Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 67, 68, 69 ... 87, 88, 89  Następny
Dokąd jeszcze interREGIO?
Autor Wiadomość

Darek
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 23-08-2010, 21:53   

Gliwicjusz napisał/a:
Darek, jednak to jest problem, ja osobiście wolę nie przesiadać się bo to różnie bywa ze skomunikowaniem przy ewentualnych spóźnieniach.

Ale co za znaczenie ma dla pasażera z pociągu z Tarnowskich Gór czy się przesiada w Bytomiu czy w Katowicach? Tu i tu się musi przesiąść.


Ostatnio zmieniony przez dnia 23-08-2010, 21:58, w całości zmieniany 1 raz
Przejdź na dół

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 23-08-2010, 21:58   

Ano takie, że jadąc np. do Wrocławia, a przesiadając się w Bytomiu oszczędza ok. godziny czasu i pieniądze.
Powrót do góry

Darek
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 23-08-2010, 22:01   

Nie przesadzajmy z tą godziną...
Powrót do góry

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 23-08-2010, 22:08   

Wariant przez Katowice:

1) Bytom - Katowice = 28 minut
2) Przesiadka - ok. 10 minut
3) Katowice - Gliwice = 35 minut

Razem: 73 minuty.

Ilość kilometrów: Bytom - Katowice = 18 km.; Katowice - Gliwice = 28 km. Razem: 46 km.

Wariant przez Bytom:

1) Przesiadka - ok. 10 minut
2) Bytom - Gliwice = 20 minut

Razem: 30 minut.

Ilość kilometrów: Bytom - Gliwice = 20 km. Razem: 20 km.

Dalej upierasz się przy tym, aby tarnogórzanie przesiadali się w Katowicach, zamiast w Bytomiu?
Powrót do góry

Wolfchen Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Lis 2009
Skąd: Woj. mazowieckie

PostWysłany: 24-08-2010, 16:29    Odpowiedz z cytatem

ET40 napisał/a:
A czy w Radomiu trzeba by było zmieniać czoło? W proponowanym IR Lublin - Olsztyn nie byloby to problemem na ezetach, ale w Poznań - Lublin musiałyby jechać zwykłe wagoniki i lokomotywa, no a wiadomo, że zmiana czoła w takim składzie jest nieco problematyczna, chociaż praktykowana.

Poznań - Lublin nie potrzebuje zmiany czoła.

Wloty w Radomiu wyglądają tak:
na północ od stacji: Warszawa i Dęblin/Lublin
na południe od stacji: Skarżysko-Kamienna i Tomaszów Maz.

_________________
W codziennych podróżach kolei dziękuję, wybieram transport drogowy!
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 24-08-2010, 16:59    Odpowiedz z cytatem

A co z nowym IR z Warszawy do Nowego Sącza, a raczej przedłużeniem jakiegoś z/do Krakowa? Ma ktoś jakieś info?

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 15-09-2010, 18:21   

Victoria napisał/a:
mk1992, twój pomysł wydaje się być ciekawy. Napisz do centrali PR, może to przemyślą.


Takie oto pismo wysłałem w tym samym dniu:

Propozycja wprowadzenia zmiany w kursowaniu pociągu kategorii InterRegio dla centrali spółki Przewozy Regionalne:

Witam. Chciałbym się dowiedzieć, czy Przewozy Regionalne posiadają techniczną możliwość, a także wyrażają zainteresowanie, aby w rozkładzie jazdy pociągów na lata 2010/2011 zmienić trasę przejazdu dla pociągu InterRegio nr 36120/1 relacji Kraków – Wrocław na odcinku Katowice – Zabrze – Gliwice na Katowice – Chorzów Miasto – Bytom – Gliwice?

Uważam, że takowa zmiana nie wpłynie znacząco na czas przejazdu tegoż połączenia (pociąg jechałby ok. 15 minut dłużej, aniżeli tradycyjną trasą przez Zabrze), jednakże w ten sposób spółka mogłaby zyskać nowych pasażerów z Chorzowa i Bytomia, zapewniając przy tym jedyne bezpośrednie połączenie tychże miast ze stolicą Dolnego Śląska.

Ponadto chciałbym zauważyć, że w Bytomiu istnieje możliwość stworzenia skomunikowania na zasadzie "drzwi w drzwi" (peron 3 bytomskiego dworca kolejowego) z dowolnym pociągiem kategorii Regio przyjeżdżającym od strony Tarnowskich Gór, zwiększając przy tym atrakcyjność pociągu i zapewniając do niego dostępność szerszej grupie pasażerów.

Czekam na Państwa opinię w tej kwestii.

Odpowiedź proszę przesłać w trybie dostępu do informacji publicznej pocztą elektroniczną na adres: (tutaj podałem swój adres e-mail) lub pocztą tradycyjną na adres podany w górnej części listu. Z poważaniem, (tutaj podałem swoje imię i nazwisko).


Dzisiaj otrzymałem odpowiedź od centrali PR-ów i muszę przyznać, pojawiła się nutka nadziei na to, że moja propozycja w jakimś stopniu zostanie zrealizowana:

W odpowiedzi na Pańskiego maila z dnia 23 sierpnia 2010 r. Wydział Kształtowania Oferty Spółki "Przewozy Regionalne" Sp. z o.o. informuje, że nie ma możliwości zmiany trasy pociągu interRegio 36120/1 relacji Rzeszów Gł. - Wrocław Gł. na odcinku Katowice - Gliwice. Wytrasowanie ww. pociągu przez Chorzów Miasto i Bytom spowodowałoby opóźnienie przyjazdu do Wrocławia Gł. o co najmniej 16 minut, co skutkowałoby zerwaniem zaplanowanych skomunikowań z pociągami:
- Regio do Jeleniej Góry / Lubania Śl. (obecnie +11 minut na przesiadkę)
- Kolei Dolnośląskich do Trzebnicy (+14)
- Regio do Głogowa (+17)

Odnosząc się szerzej do Pańskiej propozycji, wyrażamy wątpliwość w rzeczywistą atrakcyjność relacji Rzeszów - Wrocław przez Chorzów Miasto i Bytom, gdyż co najmniej 16-minutowe wydłużenie czasu jazdy w porównaniu do trasy przez Zabrze z jednej strony zapewni nowe bezpośrednie połączenia dla mieszkańców rejonu Bytomia, Piekar Śląskich i Tarnowskich Gór, lecz z drugiej może okazać się czynnikiem zniechęcającym pasażerów do podróży na dłuższym odcinku (tranzytem przez GOP).
Niemniej jednak Pańska propozycja warta jest rozważenia w przypadku pociągów rozpoczynających i kończących bieg na terenie aglomeracji katowickiej. W przypadku wprowadzania zmian w rocznym rozkładzie jazdy 2010/11 będziemy brali pod uwagę możliwość uruchomienia pociągu interRegio Gliwice - Bytom - Chorzów Miasto - Katowice - ... lub od Wrocławia do Katowic przez Bytom - Chorzów Miasto.

z wyrazami szacunku

Marcin Rechłowicz
Wydział Kształtowania Oferty
Biuro Marketingu i Sprzedaży
"Przewozy Regionalne" Sp. z o.o.
Powrót do góry

Krix Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Sty 2010

PostWysłany: 15-09-2010, 19:49    Odpowiedz z cytatem

Mi sie jednak pomysł by IR jechał przez Bytom nie podoba.
Dłużej. wystarczający argument przeciw.

Lepiej by po prostu były w Katowicach i Gliwicach dobre skomunikowania na co najmniej 10 par dziennie.

Natomiast Bytom musi jeszcze poczekać...niedługo Katowice - Zabrze - Gliwice całkiem sie rozsypie..i wtedy może faktycznie lepiej będzie jechać przez Bytom...
no, takie Gliwice - Katowice - Rzeszów to faktycznie powinny przez Bytom jechać (ale koniecznie musiałaby byc taryfa Regio i strefowe)

[ Dodano: 15-09-2010, 20:52 ]
Darek napisał/a:
Gliwicjusz napisał/a:
Darek, jednak to jest problem, ja osobiście wolę nie przesiadać się bo to różnie bywa ze skomunikowaniem przy ewentualnych spóźnieniach.

Ale co za znaczenie ma dla pasażera z pociągu z Tarnowskich Gór czy się przesiada w Bytomiu czy w Katowicach? Tu i tu się musi przesiąść.


Ja bym to rozwiązał inaczej..ale to niestety tez fantazje.
Coś tam - Tarnowskie Góry - Gliwice(i może nawet dalej KK), z pominięciem Bytomia w szczycie(gdy dublowałby Bytom - Gliwice).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-10-2010, 14:27   

Co byście powiedzieli na pociąg interREGIO Augustyn Kordecki relacji Gliwice - Warszawa Wschodnia? Pociąg między Gliwicami, a Warszawą Wschodnią miałby się zatrzymywać na następujących stacjach i przystankach osobowych:

- GLIWICE
- Bytom
- Chorzów Miasto
- Katowice
- Sosnowiec Główny
- Dąbrowa Górnicza
- Łazy
- Zawiercie
- Myszków
- Częstochowa Osobowa
- Radomsko
- Piotrków Trybunalski
- Koluszki
- Skierniewice
- Żyrardów
- Warszawa Zachodnia
- Warszawa Centralna
- WARSZAWA WSCHODNIA

Pociąg powinien startować z Gliwic o godzinie 5:30, w Warszawie Centralnej meldowałby się ok. godziny 10:30, natomiast z Warszawy Wschodniej powinien startować ok. godziny 17:30, w Gliwicach meldowałby się gdzieś koło 22:30.

Plusy takiego połączenia są widoczne gołym okiem: znakomita alternatywa dla mieszkańców GOP-u w połączeniach z Warszawą. Poza tym jeśli nie opłaca się uruchamiać pociągów CMK-ką, to można uruchamiać "wiedenką", przy okazji zabierając pasażerów z Częstochowy, Radomska i Piotrkowa Trybunalskiego.

Jeśli chodzi o skład to uważam, że 1xED72 byłby w sam raz na tej trasie.

Co o tym sądzicie?
Powrót do góry

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-10-2010, 14:28   

Fajnie ale dlaczego tylko z Gliwic Question Mógłby wyruszać z Pyskowic, co zwiększyłoby potoki pasażerskie Very Happy
Powrót do góry

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-10-2010, 14:29   

Zejdźmy na ziemię... Wink
Powrót do góry

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-10-2010, 14:52   

No to po kie licho proponujesz i prosisz o konsultacje Question Śmiech
Powrót do góry

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-10-2010, 14:56   

A jak myślisz, co jest bardziej realne, uruchomienie pociągu z Gliwic, czy z Pyskowic? Jeśli nie masz nic konkretnego do napisania, to nie pisz nic, bo zaśmiecasz wątek.
Powrót do góry

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-10-2010, 14:59   

Ja myślę, że realne jest uwalenie totalne IR zważywszy na długi PR. Może się okazać że spółka upadnie i NIC NIE BĘDZIE, poza osobówkami DOTOWANYMI przez samorządy. Pamiętajmy, że spółce brakuje sprawnego taboru i lokomotyw na obsługę Regio a co dopiero IR. Z mojej strony EOT Sad
Powrót do góry

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 03-10-2010, 15:14    Odpowiedz z cytatem

Virakocha, apropo taboru: PR-Y ogłosiły przetarg na najem 30 lokomotyw elektrycznych Very Happy

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 68 z 89 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 67, 68, 69 ... 87, 88, 89  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl