Obiegła mnie ostatnio info jakoby remontowana była trakcja na odcinku Chojnów-Okmiany prawda to? I czy oprócz tego będzie coś jeszcze naprawiane w dalszej części E30?
Ma być ponoć remontowany wiadukt kolejowo-drogowy w Okmianach w kierunku Wilczego Lasu . A trakcja jest nowa do Węglińca wraz z Torami chyba że poprawiają to co nie dawno oddali do użytku .To wówczas kpina i skandal by był. Wiadukt ma być robiony do końca roku. A o fuszerca na E30 pisaliśmy na forum wielokrotnie chociażby o torach z Miłkowic na Legnice czy też o nie wymienionych słupach trakcyjnych z Miłkowic w kierunku Chojnowa w obie strony . Po za tym już od Miłkowic i tory a dokładnie podsypka była poprawiana aż do samej Legnicy w zeszłym roku...
Ja dodam że rozpoczeła się naprawa torowiska przed DOLKOM w Głogowie, sporo sprzętu zjechało. Już od lat ekip remontowych w Głogowie nie było. Tylko jestem ciekawy jednego czy te 30km/h nadal zostanie?? Pożyjemy zobaczymy. Ida od strony stacji Głogów Krzepów. Macie jakieś informacje szczegółowe na temat remontu????
A ja ze swoich podróży na Dolnym Śląsku zaobserwowałem ostatnio:
- między Chojnowem a Okmianami pociągi jadą po niewłaściwym
- między Zebrzydową a Węglińcem coś robią z wykopami. Prawdopodobnie osunę się ziemia po ostanich deszczach
- coś robią między Jelenią Góra a Marciszowem
- przejazd kolejowy w Lubaniu - tyle sprzętu z Dolkomu się zjechało, że myślałem że im miejsca w stacji zabraknie
Pozdrawiam
Remontu szlaku Marciszów - Janowice w tym roku nie będzie.
Skoro remontu w tamtym miejscu w tym roku być nie miało, to co w takim układzie oznacza zdjęcie, które zrobiłem w Ciechanowicach potwierdzające zerwanie toru 2 na odcinku od semafora wyjazdowego w Marciszowie do trzeciego mostu nad Bobrem w kierunku Janowic? Szkoda że nie sfociłem zerwania toru 2 na samej stacji Janowice Wielkie.
zerwany tor w Ciechanowicach.jpg Zerwany tor 2 w Ciechanowicach
EU07-469
Remont dwójki na szlaku Marciszów - Janowice właśnie trwa.
Od km.104,569 do 114,265 czyli tak na chłopski rozum od przed stacją w Marciszowie, do za stacją w Janowicach. Remont wykonywany na materiale staroużytecznym (ponoć gdzieś z E-30)
Poniżej kilka zdjęć z dnia 26 lipca.
Właśnie. A według danych na stronie 2 tego wątku podawanych przez użytkownika pl, tutaj remontu w tym roku w ogóle miało nie być... W takim razie co oznaczają te zdjęcia, ewidentnie udowadniające, że coś tu się jednak dzieje?
Wyszła kolejna wersja zamknięć torowych, w których ponownie umieszczono ten fragment i zaczęto go robić. Jak widać plany wiele razy się zmieniają. Niedawno niespodziewanie ogłoszono przetarg na tor 1 między Mietkowem a Imbramowicami, ktory byl przewidziany do realizacji w przyszlym roku.
Pozostaje sie cieszyc z prowadzonych prac.
I całe szczęście. Ja już byłem tak zdenerwowany katastrofalnymi zaniedbaniami na 274, że często mówiłem, iż jak tak dalej pójdzie, to wszyscy panowie w garniturkach i jeżdżący drogimi limuzynami (dalej zwanymi kierownictwem i zarządem PKP Polskie Linie Kolejowe) kruszywo będą nosić na plecach, bo żaden ciężki pociąg towarowy nie będzie w stanie przejechać tą linią.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
posterunki na linii 289 otrzymały informacje że na dniach będzie przeprowadzanie podbijanie toru na odcinkach:
620 - 690 km Rzeszotary - Raszówka
17650 - 19500 km Chróstnik - Lubin Górniczy
22620 - 26030 km Lubin Górniczy - Koźlice
28200 - 28630 km Lubin Górniczy - Koźlice
30368 - 31660 km Koźlice - Rynarcice
...będę wiedział coś więcej to napisze
_________________ 2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Czy ktoś wie, dlaczego w dalszym ciągu zamknięty jest jeden tor między Oławą a Brzegiem?! Przecież to jest jakaś paranoja. Ostatnio jadąc pociągiem, czekałem w Oławie na wjazd 25 minut, szkoda tylko, że przez ten czas jedyne co przepuszczaliśmy z naprzeciwka to powietrze.
Ktoś się orientuję kiedy ten cyrk się tam skończy?!
Dolkom remontuje w Lubinie przejazd wraz z torowiskiem tuż niedaleko dworca, częściowo została podbita linia w kierunku Rudnej. To jest początek lubińskiego remontu, następny w kolejności ma być robiony przejazd na drodze krajowej nr.3 który dla kierowców jest przekleństwem a po tym przejazd na Starym Lubinie. Następnym etapem ma być podbicie toru na niektórych odcinkach linii Lubin - Legnica. Parę fotek z remontu:
6.JPG
Plik ściągnięto 58 raz(y) 129.5 KB
5.JPG
Plik ściągnięto 58 raz(y) 116.24 KB
4.JPG
Plik ściągnięto 55 raz(y) 91.72 KB
3.JPG
Plik ściągnięto 53 raz(y) 104.48 KB
_________________ 2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum