TLK d. Ustronie niestety może zacząć jeździć pustawe po zmianie rozkładu i przesunięciu odjazdu o ponad 2 godziny.
gryff -Usunięty- Gość
Wysłany: 20-11-2010, 15:57
Sheva 17ma rację pisząc o remoncie na trasie Gdynia -Warszawa ,ja dodam więcej połączenie części TLK jak również IR szlakiem przez Iławę -Toruń jest dobrym rozwiązaniem a tak naprawdę to tą trasą będą kusowały dwie TLK-i i jeden IR naprawdę to coś strasznego
No tak, ale my nie zakładamy by ten nocny IR kursował w tak beznadziejnych godzinach. Półki co Ustronie jeździ pełne i tak samo by było w przypadku tego NIR.
Moją propozycją na przyszły rozkład jest łącznik z Płocka do pociągu TLK 16101 rel. Warszawa Wsch.-Wrocław podłączany w Łodzi Kaliskiej. W ten sposób Płock zyskałby połączenie bezpośrednie z Łodzią i jedno poranne połączenie dalekobieżne do Wrocławia. 2 wagony bezpośrednie z Płocka z pewnością by wystarczyły. Z powrotem łącznik do Płocka p. Kutno odczepiany również w Łodzi z popołudniowego pociągu 61100 Wrocław Gł.-Warszawa Centralna.
Na IR nie liczę, gdyż ze względu na kiepski stan linii z Kutna do Płocka wątpię w opłacalność połączenia niedotowanego mimo tego, że Płock to spore miasto.
norbert -Usunięty- Gość
Wysłany: 20-11-2010, 20:50
ET40, pomysł dobry, ale nierealny w tych czasach. Kiedyś taki pociąg miałby rację bytu, ponieważ na odcinku Płock-Łódź mógłby kursować jako pociąg osobowy.
gryff, Ustronie bez względu na jakie godziny zawsze w weekendy i w poniedziałki ma wysoką frekwencję szczególnie z Kołobrzegu do Krakowa a szczególnie odcinek Warszawa-Kielce i Kielce-Kraków.
_________________ STOP PRZEMOCY-Co 3 dziecko ulegające przemocy w rodzinie nie ukończyło 4 roku życia!
ET40, pomysł dobry, ale nierealny w tych czasach. Kiedyś taki pociąg miałby rację bytu, ponieważ na odcinku Płock-Łódź mógłby kursować jako pociąg osobowy.
A czy na Kraków-Rzeszów teelki jeżdżą jako osobowe? Pytanie retoryczne. A oba miasta mają podobny stosunek liczby ludności jak Łódź i Płock. A miasto wielkości Płocka powinno mieć zapewnione jedną parę połączenia dalekobieżnego (bo Mazovii dalekobieżnym nazwać nie można).
Może gdyby jakaś grupa płocczan zorganizowała się i interweniowała np w mediach to może okazałoby się, że "da się"? Tylko ja nie mieszkam w Płocku i nie mam z tym miastem żadnych związków, więc sobie mogę co najwyżej popisać i pozgłaszać potrzebę.
Dałoby się też rozdzielić jakiegoś wagonowego IR jadącego przez Kutno, ale wtedy nie byłoby dojazdu do Łodzi, poza tym wątpię, że marszałek woj. mazowieckiego dotowałby jakiekolwiek połączenie Przewozów Regionalnych. Kaemom też nie opłaca się jazda Płock <-> Łódź. Gdyby Płock nie był w woj. mazowieckim, tylko w kujawsko-pomorskim albo łódzkim to zapewne zostałby ten problem rozwiązany...a tak kolej w Płocku upada.
Był kiedyś taki pociąg "Koziołek" Płock <-> Poznań, pośpieszny (PKP-PR 2007). Gdyby OPM były nadal w PR pewnie jeździłby obecnie.
Co by tu jeszcze...IR lub TLK Słupsk - Koszalin - Szczecinek - Piła - Nakło - Bydgoszcz - Toruń - Włocławek - Kutno - Łowicz - Warszawa Wsch. Na rozkład 2011/12 jest przewidziana jedna para pociągu IR Piła - Bydgoszcz - Warszawa, w przyszłym mogłoby być to już Słupsk - Koszalin - Piła - Warszawa . I jest to nawet realne.
Ostatnio zmieniony przez ET40 dnia 20-11-2010, 21:49, w całości zmieniany 2 razy
gryff -Usunięty- Gość
Wysłany: 20-11-2010, 21:42
mikoloPociąg o którym mówimy bo chyba chodzi ci o ten TLK przetrasowany z Gdyni przez Iławę -Toruń ma kursować tylko w piątki i niedziele
norbert -Usunięty- Gość
Wysłany: 20-11-2010, 23:05
Cytat:
IR lub TLK Słupsk - Koszalin - Szczecinek - Piła - Nakło - Bydgoszcz - Toruń - Włocławek - Kutno - Łowicz - Warszawa Wsch
Propozycja b. dobra, tylko trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie dlaczego Gwarek i Słowiniec nie kończą już biegu w słupsku tylko są wydłużone do Gdyni.
Bo zapewniają dojazd na trasie Poznań - Gdynia. Ten pociąg robiłby ewidentnie niepotrzebne koło gdyby był wydłużony do Gdyni. Tak naprawdę wystarczałby do Koszalina, jednak na Koszalin - Słupsk mógłby jechać jako Regio.
norbert -Usunięty- Gość
Wysłany: 20-11-2010, 23:21
Cytat:
A moją propozycją jest przywrócenie pociągu nocnego Balti rel Warszawa Centr- Wilno
Popieram w 100%. Brakuje sensownych połączeń z Wilnem i Lwowem. Problemem są chyba tzw. szerokie tory.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum