Gaspares, skoro status studenta odzyskasz dopiero w październiku to tym bardziej opłaci Ci się REGIOKarta. 30 % zniżki od normalnego jest większe niż 30% zniżki od studenckiego.
Opłaci mi się, kiedy odzyskam. Na razie to już lepiej wychodzę na TY I RAZ, DWA, TRZY albo REGIOkarnecie. Jak na razie wszystko grubymi nićmi szyte. A kryzys mię trochę dopadł ostatnimi czasy.
_________________ W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
kolejoman 51% od stycznia przecież studenci dostaną
Zależy na jakie trasy jeździ, mi jako studentowi zaocznemu zwróciło się bardzo bardzo szybko, jednak miałem Promocyjną, gdybym miał kupić za 169 zł zastanowiłbym się 3 razy ... i nie kupił. Może i by się zwróciła w 8-9 miesiącu używania ... jednak dla studenta 170 zł na raz to troszkę spora kwota.
Jednak dla studenta 170 zł na raz to troszkę spora kwota.
No spora. Ja zaszalałem za stypendium. A teraz się zastanawiam. Chyba że już od semestru letniego chciałbym się reaktywować
Co nie zmienia faktu, że bezmyślność marketingowców w PR jest dla mnie niepojęta. Zamiast kuć póki ciepłe i stworzyć konkretną ofertę lojalnościową w postaci REGIOkart, wypinają się tyłkami. A REGIOkarta miała poza finansowymi profitami jeszcze jeden dodatkowy atut: skutecznie odciągała od usług InterSyfów.
_________________ W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
Skoro studenci mają z racji REGIOkarty wyraźnie mniejsze oszczędności (o 51% mniejsze), to uważam że powinni płacić mniej za kartę (żeby nie było: nie korzystam ze zniżki studenckiej! ).
Można to łatwo rozwiązać wydając odmianę REGIOkarty upoważniającą do zniżki wyłącznie dla biletów uczniowskich/studenckich (dzięki takiemu rozwiązaniu nie trzeba weryfikować statusu przy wydaniu karty), albo wręcz ważną tylko do 26 r.ż. (może liczyć się data wydania karty, żeby uniknąć zgrzytów)
mozna, jest 1500 100 900 mozliwosci jak to sie mowi.
Tylko nie z tymi zakutymi łbami w marketingu (cyt. Noema - tępe betony).
Krzysztof Kuś kiedys dotarl do jakichs raportow, ze wydzial marketingu w ktoryms z oddzialow PR na swoje utrzymanie (6 etatow) wydal ~60baniek w ciagu roku.
Myslisz, ze tych ludzi stac na cos produktywnego? Odnosze wrazenie, ze po odejsciu Moraczewskiego ludzi odpowiedzialnych za zmiany (terminale, REGIOkarty) przesunieto na inne stanowiska albo sie pozbyto.
I teraz, czy sie jedzie, czy upada, pensyjka sie nalezy.
Aa no i wielki krok naprzod dzialu marketingu w dziedzinie promocji - w tunelach na perony porozwieszac plakaty o REGIOKarcie i karnecie "dzień podrózowania za 26zł". Takie odkrycie na premie zasluguje.
Niestety, nam pasazerom zostaje czekac na upadek chyba. Moja RK konczy sie w marcu i jak nie bedzie znizki to do ostatniej chwili bede sie zastanawial nad odnowieniem. Wzglednie hazard - kupie i bede jezdzil, jezdzil, jezdzil, zeby wyjezdzic przed zaprzestaniem dzialalnosci po ogloszneiu upadlosci.
---
edit: co do ilosci - 1414. Moja wydana 12.03 ma numer 667. Strzelam, ze od marca do grudnia min. 75% bylo sprzedanych po promocyjnej cenie.
Nie wiem szczegółowo jakie są realia personalne wewnątrz PR. Wiem że zamiast biadolić, mogę podrzucać przewoźnikowi swoje konkretne pomysły, i zachęcać innych żeby to samo zrobili.
Nawet jeśli nie zostaną zrealizowane, to może sam ich napływ i świadomość że nic z nich się nie zrealizowało, da komuś do myślenia.
Jeśli nie będzie nowej promocji, po zakończeniu ważności zamierzam wysłać moją RK wprost do pani prezes, z informacją że dziękuję ale niestety przy takiej ofercie, pomimo sympatii, nie mogę zdecydować się na przedłużenie, ponieważ opłacalność takiej operacji byłaby pod wielkim znakiem zapytania.
Do tego samego zachęcam wszystkich posiadaczy RK.
Ostatnio zmieniony przez psim dnia 17-12-2010, 15:16, w całości zmieniany 1 raz
Swoja droga, moze stworzymy jakis dokument na google?
Pozbierajmy propozycje - Twoje, Noemy i Lokera (na bazie SNCF/DB), moje, inne jak sa.
Pozniej to ubierzemy ladnie w slowa, da sie logo PR przeciete kosą śmierci na tło i bedzie szablon gotowy do wysylania MKŁ razem z RK poleconym za potwierdzeniem odbioru tylko do rąk własnych.
Bo pomimo tego, ze ponoc ktos z centrali PR tu zaglada, zawsze moga to byc ludzie o malym posluchu u decydentow :/
geordi, fajny pomysł żeby wspólnie ustalić treść załącznika. Chcesz założyć taki dokument na Google? Można go wspólne zredagować i później wysyłać razem z naszymi kartami. Pierwsze z nich powinny kończyć ważność jakoś niedługo, więc w sam raz.
No to co, zredagujmy list Moja karta kończy się dopiero w kwietniu, ale rozumiem że jest zainteresowanie pomysłem i będzie można przesyłać nasze "manifesty" sukcesywnie.
geordi, założysz dokument? Ja na początek proponuję taką treść:
Szanowna Pani Prezes,
Pragnę podziękować za możliwość korzystania z oferty REGIOkarta przez ostatni rok. Dzięki niej, w tym okresie pozostawałem wiernym klientem spółki Przewozy Regionalne, wybierając przejazdy pociągami PR, kiedy tylko było to możliwe. Efekt lojalnościowy został w pełni osiągnięty.
Niepokoi mnie informacja, że w roku 2010 udało się zainteresować tą ofertą jedynie ok. 1500 osób. Trudno jednoznacznie ocenić, z czego to wynikło, ale można pokusić się o porównanie z podobnymi ofertami kolei zagranicznych:
[tu którkie porównania z innymi krajami]
W roku 2011 oferta przewozowa PR uległa ograniczeniu, a zarazem zakończona została promocja polegająca na sprzedaży rocznej REGIOkarty w cenie 69 zł (dostępna tylko w Internecie i dla wtajemniczonych - za podaniem specjalnego kodu, rozpowszechnianego pocztą pantoflową).
Te dwa czynniki sprawiły, że nie mogę pozwolić sobie na kolejny rok korzystania z REGIOkarty. Nie byłoby to dla mnie w żaden sposób korzystne. Bardzo żałuję. Dlatego przesyłam na Pani ręce moją zeszłoroczną REGIOkartę.
Dla osób uprawnionych do zniżki studenckiej, atrakcyjność REGIOkarty w nowym roku spadła jeszcze bardziej - ze wzrostem zniżki studenckiej wydłużeniu uległ czas "zwracania się" inwestycji w kartę. Student musi dać za nią tyle samo, co osoba bez zniżek, podczas gdy oszczędności uzyskuje relatywnie mniejsze. Może więc REGIOkarta dla młodzieży (wzorem innych państw) powinna być tańsza, lub ważna nie rok, a do ukończenia określonego, np. 18 lub 26 roku życia.
Jednocześnie pozwalam sobie zwrócić Pani uwagę na to, że po pogorszeniu warunków oferty względem ub.r., należy oczekiwać całkowitego upadku tej miłej formy zjednywania klientów. Dlatego zachęcam do wnikliwego spojrzenia na w/w porównania, i do rozważenia, jak poprawić REGIOkartę by znów była interesującą propozycją.
Ja kartę robiłam na początku marca, numer mam 641 może...
także widać dużo osób przede mną już wyrobiło.
Chwalę sobie ponieważ dużo podróżuję w wakacje, wyjazdy do rodziny, koncerty itp.
w tym roku zrobiłam jakieś 15tyś pociągami...
Mam nadzieję, że jakaś promocja dla przedłużających wejdzie,
bo za 169zł karta to troszkę sporo... :/
_________________ Ilość km przebytych w 2010 pociągami: 15tyś.
Taryfa interREGIO jest atrakcyjna cenowo i konkurencyjna wobec cen biletów innych przewoźników. Pasażerowie, mając do wyboru takie promocje, jak Ty i raz-dwa-trzy, Bilet turystyczny, REGIOpiątka, czy REGIOkarnet, mogą wyraźnie obniżyć koszt podróży,
kazdy klikajac w ten link moze edytowac dokument.
Na razie jest tak znakomity tekst psima, ja pozwolilem sobie zebrac propozycje warte ujecia w/g mnie na poczaku.
Dokument nie jest widoczny w google, powinno to uchronic nas przed wiekszoscia przypadkowych wandali.
Do konca nie jestem pewien mechanizmu dzialania tej uslugi - jesli edycja nie bedzie mozliwa, byc moze trzeba sobie zalozyc darmowe konto u wujka google .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum