobel pełnił funkcję jego zastępcy - dyrektora ds. handlowych. Wcześniej Skobel był szefem Dyrekcji Elektroenergetyki Kolejowej.
Zadziwiające jest to, że tam gdzie Wach, tam i zawsze był Skobel. Nie tylko Zarządy PKP S.A. oraz PKP Energetyki, ale również i Rada Nadzorcza PKP PLK, w której obaj panowie byli w tym samym czasie do 25 lipca 2005 r. (Wach był przewodniczącym RN).
Skobel to pupil Wacha (w końcu był jego zastępcą), dlatego też Skobel został nominowany w zeszłorocznym plebiscycie Gali "Człowiek Roku - Przyjaciel Kolei". Przypominam, że Wach zasiada w kapitule tego konkursu. Czym Skobel zasłużył się dla kolei tego nie udało mi się ustalić - jak widać do nominacji w Gali wystarczą niekiedy kolesiowskie układy...
Grzegorz Grabowski jest członkiem Zarządu od kilku lat. Dnia 24.10.2004 r. odbyła się uroczystość rocznicy pamiętnego protestu głodowego kolejarzy we Wrocławiu. Wydarzenie jak na PKP bardzo ważne jednak proszę sobie wyobrazić, że na tę uroczystość nie przybył nikt ze strony władz Grupy PKP. Wyjątkiem był Grzegorz Grabowski, członek Zarządu spółki PKP Energetyka. Cała reszta betonu PKP olała zagadnienie!
Jolanta Piłat - członkini Zarządu, zanim dorwała się do koryta w PKP Energetyce mąciła w Zarządzie spółki PKP LHS jako Dyrektor ds. Ekonomiki, Finansów i Handlu. Z Zarządu PKP LHS wyleciała 6 grudnia 2005 r. by od razu wskoczyć na lepszą posadkę w PKP Energetyce. Kto za nią stoi - nie wiem. Ale to bardzo dziwne, że jedną posadkę w zarządzie kolejowej spółki dostała od komuchów z SLD, a drugą od kaczystów z PiS. Może ma jakieś koligacje rodzinne z TYM Piłatem - byłym ministrem...?
Konrad Tuliński to chyba jedyna osoba w Zarządzie PKP Energetyki, która (oprócz Skobla) o energetyce ma jakieś pojęcie. Tuliński to fachowiec w tej dziedzinie, według mojej wiedzy zrobił nawet doktorat. Jest jeszcze młody, a więc nie jest (na razie) przesiąknięty sitwiarskimi układami panującymi w tej spółce.
Jerzy Marciniak - przewodniczący Rady Nadzorczej to również członek zarządu spółki PKP S.A. O nim napiszę więcej przy omawianiu kadr spółki-matki, czyli PKP S.A.
Andrzej Niezgoda - do Rady Nadzorczej trafił z wyboru załogi. Niezgoda jest szefem kolejarskiej "Solidarności" w PKP Energetyce oraz zasiada we władzach krajowych związku (Rada Sekcji Krajowej Kolejarzy).
Związkową karierę Solidarucha zaczynał w Zakładzie Dolnośląskim PKP Energetyki we Wrocławiu. Niezgoda to typowy związkowy pasożyt pierdzący w związkowy stołek za grubą kasę - podobnie jak i wielu innych związkowców w PKP.
Niezgoda często kiedyś mówił o karierowiczach i amatorach, jacy zagnieździli się w związku "Solidarność". Mówił, że w związku znajdują się ludzie, którzy mają chore ambicje i reprezentują tylko siebie. Czy wtedy mówił również o sobie...?
Andrzej Łukasik - podobnie jak Niezgoda trafił do Rady Nadzorczej z wyboru załogi. Łukasik jest przewodniczącym Związku Zawodowego Pracowników spółki PKP Energetyka.
Zbigniew Szafrański - członek Rady Nadzorczej - jego nazwisko na przełomie ostatnich lat przewijało się przez kilka spółek PKP. Za prezesury Wacha Szafrański był wiceprezesem Zarządu PKP Energetyki. Następnie gdy Wach został prezesem spółki PKP S.A. Szafrański również trafił do zarządu spółki-matki jako zastępca Wacha - był dyrektorem ds. strategii i organizacji Grupy PKP. Tak tę Grupę reorganizował, że opłakane tego skutki widzimy codziennie na polskich torach!
Polecam wywiad: http://wolnadroga.pl/?dzial=archiwum&rok=05&nr=06&art=09
Dziś Szafrański pierdzi w stołek w Centrali PKP PLK - jeszcze rok temu był w Zarządzie PKP PLK, ale musiał ustąpić miejsca Kaczystom ze stołecznego Urzędu Miasta. Miejsce w Radzie Nadzorczej PKP Energetyki otrzymał na otarcie łez po wykopaniu go z Zarządu PKP S.A. W grudniu 2005 r. otrzymał Złoty Krzyż Zasługi. Czym się zasłużył - nie wiem. Komu się zasłużył - wiadomo...
Reasumując... PKP Energetyka to oczko w głowie Wacha. Spółka dochodowa, wszak obraca energią, a to musi być intratne. PKP Energetyka to również łakomy kąsek dla wszelakiej maści kombinatorów i złodziei, bo jest co wyprowadzać na prywatne konta. Jest tylko jeden "problem", nad którym nieustannie ubolewa związkowo-dyrektorski beton tej spółki - ten problem to te dwie brakujące literki: SA. Otóż na przeszkodzie kombinacjom i aferom stoi statut tej spółki! PKP Energetyka jest bowiem spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, a więc i pole manewru do nadużyć jest niewielkie i pijawki nie mają za bardzo do czego się przyssać! Przekształcenie PKP Energetyki Sp. z o.o. w Spółkę Akcyjną dałoby efekty takie jakie są w WARS S.A. czy w PKP Cargo S.A. gdzie afera goni aferę - i właśnie do tego dąży beton z PKP Energetyki...
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
senemedar, uważaj tylko, żeby Cię beton twojej spółki nie skojarzył, bo są uczuleni na internet i na prawdę w nim publikowaną, bynajmniej na Dolnym Śląsku.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum