Taa, ryflaki bodajże miały KD sztuk dwie i ich nie odebrały
KD nigdy nie miały żadnych ryflaków! Te wagony były i nadal są prywatną własnością, które zostały wyremontowane na koszt KD, ale KD za ten remont nie chcą zapłacić. Sprawa wylądowała w sądzie, którą KD przegrały. Przekręt z ryflakami będzie kosztował podatników ok. 2 mln zł (koszt remontu + odsetki za zwłokę + koszty sądowe + wynagrodzenie dla prawników).
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Ostatnio zmieniony przez Noema dnia 19-09-2010, 13:24, w całości zmieniany 1 raz
Odpada. Zakaz wjazdu lokomotyw trzyosiowych. Tak na uboczu, wyłączając EM10, na 311 od polskich elektrowozów o wiele lepiej sprawdziłaby się Skoda serii ČD 163, bowiem nie ma oporników rozruchowych. Niemniej wynajęcie tego sprzętu od czechów byłoby bardzo kosztowne...
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
EU07-469, można by się wymieniac z CD, jak IC wymienia się EU07 z CD 183.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Tak, tylko że jak zauważyłeś to jest wymiana elektrowóz za elektrowóz. Przewozy Regionalne własnych elektrowozów nie mają, tabor elektryczny PR to EZT-y.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
EU07-469, można by spalinówkę na elektryka, ale pewnie CD na to by nie poszlo.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Właśnie. Tym bardziej, że po upadku za czasów komunizmu projektu SP47 Polska nie ma konkurencyjnej spalinówki. Rumuńskie SP32 z oryginalnymi silnikami wiecznie się sypią, a zmodernizowanych jest katastrofalnie mało. SU42 też jest niedużo. A naszych EN57 czesi nie będą chcieli, bo uważają je za zbyt niebezpieczne. W sumie racja- nie wiem jak jest w serii 20XX, ale w starszych nie ma sygnalizacji otwartych drzwi, a często się zdarza, że drzwi są na wpół lub (o zgrozo!) całkiem otwarte w czasie jazdy.
[ Dodano: 19-09-2010, 13:57 ]
Wiem, co mówię, bo zdarzało się, że po ruszeniu pociągu osobiście domykałem te drzwi. Nie było to bezpieczne, bo w przeciwieństwie do wagonów 120A (Bonanza) nie ma tam słupka w środku.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 19-09-2010, 22:03
@EU07
EM10 stoją na Franowie i gniją, a mogłyby faktycznie jeździć od Wrocka do Szklarskiej lub Jeleniej. Mają rozruch impulsowy, co znacznie ogranicza koszty rozruchowe ET21 (rezystory). Tylko czy do Szklarskiej, poza Kamieńczykiem nie lepszy byłby 2xEN81
Próbuję to od jakiegoś czasu przetłumaczyć na forum i to w dwóch wątkach, jednak nikt nie zwrócił chyba na to uwagi. A EM10 już kiedyś do Szklarskiej jeździły- pod koniec lat 90. XX wieku, gdy na całej 311 było 30 i nawet EN71 (nie mówiąc o EN57) defektowały na podjazdach.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Przewozy Regionalne własnych elektrowozów nie mają, tabor elektryczny PR to EZT-y.
Bo w 2009 r. Spółka IC zabrała wszystkie EU07 (budynie) po modernizacji, które de facto były w dyspozycji Spółki PR z dofinansowaniem z budżetu UE
Dlaczego o tym nie mówi się
Jeszcze na niektórych EU07-10.. są w sposób nieprofesjonalny naklejone naklejki, które się odklejają i ukazują prawowitego właściciela
Zmiany w rozkładzie jazdy na trasie Wrocław - Jelenia Góra
Od dnia 2 października 2010 r. zmianie ulegnie układ porannych połączeń Regio na trasie Wrocław - Wałbrzych - Jelenia Góra.
• Pociąg nr 66223 rel. Wrocław Główny (odj. 05:36) - Jelenia Góra
będzie kursował codziennie (dotychczas tylko w dni robocze).
• Pociąg nr 66221 rel. Wrocław Główny (odj. 06:44) - Wałbrzych Główny / Jelenia Góra
będzie kursował tylko od poniedziałku do piątku oprócz 12.XI w relacji Wrocław Główny (odj. 06:44) - Wałbrzych Główny.
Przepraszamy za utrudnienia w podróżowaniu.
przewozyregionalne.pl
udogodnienie dla studentów zaocznych dojeżdżających do Wałbrzycha,skomunikowanie do Korenova,czas oczekiwania w Jeleniej Górze 55min.
DolnoĹlÄ zak, caĹe zamieszanie z budyniami chyba byĹo zwiÄ zane ze zmianÄ przewoĹşnika przez OddziaĹ PrzewozĂłw MiÄdzywojewĂłdzkich. Skutek jest taki, Ĺźe na interREGIO jeĹźdĹźÄ kible i byki z bohunami, bo nie ma porzÄ dnych wagonĂłw na takie pociÄ gi. Chyba tylko te REGIOekspres siÄ z tego wyĹamujÄ . SwojÄ drogÄ widzÄ Ĺźe na torach dawnej stacji WrocĹaw GĂłrnoĹlÄ ski stoi sporo wagonĂłw PR z Jeleniej GĂłry, prawdopodobnie na Ĺźyletki... I póŠbiedy, gdyby to byĹy tylko Bonanzy, ale widziaĹem tam teĹź zdegradowanÄ jedynkÄ.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Wysłany: 30-09-2010, 09:07 Pociągiem do Wrocławia. Będzie szybciej za dwa lata
Pociągiem do Wrocławia. Będzie szybciej za dwa lata
O 46 minut skróci się czas przejazdu koleją z Jeleniej Góry do stolicy Dolnego Śląska po wykonaniu zaplanowanych na ten i na przyszły rok prac modernizacyjnych zniszczonego torowiska. W 2012 roku na niektórych odcinkach zostanie przywrócona tzw. prędkość fabryczna.
Z informacji, jaką na ręce posła Marcina Zawiły przekazał wrocławski oddział Centrum Realizacji Inwestycji Polskich Linii Kolejowych, wynika, że obecnie na szlaku Wrocław – Jelenia Góra prowadzone są prace w okolicy Imbramowic, Żarowa, Mietkowa i Jaworzyny Śląskiej. Zaplanowano także remonty, między innymi, w Boguszowie Gorcach oraz na kilku przejazdach kolejowych. Po wykonaniu będzie można znieść punktowe ograniczenia prędkości.
Kolejne etapy modernizacji będą przeprowadzone w roku przyszłym. Głównie chodzi o naprawę podtorza, wymianę urządzeń automatyki i energetyki, oraz renowację odwodnienia w rejonie Żarowa i Jaworzyny Śląskiej oraz Świebodzic i Wałbrzycha Szczawienko.
Po zakończeniu wszystkich tych robót (zakłada się, że będzie to w 2012 roku) PKL zapowiadają przyspieszenie na linii Jelenia Góra – Wrocław. Będzie to możliwe dzięki zniesieniu ograniczeń prędkości spowodowanych złym stanem infrastruktury na poszczególnych odcinkach. W sumie – do stolicy Dolnego Śląska dojedziemy o trzy kwadranse szybciej niż obecnie, czyli w około dwie i pół godziny. Poprawi się też bezpieczeństwo ruchu pociągów oraz zwiększeniu ulegnie przepustowość linii. Większe będą też możliwości przeniesienia części przewozów towarowych z transportu drogowego na kolejowy.
Obecnie podróż z Jeleniej Góry do Wrocławia pociągiem trwa ponad trzy godziny. Kiedy torowisko nie było zaniedbane, do stolicy Dolnego Śląska pociąg pospieszny dojeżdżał dwa razy szybciej. Przed 1945 rokiem normalne pociągi pokonywały dystans 121 kilometrów w półtorej godziny.
No to super, moze jakby sie tylko zatrzymywaliby w Jaworzynie i Wałbrzychu, to moze czas jazdy wyniosłby 2:20 minut? Co z remontem odcinka Jelenia - Szklarska Poręba?
Na razie ciagle jest wydluzany odcinek gorski, na ktorym mozna jechac 40 km/h. Mysle, ze 60 przez Jelenia i czesc Piechowic (Gorzyniec bowiem to takze Piechowice) to wystarczajaca predkosc, zwlaszcza ze przystanki sa bardzo blisko, ja to wrecz zartobliwie nazywam SKM Karkonosze. Wiec na 311 do remontu zostala czesc gdzie da sie pojechac wiecej niz 20, a nie mozna przez stan torow, bo na dole 311 ma sie lepiej niz 274.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum